لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V155

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V155

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V155

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V155

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V155

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V155 یکی از اقتصادی‌ترین لپ تاپ لنو است. لنوو نمونه‌های اقتصادی زیادی دارد؛ اما این مدل انگار چیز دیگری است. مدلی با ویژگی‌های خاص که می‌تواند نیازهای بیشتر افراد شامل اداری، خانگی و عمومی حتی تا حد نیمه حرفه‌ای را هم برطرف کند. وزن سبک، ضخامت کم و سخت افزار مناسب از جمله مزیت‌های لپ تاپ امروزی است که همه این‌ها در لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V155 به خوبی جمع شده است. این مدل دارای نمونه‌های زیادی است؛ از این رو دست کاربر را برای انتخاب بازتر گذاشته شده است.

در ادامه قصد داریم تا به بررسی ویژگی‌های فنی و ظاهری لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V155 بپردازیم.

ویژگی‌های لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V155

ظاهر

اولین چیزی که در لپ تاپ توجه هر کسی را به سمت خود جلب می‌کند، ظاهر است. با اینکه شاید به خودتان بگویید که ظاهر همه لپ تاپ ها یکسان است و تفاوتی ندارد؛ اما به هر حال این یک واقعیت است. این لپ تاپ دارای مدل‌های V155-BC، V155-NP، V155-NPT، V155-BD، V155-B و V155-F است. هر کدام از این مدل‌ها دارای ویژگی‌های سخت افزاری مخصوص به خود هستند. اگر بخواهیم که متوسط را بیان کنیم، باید گفت که:

  • این مدل دارای اندازه ۳۶۳×۲۵۴×۲۲ میلی‌متر است. ضخامت بسیار نازک که در دست گرفتن دستگاه را بسیار برای کاربران راحت‌تر می‌کند.
  • نکته دیگر وزن آن است. ۲٫۱ کیلوگرم واقعاً یکی از سبک‌ترین وزن‌های لپ تاپ به حساب می‌آید.
  • وزن سبک و ضخامت نازک دو مزیت عالی این مدل هستند. از آنجا که این مدل با کاربری عمومی است، از این رو حمل راحت آن برای خریداران خیلی مهم است. که V155 در تمامی مدل‌های خود به کار برده است.

سخت افزار داخلی

از نظر سخت افزاری داخلی این مدل برای کاربری عمومی طراحی و ساخته شده است. بیشتر سری‌های این مدل دارای پردازنده Ryzen 5، رم ۸ تا ۱۲ گیگابایت، حافظه یک ترابایت و ۲۵۶ گیگابایت SSD و کارت گرافیک AMD است. از نظر کارت گرافیک شاید خیلی بالا به نظر نرسد؛ اما باید گفت که به دلیل بالا بودن دیگر ویژگی‌های سخت افزاری و نیازهای عمومی، داشتن کارت گرافیک بالا نیازی نیست. به هر حال این مقدارها می‌تواند به راحتی نیازهای یک فرد عادی را برطرف کند.

صفحه نمایش

مسئله دیگری که برای کاربران اهمیت دارد، صفحه نمایش است. خوشبختانه لپ تاپ های امروزی از این نظر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتند و به خوبی نیازهای کاربران را در این حوزه پاسخ می‌دهند.

  • اندازه ۱۵٫۶ اینچ که یکی از بزرگ‌ترین‌ها است. برای کاربران عادی که به دنبال مشاهده تمامی المان‌ها هستند، این صفحه ویژگی عالی به حساب می‌آید.
  • پشتیبانی از رزولوشن ۷۶۸×۱۳۶۶ با فناوری HD باعث نمایش تصاویر با کیفیت بسیار بالا می‌شود.
  • پشتیبانی از فناوری TFT-LED-backlit LCD در کنار رزولوشن بالا باعث نمایش باکیفیت تصاویر و بهتر تصویرهای صفحه می‌شود.
  • تکنولوژی مات صفحه باعث می‌شود تا چشم کاربر در هنگام تماشای زیاد خسته نشود. این ویژگی برای آن‌هایی که در کار باید زیاد به لپ تاپ نگاه کنند، یک ویژگی و مزیت بسیار عالی به حساب می‌آید.

باتری

از نظر باتری انتظار می‌رفت که در این مدل کیفیت بهتری به کار برود؛ اما به هر حال باتری ۲ سلولی  از نوع لیتیومی ۳۶ وات ساعت حداقل می‌تواند تا چند ساعت دستگاه را برای کارهای عمومی اولیه روشن نگه دارد. باید گفت که لنوو در ساختار مدل‌های جدید خود همیشه تلاش کرده است تا از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد استفاده کند.

دیگر ویژگی‌های لپ تاپ

دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ پشتیبانی از پورت USB 3.0 و HDMI است. شاید تعداد پورت‌های کمی داشته باشد؛ اما در لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدلIdeapad V155 سعی شده تا از بهترین و باکیفیت‌ترین پورت‌ها استفاده شود. تاچ پد آن هم چند لمسی است که استفاده از آن را برای کاربران راحت‌تر کرده است. از آنجا که این مدل یک نمونه عمومی است، داشتن تاچ پد خوب و حرفه‌ای اهمیت دارد.

ابعاد ۳۶۳×۲۵۴×۲۲ میلی‌متر
وزن ۲٫۱ کیلوگرم
پردازنده Ryzen 5 مدل ۳۵۰۰U
محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ گیگاهرتز و بیشتر
محدود فرکانس ۲٫۱ یا ۳٫۷ گیگاهرتز
حافظه کش ۴ مگابایت
رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت از نوع DDR4
ظرفیت هارددیسک ۱ ترابایت و ۲۵۶ گیگابایت اس اس دی
سرعت حافظه
حافظه SSD دارد
ظرفیت پردازنده گرافیکی AMD VGA 2G
اندازه صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ
نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش HD|768×۱۳۶۶
صفحه نمایش مات دارد
صفحه نمایش لمسی خیر
درایور نوری دارد
وبکم دارد
صفحه کلید با نور پس زمینه ندارد
تاچ پد قابلیت پشتیبانی از فرمان چند لمسی
حسگر اثرانگشت ندارد
کارت خوان ندارد
مودم ندارد
قابلیت اتصال به وای فای دارد
بلوتوث داخلی
پورت شبکه دارد
پورت VGA ندارد
پورت HDMI دارد
پورت USB نوع C ندارد
پورت USB 3.0 دو عدد
پورت USB 2.0
پورت Thunderbolt ندارد
پورت سریال ندارد
پورت USB 4.0 ندارد
باتری دو سلولی
توضیحات باتری ۳۶ ساعت وات ساعت
سیستم عامل ندارد
اقلام همراه شارژر – دفترچه

 

خرید لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدلIdeapad V155

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V155

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدلIdeapad V155

این مدل برای آن‌هایی توصیه می‌شود که به دنبال کاربری عمومی هستند. فعالیت‌های عمومی مانند خانگی، روزمره، حسابداری و ثبت اسناد از جمله موقعیت‌های کاری هستند که می‌توانند از این مدل برای فعالیت‌های خود استفاده کنند. از آنجا که ویژگی‌های سخت افزاری مناسب و همچنین قیمت اقتصادی‌تری دارد، خرید آن برای هر شخصی در این گروه توصیه می‌شود.

برای خرید لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V155 فقط کافی است تا با نمایندگی فروش محصولات لنوو تماس بگیرید. کارشناسان مجرب فروش ما به تمامی سؤالات شما پاسخ کامل می‌دهند. همچنین شما را به طور کامل در خصوص خرید یکی از مدل‌ها راهنمایی خواهند کرد.

همچنین برای تعمیرات تخصصی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V155 هم کافی است تا با نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو مناسب بگیرید. کارشناسان خبره با استفاده از به روزترین تجهیزات و قطعات اورجینال اقدام به عیب‌یابی، تعمیر و جایگزینی خواهند کرد. نکته مهم اینکه در صورت به مشکل برخوردن، فقط نیاز است تا آن را به نمایندگی لنوو تحویل دهید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>