نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر

نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر

نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر :

در این مقاله با ما همراه باشید تا نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر و خدمات ارزنده‌ی آن را بهتر بشناسیم. همانطور که می‌دانید لنوو یک کمپانی ابر‌قدرت است که توانسته در صنعت الکترونیک نامی خوش را برای خود ثبت کند. این شرکت معتبر در توزیع لپ‌تاپ، رایانه‌ی شخصی، تجهیزات جانبی و همچنین تعمیرات فعالیت دارد و البته در تمامی خدمات خود موفق بوده و به صورت جهانی بر سر زبان‌ها افتاده است. ضمن اینکه چند ملیتی بودن این کمپانی نیز تاثیر چشمگیری در پیشرفت آن داشته است. گفتنی است که ابتدا نام این کمپانی لجند بوده و به مرور زمان به نام لنوو، که در زبان چینی به معنای خلاقیت می‌باشد تغییر یافته است که البته در محصولات متنوع و با کیفیت آن به وضوح این کلمه دیده می‌شود. همانطور که می‌دانید تمامی نمایندگی‌های شرکت لنوو، آماده‌ی خدمت‌رسانی به مشتریان و هموطنان عزیز می‌باشند که نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر، نیز از این قاعده جدا نیست و با توجه به اینکه بیشتر افراد برای خرید و تعمیرات به دنبال مکان‌های معتبر و قابل اعتماد هستند، این نمایندگی با سابقه‌ای چند ساله و درخشان می‌تواند تمامی نیاز‌های شما را هم در زمینه‌ی فروش و هم تعمیرات رفع کند.

متخصصان و مهندسان مجرب و متعهدِ نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر، توانایی ارائه‌ی تمامی خدماتِ فروش، تعمیر و بازیابی محصولات شما را دارند. در این مجموعه‌ی تخصصی، تعمیرکاران و کارمندان با در اختیار داشتنِ به روزترین فناوری ها و پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر، تمامی درخواست‌های شما در کمترین زمان و به‌صرفه‌ترین هزینه‌ها انجام می‌دهند. نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر، یکی دیگر از مراکز معتبرِ این کمپانی است که بر اساس استاندارد‌های روز دنیا، در دو حوزه‌ی مرتبط با این شرکت یعنی هم حوزه‌ی فروش و عرضه‌ی محصولات و هم تعمیرات و ارائه‌ی سرویس و خدمات پس از فروش، فعالیت دارد. لپ‌تاپ از جمله محصولات این کمپانی است که علاوه بر تولید با کیفیت، تعمیر و ترمیم آن به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای در نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر، انجام می‌پذیرد. از آنجایی که هر تشخیص اشتباه یا خطای تعمیراتی هر چند کوچک، می‌تواند خسارت جبران ناپذیری را برای کاربران و مشتریان به همراه داشته باشد به همین منظور کلیه‌ی خدمات تعمیر، ترمیم و بازیابی محصولات شما به دست استادان و مهندسین برتر آی‌تی انجام می‌شود.

ویژگی‌های نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر :

نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر

نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر

لازم به ذکر است که ویژگی‌های خوب و کارامد نمایندگی‌ لنوو در میدان ولیعصر و دیگر نمایندگی‌های این بِرند، وجه تمایز این مراکز نسبت به دیگر موسسات می‌باشد. کارشناسان و متخصصان تعمیرات و واحد فروش، در نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر، حضور داشته و پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات مراجعه کنندگان گرامی می‌باشند. در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعمیر داشته باشد توصیه‌ها و اطلاعات اولیه را به شما ارائه داده و مدت زمان نیاز برای تعمیر دستگاه شما و همچنین هزینه را به صورت تقریبی به شما اعلام می‌کنند. که با توجه به خرابی معمولا تعمیرات بین یک تا ده روز زمان می‌برد. همچنین در صورتی که محصول شما قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض قطعه داشته باشد از قطعات اصل و اورجینال موجود در نمایندگی لنوو استفاده شده و جایگزین قطعات غیرقابل تعمیر می‌شود تا بتوانند دستگاه شما را در اسرع وقت و بدون اتلاف زمان به صورت کاملا سالم به شما تحویل بدهند.

این مشاوره به شما کمک می‌کند تا در صورت تمایل روند تعمیر را ادامه داده یا به زمان دیگری موکول کنید. گفتنی است که احترام به حقوق مشتریان، و پاسخگویی به تمامی سوالات آنان، قبل و بعد از مراحل تعمیر همواره سرلوحه‌ی کارِ کارمندان و کادر فنی نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر، بوده است. بهره‌گیری از تخصص روز، بررسی و عیب‌یابی‌های درست و دقت در هنگام تعمیر، استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن و سرعت عمل از دیگر ویژگی‌های نمایندگی lenovo  و دیگر نمایندگی‌های این کمپانی می‌باشد. ضمن اینکه تمامی متخصصان و مهندسان این مجموعه با حساسیت بالا و پس از آزمون‌های ورودی علمی و تحقیقات کامل اخلاقی، برگزیده و به کار‌گیری شده‌اند.

خدمات نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر :  

نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر

نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر

نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر، در واقع یک دپارتمان تخصصی و پیشرفته است که تمامی خدمات فروش، پس از فروش، تعمیر و بازیابی این برند را ارائه می‌دهد. این نمایندگی با بررسی و درک نیاز‌های جامعه، اقدام به تولید محصولات اورجینال و تعمیر این محصولات به صورت تخصصی و حرفه‌ای نموده است. نمایندگی لنوو همانند دیگر نمایندگی‌های این کمپانی در دو بخش فروش و تعمیر، خدمت رسانی دارد که البته دارای به‌روزترین تجهیزات و مجرب‌ترین اساتید در هر دو حوزه می‌باشد.  شما می‌توانید انواع مدل‌های لپ‌تاپ، تبلت، موبایل، آل‌ای‌وان، مانیتور، سرور و کامپیوتر‌های لنوو را در نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر و دیگر نمایندگی‌های رسمی این شرکت خریداری یا در صورت نیاز تعمیر نمایید.

بخش تعمیراتی این نمایندگی شامل خدماتی مانند:  تعمیر بخش‌های آسیب دیده، تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تعویض قطعه و ... می‌شود که البته تمامی این خدمات نیازمند دانش بالا و تجربه‌ی زیادی می‌باشند به همین منظور تیم مدیریتی نمایندگی لنوو، واحدی مجزا را برای این حوزه در نظر گرفته که خود به چند بخش مجزا تقسیم شده است و در هر بخش بررسی و تعمیر یکی از محصولات کمپانی لنوو انجام می‌پذیرد. گفتنی است که در هر قسمت از نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر که مربوط به تعمیرات بوده بسته به نوع محصول، تجهیزات و امکاناتی مدرن فراهم شده تا تعمیرکاران و کادر فنی با استفاده از آنها، تعمیرات را به صورت حرفه‌ای و طبق آخرین استاندارد‌های روز دنیا انجام دهند در بخش فروش آن نیز انواع محصولات تولید شده توسط این کمپانی به صورت کاملا اصل و اورجینال به فروش می‌رسند. ضمن اینکه حضور مشاوران متبحر در نمایندگی به شما این فرصت را می‌دهد تا قبل از خرید تمام مشخصات فنی محصول را در اختیار داشته باشید و با آگاهی و شناخت کامل دستگاه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر، تمامی محصولات خود را با ضمانت‌نامه‌ی معتبر به شما ارائه می‌دهد.

تعمیرات تخصصی لپ‌تاپ در نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر :

تعمیرات تخصصی لپ‌تاپ در نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر

تعمیرات تخصصی لپ‌تاپ در نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر

همانطور که می‌دانید لپ‌تاپ، یکی از محصولات پرکاربرد و پر طرفدار در میان دیگر محصولات کمپانی لنوو می‌باشد. از این رو یکی از خدمات اصلی نمایندگی لنوو  تعمیر و ترمیم این محصول محبوب است. از آنجایی که رخ دادن هر گونه خطا یا تشخیص نادرست حین تعمیر لپ‌تاپ، ممکن است خسارت سنگینی را به بار بیاورد یا مشکل را پیچیده‌تر از قبل کند. لذا تعمیرات تخصصی لپ‌تاپ در این نمایندگی توسط کارشناسان مجربِ حوزه‌ی آی‌تی انجام می‌پذیرد که پس از بررسی‌های دقیق آن را عیب‌یابی و پس از آن تعمیر می‌کنند. در این مرکز هر گونه ایراد نرم‌افزاری از جمله بالا نیامدن ویندوز، فرمت شدن اطلاعات، کم شدن سرعت پردازش و... همچنین تمام مشکلات سخت‌افزاری مانند : افزایش دمای سیستم، نفوذ رطوبت، شکستگی ال‌سی‌دی، قطع شدن اتصال کیبورد یا محو شدن صدا و تصویر، شناسایی و رفع و رجوع می‌شود. با مراجعه به نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر یا دیگر نمایندگی‌های لنوو، با خیال راحت محصول خود را عیب‌یابی کرده و در اسرع وقت با به صرفه‌ترین هزینه آن را تحویل بگیرید.

تعمیرات تخصصی تبلت در نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر :

تعمیرات تخصصی تبلت در نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر

تعمیرات تخصصی تبلت در نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر

گفتنی است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بکارگیری فناوری‌های به روز، و امکانات چشمگیر و کاربردی در تبلت‌های امروزی، عیب‌یابی و تعمیر این محصول نیز کار آسانی نبوده و با تکیه بر امکانات قدیمی و بدون تخصص امکان‌پذیر نمی‌باشد. نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر مانند دیگر نمایندگی‌های این شرکت با به کارگیری تجهیزاتی پیشرفته و همچنین کادری متخصص تمامی مشکلات مدل‌های مختلف تبلت‌های لنوو از جمله : کم شدن سرعت تبلت، خراب شدن دوربین، فرمت شدن یا پاک شدن اطلاعات تبلت، شکستن ال‌سی‌دی یا قاب تبلت، نفوذ آب به قطعات تبلت، خراب شدن اسپیکر، هارد یا بلندگو، شکستن گلس یا از کار افتادن تاچ، مشکلات cpu ، و هر گونه ایراد سخت افزاری و نرم‌افزاری دیگر را به راحتی شناسایی و برطرف می‌کنند. ضمن اینکه این نمایندگی به شما این فرصت را داده تا در صورتی که امکان مراجعه‌ی حضوری به نمایندگی را نداشته باشید از سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل، بهره ببرید. ناگفته نماند که تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبلت مانند دیگر خدمات نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر، با اطمینان از سطح کیفی و علمی آن، با گارانتی ارائه می‌شود.

انواع محصولات لنوو، موجود در نمایندگی‌ها :  

در این قسمت از مقاله با ما همراه باشید تا محصولات متنوع لنوو را از گذشته تا امروز بشناسیم. گفتنی است که کمپانی لنوو با نام کامل Lenovo Group Limited، در سال ۱۹۸۴ در کشور چین تاسیس شد و امروزه شعبه‌ی مرکزی آن در شهر پکن قرار گرفته است. کمپانی لنوو این نام را در سال ۲۰۰۳ برای خود انتخاب کرد که از ترکیب دو کلمه‌ی Legend به معنای افسانه و Novo به معنای جدید تشکیل شده است. لازم به ذکر است که کمپانی لنوو برای معرفی نام جدید خود یا به عبارتی برند سازی، مبلغی بالغ بر ۳۲ میلیون دلار صرف تبلیغات کرد. محصولات عرضه شده‌ی این شرکت که در نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر و دیگر نمایندگی ‌های آن به فروش می‌رسند عبارتند از لپ‌تاپ، تبلت، گوشی موبایل لنوو، ورک استیشن، تلویزیون‌های هوشمند، کامپیوتر‌های سرور، پرینتر، نرم‌افزارهای مدیریت آی‌تی، لوازم جانبی الکترونیکی، دوربین دیجیتال، و تجهیزات شبکه می‌باشد. نا گفته نماند که تعمیرات کلیه‌ی محصولات این کمپانی در نمایندگی‌های رسمی لنوو انجام می‌پذیرد.

مشتری مداری در نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر :  

برهیچ کس پوشیده نیست که ارتباط صحیح و مشتری مداری  یکی از موثرترین راه‌های پیشرفتِ روند کاری نمایندگی می‌باشد. ارتباط دوستانه و مشاوره‌ای تخصصی و با حوصله علاوه بر اینکه که به مشتری این فرصت را می‌دهد تا با اطمینان و آگاهی، از نمایندگی خرید داشته باشد کمک می‌کند تا با خیالی آسوده محصول خود را به نمایندگی سپرده و مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محصولات خود را توسط کادری مجرب، برطرف نماید. از این رو پرسنل و مشاورین متبحر و مجرب  نمایندگی لنوو ، تلاش می‌کنند تا ارتباطی درست و احترامی متقابل با ارباب رجوع و مخاطبین خود برقرار نمایند. و سعی دارند که با حوصله‌ی تمام شنونده‌ نظرات، انتقادات و سوالات مشتریان خود چه به صورت حضوری و چه تلفنی باشند. و ارتباطی صمیمانه را با آنها برقرار کنند. ضمن اینکه کارشناسان ما در نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر، با صبر و شکیبایی پیام‌های شما را دریافت و با دقت تمام پاسخ می‌دهند. و معتقدند که نظرات شما سازنده وتوجه به انتقادات و پیشنهادات ارباب رجوع و کاربران در کارکرد این نمایندگی اثر بخش می‌باشند.

کارمندان و کادر فنی نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر :

نا گفته نماند که کادر حرفه‌ای و با تجربه‌ی نمایندگی لنوو ، همانند دیگر نمایندگی‌های این برند محبوب، وزنه‌ی سنگینی است که قطعا یکی از علت‌های ارتقاء و پیشرفت سطح کیفی خدمات این کمپانی است. تمامی کادر فنی و پرسنل این مجموعه، افرادی متخصص و دوره دیده هستند که پس از گزینش‌های علمی و تحقیقات اخلاقی بسیار به کار گیری شده‌اند. تا ضمن اینکه بتوانند شما را در جهت بهترین تصمیم مشاوره دهند. با بهره‌گیری از دانش روز محصول شما را در اسرع وقت به طور صحیح عیب‌یابی کرده و با استفاده از تجهیزات مدرن در نهایت دقت تعمیر نمایند. شما با یک بار ارتباط با کادر فنی، مشاورین و پرسنل این مرکز، می‌توانید به راحتی به آنها اعتماد کرده و حتی به دوستان و نزدیکان خود نیز معرفی کنید.

سخن آخر : 

در این مقاله سعی کردیم نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر، ویژگی‌های برجسته و متمایز آن، خدمات فروش و همچنین تعمیرات تخصصی آن را که با تجهیزاتی مدرن توسط کادری متخصص و مجرب انجام می‌پذیرد برای شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده هم برای خرید و هم تعمیرات محصولات خود، مراجعه کرده و از دانش بالا و به روز متخصصین این مجموعه بهره‌مند شوید. اگر تبلت یا لپ‌تاپ شما دچار مشکل پیچیده‌ای شد با خیال آسوده آن را به نمایندگی لنوو در میدان ولیعصر بسپارید تا در اسرع وقت با کمترین هزینه، آن را به صورت تخصصی تعمیر کرده و با همان کیفیت و کارکرد گذشته تحویل بگیرید. شما می‌توایند برای ارتباط با نمایندگی علاوه بر مراجعه‌ی حضوری با شماره‌ تلفن‌های آن، که در اینترنت قابل مشاهده هستند تماس گرفته یا از وب‌سایت‌های نمایندگی لنوو که به آسانی در دسترس قرار گرفته‌اند استفاده نمایید.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>