لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل ThinkPad T490S

لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل ThinkPad T490S

لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل ThinkPad T490S

لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل ThinkPad T490S از سری خانواده تینک پد است که با بهره‌گیری از مزایای آن از جمله بدنه زیبا و مستحکم و قابلیت‌های فنی بالا توانسته فروش و محبوبیت بالایی به دست بیاورد. در حالت کلی خانواده تینک پد همیشه از قدیم هم محبوبیت عجیبی بین بقیه داشت. محبوبیتی که در چند سال گذشته هم بیشتر شده است. در حقیقت لنوو همیشه در تلاش است تا کیفیت سری پرطرفدار خود را بیشتر از گذشته کند. لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل ThinkPad T490S یکی از همان مدل‌هایی است که این برند حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده است.

بررسی لپ تاپ ThinkPad T490S

بررسی لپ تاپ ThinkPad T490S

در ادامه قصد داریم تا به بررسی فنی و ظاهری لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلThinkPad T490S بپردازیم. اینکه هر کدام چه مزیت‌هایی به همراه دارند.

بررسی ویژگی‌های لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل ThinkPad T490S

ظاهر لپ تاپ

لپ تاپ ThinkPad T490S

 لپ تاپ ThinkPad T490S

لپ تاپ ThinkPad T490S

 لپ تاپ ThinkPad T490S

لپ تاپ ThinkPad T490S

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل ThinkPad T490S در ظاهر آن نمایان است. ویژگی که در همان اول توجه شما را جلب خواهد کرد. بدنه‌ای با ابعاد ۱۶٫۷×۲۲۶×۳۲۹ میلی‌متر و وزن ۱٫۳۵ کیلوگرم جزو یکی از خوش‌دست‌ترین و سبک‌وزن‌ترین به حساب می‌آید. ویژگی که قابلیت حمل آن را برای خریداران بسیار راحت‌تر کرده است. برای آن‌هایی که باید همیشه دستگاه را با خود به نقاط مختلف حمل کنند، این ابعاد و وزن، مزیت‌های مهمی به حساب می‌آیند.

ویژگی دیگر بدنه یکدست با ظاهری بسیار ساده که زیبایی دوچندانی به آن بخشیده است. باید گفت که هرچه لپ تاپ ساده‌تر باشد، جلوه زیبایی بیشتری خواهد داشت. جنس بدنه این مدل از پلاستیک سخت و فشرده است. پلاستیکی که علاوه بر تأثیر مثبت روی کاهش وزن باعث افزایش مقاومت آن در برابر ضربه و خش می‌شود.

صفحه نمایش

مورد دیگری که برای خریداران اهمیت دارد، صفحه نمایش است. خوشبختانه باید گفت که لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل ThinkPad T490S دارای صفحه نمایش مناسب و استانداردی برای کاربران است. با اینکه ۱۴ اینچ است؛ اما به دلیل پشتیبانی از فناوری IPS LED-backlit LCD و دقت صفحه نمایش ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل با کیفیت فول اچ دی، باعث نمایش باکیفیت تصاویر می‌شود. ویژگی که برای کاربران به ویژه افراد شاغل اهمیت زیادی دارد. مسئله دیگر داشتن صفحه مات است که باعث می‌شود تا چشم کاربران در هنگام استفاده طولانی مدت آسیب نبیند.

ویژگی‌های سخت افزاری داخلی

این مدل از پردازنده اینتل Core i7 با مدل ۸۵۶۵U و محدوده سرعت ۲٫۸ گیگاهرتز به بالا و حافظه کش ۸ مگابایت پشتیبانی می‌کند. از همین مدل پردازنده دستگاه می‌توان متوجه شد که می‌توان از این دستگاه توقع کارایی بالایی را داشت. اصولاً پردازنده Core i7 نشاندهنده یک لپ تاپ حرفه‌ای است که باید گفت لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلThinkPad T490S چیزی از این موضوع کم ندارد. همچنین اگر سرعت و کش را به آن اضافه کنید، اثبات کننده همه چیز خواهد بود.

رم ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4 و حافظه گرافیکی ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD دیگر ویژگی‌های سخت افزاری دستگاه هستند که نشان از کیفیت کارایی بالا دستگاه دارند. نکته جالب توجه داشتن حافظه اس اس دی است که خود نشان از افزایش سرعت کارکرد دستگاه است. در حال حاضر همه به دنبال نصب یک حافظه ذخیره SSD هستند؛ اما لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلThinkPad T490S و شبیه به آن در خودشان این را از اول دارند. البته باید گفت که حافظه گرافیک این دستگاه اینتل است. برای همین نمی‌توان توقع انجام فعالیت گرافیکی سنگینی داشت؛ اما این مدل لپ تاپ لنوو به راحتی می‌تواند نیازهای حرفه‌ای کسب‌وکارها در خصوص اجرای برنامه‌های سنگین برطرف کند.

باتری و پورت

 لپ تاپ ThinkPad T490S

لپ تاپ ThinkPad T490S

دو ویژگی نهان لپ تاپ لنوو در پورت و باتری آن است. لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلThinkPad T490S از دو نوع پورت یو اس بی C و ۳٫۱ پشتیبانی می‌کند. در حقیقت باید گفت که می‌توانید به روزترین پورت‌ها را در این مدل مشاهده کنید. دو پورتی که سرعت انتقال بالایی دارند؛ اما باید یک مزیت دیگر به این مدل اضافه کرد و آن هم پشتیبانی از پورت تاندربولت ۳ است. ویژگی عالی که شما نمی‌توانید در هر لپ تاپی مشاهده کنید.

مورد آخر باتری لپ تاپ لنوو است. باتری یونی با ظرفیت ۵۷ وات ساعت که می‌تواند تا چند ساعت بدون هیچ دغدغه‌ای روشن بماند.

مشخصات لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل ThinkPad T490S

ابعاد ۱۶٫۷×۲۲۶×۳۲۹ میلی‌متر
وزن ۱٫۳۵ کیلوگرم
پردازنده Core i7 مدل ۸۵۶۵U
محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ گیگاهرتز و بیشتر
محدود فرکانس ۱٫۸ یا ۴٫۶ گیگاهرتز
حافظه کش ۸ مگابایت
رم ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4
ظرفیت هارددیسک
سرعت حافظه
حافظه SSD ۵۱۲ گیگابایت
ظرفیت پردازنده گرافیکی Intel Integrated Intel UHD Graphics
اندازه صفحه نمایش ۱۴ اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش ۱۰۸۰×۱۹۲۰ فول اچ دی
صفحه نمایش مات دارد
صفحه نمایش لمسی خیر
درایور نوری ندارد
وبکم دارد
صفحه کلید با نور پس زمینه ندارد
تاچ پد قابلیت پشتیبانی از فرمان چند لمسی
اسپیکر Stereo speakers, 1W x2, Dolby Audio Premium
حسگر اثرانگشت دارد
کارت‌خوان دارد
مودم ندارد
قابلیت اتصال به وای فای دارد
بلوتوث داخلی
پورت شبکه
پورت VGA ندارد
پورت HDMI دارد
پورت USB نوع C ۲ عدد
پورت USB 3.1 دو عدد
پورت USB 2.0 ندارد
پورت Thunderbolt دارد
پورت سریال ندارد
پورت USB 4.0 ندارد
باتری ۴ ساعته
توضیحات باتری باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت ۵۷ وات‌ساعت
سیستم عامل
اقلام همراه شارژر

 

خرید لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل ThinkPad T490S

 لپ تاپ ThinkPad T490S

لپ تاپ ThinkPad T490S

برای خرید لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلThinkPad T490S فقط کافی است تا با نمایندگی فروش لنوو تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما با تجربه بالا در زمینه شناخت انواع محصولات، شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد. این مدل می‌تواند هم برای کاربری و هم تخصصی استفاده شود. البته تخصصی بیشتر برای شرکت‌ها یا فروشگاه‌هایی به دنبال اجرای نرم‌افزارهای غیرگرافیکی با سرعت بالا هستند. بدنه آن هم که محکم است و با توجه به ابعاد کوچک، قابلیت حمل راحت‌تری دارد. همچنین برای تعمیر و عیب‌یابی لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلThinkPad T490S هم نیاز است تا با نمایندگی تعمیرات لنوو تماس بگیرید تا کارشناسان ما با استفاده از به روزترین تجهیزات و قطعات اورجینال اقدام به برطرف کردن مشکلات دستگاه کنند.

One thought on “لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل ThinkPad T490S

  • By Davood Masoumi - Reply

    سلام
    قیمت لب تاپ زیر رو بفرمایید و موجود هست؟

    لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل ThinkPad T490S

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>