راهنمای خرید تبلت لنوو

راهنمای خرید تبلت لنوو

مقدمه :

در این مطلب به راهنمای خرید تبلت لنوو میپردازیم،در این مقاله سعی داریم به شما کاربران، جهت خرید بهترین و مناسب ترین تبلت لنوو کمک کنیم:

از ده پیش تا به امروز، تبلت‌ها به‌خاطر تفاوت‌های ظاهری با گوشی‌های هوشمند، بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفتند. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های تبلت‌ها با گوشی‌های هوشمند، ابعاد آن‌ها مباشد. تبلت‌ها برای فعالیت‌هایی که نیز به صفحه نمایشی با ابعاد بزرگ می‌باشد بسیار کاربردی هستند. معمولا تبلت‌ها برای بازی، طراحی و نقاشی، کتابخوانی و... کاربردی می‌باشند. یکی از برترین تولید‌کنندگان تبلت در حال حاضر، شرکت لنوو می‌باشد. لنوو با ارائه کیفیت بالا در عملکرد، یکی از پرچمداران به حساب می‌آید.

همچنین تبلت‌های لنوو از طراحی و ساختاری منحصر به فرد برخوردار می‌باشند. یکی از مزیت‌هایی که تبلت‌های لنوو دارا می‌باشند، نمایندگی فعال است. نمایندگی لنوو به صورت فعال و گسترده به کاربران خود خدمات‌رسانی فروشی و تعمیراتی ارائه می‌دهد. در ادامه قصد داریم به ذکر و بررسی نکاتی درباره خرید تبلت‌های لنوو بپردازیم. در نهایت شما می‌توانید با دیدی باز، بهترین تبلت را بر حسب نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

در مقاله راهنمای خرید تبلت لنوو با ما همراه باشید.

 

بودجه:

راهنمای خرید تبلت لنوو

راهنمای خرید تبلت لنوو

یکی از مهم‌ترین مبحث راهنمای خرید تبلت لنوو بودجه میباشد که از عوامل تعیین‌کننده انتخاب یک تبلت، بودجه شما می‌باشد. شما باید بر اساس مقدار هزینه‌ای که می‌خواهید برای خرید تبلت بپردازید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. تبلت‌های لنوو در رنج‌های قیمتی متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند. با این حال تمام تبلت‌های لنوو از کیفیت ساختاری و عملکردی مطلوبی برخوردار هستند. شما می‌توانید با بررسی دقیق نیاز‌ها و توقعات خود، تبلت مناسب خود را بسته به میزان بودجه اختصاصی خود خریداری کنید. تبلت‌های لنوو می‌توانند پاسخ گوی هر سلیقه و سطح نیازی برای کاربران باشند. البته لازم به ذکر است که اکثر تبلت‌های لنوو به اقتصادی بودنشان شهرت دارند و از بابت قیمت معمولاً در سطح متوسط قرار دارند.

تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X یک از خوش قیمت ‌ترین تبلت‌های لنوو می‌باشد. این تبلت در عین کاربردی بودن، بسیار قیمت مناسبی دارد.

در ادامه به بررسی دقیق‌تر نکات قبل از خرید می‌پردازیم.

خدمات پس از فروش:

راهنمای خرید تبلت لنوو

راهنمای خرید تبلت لنوو

در مبحث راهنمای خرید تبلت لنوو ، علاوه بر بودجه، خدمات پس از فروش نیز یکی از مهم‌ترین عوامل خرید یک تبلت به شمار می‌آید. شما باید از بابت خدمات پس از فروش تبلت خریداری شده خود، اطمینان حاصل کنید. خدمات پس از فروش شامل پوشش دهی گارانتی محصول، خدمات تعمیراتی و تعویض قطعات می‌باشند. در این زمینه از بابت تبلت‌های لنوو جای هیچ نگرانی نیست. تمام لپ‌تاپ‌های لنوو در هر مدل و رنج قیمت، از خدمات پس از فروش ویژه‌ای برخوردار می‌باشند. شما می‌توانید در صورت بروز خرابی‌های ناگهانی و احتمالی، به نمایندگی لنوو مراجعه کرده تا آن را برایتان تعمیر کنند. همچنین اگر نیاز به تعویض قطعات سخت‌افزاری احساس شود، نمایندگی لنوو این کار را با قطعات اورجینال برای شما انجام می‌دهد. تمام لپ تاپ‌های لنوو دارای گارانتی کامل و استانداردی می‌باشند که با توجه به آن، دیگر نگرانی از بابت خدمات پس از فروش تبلت خود نخواهید داشت. راهنمای خرید تبلت لنوو بهترین کمک برای انتخاب درست شما میباشد.

 

برند:

راهنمای خرید تبلت لنوو

راهنمای خرید تبلت لنوو

همان‌طور که در راهنمای خرید تبلت لنوو  گفته شد، خدمات پس از فروش نقش بسزایی در انتخاب و خرید تبلت دارد. شما برندی را که می‌خواهید تبلت را از آن خریداری کنید، کاملاً بشناسید. سابقه فعالیت یکی از مهم‌ترین عوامل به حساب می‌آید. اگر شرکتی به تازگی تولید تبلت را شروع کرده باشد، به علت وجود نداشتن کاربران زیاد، نمی‌توان اطمینان قطعی از سطح کیفی تبلت و خدمات پس از فروش داشت. همچنین شرکت‌هایی که بعد از یک برهه زمانی تولید خود را متوقف کرده آند، معمولاً نمی‌توانند مورد مناسبی به عنوان ارائه‌دهنده خدمات و کیفیت مناسب باشند.

یک برند معتبر، باید همیشه فعال، پیشرو در تولید و رضایت بخش برای کاربران خود باشد. برند لنوو از سال ۱۹۸۴ تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است. همچنین در دهه اخیر کاربران زیادی را در محصولاتی چون لپ تاپ و تبلت به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که لنوو هر ساله مدل‌های مختلف جدیدی از لپ تاتپها و تبلت‌های خود را در بازار عرضه می‌کند و می‌توان گفت در زمینه تولیدات بسیار فعال است. به صورت کلی لنوو تا به امروز ثابت کرده که می‌تواند برند قابل اعتمادی باشد و می‌تواند موجب رضایتمندی کامل کاربران خود بشود.

 

ابعاد:

راهنمای خرید تبلت لنوو

راهنمای خرید تبلت لنوو

در مقاله راهنمای خرید تبلت لنوو ، یکی دیگر از فاکتور‌های تعیین‌کننده خرید تبلت، ابعاد آن می‌باشد. همانطور که در ابتدا ذکر شد، بیشترین تفاوت تبلت‌ها با گوشی‌های هوشمند، ابعاد انا می‌باشد. ابعاد تبلت نقش مهمی در رفع نیاز‌های شما دارد. اگر شما یک طراح و معمار هستید، پس به صفحه نسبتاً بزرگی برای پیاده‌سازی نقشه‌های خود نیاز دارید. اگر یک گیمر هستید، می‌تواند صفحه‌ای متوسط و بزرگ را برای حس و دقت بیشتر انتخاب کنید. همچنین اگر یک کاربر عادی هستید، یک تبلت متوسط می‌تواند نیاز‌های روزمره شما را برطرف کند. شما باید بر اساس نیاز، سلیقه و زمینه فعالیتی خود تبلتی با ابعاد مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

تبلت‌های لنوو در ابعاد مختلف موجود می‌باشند. تبلت‌هایی در ابعاد ۷ تا ۱۰٫۵ اینچ یک سایز متوسط و معمول به حساب می‌آیند که می‌توانند پاسخگوی اکثر نیاز‌های افراد باشند. تبلت‌های بزرگ‌تر از ۱۱ اینچ تبلت‌های سایز بزرگ به حساب می‌آیند و معمولاً برای فعالیت‌های خاص نمایشی، طراحی و بازی مورد مناسبی می‌باشند. شما می‌توانید هرکدام از سایز‌های مد نظر را بر حسب نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

تبلت لنوو مدل Tab Yoga Duet 7i-CoreI5 یکی از تبلت‌های سایز بزرگ این شرکت با ابعاد ۱۳ اینچ می‌باشد. این تبلت برای فعالیت‌هایی که نیازمند صفحه نمایش بزرگ هستند بسیار مناسب می‌باشد.

 

صفحه نمایش:

راهنمای خرید تبلت لنوو

راهنمای خرید تبلت لنوو

طبق مطالبی که در راهنمای خرید تبلت لنوو مورد قبل ذکر شد، سایز تبلت یک عامل مهم می‌باشد. در این بین رزولوشن صفحه نمایش تبلت از مهم‌ترین فاکتور‌های یک تبلت به حساب می‌آید. شما دائماً با صفحه نمایش یک تبلت سروکار دارید، پس طبیعتاً کیفیت نمایشی صفحه نمایش برای شما بسیار مهم می‌باشد. طبیعتاً تبلت‌های بزرگ‌تر، کیفیت و حجم تصویری بیشتری را به کاربر ارائه می‌دهند.

البته لازم به ذکر است که تبلت‌های ساز متوسط لنوو نیز از کیفیت مطلوب HD برخوردار می‌باشند و تفاوت زیادی با سایز‌های بزرگ ندارند. ولی مانند یک تلویزیون یا یک لپ تاپ، صفحه نمایش بزرگ‌تر، حس و کیفیت بهتر و بیشتری را به کاربر انتقال می‌دهد. اگر رزولوشن برایتان بسیار اهمیت دارد، تبلت‌های سایز بزرگ لنوو مناسب‌ترین گزینه برای شما هستند. تبلت لنوو Yoga Book With Windows 4G یکی از تبلت‌های سایز متوسط لنوو به حساب می‌آید. این تبلت دارای رزولوشن صفحه نمایش بالایی می‌باشد و می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های شما از بابت کیفیت تصویر صفحه نمایش باشد.

طراحی ساخت:

راهنمای خرید تبلت لنوو

راهنمای خرید تبلت لنوو

در ادامه راهنمای خرید تبلت لنوو به بخش طراحی ساخت میپردازیم . تبلتی که با آن سروکار دارید، باید از مؤلفه‌های استانداردی برخوردار باشد. وزن یکی از عوامل مهم در ساختار تبلت می‌باشد. اگر تبلت دارای وزن نسبتاً زیادی باشد، نمی‌توان به راحتی آن را حمل کرد. پس یک تبلت با کیفیت باید دارای وزن معمول و مناسبی باشد. لازم به ذکر است که تبلت‌های لنوو معمولا در رنج وزنی ۳۰۰ تا ۴۵۰ گرم می‌باشند که یک وزن معمول و مناسب به حساب می‌آید. همچنین یکی دیگر از عوامل، ساختار ظاهری تبلت می‌باشد. تبلت باید خوش دست، ضد ضربه و زیبا باشد تا در حین کار کردن با آن، لذت کافی را برده و از بابت وارد شدن ضربات ناگهانی به آن نگرانی نداشته باشید.

تبلت‌های لنوو اکثراً دارای ظاهری شیک و خوش دست می‌باشند و معمولاً جواب گوی هر سلیقه‌ای هستند. در ساختار این تبلت‌ها از فلز، شیشه و پلاستیک استفاده شده است. همچنین تبلت‌های لنوو در برابر ضربه بسیار مقاوم می‌باشند. به طور معمول جای نگرانی برای ضربات عادی درباره تبلت‌های لنوو وجود ندارد. با این وجود اگر بر اثر اتفاقات ناگهانی به بدنه یا صفحه نمایش تبلت آسیب وارد شود، شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی اقدام به تعویض صفحه نمایش و بدنه تبلت نمایید.

 

سخت‌افزار:

راهنمای خرید تبلت لنوو

راهنمای خرید تبلت لنوو

 

یکی دیگر از عوامل مهم در مطلب راهنمای خرید تبلت لنوو ، سخت افزار میباشد .سخت‌افزار‌های یک تبلت، میزان قدرت عملکردی یک تبلت را تعیین می‌کنند. میزان رم یک تبلت سرعت آنرا تعیین می‌کند. میزان پیکسل‌های صفحه نمایش، رزولوشن تصویر پردازی را تعیین می‌کنند. باتری بر اساس میزان قدرت خود، میزان شارژ ذخیره‌ای تبلت را تعیین می‌کند. حافظه تبلت میزان فضای ذخیره‌سازی آنرا تعیین می‌کند.

همچنین پردازنده مرکزی و گرافیکی تبلت، میزان عملکرد نمایشی و اجرایی تبلت را تعیین می‌کنند و.... پی باید بدانیم که سخت‌افزار‌های یک تبلت، اساسی‌ترین عوامل عملکرد یک تبلت محسوب می‌شوند. عموم تبلت‌های لنوو دارای سخت‌افزار‌هایی قدرتمند هستند که عملکرد یک تبلت را در حدی استاندارد پوشش می‌دهند. ولی با این حال اگر یک تبلت برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین نیاز دارید، باید تبلتی را تهیه کنید که از پردازنده گرافیکی بالایی برخوردار باشد.

توضیحات :

اگر نیاز دارید تا دائماً با تبلت به تماشای فیلم‌ها و تصاویر مختلف بپردازید، تبلتی که رزولوشن تصویرپردازی بالایی را دارا می‌باشد، می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. یا اگر به حافظه ذخیره‌سازی زیادی برای ذخیره و پردازش اطلاعات خود نیازمند هستید، تبلتی با حافظه داخلی بالا به کار شما می‌آید. به همین ترتیب بر حسب نیاز خود می‌توانید تبلت مورد نشر خود را انتخاب کنید.

تبلت‌های لنوو به طور استاندارد دارای سخت‌افزار‌هایی می‌باشند که در ادامه به بررسی ان‌ها مپیردازیم.

به طور معمول تبلت‌های لنوو دارای رم ۲ می‌باشند که حدی متوسط و مطلوب برای عملکرد اجرایی دستگاه به حساب می‌آید. همچنین این تبلت‌ها معمولاً دارای حافظه داخلی ۱۶ الی ۳۲ می‌باشند که نیاز اکثر کاربران را از لحاظ فضای ذخیره‌سازی برطرف می‌کند.

تبلت لنوو مدل Tab Yoga Duet 7i-CoreI5 یکی از بهترین تبلت‌های این شرکت می‌باشد که از سخت‌افزار‌های قدرتمندی تشکیل شده است. اگر به یک تبلت با حافظه بسیار بالا، پردازنده گرافیکی قدرتمند و رم مناسب برای اجرا‌های قوی نیاز دارید، این گزینه می‌تواند یکی از بهترین‌ها باشد.

 

 نتیجه‌گیری:

در این مقاله سعی کردیم تا به تمامی نکاتی که برای خرید یک تبلت باید بدانید بپردازیم. همچنین در هر بخش بهترین مدل از تبلت‌های لنوو به شما معرفی شد. شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی لنوو در تهران یا دیگر شهر‌ها و مناطق دیگر ارتباط برقرار کرده و تبلت مورد نظر را خریداری کنید.

 

تشکر از وقتی که برای مطالعه این مقاله اختصاص دادید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>