lenovo yoga book with windows 4g

تبلت لنوو مدل Yoga Book With Windows 4G

تبلت لنوو مدل Yoga Book With Windows 4G

تبلت لنوو مدل Yoga Book With Windows 4G یک تبلت عادی نیست. این مدل ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند نظر هر کاربر حرفه‌ای را در همان اول به خود جلب کند. در واقع باید گفت که تبلت لنوو مدل Yoga Book With Windows 4G همان نمونه‌ای است که می‌تواند نیازهای هر گروهی به راحتی برطرف کند. اگر تا به حال واژه تبلت و لپ تاپ را با هم شنیده‌اید، حالا در این مدل خیلی راحت می‌توانید مشاهده کنید. یک دستگاه دو در یک است؛ وسیله‌ای که لنوو در ساخت آن سعی کرده تا متمایزترین‌ها را به کار بگیرد.

ویژگی‌های تبلت لنوو مدل Yoga Book With Windows 4G

lenovo yoga book with windows 4g

lenovo yoga book with windows 4g

ظاهر تبلت

اولین چیزی که در ظاهر توجه هر کسی را جلب می‌کند، صفحه کلید و قابلیت چرخان صفحه نمایش آن است. نمایشگر تبلت لنوو مدل Yoga Book With Windows 4G قابلیت چرخش ۳۶۰ را دارد که همراه با صفحه کلید، امکان استفاده در هر موقعیتی را به کاربر می‌دهد. در واقع صفحه کلید این مدل قابلیت پایه شدن را دارد. برای آن‌هایی که می‌خواهند از تبلت برای مشاهده ویدئو استفاده کنند، این یک مزیت عالی به حساب می‌آید. علاوه بر این، این مدل از یک قلم مخصوص پشتیبانی می‌کند که با قرار دادن یک کاغذ روی صفحه کلید می‌توان نوشته‌ها و تصاویر را با قلم نوشته یا نقاشی و نتیجه آن را همان لحظه در تبلت مشاهده کرد. ویژگی دیگر جنس فلزی آن است که علاوه بر مقاومت بالا، هیچ‌گونه لکی به خود نمی‌گیرد.

ابعاد این تبلت لنوو برابر با ۱۷۰٫۶×۱۳۵٫۵×۹٫۶ میلی‌متر است. همچنین ۶۹۰ گرم وزن دارد. در واقع برای این مدل تبلت، این وزن مناسب به نظر می‌رسد؛ نه خیلی سنگین و نه خیلی سبک است.

البته در خصوص طراحی می‌توان به موارد دیگری هم اشاره کرد. تخته آهنربایی آن که همانند گیره بوده و می‌تواند به راحتی کاغذ را برای نوشتن با استفاده از قلم نگه دارد. البته باید گفت که قلم این مدل با دیگر تبلت ها هیچ‌گونه سازگاری ندارد. در بخش پشت، لولای حرفه‌ای، زیبا و مستحکم آن خودنمایی می‌کند که در چرخش ۳۶۰ درجه صفحه نمایش کمک زیادی خواهد کرد.

در لبه‌های سمت چپ دستگاه، دکمه خاموش و روشن و همچنین دکمه‌های مربوط به تنظیم صدا قرار گرفته است. همچنین در لبه سمت راست، دو پورت میکرو HDMI و میکرو USB خودنمایی می‌کنند.

نمایشگر تبلت

lenovo yoga book with windows 4g

lenovo yoga book with windows 4g

قابلیت ۳۶۰ درجه بودن نمایشگر تبلت لنوو مدل Yoga Book With Windows 4G باعث شده تا بتوان از این مدل در مواقعی به عنوان تبلت و در مواقع دیگری به عنوان لپ تاپ استفاده کرد. صفحه ۱۰ اینچی اندازه بزرگ و مناسبی به حساب می‌آید که همراه با رزولوشن ۱۲۸۰×۱۹۲۰ پیکسل و پشتیبانی از فناوری IPS باعث نمایش باکیفیت تصاویر به ویژه برای طراحان و گیمرها می‌شود. همچنین اینکه ویژگی لمسی آن بسیار حساس و سریع بوده که همین مسئله در افزایش سرعت و بهبود کیفیت کار کمک زیادی خواهد کرد. نکته جالب دیگر اینکه نمایشگر این مدل با باز و بسته شدن تبلت، روشن و خاموش می‌شود. این ویژگی است که هم باعث افزایش طول عمر دستگاه و هم کاهش مصرف باتری تبلت خواهد شد.

ویژگی سخت افزاری

lenovo yoga book with windows 4g

lenovo yoga book with windows 4g

lenovo yoga book with windows 4g

lenovo yoga book with windows 4g

تبلت لنوو مدل Yoga Book With Windows 4G از پردازنده اینتل X5-Z8550 و ۴ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. باید گفت که توقع می‌رفت که لنوو در این مدل حداقل ظرفیت رم را بیشتر کند؛ اما همین دو ویژگی می‌تواند ویندوز ۱۰ به راحتی و بدون دردسر اجرا کند. همچنین در اجرای بازی‌های نیمه سنگین هم مشکلی ندارد. ویژگی دیگر سخت افزاری این مدل، حافظه ۶۴ گیگابایت است که مناسب به نظر می‌رسد؛ اما به هر حال مانند همیشه امکان افزایش حافظه با استفاده اسلات میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد.

باتری

یکی از نقاط قوت این مدل در باتری آن است. باتری ۸۵۰۰ میلی‌آمپری که ظرفیت فوق‌العاده بالایی است. فقط همین نکته را در نظر داشته باشید که این مقدار باتری می‌تواند تبلت را تا ۱۵ ساعت در حالت کاربری و ۷۰ روز در حالت آماده باش به صورت شارژ نگه دارد.

دوربین

این تبلت لنوو از دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. ظرفیت ۲ مگاپیکسلی که در جلو قرار دارد، کیفیت مناسبی برای ثبت تصاویر ویدئویی به حساب می‌آید. دوربین ۸ مگاپیکسلی هم امکان ثبت تصاویر باکیفیت را به کاربران می‌دهد. البته دوربین اصلی آن به جای قرارگیری در پشت آن، در گوشه سمت راست صفحه کلید است که باید برای استفاده آن را بچرخانید.

قابلیت‌های تبلت لنوو مدل Yoga Book With Windows 4G

lenovo yoga book with windows 4g

lenovo yoga book with windows 4g

ابعاد ۱۷۰٫۶×۱۳۵٫۵×۹٫۶ میلی‌متر
وزن ۶۹۰ گرم
پشتیبانی از سیم کارت دارد
تعداد سیم کارت یک عدد – دارای مکالمه
اندازه سیم کارت -سایز میکرو (۱۲ × ۱۵ میلی‌متر)
جنس بدنه فلز
تراشه Intel Atom x5-Z8550 Chipset

 

پردازنده مرکزی Quad Core CPU

 

فرکانس پردازنده مرکزی ۱٫۴۴ تا ۲٫۴۰ گیگاهرتز

 

پردازنده گرافیک Intel HD Graphics 400 GPU

 

مقدار رم ۴ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
پشتیبانی از حافظه داخلی microSD

-          ۱۲۸ گیگابایت

اندازه صفحه نمایش ۱۰ اینچ
رزولوشن ۱۲۰۰ × ۱۹۲۰ پیکسل

 

تراکم پیکسلی ۲۲۸ پیکسل بر اینچ

 

سایر قابلیت دارای نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰

قابلیت دریافت تا ۱۰ لمس همزمان

قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ

 

قابلیت مکالمه دارد
شبکه‌های ارتباطی ۳G, 4G
۲G -
۳G دارد
۴G دارد
فناوری ارتباطی - Wi-Fi, بلوتوث، -
رادیو -
وای فای دارد
فناوری مکان‌یابی -
بلوتوث ۴٫۰
درگاه ارتباطی miniUSB, Micro HDMI

 

NFC ندارد
DLNA ندارد
GPS دارد
درگاه USB میکرو
درگاه HDMI میکرو
GPRS دارد
Edge دارد
دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک (Autofocus)

 

دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل
حسگر -

 

بلندگو دارد
جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا دارد
سیستم عامل ویندوز و اندرویدی

 

باتری باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت

۱۵ ساعت کاربری ترکیبی و مداوم و حداکثر ۷۰ روز در حالت آماده‌باش (استندبای)

 

سایر قابلیت‌ها دارای یک صفحه نمایش لمسی برای انجام امور مختلفی چون تایپ و طراحی

مجهز به قلم طراحی

مجهز به اسپیکر Dolby Atmos

دارای سنسور Hall و G-Sensor

 

اقلام همراه -

 

خرید تبلت لنوو مدل Yoga Book With Windows 4G

lenovo yoga book with windows 4g

lenovo yoga book with windows 4g

تبلت لنوو مدلYoga Book With Windows 4G برای هر کاربری با هر نیازی مناسب است؛ اما آن‌هایی که عاشق تماشای ویدئو هستند، می‌خواهند از تبلت روی میز و به راحتی استفاده کنند، بازاریاب‌ها و خبرنگارها و همچنین طراحان نیمه‌حرفه‌ای بهتر است که این نمونه را خریداری کنند. برای خرید تبلت لنوو مدلYoga Book With Windows 4G فقط کافی است تا با نمایندگی فروش محصولات لنوو تماس بگیرید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>