لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 llL

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 llL

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 llL

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 llL

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 llL

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 llL از سری لپ تاپ‌های میان رده و اقتصادی است که لنوو در کنار دیگر مدل‌ها توانسته فروش بالایی را بین طرفداران خود به دست بیاورد. مسلماً عاملی که باعث می‌شود تا لپ تاپی به فروش بالا برسد، ویژگی‌های فنی و ظاهری آن است. لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 llL هم از همان مدل‌هایی است که توانسته با همراه با چنین قابلیت‌هایی طرفداران خاص خود را جمع کند.

در ادامه به بررسی ویژگی‌های فنی و ظاهری لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدلThinkBook 15 llL می‌پردازیم. اینکه چرا این دستگاه را یک نمونه موفق می‌نامیم.

ویژگی‌های لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 llL

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 llL

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدلThinkBook 15 llL

ظاهر لپ تاپ

این لپ تاپ در حقیقت ترکیبی از سری Thinkpad و Ideapad است. ترکیبی که باعث شده هم ظرافت و زیبایی Ideapad و هم استحکام تینک پد را به ارث ببرد. برای همین به افرادی که قصد خرید این دو مدل را دارند، حداقل توصیه به خرید یک نمونه تینک بوک می‌شود. از نظر ابعاد دارای ۱۸٫۹×۲۴۵×۳۶۴ میلی‌متر و وزن ۱٫۸ کیلوگرم است (در بعضی مشخصات، وزن ۱٫۷ کیلوگرم ثبت‌شده است). ضخامت نازک و وزن سبک باعث شده تا به یکی از خوش‌دست‌ترین و قابل‌حمل‌ترین لپ تاپ ها تبدیل شود. با توجه به ویژگی‌های سخت افزاری که در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم، باید گفت که نمونه برای عالی برای آن‌هایی است که قصد حمل آن را به نقاط مختلف از جمله شرکت یا جلسات را دارند.

صفحه نمایش لپ تاپ

مورد بعدی که برای کاربران در خرید لپ تاپ اهمیت دارد، صفحه نمایش است که خوشبختانه لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدلThinkBook 15 llL توانسته در این عرصه موفق عمل کند. صفحه ۱۵٫۶ اینچی که از فناوری TFT LED-backlit LCD و رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل و کیفیت Full HD پشتیبانی می‌کند. ویژگی عالی که باعث نمایش باکیفیت تصاویر برای کاربران می‌شود. همچنین صفحه نمایش مات باعث می‌شود تا چشم کاربر در دیدن طولانی مدت آن خسته نشود.

پردازنده اصلی و گرافیکی لپ تاپ

یکی از مزیت‌های عالی لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدلThinkBook 15 llL داشتن پردازنده نسبتاً قوی است. این پردازنده با داشتن سری Core i5، مدل ۱۰۳۵G1 و محدوده سرعت ۲٫۸ گیگاهرتز و فرکانس ۱ تا ۳٫۶ گیگاهرتزی در عمل چیزی را برای کاربر کم نخواهد گذاشت. هر عملیاتی که کاربر نیاز دارد، به راحتی می‌تواند با این دستگاه انجام دهد؛ بدون اینکه برای او مشکلی در سرعت پیش بیاید.

مورد بعدی این لپ تاپ داشتن پردازنده گرافیکی ۲ گیگابایتی است. برای یک کاربر عمومی نداشتن کارت گرافیک بالا خیلی مهم نیست. در حقیقت با همان آنبورد آن هم می‌تواند نیازهای خود را برطرف کند؛ اما وقتی حالا بدانید که اندازه گرافیک آن ۲ گیگابایت است، دستتان برای انجام بعضی فعالیت‌ها بازتر خواهد بود.

رم و حافظه لپ تاپ

مورد دیگر در کنار پردازنده می‌تواند کاربران عمومی از نیاز به دستگاه مبرا کند، داشتن رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی است. اصلاً شما همین دو یعنی پردازنده و رم را کنار هم بگذارید، متوجه قدرت این مدل دستگاه خواهید شد؛ اما مزیت آن را می‌توان در حافظه آن دانست. حافظه یک ترابایتی که خیال کاربر را از کمبود فضا بسیار راحت تر خواهد کرد. همچنین یک حافظه اس اس دی هم با خود دارد که سرعت عملیات و ذخیره‌سازی و غیره را چندین برابر خواهد کرد.

دیگر ویژگی‌ها

دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ که اتفاقاً همه آن‌ها هم مزیتی به حساب می‌آیند، پشتیبانی از پورت‌های مختلف است. پورت USB-C، پورت USB 3.1 و USB 2.1 سه نوع مهم و پرسرعت هستند که لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدلThinkBook 15 llL به یک مدل متمایز حتی بین دیگر مدل‌های لنوو کرده است؛ اما باید مزیت اصلی آن را در باتری آن دانست که می‌تواند با یک بار شارژ کامل تا ۹ ساعت روشن بماند. برخلاف بقیه مدل‌ها حداکثر تا ۵ ساعت روشن خواهند ماند.

مشخصات لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 llL

ابعاد ۱۸٫۹×۲۴۵×۳۶۴ میلی‌متر
وزن ۱٫۸ کیلوگرم
پردازنده Core i5 مدل ۱۰۳۵G1
محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ گیگاهرتز و بیشتر
محدود فرکانس ۱ یا ۳٫۱ گیگاهرتز
حافظه کش ۴ مگابایت
رم ۸ یا ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4
ظرفیت هارددیسک ۱ ترابایت و ۲۵۶ گیگابایت اس اس دی
سرعت حافظه -
حافظه SSD دارد
ظرفیت پردازنده گرافیکی AMD Radeon 630- GDDR52G
اندازه صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ
نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش ۱۰۸۰×۱۹۲۰ فول اچ دی
صفحه نمایش مات ندارد
صفحه نمایش لمسی خیر
درایور نوری ندارد
وبکم ۷۲۰p with ThinkShutter
صفحه کلید با نور پس زمینه ندارد
تاچ پد قابلیت پشتیبانی از فرمان چند لمسی
اسپیکر Stereo speakers, 2W x2, Dolby Audio
حسگر اثرانگشت دارد
کارت‌خوان ندارد
مودم ندارد
قابلیت اتصال به وای فای دارد
بلوتوث داخلی
پورت شبکه دارد
پورت VGA ندارد
پورت HDMI دارد
پورت USB نوع C دارد
پورت USB 3.1 دو عدد
پورت USB 2.0 دارد
پورت Thunderbolt ندارد
پورت سریال ندارد
پورت USB 4.0 ندارد
باتری ۹ ساعته
توضیحات باتری Integrated 45Wh
سیستم عامل ندارد
اقلام همراه آداپتور – دفترچه

 

خرید لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدلThinkBook 15 llL

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 llL

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدلThinkBook 15 llL

برای خرید لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 llL فقط کافی است تا با نمایندگی فروش محصولات لنوو تماس بگیرید. کارشناسان ما به تمامی سؤالات شما در خصوص خرید این مدل به طور کامل پاسخ خواهند کرد و مشاوره کاملی حتی در خصوص دیگر مدل‌ها هم به می‌دهند. این مدل برای آن‌هایی که به دنبال یک نمونه عادی اما حرفه‌ای و با قدرت بالایی هستند، بسیار مناسب است. در حقیقت باید گفت که با خرید این مدل شما می‌توانید تا چند سال بدون هیچ مشکلی و نگرانی از بابت به روز نبودن تجهیزات آن استفاده کنید.

مورد بعدی تعمیرات تخصصی و فنی است. برای تعمیر لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 llL هم لازم است تا آن را به نمایندگی تعمیرات لنوو بدهید. کارشناسان خبره تعمیرات با استفاده از به روزترین تجهیزات و قطعات اورجینال اقدام به عیب یابی و برطرف کردن مشکلات آن خواهند شد. یکی از نمونه‌هایی است که اتفاقاً تعمیرات آسانی هم دارد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>