لپ تاپ لنوو در صدر جدول بهترین ها در سال ۲۰۱۷

لپ تاپ لنوو در صدر جدول بهترین ها در سال ۲۰۱۷

لپ تاپ لنوو در صدر جدول بهترین ها در سال 2017

لپ تاپ لنوو در صدر جدول بهترین ها در سال ۲۰۱۷

لپ تاپ لنوو در صدر جدول بهترین ها در سال ۲۰۱۷

 برند هایی هستند که با صداقت و وفاداری که از خود نشان دادند ،تغییرات بسیاری در تصمیم گیری های ما به وجود آوردند.و این صداقت در درستی محصولات مانند لپ تاپ و کامپیوترها درست مانند سایر محصولات است.مجله همکارمان در سال ۲۰۱۷ ،یک فهرست از بهترین برندها تا بدترین لپ تاپ ها  منتشر کرده است و به طور شگفت  آوری  لنوو در صدر این جدول قرار دارد.این اولین سال در ۷ سال گذشته است که اپل به عنوان  اولین برند برتر انتخاب نشده است.

برای اطلاعات بیشتر: لنوو بهترین برند لپ تاپ برای تجارت انتخاب شده است.

ایسوس و دل جایگاه دوم و سوم را در این لیست گرفتند،این در حالی است که اپل جایگاهش به ششمین جایگاه تنزل پیدا کرده است.در این لیست در واقع سازندگان این ۱۰ برند مقایسه ای در سال های گذشته داشته اند و آن ها را از لحاظ زیبایی شناختی، پشتیبانی فنی ،نوآوری ،ارزش و ضمانت و گارانتی بررسی نموده اند.

با توجه به مجله لپ تاپ ها ، لنوو توانسته است بین کمپانی های دیگر مربوط به لپ تاپ به یک نقطه قابل توجه و قدرتمند دست یابد.(۵۸ درصد لپ تاپ های  مورد بررسی ، ۴ امتیاز و یا بیشتر را در سال گذشته به دست آوردند.). این کمپانی اساسا به عنوان کمپانی شناخته شده است که تکنولوژی های جدید را جستجو و دنبال می کند و گام های بزرگی به سوی پیشرفت در راستای خدمت به مشتریان برمی دارد.

سامسونگ و مایکروسافت در لیستی که بیان شد تقریبا در قسمت های پایین قرار میگیرد.متاسفانه نه شرکت گستره ای از اقلام را پیشنهاد می دهد و همچنین بیشتر مواقع آنچه که ارائه می دهد مقرون به صرفه نیست.شرکت اپل بیشترین صدمه ای که در سال جاری متحمل شد به دلیل قیمت های بالا  و همچنین به دلیل عدم صفحه نمایش لمسی یا پورت بوده است. پشتیبانی فنی این شرکت نیز می توان گفت تغییر چندانی نداشته است و همچنین طراحی خیره کننده آن مثل گذشته است که این مطلب می تواند تا حدودی خسته کننده باشد.

لپ تاپ لنوو در صدر جدول بهترین ها در سال ۲۰۱۷

3 thoughts on “لپ تاپ لنوو در صدر جدول بهترین ها در سال ۲۰۱۷

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>