لپ تاپ Lenovo Z51-70

لپ تاپ Lenovo Z51-70

آنچه باید درباره لپ تاپ Lenovo Z51-70 بدانید

قبل از توضیح در مورد لپ تاپ Lenovo Z51-70، ابتدا میخواهیم یک پیش زمینه اطلاعاتی در مورد شرکت لنوو  و لپ تاپ های این شرکت به شما بدهیم ، خواهشندیم ما را در این مطلب همراهی کنید :

شرکت Lenovo

Lenovo

Lenovo

Lenovo در سال ۱۹۸۴ به عنوان Legend در پکن تاسیس شد و در سال ۱۹۸۸ در هنگ کنگ تاسیس شد. Lenovo Group Ltd یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است و در لیست بورس اوراق بهادار هنگ کنگ قرار دارد و ار بزرگترین تولیدکننده های لپ تاپ و کامپیوتر شخصی و قطعات جانب میباشد.

همانطوز که گفته شد دفتر مرکزی این شرکت در شهر پکن قرار دارد. در سال ۱۹۹۳ مقام بزرگترین تولیدکننده داخلی کامپوتر چین را کسب کرد و از رقبای خود مثل شرکت کامپک پیشی گرفت و درسال ۱۹۹۹ به مقام بزرگترین تولیدکننده در سطح آسیا دست پیدا کرد.

لپ تاپ Lenovo

لنوو همیشه نام خود را به خصوص با معرفی لپ تاپ ها و اولترابوک های بسیار کم حجم و براق ، معروف کرده است. شرکت Lenovo دارای یکسری لپ تاپ یا اولترابوک سبک وزن است که نازک است ، همچنین دارای پردازنده های اصلی Intel Core ، ذخیره سازی سریع SSD و عمر باتری آن ها عالی است.

از دیگر مدل های لپ تاپ لنوو  Ideapad ، thinkbook ،Thinkpad و سری گیمینگ Legion میشود نام برد.

درباره لپ تاپ Lenovo Z51-70

لپ تاپ Lenovo Z51-70

لپ تاپLenovo Z51-70

لپ تاپ Lenovo Z51-70 از لحاظ ظاهری زیبا است و در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس است. این مدل یک پوشش پلاستیکی دارد ، وزن آن تنها ۲٫۳ کیلوگرم است و از بسیاری از لپ تاپ های سبک خود پیشی می گیرد. می توان آن را به عنوان یک وسیله تفریحی عالی دسته بندی کرد. با مشخصات چشمگیر و طیف وسیعی از ویژگی های چندرسانه ای ارائه می شود.

همچینن این مدل دارای قیمت مناسب و بسیار کاربردی برای کاربران است که اکثر نیاز کاربران اعم از کارهای گرافیکی سنگین ، کار با برنامه های  پیشرفته ، شنیدن موسیقی با صدای شفاف و دالبی ، بازی کردن و ...  را تامین میکند به همین دلیل جز پرفروش ترین لپ تاپ های لنوو میباشد

ویژگی های لپ تاپ Lenovo Z51-70

لپ تاپ Lenovo Z51-70

لپ تاپLenovo Z51-70

لپ تاپ Lenovo Z51-70 یک دستگاه چندرسانه ای با سایز ۱۵٫۶ اینچ است که توسط پردازنده اصلی i5-5200U پشتیبانی می شود. این مدل سیستم داخلی قدرتمند خوبی دارد که امکان بازی های گاه به گاه و صفحه نمایش مات با کیفیت Full HD را می دهد. همچنین ویندوز ۱۰ را پشتیبانی می کند و دارای یک دوربین سه بعدی و ۸ گیگابایت RAM است. طول عمر نگهداری باتری این لپ تاپ ۶ ساعت است و دارای بخش سخت افزار قدرتمند میباشد که توانایی جوابدهی به نیاز کاربران عادی تا حرفه ای را دارد.

ویژگی های برتر موجود در لپ تاپ کامل ویندوز ۱۰ - Lenovo Z51-70 :

اتصال اینترت فوق العاده سریع

با اینترنت سریع  و برتر و واقعی به دنیا متصل شوید. شما در لپ تاپ Lenovo Z51-70 از اتصال WIFI 802.11 a / c برخوردار هستید. سرعت آن تا ۳ برابر سرعت اتصال ۸۰۲٫۱۱ b / g / n است.

نمایشگر

لپ تاپ Lenovo Z51-70 از یک نمایشگر مات ضد تابش FHD 15.6 اینچی بهره می برد. این پنل های مات به دید کمک می کنند. Z51 تقویت کننده خود را با سطح صوتی مطابقت می دهد. تنها ایراد این نمایشگر این لپ تاپ لنوو است که کمی براق است که در روز باعث اذیت شدن دید شما میشود اما در شب بسیار روشنایی مناسبی دارد که رنگ ها را با شفافیت بالایی نمایش میدهد ، ازین رو برای کاربران گرافیست بسیار مناسب است و یا برای دیدن فیلم اگر کمی محیط را تاریک کنید ، تصاویر بسیار خیرکننده خواهد بود.

کیفیت صوتی برتر

بلندگوهای لپ تاپ Lenovo Z51-70

بلندگوهای لپ تاپLenovo Z51-70

لپ تاپ Lenovo Z51-70 دارای دو بلندگوی ۲٫۵ واتی استریو میباشد. شما با نصب نرم افزار Dolby Home Theater بر روی لپ تاپ میتوانید پویایی و کیفیت صدا رو چندبرابر افزایش دهید.

با سینمای خانگی دالبی روی لپ تاپ خود صدا را باکیفیت و قدرتمند گوش دهید . معجزه سینما در این لپ تاپ بدین گونه ست که جلوه های تصویری و صوتی فیلم ها را با کیفیت دالبی و استریو از لپ تاپ خود تجربه میکنید. همراه با بلندگوهای JBL که صدای واضح ، حالت واضح و تجربه عالی را ارائه می دهند. از وضوح صدای بالا ، تفاوت های ظریف و سایر جلوه های سینمایی را به راحتی از لپ تاپمتوجه خواهید شد. بلندگوها از لحاظ صدا و موسیقی عملکردی فوق العاده عالی را ارائه می دهند.

فیلم با کیفیت برتر

تماشای یک فیلم با لپ تاپ Lenovo Z51-70 یک لذت کاملاً جالب است. این مدل لپ تاپ یک صفحه نمایش کامل HD دارد که کیفیت تصویر عالی را ارائه می دهد. شما همچنان می توانید مانند فیلم از بازی هم لذت ببرید. سخت افزار این مدل در مدیریت بازی بسیار عالی است.

DVD Reader / Writer

تعداد کمی از لپ تاپLenovo Z51-70 دارای درایو DVD / CD-RW متصل شده برای بارگذاری برنامه ها ، گوش دادن به CD ها و تماشای فیلم ها هستند.

صفحه کلید

لپ تاپ Lenovo Z51-70 یک تجربه عالی تایپ را امکان پذیر می کند .زیرا Lenovo Z51-70 دارای ارگونومی خوبی است و دکمه ها به دلیل طراحی Accutype که اکثر مدل ها از آن استفاده می کنند ، کلید خوبی دارند. تایپ کردن روی صفحه کلید سریع و راحت است. و نسبت به سایر کیبوردهای برای تایپ طولانی مدت بسیار خوش دست تر و راحت تر است. این کیبورد دارای نور پیش زمینه است که با فشار دادن همزمان دکمه های Fn و Space میتوانید آن را خاموش یا روشن کنید.

پورت های لپ تاپ Lenovo Z51-70

پورت های لپ تاپ Lenovo Z51-70

پورت های لپ تاپLenovo Z51-70

لپ تاپ Lenovo Z51-70 دارای پورت های ورودی و خروجی استاندارد است که در مجموع دارای ۳ پورت USB ، HDMI ، اترنت ، هدفون دسته کوچک و یک کارت خوان SD است.

نتیجه گیری

لپ تاپ Lenovo Z51-70 از نظر ساخت و مقاومت به خوبی ساخته شده است. به دلیل پیکربندی پردازنده مرکزی ، امکان لذت بردن از بازی و فیلم در وب به مدت ۴ ساعت وجود دارد. GPU برای نیازهای چندرسانه ای عالی است. سرعت کار این دستگاه بسیار عالی است. با این حال ، با توجه به اینکه چندرسانه ای است ، رنگ های محدودی ارائه می شود.

به طور کلی عملکرد آن در مقایسه با نمونه های مشابه بسیار بهتر است اما به دلیل ماندگاری باتری از قیمت بالاتری برخوردار است.

جهت خرید یا تعمیرات لپ تاپ های لنوو یا از طریق سایت lenovotehran.com و یا با شماره تماس های ما در صفحه نمایندگی لنوو ارتباط برقرار کنید، این مجموعه با کارشناسان خبره و تکنسین های مجرب با ابزارهای به روز دنیا ، شما را در خصوص تعمیرات و خرید همراهی خواهند کرد.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>