نمایندگی لنوو در شریعتی

نمایندگی لنوو در شریعتی

نمایندگی لنوو در شریعتی :

نمایندگی لنوو در شریعتی، یکی دیگر از مراکز مجهز و معتبر این کمپانی است. که با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزاتی مدرن و به کار‌گیریِ نیرویی متخصص و مجرب، هم در زمینه‌ی فروش و هم خدمات پس از فروش و تعمیرات به ویژه لپ‌تاپ و تبلت در خدمت همشهریان این منطقه می‌باشد. همانطور که می‌دانید لنوو، یکی از برند‌های محبوب و کاربرپسند است که امروزه در اکثر خانه‌ها، ادارات یا فروشگاهها می‌توان حداقل یک محصول از تولیدات آن را مشاهده کرد. به روز و منحصر به فرد بودن این محصولات و تنوع بالا در تولید از جمله مشخصات بارز این کمپانی است. به همین دلیل نمایندگی لنوو در شریعتی، مانند دیگر نمایندگی‌های این شرکت، هم برای مشاوره‌ی قبل از فروش و هم در زمینه‌ی تعمیرات مستلزم نیرویی دوره دیده و آشنا به محصولات و متبحر در حوزه‌ی تعمیرات می‌باشد.

و از آنجایی که این محصولات هم از لحاظ ظاهری و هم کارکرد دائما در حال به روز رسانی هستند؛ بنابراین برای خرید محصولی باکیفیت و اورجینال یا تعمیری مطمئن و اصولی حتما باید به یکی از نمایندگی‌های رسمی لنوو مراجعه کرده تا ضمن اینکه برای خرید طبق  نیاز و هزینه‌ی مد نظر، بهترین محصول به شما معرفی شود و توضیحات لازم توسط مشاورین و کارشناسان مجربِ نمایندگی لنوو در شریعتی یا شعب دیگر به شما داده شود در صورت مشاهده‌ی هر گونه اختلال در محصول، دستگاه شما به صورت تخصصی عیب‌یابی و مشکل آن در اسرع وقت رفع و رجوع شود؛ همچنین اگر کالای شما نیازی به تعویض قطعه داشته باشد از قطعات اصل و اورجینال موجود در نمایندگی که توسط شرکت لنوو، در اختیار این مراکز قرار گرفته است جایگزین می‌شود تا شما برای استفاده‌ی مجدد از کیفیت کالای تعمیر شده‌ی خود مطمئن باشید.

اگر چه خدمات نمایندگی لنوو در شریعتی مانند دیگر نمایندگی‌های این کمپانی به فروش و تعمیرات خلاصه نشده و خدماتی دیگر مانند فروش لوازم جانبی اورجینال لنوو، سرویس و راه‌اندازی تمامی تولیدات برند لنوو، آموزش تعمیرات به صورت تخصصی، مشاوره و راهنمایی قبل از خرید توسط مشاورین مجرب و ... نیز می‌توان اشاره کرد. از دیگر مزایای این نمایندگی که تغریبا بین تمامی مراکز رسمی لنوو مشترک می‌باشد می‌توان به فروش و تعمیر انحصاری این برند اشاره کرد به همین دلیل برای فروش یا تعمیرات انواع محصولات این کمپانی هیچ محدودیتی وجود ندارد و بیشترین اختلالات و ایرادات هر دستگاهی از این برند توسط کادر فنی نمایندگی لنوو در شریعتی و دیگر نمایندگی‌ها، برطرف می‌گردد.

نمایندگی لنوو در شریعتی

نمایندگی لنوو در شریعتی

راه‌های ارتباط حضوری و غیر حضوری با نمایندگی‌ها :

اگر مایل هستید که برای گرفتن ارتباط، مشاوره و یا دیدن تنوع محصولات در نمایندگی لنوو در شریعتی یا دیگر شعب آن، به صورت حضوری تشریف ببرید برای پیدا کردن نزدیکترین شعبه می‌توانید در نقشه‌ی گوگل مپ، جستجو کرده و به راحتی برای دریافت خدمات نزدیکترین مسیر را انتخاب نمایید. راه دیگر پیدا کردن نزدیک‌ترین نمایندگی، جستجو در لیست نمایندگان خدمات می‌باشد.

اما اگر جزء مخاطبینی هستید که برای صرفه‌جویی در زمان، خطرات و هزینه‌های ایاب و ذهاب یا هر دلیل دیگری تمایل دارید برای استفاده از مشاوره‌های فروش، ارتباط با کارشناسان، استعلام قیمت یا موجودی کالا یا هر سوال دیگری به صورت غیر حضوری با نمایندگی لنوو در شریعتی، یا دیگر نمایندگی‌ها ارتباط بگیرید می‌توانید با شماره‌ تلفن‌های نمایندگی لنوو در هر شعبه که به راحتی با یک جستجوی ساده از اینترنت قابل یافتن هستند تماس گرفته و از مشاوره‌های تخصصی و رایگان کارشناسان در زمینه‌ی فروش، تعمیرات و یا اطلاعات اولیه در مورد کالای مورد نظر خود بهره ببرید.

راه دیگر ارتباط غیر حضوری وب‌سایت‌های مفید و کارامد طراحی شده برای تمامی نمایندگی‌ها می‌باشند که براحتی در دسترس بوده و علاوه بر دارا بودن اطلاعات مفیدی که ممکن است سوالات شما باشد دارای مقالات ارزشمندی هستند که مطالب کاربردی زیادی در مورد مشخصات فنی کالاها، قیمت، تعمیرات و غیره در آن‌ها نوشته شده و می‌توانید مطالعه کرده و استفاده نمایید.

تنوع محصولات در نمایندگی لنوو در شریعتی :

نمایندگی لنوو در شریعتی

نمایندگی لنوو در شریعتی

محصولات عرضه شده‌ی این شرکت علاوه بر اینکه از لحاظ ظاهری و امکانات دائما در حال به روز‌رسانی و پیشرفت هستند. از لحاظ تنوع محصولات نیز به حالت سکون باقی نمانده و به صورت مستمر شاهد تنوع تولید این کمپانی هستیم. که البته این موضوع یکی از دلایل پیشرفت چشمگیر و محبوبیت این برند معتبر می‌باشد چرا که تقریبا بسیاری از کالا‌های کارامد و پرطرفدار را با کیفیتی بالا و قیمتی مقرون به صرفه به خط تولید رسانده است.

اگر مایل هستید این محصولات را به صورت اصل و کاملا اورجینال با قیمتی منصفانه تهیه کنید حتما به نمایندگی‌های رسمی لنوو، مراجعه کرده و با راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی و دلسوزانه‌ی کارشناسان این مراکز بهترین تصمیم را گرفته و خریدی مطمئن داشته باشید. از جمله محصولات با کیفیت و معتبر این شرکت که در نمایندگی لنوو در شریعتی و دیگر نمایندگی ‌های آن می‌توانید تهیه کنید می‌توان به لپ‌تاپ، تبلت، گوشی موبایل لنوو، ورک استیشن، تلویزیون‌های هوشمند، کامپیوتر‌های سرور، پرینتر، نرم‌افزارهای مدیریت آی‌تی، لوازم جانبی الکترونیکی، دوربین دیجیتال، و تجهیزات شبکه اشاره کرد. ضمن اینکه تعمیرات کلیه‌ی محصولات این کمپانی نیز در این مراکز  انجام می‌پذیرد. کلیه‌ی خدمات آنها با ضمانت‌نامه‌ی معتبر به شما ارائه می‌شوند.

استفاده از قطعات اورجینال و ارائه‌ی ضمانت‌‌نامه :

یکی از دلایل مهم و محکم تاکید بر موضوع مراجعه به نمایندگی‌های رسمی لنوو جهت دریافت هر گونه خدمات چه فروش و چه تعمیرات دو موضوع مهم است که در ادامه ذکر می‌کنیم. اولین موضوع برتری نمایندگی لنوو در شریعتی و دیگر نمایندگی‌های این کمپانی نسبت به مراکز غیر رسمی و غیر معتبر این است که هر محصولی را که از نمایندگی تهیه کنید با اطمینان و ضمانت اصل بوده و قطعا هیچ گونه مشکل یا نگرانی از بابت فیک بودن آن برای شما به وجود نمی‌آید؛ همچنین کلیه‌ی قطعاتی که هنگام تعمیر دستگاه شما جایگزین قطعات غیر قابل تعمیر می‌شود اورجینال بوده و اطمینان داشته باشید که دستگاه بدون هیچ گونه مشکل و اختلالی مثل قبل کار کرده و سرعت یا کیفیت آن دچار مشکل، کند شدن یا هنگ کردن نمی‌شود.

موضوع دوم این است که  تعداد زیادی از مشتریان و ارباب رجوع، نسبت به روند تعمیر سخت‌افزاری قطعات محصول خود یا تعویض آنها، و اطمینان از سلامت دستگاه پس از تحویل نگران هستند. که البته با توجه به وضعیت بازار و مشکلاتی که روزانه در زمینه‌ی هزینه‌های گزاف و بی نتیجه برای کاربران به وجود می‌آید این نگرانی طبیعی و قابل درک می‌باشد. از همین رو، با توجه به اینکه تیم فنی و متخصص نمایندگی لنوو در شریعتی، به کیفیت کار خود اطمینان کامل داشته و آن را تضمین می‌کنند.

لذا تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه پس از تحویل و تست دستگاه در حضور شما با گارانتی معتبر تضمین می‌شود. تا شما این فرصت را داشته باشید که در صورت مشاهده‌ی هر گونه مشکل سخت‌افزاری در قسمت تعمیر شده، به صورت رایگان از خدمات نمایندگی لنوو در شریعتی، استفاده نمایید. البته ناگفته نماند که استفاده از گارانتی مدت مشخصی دارد که در ضمانت‌نامه قید می‌شود. ضمن اینکه در صورت تمایل می‌توانید اگر از خدمات ویژه‌ی این مجموعه نیز استفاده کرده و در کنار مراجعه‌ی حضوری به نمایندگی، از طریق ارتباط با پشتیبانی آنلاین، از خدمات ارسال رایگان مجموعه‌ی ما استفاده کرده و تبلت و لپ‌تاپ خود را توسط پیک معتمد نمایندگی، به دست تعمیرکاران مجرب و متبحر ما برسانید.

واحد ارتباط با مشتریان در نمایندگی لنوو در شریعتی :

نمایندگی لنوو در شریعتی

نمایندگی لنوو در شریعتی

یکی دیگر از از قسمت‌های نمایندگی لنوو در شریعتی که در واقع برای ارج نهادن بیشتر به ارباب‌رجوع و مشتریان محترم این کمپانی و بالا‌ بردن هر چه بیشتر کیفیت کار ایجاد شده است تا شما بتوانید ارتباطی بهتر و آسان‌تر با مجموعه داشته باشید واحد ارتباط با مشتریان می‌باشد. به این صورت که تمامی مخاطبان برند معتبر لنوو خریداران و کاربران این مرکز، در صورت هر گونه نارضایتی از کالا، تعمیرات و تعویض قطعه، مشاوره و یا ارتباط کارکنان و کارمندان نمایندگی، می‌توانند شکایات و اعتراضات خود را در این واحد ثبت کرده و با آرامش  با کارمندان واحد در میان بگذارید.

اطمینان داشته باشید که تمامی اعتراضات و مشکلات شما به بخش‌های مدیریتی ارجاع داده شده و در اسرع وقت ترتیب اثر، داده می‌شود؛ همچنین می‌توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص قسمت‌های مختلف نمایندگی هم در واحد‌های فروش و هم تعمیرات، با ما در میان بگذارید. مدیریت نمایندگی لنوو در شریعتی بر این اعتقاد است که هر گونه پیشنهاد و یا حتی انتقاد شما برای ما سازنده بوده و ما را به هدف نهاییمان که رضایت تمامی مخاطبمان می‌باشد نزدیک‌تر می‌کند. در هر صورت واحد ارتباط با مشتریان، به صورت شبانه‌روزی که در تایم اداری حضوری و مابقی روز غیرحضوری می‌باشد در دسترس شما قرار دارد تا علاوه بر اینکه پاسخگوی سوالات شما باشد. شنونده‌ی حرف‌هایتان نیز باشد.

خدمات سرویس در محل :

اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که به ویژه در چند سال اخیر به خاطر شرایط، تمایل دارید که مراجعات خود را به نمایندگی‌ها، ادارات و... کمتر کنید و بیشتر از خدمات غیر حضوری و دیگر تسهیلات موجود در جامعه استفاده کنید باید بگوییم که نمایندگی لنوو در شریعتی نیز برای شما یک خدمت‌رسانی ویژه دارد. خدمات سرویس در محل یکی دیگر از مزیت‌های این نمایندگی است که مشکلات افراد بسیاری که شرایط مراجعه‌ی حضوری نداشتند را حل کرده است.

چرا که این خدمات به منظور بهبود سرعت به روند کاری شما، ارتقای سطح کیفی خدمات تعمیراتی و دسترسی آسانتر کاربران اجرا شده است. ضمن اینکه شما را از تردد شهری و خستگی ایاب و ذهاب نیز راحت می‌کند. گفتنی است که خدمات سرویس در محل نیز همانند خدمات حضوری این نمایندگی توسط تکنسینی متبحر و متخصص با امکاناتی به روز و مجهز که از طرف خود نمایندگی اعزام می‌شوند انجام می‌پذیرد.

این کار ضمن اینکه کمک می‌کند کار‌های تعمیراتی شما با سرعت بالاتری انجام شود دستگاه شما را از احتمال افتادن، کشیده‌شدن، ضربه خوردن و یا هر اتفاقی که در روند حمل و نقل ممکن است برای شما بیفتد در امان نگه می‌دارد. در صورتی که مایل بودید برای منزل یا محل کار خود از این خدمات بهره‌مند شوید کافیست که با نمایندگی لنوو در شریعتی تماس گرفته و درخواست خود را توسط اپراتور ثبت کنید تا در اولین فرصت تکنسین مجرب نمایندگی با تجهیزات کامل، به آدرس شما اعزام شده و مشکل دستگاه شما را رفع و رجوع کنند.

سرعت عمل بالا :

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم بکارگیری نیرو در نمایندگی لنوو در شریعتی؛ همانند دیگر نمایندگی‌های این برند چه در واحد فروش و چه تعمیرات و چه مشاوره همه از افرادی مجرب، دوره دیده و کارکشته می‌باشند. افرادی که در حوزه‌ی مربوط به کار خود بسیار حرفه‌ای عمل کرده و به تمام قسمت‌های کار تسلط کافی دارند. فرقی نمی‌کند نماینده‌ی فروش باشند، تعمیرکار یا مشاور، لازمه‌ی ادامه‌ی کار در این مراکز تبحر و تسلط می‌باشد. از همین رو، با توجه به تفاصیری که از کادر فنی نمایندگی کردیم.

سرعت عمل نتیجه‌ی نهایی این روند می‌باشد. اگر چه کارشناسان و متخصصان نمایندگی لنوو در شریعتی، هنگام کار وسواس و دقت بالایی به خرج می‌دهند اما از آنجایی که با تمامی قطعات محصولات آشنایی کامل دارند سرعت عمل آنها هنگام اجرا بالا رفته در نتیجه هیچ کدام از ارباب رجوع محترم به مدت طولانی در صف انتظار قرار نمی‌گیرد. تمامی مراحل کار برای کادر فنی و دیگر کارمندان تعریف شده به همین جهت ضمن سرعت عمل کادر تعمیراتی، مشاورین نیز با اولین ارتباط نیاز مشتری را درک کرده و با مشاوره و راهنمایی اصولی و تخصصی در کمترین زمان ممکن آنها را جهت بهترین تصمیم برای دریافت هر یک از خدمات کمک می‌کنند.

سخن پایانی :

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با نمایندگی لنوو در شریعتی و مزایای آن بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید در صورت نیاز با خیالی آسوده از خدمات کارامد آن استفاده کنید. راه‌های ارتباط با این مرکز چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری برای شما بازگو شد. همچنین تنوع محصولات را در این نمایندگی و دیگر نمایندگی‌ها برای شما شرح دادیم تا در صورت نیاز به هر محصولی با اطمنیان به مراکز رسمی مراجعه کرده و از کالاهای اصل همراه با ضمانت‌نامه بهره‌مند شوید. واحد ارتباط با مشتریان از دیگر مزایای این نمایندگی است که به شما فرصت حرف زدن انتقاد و پیشنهاد را می‌دهد. همچنین می‌توانید جهت تسریع روند کاری و صرفه جویی در زمان از خدمات سرویس درمحل این مرکز نیز استفاده کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>