تبلت لنوو بخریم یا سامسونگ

تبلت لنوو بخریم یا سامسونگ؟

تبلت لنوو بخریم یا سامسونگ؟ این همان سوالی است که کاربران در زمان حضور در بازار محصولات دیجیتالی از خود خواهند پرسید. لنوو و سامسونگ از جمله برندهای معروف و خوشنام هستند. کاربران می‌توانند نسبت به اجرای انواع پروژه‌های طراحی و مهندسی، از تبلت استفاده کنند. تبلت به جای گوشی موبایل و لپ تاپ می‌تواند همراه خوبی برای کاربران باشد.

در این مقاله می‌خواهیم قابلیت‌های تبلت برند لنوو و سامسونگ را باهم مقایسه کنیم. این قیاس ابهام در انتخاب تبلت را برای شما کاربران وبسایت lenovotehran.com از بین خواهد برد. پس از آشنایی با موارد گفته شده، می‌توانید با دید و آگاهی بیشتری نسبت به خرید تبلت به بازار محصولات دیجیتالی مراجعه نمایید. این مقاله مهم و خواندنی خواهد بود، آن را از دست ندهید.

تبلت لنوو بخریم یا سامسونگ

تبلت لنوو بخریم یا سامسونگ، چطور می‌توانم بین این دو برند انتخاب کنم ؟

هم برند سامسونگ Samsung  و هم برند لنوو Lenovo از جمله نام‌های بزرگ در عرصه تولید محصولات دیجیتالی هستند. هر دو برند چند ملیتی بوده و به شرق آسیا تعلق دارند. امتیاز سامسونگ برای به کشور کره جنوبی است و  امتیاز لنوو متعلق به کشور چین است. انواع محصولات دیجیتالی و مخصوصا تبلت‌های تهیه شده توسط برندهای لنوو و سامسونگ، از قابلیت‌ و کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند. به همین دلیل در سطح جهان، کاربران بسیار زیادی از محصولات این برند استفاده می‌کنند.

از طرفی دیگر تشابه زیادی بین محصولات این دو برند وجود دارد. این تشابه در بین انواع تبلت نیز وجود دارد. بر همین اساس این موضوع می‌تواند در لحظه انتخاب تبلت، کاربران را دچار تردید کرده و با خود بگویند تبلت لنوو بخریم یا سامسونگ.

مقایسه خصوصیت‌ها و ویژگی‌های تبلت لنوو و تبلت سامسونگ

هر کدام از کمپانی‌های لنوو و سامسونگ، توجه ویژه‌ای به رفتار و علایق کاربران خود دارند. به همین منظور محصولات خود را با توجه به نظر و سلیقه کاربران طراحی و تولید می‌کنند. بر این اساس می‌توان گفت که تحلیل و انتخاب انواع تبلت‌‌ با برند لنوو و سامسونگ کار سختی نیست. به دلیل اینکه قرار است پارامتر‌های مختلفی بررسی شوند و دست کاربر برای انتخاب باز است. پس خیلی راحت می‌تواند سوال تبلت لنوو بخریم یا سامسونگ را به بهترین حالت جواب دهد.

پارامتر‌هایی که قصد داریم به هدف مقایسه بین تبلت لنوو و سامسونگ معرفی کنیم، مواردی هستند که با سلیقه کاربران رابطه مستقیم دارند. مواردی از قبیل :

  • کیفیت صفحه نمایشگر
  • توجه به نوع سیستم عامل
  • مدل و توانایی دوربین‌ها در تبلت
  • نوع انتخاب قطعات سخت افزاری در تبلت
  • کیفیت و کارایی باتری
  • مقدار حافظه
  • قیمت تبلت

توجه داشته باشید که برند سامسونگ و لنوو مانند برند معروف اچ پی، هر کدام با استفاده از قطعات بسیار با کیفیت، محصولات دیجیتالی مانند تبلت را طراحی و تولید می‌کنند. انواع تبلت‌ با برند‌ لنوو و سامسونگ در کارخانجات کاملا مکانیزه ساخته می‌شوند. از طرفی دیگر فرایند تولید این محصولات با استفاده از ابزار‌‌ها و ماشین‌آلات پیشرفته خواهد بود. به همین خاطر در بین پارامتر‌های گفته شده به فاکتور دوام و مقاومت اشاره نشده است.

بر این اساس همه محصولات تولید شده توسط این دو برند از دوام و مقاومت بالایی برخوردارند. پس پارامترهایی را مد نظر قرار داده‌ایم که ارتباط مستقیمی با نیاز و نوع استفاده مشتریان دارند. در نهایت با توجه به بررسی موارد گفته شده قادر خواهید بود با اطمینان، به بازار محصولات دیجیتالی به هدف خرید تبلت مراجعه کنید. در ادامه نیز می‌توانید به راحتی به سوال تبلت لنوو بخریم یا سامسونگ، بهترین جواب را بدهید.

تبلت لنوو بخریم یا سامسونگ

نوع سیستم عامل در تبلت، مقایسه تبلت لنوو با تبلت سامسونگ

توجه به نوع سیستم عامل در انواع محصولات دیجیتالی مانند لپ تاپ لنوو یا تبلت لنوو و غیره، بسیار مهم است. اهمیت به این ویژگی از جمله مواردی است که می‌تواند به هدف تعیین قابلیت و توانمندی در این محصول مورد بررسی قرار گرفته شود. کاربران حرفه‌ای در زمان انتخاب تبلت، به سیستم‌عامل دستگاه که آیا اندروید است یا IOS حساس هستند. چرا هر دو سیستم عامل از خصوصیت‌های منحصر به فردی برخوردار بوده و سطح دسترسی‌های متفاوتی دارند.

در رابطه با مقایسه تبلت لنوو با تبلت سامسونگ، باید به این نکته توجه داشته باشید که هر دو از سیستم عامل اندروید Android استفاده می‌کنند. با توجه به دریافت نظرات کاربران مبنی بر استفاده از سیستم عامل اندروید نسبت به دیگر سیستم عامل‌ها مانند ios، سیستم عامل اندروید از محبوبیت بیشتری نزد کاربران برخوردار است.

نوع کیفیت و کارایی باتری، مقایسه تبلت لنوو با تبلت سامسونگ

به واسطه استفاده از تبلت در مدل لنوو یا سامسونگ، کاربران می‌توانند پروژه‌های متفاوتی را به راحتی اجرا کنند. از رایج‌ترین این موارد می‌توان به استفاده از تبلت برای اجرای انواع بازی، تماشای فیلم و وب‌گردی اشاره کرد. اجرای این برنامه‌ها می‌تواند زمان زیادی تبلت را روشن نگه دارد. پس به داشتن باتری قوی و قدرتمندی نیاز خواهد داشت.

یکی دیگر از قطعات مهمی که می‌تواند برای انتخاب محصولات دیجیتالی با قابلیت جابجایی مثل تبلت اهمیت بالایی داشته باشد، باتری است. به همین خاطر خیلی از کاربران در جواب سوال تبلت لنوو بخریم یا سامسونگ، به نوع باتری در این دستگاه‌ها توجه خواهند کرد. برخلاف فاکتور سیستم عامل که در هر دو مدل تبلت لنوو و سامسونگ مشترک بود، باتری از شرایط متفاوتی برخوردار است. بررسی‌های متعددی بر روی توانایی باتری در‌ تبلت‌های لنوو و سامسونگ انجام شد. در نهایت مشخص شد که باتری‌های تبلت لنوو از قابلیت، دوام و قدرت بیشتری برخوردارند.

تبلت‌ها به طور معمول از صفحه نمایش بزرگی‌تری نسبت به موبایل برخوردارند. به همین خاطر میزان مصرف باتری در این دستگاه‌ها بیشتر خواهد بود. این موضوع برای کارشناسان برند لنوو مهم بوده و به هدف جلب رضایت کاربران، باتری‌های با قابلیت تری در انواع تبلت لنوو استفاده کردند.

در خصوص افزایش کارایی و توانمندی در باتری‌ها، بهتر است که به نکته کاربردی و مهمی اشاره شود. منظور ما اجرای فرایند کالیبراسیون است. بر این اساس وقتی تبلت لنوو یا سامسونگ را خریداری کردید، تا اتمام شارژ از آن استفاده کنید. زمانی که به دلیل اتمام شارژ تبلت خاموش شد، حالا آن را به شارژر وصل کرده و اجازه دهید تا ۱۰۰ درصد شارژ تکمیل شود. در ادامه وقتی شارژ تکمیل شد، تبلت را روشن کرده و از آن استفاده کنید. این کار می‌تواند نسبت به افزایش توانمندی و قدرت در باتری تبلت بسیار موثر باشد.

تبلت لنوو بخریم یا سامسونگ

نوع صفحه نمایشگر، مقایسه تبلت لنوو با تبلت سامسونگ

می‌دانید که تبلت‌های لنوو و سامسونگ می‌توانند از سیم‌کارت پشتیبانی کنند. این ویژگی شرایط را برای برقراری تماس و استفاده از قابلیت‌های دیگر فراهم خواهد آورد. پس تبلت توانایی آن را دارد که به جای تلفن همراه انتخاب شود. اما در کنار این موضوع، داشتن صفحه نمایش LCD با وضوح بیشتر در تبلت‌های لنوو و سامسونگ نیز، دلیل خوبی است که کاربران را به خرید این محصولات سوق دهد.

داشتن صفحه نمایش با کیفیت در تبلت، ویژگی قابل ملاحظه‌ای برای کاربران است. به طور کلی تبلت‌های لنوو و سامسونگ از صفحه نمایش بزرگ و با کیفیتی برخوردارند. بررسی‌ها نشان داده است که  LCD تبلت‌های لنوو و سامسونگ نسبت به برندهای دیگر، از وضوح و کیفیت بیشتری برخوردار هستند. اما اگر بخواهیم بین برند سامسونگ و لنوو کیفیت صفحه نمایش را بررسی کنیم، باید بگوییم کاربران نسبت به کیفیت و بزرگی در صفحه نمایشگر محصولات سامسونگ، رضایت بیشتری دارند.

کاربران در زمان تماشای فیلم و عکس و اجرای برنامه‌های مختلف در تبلت‌های سامسونگ، احساس راحت‌تری دارند. حتی آن دسته از افرادی که با مشکلات بینایی دست و پنجه نرم می‌کنند نیز، با تبلت‌های ساسونگ راحت‌تر هستند. به این دلیل که سامسونگ از صفحه نمایشگر‌های بزرگ‌تر و با کیفیت بیشتر در محصولات تبلت استفاده می‌کند. در نتیجه باید گفت اگر هنگام حضور در بازار محصولات دیجیتالی با خود گفتید لنوو بخریم یا سامسونگ، به نوع کاربری و توقعی که از دستگاه دارید توجه کنید. اگر به دنبال تبلت با صفحه نمایشگر بزرگ و با کیفیت هستید، ما به شما سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم.

نوع مدل و توانایی دوربین‌ها در تبلت، مقایسه تبلت لنوو با تبلت سامسونگ

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند انگیزه خرید تبلت را برای کاربران افزایش دهد، ثبت لحظات بیادماندنی به واسطه داشتن دوربین‌های با کیفیت در این محصولات است. با استفاده از دوربین، کاربر می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیتی برای خود ذخیره کند. البته هدف اصلی کاربران نسبت به خرید تبلت وجود دوربین قدرتمند نیست. چرا که برای اینکار می‌توانند دستگاه‌های مخصوص عکسبرداری و فیلمبرداری را خریداری کنند. اما وجود این قابلیت مزید بر علت خواهد بود.

تبلت‌های سامسونگ و لنوو از دوربین‌های با قابلیتی برخوردارند. البته این موضوع می‌تواند در بعضی از انواع محصولات لنوو وجود نداشته باشد. اما اگر کیفیت دوربین برای شما مهم است، پیشنهاد ما خرید تبلت‌های سامسونگ است. دوربین‌های این برند از قابلیت‌ها و توانمندی‌های بیشتری نسبت به لنوو برخوردارند.

نوع حافظه ذخیره سازی در تبلت، مقایسه تبلت لنوو با تبلت سامسونگ

تبلت‌ها از سیستم پیچیده و پیشرفته‌ای برخوردارند. به همین خاطر نسبت به کامپیوتر‌ها و لپتاپ‌ها محدودیت‌های بیشتری دارند. اگر کاربران بخواهند در تبلت خود کیفیت و قابلیت قطعه‌ای خاص را افزایش دهند، شاید این کار بر اساس مدل تبلتی که دارند میسر نباشد. می‌دانید کاربران می‌توانند با استفاده از انواع تبلت با برند لنوو یا سامسونگ، داده‌های مختلفی را دریافت و ذخیره کنند.

این محصولات به دلیل داشتن قابلیت‌های فراوان، شرایط دریافت انواع داده‌ها از قبیل عکس، فایل‌های صوتی، فیلم و برنامه‌های متفاوت را برای کاربران فراهم می‌آورند. به همین دلیل داشتن حافظه کافی یکی از مهمترین دغدغه‌های کاربران خواهد بود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در تبلت‌های سامسونگ، شرایط ارتقا و افزایش مموری داخلی وجود ندارد. اما تبلت‌های لنوو از قابلیت ارتقاء حافظه داخلی برخوردار بوده و محدودیت کمتری برای کاربران در نظر گرفته‌اند. به همین خاطر شاید بخش قابل توجهی از کاربران به دلیل عدم وجود این قابلیت، خرید انواع تبلت لنوو را به سامسونگ ترجیح دهند.

تبلت لنوو بخریم یا سامسونگ

نوع قیمت‌گذاری در تبلت، مقایسه تبلت لنوو با تبلت سامسونگ

در زمان انتخاب تبلت و در شرایط مقایسه بین دو برند، شاید بتوان گفت مهمترین فاکتوری که برای کاربران از اهمیت بالاتری برخوردار است میزان قیمت تبلت خواهد بود. در بازار محصولات دیجیتالی ایران و جهان، انواع تبلت با برند لنوو و سامسونگ شناخته شده هستند. قابلیت‌ها و کیفیت در این محصولات برای کاربران اثبات شده است. به همین خاطر شاید بیشتر کاربران بر اساس اعتمادی که به محصولات لنوو و سامسونگ دارند، به بازار محصولات دیجیتالی برای خرید تبلت مراجعه خواهند کرد.

اما بر اساس سیاستی که مدیران لنوو اتخاذ کرده‌اند، قیمت محصولات تبلت لنوو با انعطاف بیشتری همراه است. چرا که می‌خواهند کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهند. به همین خاطر تبلت‌های لنوو با حفظ قابلیت و کیفیتی که دارند، از قیمت‌های متنوع‌تری برخوردارند. این موضوع انتخاب کاربران را نیز به مراتب آسانتر کرده است.

ولی مدیران کمپانی سامسونگ با این شرایط موافق نیستند و بر اساس کیفیت و قابلیت‌های موجود در محصولات تبلت، قیمت‌ را مشخص می‌کنند. در نهایت باید گفت که تبلت‌های سامسونگ نسبت به رقیب خود یعنی لنوو، در بازار محصولات دیجیتالی از قیمت بیشتری برخوردار است. اگر پارامتر قیمت برای شما مهم است، در جواب به سوال تبلت لنوو بخریم یا سامسونگ باید لنوو را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

به طور کلی محصولات دیجیتالی با برند لنوو و سامسونگ نسبت به برندهای دیگر، در بین کاربران از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. تبلت نیز یکی از این محصولات است. لنوو و سامسونگ با ارائه تبلت‌های با کیفیت به همراه امکانات متنوع، توانسته‌اند نبض بازار محصولات دیجیتالی جهان را در دست بگیرند. به همین دلیل کاربران در زمان حضور در بازار همواره با سوال تبلت لنوو بخریم یا سامسونگ مواجه خواهند شد.

پرسش و پاسخ

آیا تبلت لنوو یا سامسونگ را بخرم؟

این وابسته به نیازها و ترجیحات شماست. هر دو برند، تبلت‌های با کیفیتی تولید می‌کنند. برای تصمیم‌گیری بهتر، به جزئیات فنی و قابلیت‌های هر مدل توجه کنید و با مقایسه آن‌ها، تبلتی را انتخاب کنید که بیشترین نیازهای شما را برطرف کند.

تبلت‌های لنوو چه قابلیت‌هایی دارند؟

تبلت‌های لنوو دارای صفحه نمایش با کیفیت بالا، سیستم‌عامل قدرتمند، پردازنده‌های سریع، حافظه داخلی بزرگ، دوربین‌های با کیفیت، باتری با عمر طولانی، و قابلیت‌های ارتباطی مانند وای‌فای و بلوتوث هستند.

چرا باید یک تبلت سامسونگ را بخرم؟

تبلت‌های سامسونگ به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندها در بازار، دارای صفحه نمایش با کیفیت، سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید، قدرت پردازش قوی، طراحی زیبا، دوربین‌های عالی و قابلیت‌های پیشرفته از جمله اسکنر اثر انگشت و قلم S Pen هستند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>