تعویض سی دی رام Lenovo B575-1450

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

مقدمه :

Lenovo ("Le" و "Novo" (لاتین) برای "جدید") در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک شرکت تجاری کامپیوتر چینی تاسیس شد. از سال ۲۰۰۴، این شرکت بزرگترین تولید کننده لپ تاپ در چین بوده و بعد از کسب بخش تقسیمات آی بی ام در سال ۲۰۰۵، چهارمین تولید کننده بزرگ جهان در جهان است. علاوه بر دسکتاپ و نوت بوک، این شرکت همچنین تولید مانیتور، پروژکتور، سرور و غیره در سال ۲۰۱۱، Lenovo اکثریت Medion AG، یکی از تولید کننده سخت افزار رایانه ای اروپا را به دست آورد. در سال ۲۰۱۴، Lenovo، موتورولا را تحریم کرد.

بررسی برای لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A انجام گرفته است. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A یک لپ تاپ مناسب برای فضاهای کاری و اداری است. از لحاظ فنی کارکرد قابل قبولی را دارد. همچنین قابلیت نصب و اجرای بازی های رایانه ای را نیز دارد. که این یک خبر خوب برای گیمر های حرفه ای محسوب می شود.

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

.

پردازنده :

 پردازنده چهار هسته ای کم قدرت مبتنی بر Kaby-Lake-Refresh. این چهار هسته بین ۱٫۸ تا ۴ گیگاهرتز (Turbo Boost) پشتیبانی میکنند. و از HyperThreading پشتیبانی می شوند. GPU یکپارچه بین ۳۰۰ تا ۱،۱۵۰ مگاهرتز تنظیم شده است. SoC در یک فرآیند ۱۴nm + FinFET تولید می شود.

 اینتل Core i7 برای لپ تاپ ها بر پایه پردازنده ی LG1156 Core i5 / i7 برای دسکتاپ است. سرعت پایه CPU ها نسبتا کم است، اما به دلیل حالت توربو بزرگ، هسته ها به صورت پویا می توانند به ۳٫۲ گیگاهرتز (۹۲۰XM) اورکلاک شوند. بنابراین، CPU می تواند به همان سرعت سریع CPU دو هسته ای با سرعت بالا باشد، اما هنوز هم از ۴ هسته استفاده می کنند. به دلیل TDP بزرگ ۴۵ وات / ۵۵ وات، پردازنده تنها برای لپ تاپ های بزرگ طراحی شده است.

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

طراحی :

طراحی و ساخت اگر یک شرکت که در ساخت دستگاه های با کیفیت بالا با مواد پلاستیکی و غیر گران قیمتش مناسب است این شرکت قطعا Lenovo است.  مورد V330 (15 ") در همه متفاوت نیست - کامپیوتر دارای بدنه شیکی است. این اندازه گیری در ۳۷۵ x 253 x 22.3 میلی متر (۱۴٫۷۶ * ۹٫۹۶ * ۰٫۸۸) و وزنه بیش از ۲ کیلوگرم است. همه چیز در این دستگاه فریاد می زند "کسب و کار"!!!

ما صفحه کلید را به رنگ خاکستری می بینیم که نوع چشم را جذب می کند. این کمی شاداب است. به ویژه اگر شما به دنبال یک تایپ سریع و طرح بندی خوب هستید. به جز برای کلید های arrow که کمی آزار دهنده است و از اندازه عجیب و غریبی برخوردار است. سمت چپ و راست آن بسیار بزرگ است و باعث می شود که دکمه های بالا و پایین کوچک تر دیده شوند. بیایید حرکت را از روی نوار پلاستیکی بر روی صفحه لمسی حرکت دهیم، که همچنین نوعی عجیب و غریب است . در ابتدا ممکن است به نظر نرسد، اما هنگامی که انگشت خود را سریعتر حرکت می دهید، آن را به صورت هیجان انگیزی حس می کنید، دوباره نیاز به استفاده از آن است.

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

امنیت :

شرکت Lenovo این دستگاه را برای امنیت بهینه سازی می کند. یکی از رایج ترین ویژگی های امنیتی بیومتریک - خواننده اثر انگشت است. این در مقابل سمت راست پایین صفحه کلید قرار گرفته است و ما ۱۰ تا از ۱۰ کار را انجام دادیم. در حالی که سریعترین نیست، قطعا بسیار دقیق است. به طور معمول، ما با نگاهی به گزینه های اتصال ادامه می دهیم. اینجا خیلی زیاد است هر دو طرف به طور کامل توسط I / O گرفته می شوند.

اتصالات :

از سمت چپ، ما یک سوکت شارژ، VGA و RJ-45 و همچنین یک پورت HDMI داریم. پس از آن ما در مجموع از سه پورت USB 3.0 - یکی از آنها نوع A خواب و شارژ فعال، در حالی که دو دیگر از نوع C، یکی از آنها می تواند به عنوان یک پورت شارژ استفاده می شود. از سوی دیگر، ما یک پورت USB Type-A دیگری را مشاهده می کنیم که هیچ پیشرفت خاصی ندارد. این یک جک هدفون و اسلات کارت SD به سمت جنوب است و یک درایو نوری دیجیتال به سمت شمال است.

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

نگه داری :

جداسازی و تعمیر و نگهداری،با بررسی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V330- A به نتایج مهمی رسیدیم. این دستگاه به راحتی قابل جدا شدن است. اول شما باید یک سوئیچ را در پایین دستگاه فشار دهید که درایو نوری را از مکانیزم پشتیبانی آن آزاد می کند و شما می توانید آن را از هم جدا کنید. پس از آن، شما باید پیچ ​​های سر ۱۱ فیلیپس را برش دهید و دو دستگاه صاف، که در آن درایو نوری مورد استفاده قرار می گیرد.

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

صفحه نمایش :

Lenovo V330 (15 اینچ) با یک پانل Full HD TN با نام Innolux N156HGA-EAB مجهز شده است . همان پانل در Lenovo ThinkPad L570 یافت می شود. این قطر ۱۵٫۶ اینچ است و دارای وضوح ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ است. این تراکم پیکسل ۱۴۲ پیکسل در اینچ و یک پیکسل ۰٫۱۸ x 0.18 میلی متر است. با توجه به این اطلاعات، هنگامی که از بیش از ۶۰ سانتیمتر مشاهده می شود، روی صفحه می تواند به عنوان Retina شناخته شود.

زاویه دید لنوو V330 (15 ") ناراحت کننده است. ما حداکثر روشنایی ۲۴۴ نیت در وسط صفحه را اندازه گرفتیم (۲۳۰ نیت، میانگین برای کل سطح پانل) و حداکثر انحراف ۱۶٪ است. دمای مربوط به رنگ روی صفحه سفید و بالاترین سطح روشنایی ۶۵۸۰ کیلو وات است که در مقایسه با ارزش مطلوب در استاندارد sRGB 6500 کیلوگرم - بد نیست. علاوه بر این، دمای متوسط ​​برای سطوح مختلف خاکستری با تنظیمات پیش فرض نزدیک به ۱۱۰۰۰K می شود.

علاوه بر فضای رنگی Adobe RGB که در عکاسی حرفه ای مورد استفاده قرار گرفته است، ما رنگ آمیزی را که توسط استودیوهای فیلم شناخته شده در جهان شناخته شده است - DCI-P3 و تلویزیون دیجیتال UHD (Rec.2020)، که بسیار سخت است برای رسیدن به واحد های نمایشگر مدرن.

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

PWM (سوسو زدن روی صفحه) :

مدولاسیون عرض پهن (PWM) یک راه آسان برای کنترل روشنایی مانیتور است. هنگامی که روشنایی را کاهش می دهید، شدت نور پس زمینه کاهش نمی یابد، اما به جای آن توسط الکترونیک با فرکانس قابل تشخیص برای چشم انسان خاموش و روشن می شود. در این امواج نور، نسبت زمان نور / نور بدون تغییر، در حالی که روشنایی باقی می ماند بدون تغییر، که برای چشم شما مضر است.

این می تواند به طور چشمگیری به چشم و مغز در سطوح کمتر از ۳۰۰ هرتز مضر باشد. شما می توانید در مورد آن در مقاله اختصاصی ما در PWM اطلاعات بیشتری کسب کنید. نور، که توسط لرزش V330 نمایش داده می شود (تنظیم شده توسط PWM)، تنها در سطوح پایین تر از ۶۵ سی سی / متر مربع است و علاوه بر آن با فرکانس کافی بالا می شود .

 

ذخیره سازی :

عملکرد ذخیره سازی Lenovo V330 مجهز به سامسونگ PM951 PCIe SSD است. این دستگاه هنگامی که به عملکرد ذخیره سازی می آید، یک سیستم بسیار عالی است. آن را فراهم می کند ۳۴۳۲٫۷ MB / s خوانده شده و ۱۳۱۷ مگابایت بر ثانیه سرعت نوشتن دارد. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A  یکی از سریعترین دستگاههای این جنبه است که ما تا کنون آزمایش کرده ایم.

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

مشخصات کلی سیستم :

Lenovo V330-15IKB-81AX00CCUK (سری V330) پردازشگر اینتل Core i7-8550U (اینتل Core i7)
آداپتور گرافیکی Intel UHD Graphics 620 حافظه ۸۱۹۲ مگابایت ۴٫۰GB DDR4-2400MHz + 4.0GB DDR4 -2133MHz Soldered
نمایش دادن ۱۵٫۶ اینچ ۱۶: ۹، ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل ۱۴۱ PPI، IPS، براق: خیر
مادربرد اینتل Kaby Lake-U iHDCP 2.2 Premium PCH ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت NVMe، ۲۵۶ گیگابایت
کارت صدا اینتل Kaby Lake-U / Y PCH - صدا با کیفیت بالا اتصالات ۱ USB 2.0، ۲ USB 3.0

/ ۳٫۱ Gen1، ۱ VGA، ۱ HDMI، ۱ Kensington Lock، اتصال صوتی ۳٫۵mm،

کارت خوان: SD، USB-C شبکه سازی ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ LAN کارت (۱۰/۱۰۰ / ۱۰۰۰MBit)، ۸۰۲٫۱۱ a / b / g / n / ac (a / b / g / n / ac)،
بلوتوث ۴٫۱ درایو نوری DVD +/- RW دو لایه اندازه ارتفاع x عرض x عمق (در میلی متر)
۲۲٫۳ x 375 x 253 (= 0.88 x 14.76 x 9.96 in) باتری لیتیم پلیمر
۲ سلول سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ۱۰ خانه ۶۴ بیتی
دوربین وب کم: ۷۲۰p ویژگی های اضافی
اسپیکر: استریو، صفحه کلید: خوب
وزن ۱٫۸ کیلوگرم

3 thoughts on “لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

  • By mohammad - Reply

    سلام ببخشید میخواستم بدونم این لپ تاپ برای برنامه نویسی مناسب هست؟

  • By غزال - Reply

    صدا میده این لپ تاپ

  • By ایمان - Reply

    سلام من خودم دولوپر هستم. و این لپتابو واقعا پیشنها میکنم. برای دولوپ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>