آموزش تعویض صفحه نمایش Lenovo B575-1450

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V310 – R

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R

 

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R

 

مقدمه:

اگر قصد دارید یک رسانه چندرسانه ای و اداری خریداری کنید و به عنوان یک لپ تاپ چند رسانه ای واقعی از آن بهره ببرید ما لپ تاپ Lenovo Ideapad V310 - R - 15 inch Laptop را به شما معرفی می کنیم. از سوی دیگر، این لپ تاپ قطعا یک نوت بوک خوب البته با نقطه ضعف هایی است. اگر دوست دارید در صلح کار کنید و البته با لپ تاپی که از صفحه نمایشی با رزولوشن بالا و GPU قوی بهره مند است، این لپ تاپ می تواند نیاز شما را برطرف کند. زیرا هارد IdeaPad یک همدم ثابت و قابل شنیدن است.این مساله را می توان با تغییر هارد دیسک برای SSD حل کرد. نوار ماوس، کلید ها نیز بسیار مزاحم برای استفاده هستند، اما صفحه کلید قابل اعتماد است.

صفحه کلید :

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R مجهز به IdeaPad با صفحه کلید شیک و بی نظیر است. کلید های صاف دارای سطح کمی خشن هستند، فاصله کوتاه و نقطه فشار روشن است. آنها مقاومت خوبی در برابر فشار دارند. در حالی که در حالت تایپ کردن، صفحه کلید می تواند کمی خم شود. به طور کلی، Lenovo یک صفحه کلید ایده آل و مناسب را دارد. صفحه لمسی Lenovo Ideapad V310 - R - 15 inch Laptop دارای سطح ۱۰ × ۵٫۳ سانتی متر (~ ۴ × ۲٫۱ اینچ) است. و کنار سطح صاف پد لمسی، کاربر به راحتی می تواند از لپ تاپ استفاده کند. دو کلید جداگانه ماوس زیر پد لمسی وجود دارد.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R

طراحی :

لپ تاپ Lenovo Ideapad V310 - R - 15 inch Laptop کاملا سیاه است. پوشش صفحه نمایش و پایه لپ تاپ با یک پلاستیک خشن که حساس به اثر انگشت است ساخته شده است. در مقابل، مناطق باز استراحت از مواد مصنوعی فلز ساخته شده است. که برای این قیمت مناسب است. خوشبختانه، مرزهای صفحه نمایش با استفاده از پلاستیک مات و براق که کیفیت خوبی دارند ساخته شده است.کارکرد دستگاه خوب است. شکاف های ناهموار و لبه های تیز وجود ندارد. با این حال، استحکام همانند IdeaPad 310-15ISK است. این مدل می تواند بهتر باشد. پایه آسان برای خم شدن است.

صفحه نمایش :

Lenovo IdeaPad دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۳۶۶x768 پیکسل است. علاوه بر این، صفحه نمایش نوردهی PWM را با فرکانس ۵۰ هرتز در ۸۰٪ یا پایین تر از میزان روشنایی نمایش می دهد. علاوه بر این، هنگامی که آداپتور برق متصل است (پنل دوم نیز با PWM، در حداکثر روشنایی) سوئیچ نشان می دهد. این می تواند باعث ایجاد سردرد و مشکلات چشم برای کاربران شود.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R

کارایی :

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R عملکرد کافی برای استفاده روزمره و بازی فراهم می کند. این سیستم از کارایی خوبی برخوردار است و ما با هیچ مشکلی روبرو نشدیم. نتایج PC Mark Benchmark بسیار خوب است. ممکن است عملکرد سیستم را با تغییر هارد برای SSD افزایش دهیم. این باعث می شود که سیستم با کاهش بار بارگیری سریعتر عمل کند.

پردازشگر :

یک پردازنده دو هسته ای Intel Core i7-6500U (Skylake) در داخل مدل آزمون اجرا می شود. CPU عملکرد کافی برای ارضای بیشتر کاربران ارائه می دهد. پردازنده یک فرکانس پایه ۲٫۵ گیگاهرتزی را ارائه می دهد. با کمک توربو، سرعت را می توان به ۳ گیگاهرتز (دو هسته) یا ۳٫۱ گیگاهرتز (یک هسته) افزایش داد. توربو را می توان در حالی که با یا در باتری وصل شده است استفاده می شود.

کارت گرافیک :

لپ تاپ از تراشه گرافیکی GeForce 920MX استفاده می کند. این تراشه نسخه بهبود یافته گرافیک GeForce 920M است. هسته گرافیکی ۹۲۰M با استفاده از معماری Kepler، در حالی که ۹۲۰MX بر اساس معماری مدرن ماکسول است. GPU GeForce 920M  از DirectX 12 پشتیبانی می کند و با سرعت ۹۶۵ مگاهرتز با سرعت پایه عمل می کند. با تشکر از Turbo، تراشه گرافیکی می تواند سرعت آن را تا ۹۹۳ مگاهرتز افزایش دهد.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R

عملکرد بازی :

IdeaPad می تواند اکثر بازی ها را با وضوح HD (1366x768 پیکسل) با تنظیمات کم و با کیفیت متوسط اجرا کند. بازی هایی مانند "Far Cry Primal" بر روی این مدل اجرا نخواهد شد. در حالی که تراشه های گرافیکی ۹۲۰M و ۹۲۰MX کاملا با یکدیگر در معیارهای مارک ۳D هستند، هسته ۹۲۰MX دارای عملکردی مناسبی در آزمایشات است.

عمر باتری :

عمر باتری لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R در حالیکه درحال فعالیت هست به مدت ۳ ساعت و ۵۰ دقیقه است. و در حال استراحت برابر ۱۰ ساعت است.

 

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R

مشخصات کلی سیستم :

نوت بوک لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V310 - R عملکرد بالایی دارد.
حافظه آن: DDR4 RAM.
مصرف برق : پایین.
تراکم بالاتر و قابل اطمینان افزایش یافته (۸ رم RAM)
DVD / CD-RW INTEGRATED DRIVE: درایو نوری خارجی خود را خنک کن و از درایو DVD / CD-RW یکپارچه لذت ببرید.
بارگذاری برنامه ها، گوش دادن به سی دی ها، و تماشای فیلم ها در حالت آفلاین.
گرافیک قابل دسترس و عملکرد در دسترس با آخرین پردازنده ها و گرافیک اختیاری.
آخرین فناوری WIFI: سرعت اینترنت این لپ تاپ تا ۳ برابر سریعتر است، به لطف فن آوری Wi-Fi 802.11 a / c.

3 thoughts on “لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V310 – R

  • By علیرضا - Reply

    قیمتشم میزدین بد نبود

  • By حسین نظرباغی - Reply

    سلام
    من یک لب تاب ideapad 310 دارم . فقط ۳۱۰ بدون R یا هیچ حرفی دیگه
    میخواستم ببینم باطری این مدل موجود هست یا نه ؟
    باطری کامل شارژ میشود ولی زود شارژ ان خالی میشود

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام، باتری لپ تاپ شما احتمالا برای اواخر هفته دیگه موجود میشه برای دریافت موجودی با شمارهای داخل سایت تماس بفرمایید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>