لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل IdeaPad S145

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad S145

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad S145

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل IdeaPad S145

لپ تاپ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad S145

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad S145 از سری خانواده‌های لپ تاپ لنوو است که همانند بقیه با داشتن ویژگی‌های بالا و منحصر به فرد خود می‌تواند نیازهای طیف گروهی از افراد مختلف را پاسخگو باشد. غیر از این مدل، لنوو با عرضه مدل‌های دیگر با ویژگی‌های مختلف به دنبال این بوده تا بیشترین سهم بازار را به دست بیاورد. مدل‌هایی که بعضی از آن‌ها بسیار معروف هستند و طرفداران خاص خود را دارند.

اینکه لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad S145 چه ویژگی‌هایی دارد و اینکه تفاوت‌هایش با بقیه در چیست، در ادامه معرفی خواهیم کرد.

ویژگی‌های لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad S145

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل IdeaPad S145

لپ تاپ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad S145

ویژگی ظاهری

ابعاد این لپ تاپ برابر با ۲۲×۲۶۵×۳۷۸ میلی متر و وزن ۲٫۲ کیلوگرم دارد. این ابعاد به ویژه ضخامت نازک آن باعث شده تا بتوان به راحتی این دستگاه را با خود به نقاط مختلف حمل کرد. هرچند در نگاه اول کمی وزن آن نسبت به بقیه بالا به نظر برسد؛ اما باید گفت که به دلیل داشتن ساختار آرگونومی که دارد، کاربر در حمل آن مشکلی نخواهد داشت. در حقیقت باید گفت که S145 مدل اسلیم L340 است که لنوو سعی کرده تا ویژگی‌های منحصر به فرد بیشتری در آن قرار دهد.

رنگ بدنه ساده آن که اتفاقاً زیبایی خاصی به این مدل بخشیده است. این را می‌توان یکی از مزیت‌های لپ تاپ لنوو به حساب آورد که با ایجاد ساختاری ساده در طراحی توانسته از نظر زیبایی نسبت به بقیه سرآمدتر باشد؛ اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل در باز شدن کامل و ۱۸۰ درجه درب است. ویژگی که امکان دیدن کامل را برای همه در کنار میز می‌دهد.

ویژگی‌های سخت افزار داخلی

از نظر سخت افزاری در این مدل می‌توان ویژگی‌های متنوعی را در مدل‌های مختلف این سری مشاهده کنید. پردازنده این مدل بیشتر از AMD است؛ اما بعضی از مدل‌های مختلف این سری دارای پردازنده Core هستند که به نظر می‌رسد لنوو قصد داشته تا گروه‌های مختلفی را با این تکنیک مورد هدف قرار دهد.

از نظر ظرفیت رم باید گفت که لنوو در بیشتر مدل‌های مختلف این سری اندازه ۸ گیگابایت استفاده کرده است. البته بعضی از مدل‌های آن دارای قابلیت ارتقا یا ظرفیت بیشتری تا ۱۲ گیگابایت هستند. چیزی که می‌توان الآن گفت این است که این سری برای فعالیت‌های روزمره و تا حدی حرفه‌ای به خوبی جوابگو است. به عبارتی دیگر، مدلی است که تا چند سال پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

در خصوص حافظه هم باید گفت که بیشتر از مدل حافظه خشک یک ترابایتی استفاده کرده است. اگر هم نمونه‌ای دارای حافظه اس اس دی باشد، خیلی کم است. البته باید گفت که در بیشتر لپ تاپ‌ها قابلیت قرار دادن حافظه SSD وجود دارد.

از نظر پردازش گرافیکی بیشتر در دو مدل حافظه آنبورد یا با ظرفیت ۲ گیگابایت است. ظرفیت ۲ گیگابایت همراه با دیگر ویژگی‌های آن می‌تواند به شما در انجام فعالیت‌های نیمه حرفه‌ای کمک کند. البته که این مشخصات برای کارهای حرفه‌ای گرافیک مناسب نیستند؛ اما باید گفت که نیاز شما را بسیار برطرف خواهند کرد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش برای همه مدل‌های لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad S145 یکسان است. اندازه ۱۵٫۶ اینچ در کنار تکنولوژی HD و رزولوشن ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل و پشتیبانی از فناوری TFT LED-backlit LCD و صفحه مات نه تنها باعث نمایش باکیفیت می‌شود، بلکه به دلیل همین ویژگی مات مانع از خستگی چشم کاربر و فشار به آن‌ها در هنگام کار می‌شود. از آنجا که این مدل بیشتر برای کارهای روزمره استفاده می‌شود، از این رو داشتن چنین ویژگی‌های در صفحه آن خیلی مهم به نظر می‌رسد. خوشبختانه لنوو در ساخت مدل‌های خود چنین مسئله‌ای را کامل رعایت کرده است.

دیگر ویژگی‌ها

از نظر دیگر ویژگی‌ها این مدل توانسته به روز عمل کند. پشتیبانی از پورت‌های USB 3.0 و USB 2.0 و HDMI است که امکان اتصال لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad S145 به دیگر دستگاه‌ها می‌دهد. همچنین باتری ۳ سلولی (البته در بعضی مدل‌ها ممکن است که ۲ سلولی باشد) آن ویژگی خیلی خوبی برای این دستگاه به حساب می‌آید.

مشخصات کلی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad S145

ابعاد ۲۲×۲۶۵×۳۷۸ میلی‌متر
وزن ۲٫۲ کیلوگرم
پردازنده اینتل یا AMD
محدوده سرعت پردازنده ۲٫۵ تا ۲٫۸ گیگاهرتز
محدود فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز
حافظه کش ۴ مگابایت
رم ۴ گیگابایت از نوع DDR4
ظرفیت هارددیسک ۱ ترابایت
سرعت حافظه ۵۴۰۰ دور در دقیقه
حافظه SSD در بعضی مدل‌ها موجود است
ظرفیت پردازنده گرافیکی آنبورد یا دارای کارت گرافیک با ظرفیت ۲ گیگ
اندازه صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ
نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش HD|768×۱۳۶۶
صفحه نمایش مات دارد
صفحه نمایش لمسی خیر
درایور نوری ندارد
وبکم دارد
صفحه کلید با نور پس زمینه ندارد
تاچ پد قابلیت پشتیبانی از فرمان چند لمسی
حسگر اثرانگشت ندارد
کارت خوان دارد
مودم ندارد
قابلیت اتصال به وای فای دارد
بلوتوث داخلی
پورت شبکه ندارد
پورت VGA ندارد
پورت HDMI دارد
پورت USB نوع C ندارد
پورت USB 3.0 دارد
پورت USB 3.1 ندارد
پورت USB 2.0 دارد
پورت Thunderbolt ندارد
پورت سریال ندارد
پورت USB 4.0 ندارد
باتری ۲ یا ۳ سلولی
توضیحات باتری ۳۰ ساعت وات ساعت
سیستم عامل ندارد یا دارای ویندوز ۱۰ در بعضی مدل‌ها
اقلام همراه شارژر – دفترچه

 

خرید لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad S145

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل IdeaPad S145

لپ تاپ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad S145

برای خرید لپ تاپ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad S145 فقط کافی است تا با نمایندگی فروش لپ تاپ لنوو تماس بگیرید. کارشناسان فروش باتجربه ما بعد از دریافت و بررسی نیاز شما، بهترین مدل متناسب را معرفی خواهند کرد. اگر به دنبال لپ تاپ برای کارهای روزمره و نیمه حرفه‌ای هستید، این مدل توصیه می‌شود. همچنین به دلیل استفاده از جنس عالی در ساختار مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و همچنین اثر انگشت دارد. این برای کارهای روزمره که همیشه لپ تاپ باید حمل شود، بسیار کاربردی خواهد بود.

همچنین فعالیت‌های تعمیرات تخصصی هم زیر نظر کارشناس واحد تعمیرات و با استفاده از به روزترین تجهیزات انجام می‌شود. برای تعمیر لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad S145 می‌توانید با واحد نمایندگی تعمیرات لنوو تماس بگیرید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>