بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱

بهترین لپ تاپ های لنوو از ThinkPad تا Legion

 

در این مقاله ما به بررسی بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱ پرداختیم تا به شما کاربران بهترین راهنمایی برای انتخاب بهترین لپ تاپ برند لنوو را کرده باشیم ، امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار بگیرد :

بهترین لپ تاپ های لنوو به طور مداوم نزدیک به بالاترین رتبه را رده بندی کلی بهترین لپ تاپ های  ما بدست می آورند. از لپ تاپ های تجاری عالی ThinkPad گرفته تا نوت بوک های زیبای Yoga و لپ تاپ های ارزان قیمت Ideapad لنوو امکاناتی برای همه نوع کاربری دارد.

ما به تازگی لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Fold ، اولین رایانه شخصی با صفحه نمایش منعطف و تاشو را بررسی کردیم. این لپ تاپ به این لیست نرسید اما به هر حال ارزش بررسی کردن را دارد. اگر به دنبال چیز مرسوم تری هستید، ThinkPad X1 Nano رقیبی ۱۳ اینچی برای XPS 13 است.

هنوز مطمئن نیستید کدام لپ تاپ Lenovo را بخرید؟ راهنمای بهترین Lenovo ThinkPad ما را ببینید که بهترین مدل ها را با یکدیگر مقایسه می کند. و برای به حداکثر رساندن بهره وری در محل کار مطمئن شوید  لوازم جانبی ThinkPad درست را می خرید.

 

بهترین لپ تاپ های لنوو کدامند؟

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱ThinkPad X1 Carbon نه تنها بهترین لپ تاپ لنوو ، بلکه یکی از بهترین لپ تاپ های بازار است. X1 Carbon  با وزن کمی بیش تر از ۲ پوند و کارایی سریع در بدنه آزمایش شده برای نیروهای نظامی، عالی برای کاربران تجاری و همچنین دانشجوها و کاربران عادی که یک دستگاه سبک می خواهند است. تنها زیرمجموعه مصرف کنندگانی که X1 Carbon  برایشان مناسب نیست افرادی با بودجه پایین و گیمرها هستند.

اگر می خواهید کمی ارزان تر بخرید ، ThinkBook 13s  گزینه عالی دیگری است. این لپ تاپ سریع و دارای صفحه کلیدی راحت و عمر باتری مناسبی است. اگر ترجیح می دهید لپ تاپی برای مصرف کنندگان عادی به جای کاربران سازمانی داشته باشید، Lenovo Yoga 9i گزینه ای برجسته و جایگزین مناسبی برای Dell XPS 13 2-in-1 یا HP Specter x360 14 است. اگر به قابل حمل ترین لپ تاپ تجاری نیاز دارید ، باید ThinkPad X1 Nano جدید را نیز در لیست خود قرار دهید.

برای گیمرها، Legion Y740 و Legion Y7000  گزینه های بسیار خوبی هستند و بسته به تنظیمات شما، می توانند جدیدترین و برترین بازی ها را اجرا کنند. و اگر بودجه بسیار کمی دارید، Chromebook Duet یک لپ تاپ جداشونده خارق العاده ۲ در ۱ است که دارای قیمت مناسب است.

بهترین لپ تاپ های لنوو که امروزه می توانید بخرید :

 

  1.  Lenovo ThinkPad X1 Carbon (نسل هشتم)
  2.  Lenovo Yoga 9i
  3.  Lenovo ThinkPad X13 (AMD)
  4.  Lenovo ThinkPad X1 Yoga (نسل پنجم)
  5.  Lenovo ThinkPad X1 Extreme (نسل دوم)
  6.  Lenovo ThinkPad X1 Nano
  7.  Lenovo ThinkPad X12 Detachable
  8.  Lenovo Legion Y545
  9.  Lenovo Legion Y740 (15 اینچی)
  10.  Lenovo Chromebook Duet

 

۱ : Lenovo ThinkPad X1 Carbon (نسل هشتم) :

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱

Lenovo ThinkPad X1 Carbon به لطف طراحی زیبا و عملکرد سریع، باری دیگر بهترین لپ تاپ تجاری شده است.

ویژگی ها :

در کل بهترین لپ تاپ تجاری

  • پردازنده : Intel Core i5 / Core i7 نسل دهم
  • پردازنده گرافیکی : Intel UHD
  • رم : ۸ گیگابایت / ۱۶ گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی : ۲۵۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت / ۱ ترابایت SSD
  • صفحه نمایش : ۱۴ اینچ، ۱۰۸۰p یا ۴K
  • اندازه بدنه : ۷ اینچ در ۸٫۵ اینچ در ۰٫۶ اینچ
  • وزن : ۴ پوند

 

دلایلی برای خرید :

طراحی باریک و سبک ،  نمایشگر۱۰۸۰p و ۴K با روشنایی بالا، رنگ های با نشاط ، صفحه کلید پیشرو در کلاس خود ، عملکرد سریع

دلایلی برای اجتناب از خرید :

گرافیک ضعیف

شرکت لنوو تغییرات زیادی در لپ تاپ تجاری مورد علاقه ما ایجاد نکرده است ، اما در ThinkPad X1 Carbon جدید (یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱) ، پردازنده های نسل دهم اینتل خود رونمایی می کند. علاوه بر ارائه عملکرد سریع ، شما عمر باتری بالا (در مدل ۱۰۸۰p) و دو نمایشگر زیبا در اندازه ، ۱۰۸۰p و ۴K ، همه در یک بدنه به طور غیر ممکن سبک(۲٫۴ پوند) دریافت خواهید کرد.

اما هنوز هم این ویژگی های کلاسیک ThinkPad  طراحی با دوام (با استاندارد MIL-STD-810G قدرتمند) ، بهترین صفحه کلید در نوع خود و رنگ آرایی مخفیانه سیاه / قرمز است که X1 Carbon  را به عظمت می رساند.

بله، ما آرزو می کردیم که ThinkPad X1 Carbon خود را از دست کارت خوان SD در سری قبل خلاص نکرده بود و مدل های بهتر میتوانند خیلی گران تمام شوند،  اما شما در کل سخت میتوانید لپ تاپ تجاری بهتری پیدا کنید.

 

۲ : Lenovo Yoga 9i

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱

Lenovo Yoga 9i فرمول اثبات شده ای را بهترکرده و آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو تبدیل کرده است.

ویژگی ها :

بهترین لپ تاپ ۲ در ۱

  • پردازنده : Intel Core i7-1185G7
  • پردازنده گرافیکی : Iris Xe
  • رم : ۱۶ گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی : ۵۱۲ گیگابایت
  • صفحه نمایش : ۱۴ اینچ، ۱۰۸۰p یا ۴K
  • عمر باتری : ۱۱:۱۵
  • اندازه بدنه : ۶ اینچ در ۸٫۵ اینچ در ۰٫۶ اینچ
  • وزن : ۳ پوند

 

دلایلی برای خرید :

عملکردی درکل سریع ، صفحه نمایش پررنگ ۱۴ اینچی، ۱۰۸۰p ، بیش از ۱۱ ساعت کار باتری ، بلندگوی چرخان عالی

دلایلی برای اجتناب از خرید :

دوربین مادون قرمز ندارد

جانشینی برای Yoga C940 عالی ، Lenovo Yoga 9i فرمول اثبات شده ای را برداشته و آن را بهتر کرده. بهبود های ظریف در طراحی ، عمر باتری طولانی (۱۱:۱۵) و پردازنده های تازه نسل یازده اینتل ، Yoga 9i را به یک جانشین شایسته برای یکی از لپ تاپ های ۲ در ۱ پرمیوم سال گذشته تبدیل کرده است.

همانطور که از لپ تاپ های سری Yoga انتظار دارید ، Yoga 9i دارای یک بدنه فوق العاده قابل حمل پرمیوم و یک لولا منحصر به فرد است که به عنوان یک بلندگوی چرخان عمل می کند. به عنوان یک لپ تاپ ۲ در ۱، لولایش می تواند ۳۶۰ درجه بچرخد تا Yoga 9i را به یک تبلت تبدیل کند یا در حالت چادر قرار گیرد تا بتوانید فیلم ببینید بدون اینکه صفحه کلید جلو شما را بگیرد. وقتی نوبت به مشاهده محتوا می رسد ، نمایشگر ۱۰۸۰p (4k موجود است) واضح ، پررنگ و دارای روشنایی بالا است.

برای تمام اصول اولیه ای که درست انجام می دهد ، نکته مورد علاقه من درYoga 9i ویژگی های اضافی آن مانند یک درپوش وب کم (دیگر نیازی به خرید چسب نواری نیست)، یک اسلات بهبود یافته برای Active Pen و یک حسگر اثر انگشت است. متأسفانه  هیچ دوربین مادون قرمزی وجود ندارد.

 

۳ : Lenovo ThinkPad X13 (AMD)

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱

اگر می خواهید از لحاظ قیمت انتخاب ارزشمندی کنید ، ThinkPad X13 بهترین لپ تاپ لنوو با قیمت پایین و مقرون به صرفه است.

ویژگی ها :

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱ با قیمت پایین و به صرفه

  • پردازنده : AMD Ryzen 5 Pro 4650U
  • پردازنده گرافیکی : AMD Radeon
  • رم : ۸ گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی : ۲۵۶ گیگابایت
  • صفحه نمایش : ۳ اینچ ، ۱۰۸۰p
  • اندازه : ۳ اینچ در ۸٫۶ اینچ در ۰٫۷ اینچ
  • وزن : ۸ پوند

 

دلایلی برای خرید :

سرعت عملکرد برجسته ، بدنه بادوام ، بهترین صفحه کلید در نوع خود ، پورت های زیاد

دلایلی برای اجتناب از خرید :

عمر باتری ضعیف و حاشیه ضخیم نمایشگر

لپ تاپی تجاری لنوو با قیمت پایین و به صرفه؟ وقت آن است که با مدیر فناوری اطلاعات خود صحبتی داشته باشید. ThinkPad X13 مقرون به صرفه با تراشه های AMD برخی از بهترین قابلیت های ThinkPad را با قیمتی بسیار پایین تر از آنچه که ما عادت داریم به ما ارائه می دهد.

برخی از این ویژگی ها شامل بدنه ای مینیمالیست و قابل حمل ، با پایداری نظامی ، صفحه کلیدی عالی و ویژگی های امنیتی بسیار ، از جمله سنسور اثر انگشت و دوربین مادون قرمز است. و به لطف پردازنده های AMD Ryzen خود ، ThinkPad X13 عملکردی باورنکردنی در این گستره قیمت دارد. تنها نقطه ضعف مهم عمر باتری ضعیف است اما حدود ۸ ساعت بسیار بد نیست.

اگر توانایی خرید اش را دارید ، ThinkPad X1 Carbon همچنان بهترین لپ تاپ لنوو است ، اما ThinkPad X13 یک گزینه دیگر عالی و ارزان قیمت است.

 

۴ : Lenovo ThinkPad X1 Yoga (نسل پنجم، ۲۰۲۰)

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱

هنرمندان و نویسندگانی که کشیدن و نوشتن با دست را ترجیح می دهند از ThinkPad X1 Yoga، بهترین لپ تاپ ۲ در ۱ سپاس گذار خواهند بود.

ویژگی ها :

بهترین لپ تاپ ۲ در ۱ ( جزء بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱ )

  • پردازنده : Intel Core i7
  • پردارنده گرافیکی :Intel Core i5-10310U; Core i7-10610U
  • رم : ۱۶ گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی : ۲۵۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت
  • صفحه نمایش : ۱۴ اینچ، ۱۰۸۰p یا ۴K
  • اندازه بدنه : ۱۲ اینچ در ۵ اینچ در ۰٫۶ اینچ
  • وزن : ۳ پوند

 

دلایلی برای خرید :

نمایشگرهای روشن ، واضح ۱۰۸۰p و ۴K ، عملکرد عالی (SSD فوق سریع ) ، صفحه کلیدی در نوع جهانی

دلایلی برای اجتناب از خرید :

حاشیه ضخیم نمایشگر و گرافیک ضعیف

Lenovo با ThinkPad X1 Yoga شانس خود را آزمود ، اولین ThinkPad فلزی و شانسش نتیجه داد. در حالی که ما هنوز فیبر کربن مات سیاه را در بسیاری از ThinkPad ها دوست داریم ، ThinkPad X1 Yoga ی آلومینیوم و منیزیم تغییری زیبا است. نه تنها از طراحی باریکی برخوردار است ، بلکه این تبدیل پذیر ۲ در ۱ صفحه نمایش درخشان و بهترین صفحه کلید در کلاس خود را همراه با دوام باتری طولانی ارائه میدهد. این ویژگی ها با هم ترکیب میشوند تا بهترین لپ تاپ لنوو برای هر کسی که به دنبال یک تبدیل پذیر است ، ایجاد کنند.

همچنین ویژگی های اضافه مانند یک اسلات برای قلم داخلی و درپوش وب کم میگیرید. ما هنوز ThinkPad X1 Carbon را به خاطر بدنه فوق العاده سبکش دوست داریم، اما اگر می خواهید از قلم استفاده کنید قطعاً باید Yoga را بخرید. اگر به دنبال چیزی منحصربه فرد هستید ، Lenovo ThinkPad X1 Titanium Yoga با طراحی بادوام و در عین حال فوق العاده سبک ، ویژگی ها را یک مرحله بالا میبرد.

 

۵ : Lenovo ThinkPad X1 Extreme (نسل سوم)

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱

X1 Carbon را در نظر بگیرید، بزرگتر و قوی ترش کنید و نتیجه اش ThinkPad X1 Extreme نسل دوم است، بهترین لپ تاپ ۱۵ اینچی Lenovo

ویژگی ها :

بهترین لپ تاپ ۱۵ اینچی ( جزء بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱ )

  • پردازنده : CPU Intel Core i7-9850H
  • پردازنده گرافیکی : Nvidia GeForce GTX 1650 Max-Q
  • رم : ۳۲ گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی : ۱ ترابایت SSD
  • صفحه نمایش : ۶ اینچ، ۴K HDR
  • اندازه : ۲ اینچ در۹٫۷ اینچ در۰٫۷ اینچ
  • وزن : ۸ پوند

دلایلی برای خرید :

بدنه جذاب و سبک وزن ، نمایشگر ضد تابش ۴K HDR ، صفحه کلیدی در نوع جهانی

دلایلی برای اجتناب از خرید :

عمر باتری ضعیف (در مدل ۴K HDR) و گران قیمت

لپ تاپ سطح بالای مصرف کنندگان لنوو ThinkPad X1 Extreme (نسل دوم)، دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی ۴K HDR بسیار زیبا دارای عملکردی فوق العاده سریع به لطف پردازنده نسل نهم Core i7 و SSD سریع است. طراحی لوکس و بادوام همراه با صفحه کلیدی عالی ، ThinkPad X1 Extreme را به سخت افزاری چشمگیر تبدیل کرده است.

X1 Extreme به لطف پردازنده های شش هسته ای سری H قدرت بیشتری نسبت به X1 Carbon یا X1 Yoga ارائه می دهد. همچنین این لپ تاپ دارای صفحه نمایش بزرگتر و پورت های بیشتری است که آن را به لپ تاپی بهتر برای کار تبدیل کرده است. و با این وجود ، با ۳٫۸ پوند وزن ، این دستگاه هنوز هم بسیار قابل حمل است. فقط از عمر باتری محدود در مدل ۴K آگاه باشید.

 

۶ : Lenovo ThinkPad X1 Nano

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱

Lenovo ThinkPad X1 Nano بهترین لپ تاپ ۱۳ اینچی لنوو است.

ویژگی ها :

بهترین لپ تاپ ۱۳ اینچی ( جزء بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱ )

  • پردازنده : Intel Core i7-1160G7
  • پردازنده گرافیکی : Iris Xe
  • رم : ۱۶ گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی : ۵۱۲ گیگابایت
  • صفحه نمایش : ۱۳ اینچ، ۲K (2160 x 1350)
  • اندازه بدنه : ۷ اینچ در ۸٫۵ اینچ در ۰٫۶۶ اینچ
  • وزن : ۲ پوند

دلایلی برای خرید :

طراحی شیک ، صفحه نمایش ۱۳ اینچی ۲K با روشنایی بالا ، ۲ پوند وزن ، عمر باتری ۱۲ ساعته

دلایلی برای اجتناب از خرید :

پورت های محدود و تاچ پد کوچک ( جزء بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱ )

X1 Nano لپ تاپ جدیدی در این میان است و چند ترفند در آستین خود دارد. Nano تنها ۲ پوند وزن دارد و سبک ترین لپ تاپ ThinkPad تا به امروز است. که با از دست دادن اندازه صفحه نمایش قابل حمل تر شده است. با این حال، پنل ۱۳ اینچی و ۲K آن بسیار زیباست و ابعاد ۱۶:۱۰ اندازه کوچکتر صفحه را بزرگتر نشان می دهد.

علاوه بر این  X1 Nano با استفاده از پردازنده های نسل یازده اینتل خود عملکردی بسیار سریع دارد و با توجه به صفحه نمایش با وضوح بالا و طراحی فوق العاده سبک آن، عمر باتری ۱۲ ساعته آن باورکردنی نیست.

چند نکته منفی نیز باید در نظر گرفته شوند ، مانند پورت های محدود و تاچ پد کوچک ، اما به طور کلی  X1 Nano به آنچه Lenovo می خواهد انجام دهد ، رسیده است. ارائه دادن هر آنچه را که از قبل در مورد برند ThinkPad دوست دارید ، در کوچکترین اندازه موجود.

 

۷ : Lenovo ThinkPad X12 Detachable

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱

Lenovo ThinkPad X12 Detachable نزدیکترین چیزی که می توانید به Surface Pro 7 پیدا کنید ، حتی از آن بهتر است.

ویژگی ها :

بهترین جایگزین Surface Pro

  • پردازنده : Intel Core i5-1130G7
  • پردازنده گرافیکی :Intel Iris Xe
  • رم : ۱۶ گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی : ۵۱۲ گیگابایت
  • صفحه نمایش : ۱۳ اینچ، ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل
  • اندازه : ۲ اینچ در ۸ اینچ در ۰٫۳ اینچ
  • وزن : ۷ پوند (۲٫۴ پوند با صفحه کلید)

دلایلی برای خرید :

عمربالای باتری ، نمایشگر خوب ۱۲٫۳ اینچی ، صفحه کلید عالی ، همراه با لوازم جانبی

دلایلی برای اجتناب از خرید :

بلندگوهای بسیار بد ، بدون پورت USB Type-A

Lenovo ThinkPad X12 Detachable جزء بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱ ، به طور خلاصه  نسخه  بهتر Surface Pro 7 است. همان قابلیت جدا شدن دارد و از پایه ای استفاده می کند که میتواند به همان میزان ۱۶۰ درجه بچرخد. صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی اش تقریباً مشابه صفحه نمایش Surface است و مانند Pro 7 صفحه کلید جداشونده اش فوق العاده است. شما از بدنه سفت و سخت آن دوام درجه نظامی نیز می گیرید.

چرا از Surface Pro 7  و Pro 7 بهتر است؟ از آنجا که ThinkPad X12 Detachable با یک بار شارژ دوام بیشتری دارد و بیش از ۱۱ ساعت دوام می آورد و وزن آن کمی کمتر از رقیب آلیاژ منیزیم دارش است. از این بهتر X12 Detachable همراه با صفحه کلید و قلم می آید، اگرچه شما باید قیمت بالایی برای این جداشونده مخصوص کار های تجاری هزینه کنید.

 

۸ : Lenovo Legion Y545

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱

اگر به بلندگوهای خوب یا پورت USB Type-A نیاز دارید ، ممکن است Surface Pro 7 را بخواهید بخرید ، در غیر این صورت ما X12 Detachable را به شما پیشنهاد می دهیم.

ویژگی ها :

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱ مخصوص گیمینگ با بودجه محدود

  • پردازنده : Intel Core i7-9750H
  • پردازنده گرافیکی : Nvidia GeForce GTX 1660 Ti
  • رم : ۱۶ گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی : ۱۲۸ گیگابایت
  • صفحه نمایش : ۶ اینچ ، ۱۰۸۰p
  • اندازه : ۲ اینچ در ۱۰٫۵ اینچ در ۱٫۱ اینچ
  • وزن : ۳ پوند

 

دلایلی برای خرید :

طراحی زیبا و ساده ،عملکرد کلی و گیمینگ عالی ، صفحه کلید راحت ، کیفیت صدا عالی

دلایلی برای اجتناب از خرید :

عمر باتری کمتر ازحد متوسط

Lenovo Legion Y545 یک لپ تاپ گیمینگ در سطح ساده است که با وعده کم قدرت بودن و تحقق وعده با قدرت بالا ارائه میشود. این لپ تاپ با تراشه گرافیکی اختصاصی Nvidia  با ارائه قدرتی تعجب آور ، نتایجی بالاتر از حد متوسط را نشان میدهد.

و هنگامی که بازی ای نمی کنید ، پردازنده Core i7 لپ تاپ به شما امکان ایجاد اسپردشیت ، ویرایش ویدیوی سبک و البته تماشای چند فیلم درصفحه نمایش ۱۰۸۰p زیبا اش را ارائه می دهد.

 

۹ : Lenovo Legion Y740 (15 اینچی)

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱

اگر می خواهید جدیدترین بازی ها را در بالاترین تنظیمات گرافیکی بازی کنید ، Legion Y740  بهترین لپ تاپ گیمینگ پرمیوم لنوو را بگیرید.

ویژگی ها :

بهترین لپ تاپ گیمینگ پرمیوم ( جزء بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱ )

  • پردازنده : تا Intel Core i7
  • پردازنده گرافیکی : Nvidia GeForce GTX 1060
  • رم : ۸ گیگابایت / ۱۶ گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی : ۲۵۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت
  • صفحه نمایش : ۶ اینچ، ۱۰۸۰p
  • اندازه : ۲ اینچ در ۱۰٫۵ اینچ در ۰٫۹ اینچ
  • وزن : ۳ پوند

 

دلایلی برای خرید :

عملکرد و گرافیک قوی ، نمایشگر روان ۱۴۴ هرتز ، صفحه کلید RGB راحت

دلایلی برای اجتناب از خرید :

عمر باتری کمتر ازحد متوسط و دارای “دوربین پایین صفحه” (دوربین دماغی)

اگر بهترین عملکرد گرافیکی را می خواهید ، لپ تاپی مجهز به GeForce RTX مانند Legion Y740 بگیرید. هم در ۱۵ اینچی و هم درمدل های ۱۷ اینچی در دسترس است ، Y740 دستگاه گیمینگ پرمیوم لنوو است. به همین ترتیب  به لطف پردازنده Intel Core i7 و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 2080 Max-Q این لپ تاپ می تواند حتی جدیدترین گیمینگ ها مانند Shadow of the Tomb Raider یا Battlefield V را با تنظیمات گرافیکی بالا انجام دهد. این گیمینگ ها به راحتی بر روی صفحه نمایش ۱۰۸۰p ، ۱۴۴Hz لپ تاپ اجرا میشوند و شما از کلیک کردن روی صفحه کلید با نور پس زمینه RGB راحت Y740 لذت خواهید برد.

 

Lenovo Chromebook Duet : 10

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱

چه دانشجو باشید و چه فقط کروم دوست باشید ، Chromebook Duet بهترین Chromebook لنوو است.

ویژگی ها:

بهترین Chromebook ( جزء بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱ )

  • پردازنده : MediaTek Helio P60T
  • پردازنده گرافیکی : ARM G72 MP3
  • رم : ۴ گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی : ۶۴ گیگابایت
  • صفحه نمایش : ۱ اینچ، ۱۹۲۰×۱۲۰۰
  • اندازه : ۶ اینچ در ۶٫۷ اینچ در ۰٫۷ اینچ
  • وزن : ۲ پوند

 

دلایلی برای خرید :

با یکبار شارژ زمان زیادی دوام می آورد ، همراه با صفحه کلید پایه می آید ، نمایشگر پررنگ ، عملکرد مناسب

دلایلی برای اجتناب از خرید :

صفحه کلید تنگ و کم جا

Chromebook Duet جزء بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱ و یکی از ارزان ترین رایانه های در بازار است و با این وجود در بسیاری از زمینه ها توانایی خود را نشان میدهد. اول و مهم تر از همه : عمر باتری . این تبلت جداشونده ۲ در۱ در تست باتری ما تقریباً ۱۳ ساعت دوام آورد و آن را از لحاظ عمر باتری به یکی از پر دوام Chromebook های بازار تبدیل کرده است.

آنچه واقعاً این دستگاه را از لحاظ قیمت ارزشمند می کند این است که یک تبلت ۱۰٫۱ اینچی با پایه به همراه صفحه کلید دریافت می کنید و آن پنل نمایشگراش با وجود هزینه فوق العاده کم Chromebook Duet تا حدی واضح و تیز است.  هیچ رکورد سرعتی را نخواهد شکست ،  اما برای کسانی که می خواهند کمترین هزینه را انجام دهند ، Chromebook Duet بهترین انتخاب است.

نحوه انتخاب یک لپ تاپ لنوو

Lenovo به دلایل خوبی برند برتر لپ تاپ ما است. این شرکت مجموعه گسترده ای از محصولات با یک سری از بهترین نوت بوک هایی که می توانید از هر سازنده ای دریافت کنید ارائه می دهد. لنوو تقریباً برای هر نوع کاربری، از کودکان مدرسه ای گرفته تا گیمرها و مدیران ، لپ تاپ درست می کند.

ما لپ تاپ های لنوو مورد علاقه فعلی خود را در بالا ذکر کرده ایم، اما اگر دارید تحقیق میکنید ، دانستن تفاوت بین مدل های اصلی تولیدی این شرکت به شما کمک می کند.

  • ThinkPad: لپ تاپ های تجاری لنوو دارای بعضی از بهترین صفحه کلیدهای جهان هستند و عمر باتری بسیار بالایی در بسیاری از آنها وجود دارد. حتی اگر قصد استفاده از آنها را برای کار ندارید، انتخابی عالی هستند.
  • Yoga: این مدل های ۲ در ۱ پرمیوم دارای طراحی های عالی ، نمایشگرهای پررنگ و عمر باتری قوی هستند.
  • Legion: مدل های گیمینگ با عملکرد عالی در قیمتی مناسب ارائه می شوند.
  • Flex: مدل هایی از ۲ در ۱ که قیمت کمتری نسبت به Yoga دارند اما همچنان دارای امکاناتی کامل هستند.
  • IdeaPad: این لپ تاپ های مصرف کننده عادی از سیستم های کم هزینه تا اولترابوک های پرمیوم گستره قیمتی دارند.

 

 

چگونه ما لپ تاپ های لنوو را تست می کنیم؟

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2021

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱

ما هر لپ تاپ لنوو را قبل از اینکه در اختیار بررسی کننده گان ما قرار گیرد، تحت بنچ مارک های( هم مصنوعی و هم مشابه دنیای واقعی ) گسترده قرار میدهیم. ما هر جنبه از لپ تاپ، از جمله عملکرد آن ، عمر باتری ، صفحه نمایش ، بلندگوها و مدیریت گرما را مورد ارزیابی قرار میدهیم.

در تست بنچ مارک ما، ما از رنگ سنج Klein K10 برای تشخیص روشنایی و گستره رنگ sRGB نمایشگر لپ تاپ استفاده می کنیم. برای آزمایش عملکرد، ما لپ تاپ را از یکسری بنچ مارک هایی از جمله تست های حرفه ای گرافیکی Geekbench 4.3 و ۵٫۰ و ۳DMark می گذرانیم.

برای تعیین عملکرد در دنیای واقعی ، ما تکلیف اجرای تبدیل فیلمی ۴K به وضوح ۱۰۸۰p را به لپ تاپ واگذار می کنیم و یک فایل چندرسانه ای ۴٫۹۷ GB را تکثیر می کنیم. آزمون گرافیکی ما در دنیای واقعی بنچ مارک Dirt 3 با تنظیمات متوسط در رزولوشن ۱۰۸۰p است.

همچنین تست های حرارتی را با پخش یک فیلم ۱۵ دقیقه ای تمام صفحه و اندازه گیری دما در مناطق مختلف لپ تاپ انجام می دهیم. نکته آخر اینکه آزمایش باتری ما شامل وب گردی مداوم از طریق Wi-Fi با روشنایی ۱۵۰ نیت است. برای لپ تاپ های مک بوک و پرمیوم ویندوز ۱۰  زمان کار بیش از ۹ ساعت نتیجه خوبی است در حالی که لپ تاپ های گیمینگ و ورک استیشن که می توانند بیش از ۵ ساعت به کار خود ادامه دهند  قابل ستایش اند.

این تست ها با آزمایش مکملی از بررسی کنندگان ما که همه چیز را از مواد لپ تاپ گرفته تا احساس تاچ پد آن را نقد می کنند، تکمیل می شوند.

One thought on “بهترین لپ تاپ های لنوو در سال ۲۰۲۱

  • By mehdi bakhtiari - Reply

    با سلام و احترام
    تشکر از مقاله جالب و اطلاعات مفید درباره لب تاب های لنوو آیا آین امکان دارد که همه آنها را در یک خروجی PDF که قابل پرینت باشد قرار دهید؟ سوال دیگرم این است که آیا سری Yoga هم در ایران موجود است؟ (LENOVO YOGA 9i 14TLS)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>