لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 9i Gen 7

معرفی لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 9i Gen 7

معرفی لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 9i Gen 7

 لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 9i Gen 7

لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 9i Gen 7

Yoga 9i نقاط قوت زیادی دارد، اما بهره وری انرژی یک نقطه ضعف است

 

نکات مثبت

 

صفحه نمایش فوق العاده رنگارنگ

پد لمسی عظیم

مزایای صفحه کلید راحت

نرخ انتقال سریع فایل

صدای مناسب

 

نکات منفی

 

عمر باتری متوسط

نمایشگر کم نور

 

 

مشخصات لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 9i Gen 7

لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 9i Gen 7

لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 9i Gen 7

 

CPU TBA : پردازنده گرافیکی Intel Core i7-1260p : رم
گرافیکی Intel Iris Xe : ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی : ۱ ترابایت صفحه نمایش SSD : صفحه نمایش OLED 2880 x 1800p باتری : ۸:۰۶  اندازه : ۱۲٫۵ x 9.06 اینچ x 12.5 x 0.06 x .

زمانی که Lenovo Yoga 9i به من محول شد تا آن را بررسی کنم، فکر کردم که این یک ۲ در ۱ خسته کننده دیگر خواهد بود. اوه، به من نگاه کن! من می توانم به حالت تبلت و چادر تبدیل شوم!» برای مدت طولانی نقطه فروش جذابی نبوده است - کانورتیبل ها دهه هاست که بازار لپ تاپ را پر کرده اند. لپ‌تاپ‌های انعطاف‌پذیر برای جلب نظر من به چیزهای بیشتری از تغییر شکل نیاز دارند.

خوشبختانه برای لنوو، Yoga 9i یک چرت زدن کامل نیست و دارای چند ویژگی چشمگیر است که توجه من را به خود جلب کرده است، از جمله لولای ۳۶۰ درجه که به عنوان نوار صوتی عمل می کند، دسترسی با یک ضربه به برنامه های محبوب از طریق صفحه کلید، و صفحه نمایش فوق العاده رنگارنگ (اغراق نمی کنم - این پنل یک رنگین کمان است).

 

با این حال، Yoga 9i در برابر رقابت سختی در بازار پریمیوم ۲ در ۱ قرار دارد، و برخی در واقع با یک قلم دیجیتال عرضه می‌شوند (بله، این کمی نسبت به قلم غایب Yoga 9i بود). اگر می‌خواهید درباره Yoga 9i طراحی کنید و یادداشت برداری کنید، Precision Pen 2 و E-Color Pen، به طور جداگانه فروخته می شوند، با لنوو کانورتیبل سازگار هستند.

 

به طور کلی، Yoga 9i دارای بسیاری از ویژگی های قابل ستایش است، اما یک نقص خاص وجود دارد که ممکن است شما را وادار به تجدید نظر در آن کند. برای اطلاع از مزایای برتر این لنوو کانورتیبل - و برخی از مشکلات آن، ادامه مطلب را بخوانید. همچنین باید بهترین صفحه لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ ما را بررسی کنید تا فهرست ما از مبدل‌های با رتبه بالا را مطالعه کنید.

 

 

 

قیمت و تنظیمات لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 9i Gen 7

Lenovo Yoga 9i مجهز به CPU نسل دوازدهم اینتل از ۱۰۷۸ دلار شروع می شود و می توانید آن را در وب سایت رسمی لنوو خریداری کنید. این دستگاه دارای پردازنده ۱۲ هسته ای Intel Core i7-1260p با فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز، ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت PCIe SSD (Gen 4)، گرافیک Intel Iris Xe، صفحه نمایش ۱۴ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و ویندوز است. ۱۱ صفحه اصلی.

واحد بررسی ما همان CPU، GPU و سیستم عامل پیکربندی فوق را دارد، اما با ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت SSD و صفحه نمایش OLED 2880 در ۱۸۰۰ پیکسل ارائه می شود. به نظر نمی‌رسد که ما نمی‌توانیم فهرست محصولی برای این واحد خاص پیدا کنیم، بنابراین قیمت در حال حاضر یک معما است. ما با Lenovo تماس گرفتیم تا در مورد MSRP آن شفاف‌سازی کنیم - پس از دریافت پاسخ، این بخش را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

اگر احساس زیبایی دارید، می‌توانید Yoga 9i را با نمایشگر ۴K بخرید به قیمت ۱۷۵۹ دلار

طراحی Lenovo Yoga 9i Gen 7 

لپ تاپ <a  href=

Lenovo Yoga 9i Gen 7" width="300" height="169" /> لپ تاپ Lenovo Yoga 9i Gen 7

آیا تا به حال دیده‌اید که شکارچیان خانه در HGTV از اینکه خانه به اندازه کافی ضد کودک نیست شکایت کنند؟ به عبارت دیگر، خانه مجهز به مبلمان ترسناک و تیز است که می تواند امنیت فرزندانشان را تهدید کند؟ خوب، Storm Grey Yoga 9i یک افزودنی عالی برای خانه جدید آنها خواهد بود، زیرا دارای طراحی نرم، گرد، براق و لبه راحتی است - به مگس آسیبی نمی رساند.

 

در گوشه سمت چپ بالای درب یک نشان یوگا بزرگ با فونت مدرن و آینده نگر وجود دارد. در سمت راست پایین، نشان Lenovo را خواهید دید. درب را باز کنید و لولای محکم و محکم ۳۶۰ درجه شروع به کار جادویی خود می کند. آنقدر سوراخ های ریز دارد که شبیه غربال فولادی ضد زنگ است. همانطور که بعداً بحث خواهم کرد، لولا نقش زیادی در سیستم صوتی دارد.

من یوگا ۹i را به راحتی به همه حالت ها تبدیل کردم، از جمله حالت چادری و حالت تبلت. در حین انتقال بین حالت‌ها مقداری مقاومت وجود دارد (من HP Envy x360 را دارم و لولاهای آن امکان تبدیل نرم‌تر را فراهم می‌کنند)، بنابراین برای تغییر موقعیت‌ها باید تلاش بیشتری انجام دهید - البته هیچ چیز عرق‌آور نیست. یا شاید من به سادگی نیاز دارم از پرش کردن روز بازو در باشگاه خودداری کنم.

به نظر می رسد که نمایشگر از یک پنل لپ تاپ معمولی بلندتر است و حق با من بود. نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد که امکان نمایش بیشتر صفحه نمایش را نسبت به نمایشگر معمولی ۱۶:۹ فراهم می کند. حاشیه‌ها تقریباً وجود ندارند، اما قاب بالایی دارای یک برآمدگی جزئی است که فضایی را برای یک وب‌کم IR 1080p ایجاد می‌کند.

عرشه از طرح طوفان گری استفاده می کند که شاسی را زینت می دهد. یکی از جنبه هایی که توجه من را جلب کرد، پد لمسی عظیم است. تقریباً نیمی از عرشه را اشغال می کند. از نظر بی وزنی، Yoga 9i سبک ترین کانورتیبلی نیست که من بررسی کرده ام، اما سنگین ترین هم نیست. با این حال، می توانم یک چیز را بگویم این است که تست یک دست من را با موفقیت پشت سر گذاشت - می توانم به راحتی آن را با بازوی نودلم بلند کنم بدون اینکه نیازی به حمایت از دست دیگرم داشته باشم.

 

وزن آن ۳٫۱ پوند و ابعاد ۱۲٫۵ x 9.06 x 0.6 اینچ است. وزن آن برابر با رقیب ۲ در ۱ خود است: Samsung Galaxy Book 2 Pro 360 . با این حال، کانورتیبل سامسونگ با ابعاد ۱۴ × ۹ × ۰٫۴۶ اینچ باریک تر است و دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی بزرگتر است.

پورت های لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 9i Gen 7

ThinkPad P1 دارای ترکیب مناسبی از پورت های قدیمی و مدرن است.

در سمت چپ، دو پورت Thunderbolt 4 و یک پورت USB Type-A 3.2 Gen 2 را خواهید دید. سمت راست دارای جک هدست و پورت USB Type-C 3.2 Gen 2 است — و دکمه پاور را دقیقاً در کنار آن خواهید دید.

نمایشگر لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 9i Gen 7

همانطور که گفته شد، صفحه نمایش ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل Yoga 9i به لطف نسبت تصویر ۱۶:۱۰ از صفحه نمایش های معمولی لپ تاپ بلندتر است. به این ترتیب، هنگامی که در حال خواندن مقالات طولانی یا پیمایش در صفحات گسترده هستید، املاک بیشتری از صفحه نمایش می گیرد. علاوه بر این، من حاشیه‌های فوق‌العاده باریک آن را دوست دارم - حتی چانه کمتر از حد معمول ضخیم است.

 

من تریلر Avatar 2: The Way of the Water را در یوتیوب تماشا کردم و به چشم غیرمسلح، رنگ ها دیدنی به نظر می رسند. دیدن شخصیت بیگانه متحرک زوئی سالدانا روی صفحه، که رنگ‌های آبی چشمگیر از پوست او بیرون می‌آید و رنگ‌های سبز زیتونی را از چشمان سنگ‌های قیمتی‌اش بیرون می‌آورد، من را به شدت متحیر کرد. اگرچه پنل ۴K نیست، اما هنوز می‌توانم بافت پوست آواتار را تشخیص دهم. به نظر می رسد که مانند یک قورباغه جنگلی بارانی است.

من همچنین Ozark نتفلیکس را روشن کردم و متوجه شدم که می‌توانم انعکاس خودم را روی پانل در صحنه‌های کم نور (حتی در اوج روشنایی) ببینم، که به من می‌گوید که Yoga 9i ممکن است برای سلیقه من خیلی کمرنگ باشد.

همانطور که معلوم شد حق با من بود. Yoga 9i دارای امتیاز روشنایی ۳۷۳ نیت است که در مقایسه با لپ تاپ متوسط ​​درجه یک (۴۲۷ نیت) کم رنگ است. با این حال، رقیب ۲ در ۱ آن، Galaxy Book 2 Pro 360، خیلی بهتر نیست. همچنین دارای پنل ۳۷۳ nit است.

 

از جنبه مثبت، طیف رنگی DCI-P3 Yoga 9i فوق‌العاده چشمگیر است که با تجربه من در دنیای واقعی مطابقت دارد. ۱۳۸٫۱٪ از طیف را پوشش می دهد. متوسط ​​لپ تاپ پریمیوم ۸۸٫۶ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. Galaxy Book 2 Pro 360 کمی بدتر است و تنها ۸۷٫۵ درصد از فضای رنگی را پوشش می دهد.

با این حال، با توجه به تست دقت رنگ دلتا-E، دقت و دقت Yoga 9i می تواند بهتر باشد. با امتیاز Delta-E 0.29 (نزدیک به ۰ بهتر است)، نمی تواند لپ تاپ متوسط ​​پریمیوم (۰٫۲۵) و Galaxy Book 2 Pro 360 (0.2) را شکست دهد.

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ لنوو Lenovo Yoga 9i Gen 7

لپ تاپ Lenovo Yoga 9i Gen 7

لپ تاپ Lenovo Yoga 9i Gen 7

Lenovo Yoga 9i برای کاربرانی که عاشق دسترسی به برنامه ها و ویژگی های محبوب با یک کلیک هستند جذاب خواهد بود. برای مثال، یک دکمه اختصاصی برای اپلیکیشن Lenovo Vantage برای دسترسی سریع به خدمات مشتریان وجود دارد. همچنین کلیدی برای برنامه Calculator وجود دارد - و همچنین دکمه ای برای محو کردن پس زمینه در طول تماس های ویدیویی. جهنم، حتی کلیدی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بین حالت‌های تاریک و روشن در ویندوز ۱۱ جابجا شوید. این کلیدهای غیر سنتی ممکن است برای برخی فریبنده به نظر برسند، اما من در واقع آنها را بسیار مفید دیدم.

 

صفحه کلید لبه به لبه بسیار کم عمق است - و کمی مات است. به عبارت دیگر، آن احساس بازگشتی را ندارد که تجربه تایپ ریتمیک را ایجاد کند. در تست تایپ ۱۰FastFingers.com، ۸۴ کلمه در دقیقه زدم. این سرعت کمتر از میانگین ۸۷ wpm من است. نکته مثبت این است که کلیدها بسیار بی صدا هستند، بنابراین همکاران خود را با صدای بلند و ناپسند آزار نخواهید داد.

همچنین شایان ذکر است که یک اسکنر اثر انگشت نیز وجود دارد که برای ورود سریع و آسان مانند جذابیت عمل می کرد.

پد لمسی عظیم ۵٫۳۱ x 3.15 اینچی جادار است. ۴۵ درصد بزرگتر از یوگا ۹i نسل قبلی است. همانطور که گفته شد، تقریباً نیمی از صفحه کلید را اشغال می کند. من با ژست‌های حرکتی ویندوز مانند کشیدن سه انگشت و نزدیک کردن به زوم آزمایش کردم. همه به آرامی و کارآمد کار کردند.

صدای Lenovo Yoga 9i Gen 7  

لولای ۳۶۰ درجه کانورتیبل لنوو که با بلندگوهای Bowers & Wilkins تجهیز شده است، به عنوان یک نوار صوتی چرخان عمل می‌کند - یک عنصر اصلی در خط Yoga 9i. همچنین یک جفت ووفر ۳ واتی در قسمت زیرین لپ‌تاپ وجود دارد.

 

من به آهنگ هری استایلز "As It Was" گوش دادم، و با صدای بالا، آهنگ تند می‌توانست اتاق تست متوسط ​​من را با حضوری غم‌انگیز و پر سر و صدا پر کند. نوار صوتی جفت شده با ووفرها تجربه صدای فراگیر شیرینی را ارائه می کرد، اما آهنگ پاپ فاقد آن صدای شربتی، شاداب و نرم بود که باعث ایجاد لرز در ما می شود. در برخی موارد، برای سلیقه من خیلی تلخ به نظر می رسید.

من برنامه Dolby Atmos را باز کردم و چندین ایستگاه از پیش تنظیم شده را دیدم: پویا، بازی، فیلم، موسیقی و صدا. بعد از بازی کردن با هر پنج پروفایل، به این نتیجه رسیدم که Dynamic بهترین است. طبق برنامه Dolby Atmos، پیش تنظیم Dynamic "محتوا را شناسایی می کند و تنظیمات خودکار را برای ارائه بهترین صدا انجام می دهد." این به کاهش شن و دانه های لحن کمک کرد و Styles در Yoga 9i صدای لوکس تری داشت.

عملکرد Lenovo Yoga 9i Gen 7  

Yoga 9i با پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7 بسیار عالی است، اما چقدر با رقیب مشابه خود مقایسه می شود؟ قبل از اینکه به آن بپردازیم، Yoga 9i مجهز به ۱۶ رم را با فعال کردن ۳۰ تب گوگل کروم به حداکثر رساندم. دو نفر از آنها یک ویدیوی یوتیوب و یک استریم توییچ را به طور همزمان پخش کردند. علیرغم حجم کاری پر هرج و مرج، Yoga 9i آن را مانند یک قهرمان اداره کرد و مانند یک ستاره سیرک با زبانه ها دستکاری کرد.

 

در تست عملکرد کلی Geekbench 5.4 ، چشمک در Yoga 9i کمرنگ شد زیرا نتوانست از رقبا پیشی بگیرد. این لپ‌تاپ امتیاز چند هسته‌ای مناسب ۷۱۵۰ را به دست آورد و لپ‌تاپ متوسط ​​پریمیوم (۵۵۲۱) را شکست داد، اما نتوانست گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰ (۹۰۴۳) را شکست دهد، که همچنین از یک پردازنده Intel Core-i7 1260p بهره می‌برد.

هر چند نگران نباشید! لپ تاپ لنوو لحظه رستگاری خود را خواهد داشت. SSD 1 ترابایتی داخل Yoga 9i 17.8 ثانیه طول کشید تا ۲۵ گیگابایت فایل مالتی مدیا را با سرعت انتقال ۱۵۰۶٫۹ مگابایت در ثانیه کپی کند و از میانگین لپ تاپ پریمیوم (۸۷۷٫۷ مگابایت بر ثانیه) پیشی بگیرد. Yoga 9i همچنین از گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰ با ظرفیت ۱ ترابایت SSD پیشی گرفت که ۳۵ ثانیه طول کشید تا همان کار را انجام دهد و سرعت انتقال فایل بسیار کم ۷۶۱٫۶ مگابایت در ثانیه بود. بله!

در تست رمزگذاری ویدیوی HandBrake، Yogi 9i با شکست مواجه شد و برای تبدیل یک ویدیوی ۴K به ۱۰۸۰p 12 دقیقه و ۱۸ ثانیه زمان برد. این سرعت کمتر از میانگین لپ تاپ پریمیوم است (۱۱:۳۴). Lenovo 2-in-1 همچنین نتوانست با Samsung کانورتیبل که به سرعت این کار را در ۹ دقیقه و ۳۴ ثانیه انجام داد، عقب نماند.

گرافیک Lenovo Yoga 9i Gen 7 

Yoga 9i دارای گرافیک یکپارچه (Intel Iris Xe) است، بنابراین نمی توانید کارهای گرافیکی فشرده ای را که یک GPU مجزا می تواند انجام دهد، از جمله بازی های سنگین، انجام دهید، اما برای پوزخند و خنده، بیایید ببینیم Yoga 9i چگونه است. بر اساس معیار Sid Meier's Civilization VI: Gathering Storm (1080p).

 

لپ‌تاپ لنوو در بازی استراتژی نوبتی ۲۲ فریم در ثانیه ثبت کرد که از لپ‌تاپ متوسط ​​پریمیوم (۳۹ فریم در ثانیه) عقب‌تر بود. Samsung Galaxy Book 2 Pro 360 که دارای گرافیک Intel Iris Xe نیز می باشد، توانست این رقم را دو برابر کند و نتیجه ۴۰ فریم بر ثانیه داشته باشد.

در بنچمارک ۳DMark Night Raid، تستی برای لپ‌تاپ‌های دارای گرافیک یکپارچه، Yogi 9i امتیاز ۱۱۵۹۵ را کسب کرد. متأسفانه، لپ‌تاپ لنوو با لپ‌تاپ‌های متوسط ​​پریمیوم (۱۶۹۳۹) و گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰ (۱۷۴۶۶) کنار رفت.

در بنچمارک ۳DMark Time Spy، با امتیاز ۱۴۲۵، Yoga 9i نتوانست از میانگین لپ‌تاپ پریمیوم (۳۳۴۳) بهتر عمل کند، اما این قابل انتظار است زیرا بسیاری از لپ‌تاپ‌های این دسته دارای پردازنده‌های گرافیکی مجزا هستند. با این حال، Yoga 9i همچنین نتوانست Galaxy Book 2 Pro 360 (1907) را حذف کند و در این مورد، من دفاعی برای Lenovo 2-in-1 ندارم. هر دوی آنها گرافیک یکپارچه یکسانی دارند.

عمر باتری Lenovo Yoga 9i Gen 7 

نسل جدید Yoga 9i باید بهتر از نسل ششم قبلی خود باشد، اما وقتی صحبت از عمر باتری به میان می آید، ناامید کننده است.

در تست باتری لپ تاپ Mag ، که شامل وب گردی مداوم از طریق Wi-Fi با سرعت ۱۵۰ نیت است، نسل قبلی Yoga 9i 11 ساعت و ۱۵ دقیقه باورنکردنی دوام آورد.

متأسفانه، یوگا ۹i نسل هفتم تنها ۸ ساعت و ۶ دقیقه زنده ماند. این کوتاه‌تر از متوسط ​​لپ‌تاپ پریمیوم (۱۰:۵۱) و Galaxy Book 2 Pro 360 (11:59) است.

وب کم Lenovo Yoga 9i Gen 7

خیالم راحت است که این وب کم آن دوربین مخوف ۷۲۰p نیست که بازار لپ تاپ را فرا گرفته است. در عوض، این یک دوربین IR 1080p است که نیمه بد نیست.

 

نه، هیچ جایزه ای برنده نمی شود، اما من بازتولید رنگ آن را بررسی می کنم. دیوارهای بنفش، پرده های بورگوندی و لامپ بژ من را با دقت به تصویر کشید. این واضح‌ترین و واضح‌ترین نیست، بنابراین اگر دوربینی می‌خواهید که در بازتولید جزئیات دقیق‌تر بهتر باشد، بهترین صفحه وب‌کم خارجی ما را برای جایگزین‌های بهتر بررسی کنید.

گرمای Lenovo Yoga 9i Gen 7 

ما مواد حرارتی Yoga 9i را با پخش یک ویدیوی ۱۵ دقیقه‌ای با کیفیت ۱۰۸۰p آزمایش کردیم - و این یک خیار عالی است. به خاطر داشته باشید که آستانه راحتی ما ۹۵ درجه فارنهایت است.

تاچ پد در دمای ۸۱٫۵ درجه خنک می ماند. مرکز صفحه کلید و قسمت زیرین لپ تاپ به ترتیب به ۹۲٫۵ و ۹۳٫۵ درجه رسیدند. داغ ترین قسمت لپ تاپ، قسمت زیرین نزدیک دریچه هوا، تا ۱۰۱٫۵ درجه بالا رفت.

نرم افزار Lenovo Yoga 9i Gen 7 و گارانتی 

اگر از خریداران مشتاق آمازون هستید و/یا دستگاه‌های دارای الکسا را ​​فعال می‌کنید، از ادغام الکسا قدردانی خواهید کرد – این نماد به طور پیش‌فرض در نوار وظیفه ویندوز ۱۱ نمایش داده می‌شود. با این حال، برنامه Lenovo Voice نرم افزاری است که بیش از همه توجه من را به خود جلب کرد. چندین پیشنهاد از جمله دستورات صوتی، مترجم، صدا به متن و زیرنویس دارد.

 

متأسفانه، مترجم، زیرنویس و Voice to Text خدمات پولی هستند که سه سطح را ارائه می دهند: ۲٫۹۹ دلار برای یک ساعت، ۱۴٫۴۹ دلار برای ۵ ساعت و ۲۸٫۴۹ دلار برای ۱۰ ساعت. خوشبختانه، دستورات صوتی رایگان است، اما ضربه یا از دست دادن. گفتن "Open Microsoft Edge" و "Launch Camera app" به خوبی جواب داد، اما بنا به دلایلی، وقتی گفتم "Google Chrome را باز کنید"، صدایی گفت: "این برنامه نصب نشده است" (با وجود اینکه نصب بود). آیا لنوو برای خرابکاری در گوگل با مایکروسافت درگیر است؟

از جنبه های مثبت، می توانید دستورات صوتی شخصی سازی شده را اضافه کنید. به عنوان مثال، می‌توانید دستور «گرفتن یک سلفی» را اضافه کنید و آن را طوری برنامه‌ریزی کنید که برنامه دوربین را باز کند و دکمه شاتر را فعال کند.

سایر برنامه‌های لنوو عبارتند از Smart Appearance (یک برنامه وب‌کم که فیلترها را ارائه می‌کند) و Smart Noise Cancellation (برنامه‌ای که به شما امکان می‌دهد نحوه دریافت صداهای محیطی را توسط میکروفون‌ها سفارشی کنید). همچنین اپلیکیشن Vantage وجود دارد که به شما امکان دسترسی به به‌روزرسانی‌های سیستم، گزینه‌های بهینه‌سازی عملکرد، اطلاعات گارانتی و موارد دیگر را می‌دهد.

همچنین برنامه های استاندارد ویندوز ۱۱ از جمله Paint، People، Phone Link و Snipping Tool را خواهید یافت. همچنین یک برنامه Solitaire Collection وجود دارد - اگر به آن علاقه دارید.

Yoga 9i با یک سال گارانتی ارسال می شود.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>