نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین

نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین

نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین

همانطور که می‌دانید برند لنوو، یکی از بهترین و سرشناس‌ترین تولید‌کنندگان دستگاه‌های کاربر‌پسند و کارامد هوشمند از جمله لپ‌تاپ، تبلت، آل‌این‌وان، گوشی و... است. این برند طی سال‌ها موفقیت در خدمت‌رسانی و کیفیت تولید امروزه تبدیل به یکی از پرچم‌داران، خط تولید دستگاه‌های هوشمند شد است. که به جهت تنوع و همچنین کیفیت محصولات مورد استقبالِ زیاد جامعه و کاربران مختلف است. و تقریبا می‌توان گفت تولیدات این کمپانی را می‌توان در قسمت‌های مختلف خانه و محل کار اکثر کاربران دید. از همین رو برای تسهیل خدمت‌رسانی، سرعت روند کاری و البته ایجاد اعتماد و اطمینان هر چه بیشتر در میان مخاطبان و طرفداران. اقدام به استقرار نمایندگی در قسمت‌های مختلف کشور نموده است. که البته نوع خدمت‌رسانی در آنها با یک محتوا و کیفیتی یکسان می‌باشد.

خدمات نمایندگی

نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین

نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین

خدمات نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین و دیگر نمایندگی‌های این کمپانی، فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات می‌باشند. که هموطنان عزیز می‌توانند بسته به محل کار یا زندگی از هر مرکزی که مسافت کمتری با آنها داشته باشد. خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. گفتنی است که نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین، دارای قسمت‌های کارامد مختلفی است. که برای بالا بردن کیفیت خدمات و سرعت بخشیدن به کار، در هر قسمت وظایف متفاوتی انجام می‌پذیرد. از جمله این واحدها می‌توان به واحد فروش، واحد تعمیرات و واحد ارتباط با مشتریان اشاره کرد.

بنابراین شما برای خرید هر کالای اصل و اورجینال برند لنوو، یا دریافت خدمات تعمیر توسط کادری مجرب و متخصص. تعویض قطعات اصل، یا حتی دریافت اطلاعات دقیق و مشاوره‌ای اصولی می‌توانید به نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین یا دیگر نمایندگی‌های این کمپانی مراجعه نمایید. ضمن اینکه تمام خدمات این مرکز و دیگر نمایندگی‌های رسمی لنوو. با گارانتی معتبر  توسط شرکت ارائه می‌شود. که مهر تاییدی بر صحت و کیفیت کار نمایندگی‌ها می‌باشد.

ناگفته نماند که نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین همانند دیگر نمایندگی‌های این کمپانی. برای بکارگیری نیرو هم در قسمت مشاوره و فروش و هم قسمت تعمیرات حساسیت بالایی به خرج داد. و تنها افراد دوره‌دیده، متخصص و متعهد را بکارگیری می‌کند. تا با در اختیار گذاشتن تجهیزاتی مدرن و کامل بتواند بهترین نوع خدمات را به هموطنان ارائه دهد. گفتنی است که مشاورین و کادر فنی نمایندگی، در مرکز حضور داشته تا با توجه به نوع نیاز و هزینه‌ا‌ی که در دسترس دارید بهترین و مفیدترین راهنمایی را به شما کرده. و شما را جهت بهترین خرید، تعمیر کردن و یا هر سوال دیگری که داشتید کمک کنند.

واحد فروش در نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین

نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین

نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین، دارای چند بخش است که واحد فروش یکی از قسمت‌های مهم آن می‌باشد. در این قسمت که تمامی کالا‌های برند لنوو به فروش می‌رسد کارشناسان و مسئولین فروش وظیفه دارند. که پاسخگوی تمام سوالات ارباب‌رجوع در زمینه‌ی مدل، قیمت، اطلاعات اولیه‌ی قطعات و در کل هر پرسشی که مربوط به سخت‌افزار و یا حتی لوازم جانبی کالا باشد پاسخ دهند. افرادی که به این قسمت مراجعه می‌کنند می‌توانند بعد از دریافت مشاوره‌ی رایگان و اطلاعات کافی در مورد مدل‌های مختلف یک کالا، و دیگر مواردی که قبل از خرید نیاز است بدانند؛ محصول مورد نظر را به صورت حضوری و با اطمینان و امنیت کامل خریداری کرده و همراه خود ببرند.

فروش محصولات لنوو در نمایندگی به دو صورت تکی و عمده انجام می‌شود که به شما این فرصت را می‌دهد تا طبق نیاز یا موقعیت شغلیِ خود، برای دفتر کاری، شرکت خصوصی یا کسب و کار خود به صورت عمده نیز خرید داشته باشید. لازم به ذکر است که خرید از نمایندگی، به ویژه به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه و قیمت‌ها متناسب با کیفیت و منصفانه می‌باشند. ضمن اینکه تمامی محصولات نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین و دیگر نمایندگی‌های رسمی لنوو، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار .  و همراه با گارانتیِ معتبر تعمیرات، به شما تقدیم می‌شود . تا در صورت مشاهده‌ی هر گونه اشکال و اختلالی، در مدت زمان معین گارانتی.  که در ضمانت‌نامه مکتوب شد است بتوانید مراجعه کرد و دستگاه خود را به صورت رایگان عیب‌یابی و تعمیر نمایید.

واحد تعمیرات در نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین

واحد تعمیرات در نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین، یکی دیگر از قسمت‌های مدرن و مجهز این مرکز است که تعمیرات دستگاه‌های مختلف هوشمند در انواع مدل، در آن انجام می‌پذیرد. گفتنی است که این واحد خود از بخش‌های گوناگونی تشکیل شد است که هر یک تعمیرات دستگاهی خاص، را بر عهده دارند. یکی از بخش‌های شلوغ و پرتردد آن، بخش تعمیرات لپ‌تاپ است، که همه‌ی مدل‌های لپ‌تاپ لنوو را عیب‌یابی و از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعمیر و ترمیم می‌نمایند. قسمت دیگرِ همیشه فعال این مرکز، تعمیرات تبلت است که اختلالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری همه‌ی مدل‌های تبلت لنوو را بررسی و تعمیر می‌نمایند و در صورتی که قطعات آسیب دیده قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض قطعه باشد به قسمت دیگری ارجاع و در آنجا قطعات اصل و اورجینال جایگزین قطعات آسیب دیده می‌شوند.

متخصصین واحد تعمیرات

واحد تعمیراتِ نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین، همانند دیگر واحد‌های این مرکز، وسواس و تمرکز زیادی را حین کار به خرج داد و متخصصین مجربِ تعمیراتی تمام توان خود را نهاد تا هیچ ناراضایتی از سمت مراجعه کنندگان و کاربران عزیز وجود نداشته باشد. لازم به ذکر است که در کنار علم و مهارت کارشناسان نمایندگی،  و تجهیزات کاملی که برای تعمیرات در اختیار دارند؛ قیمت نهایی دریافتی، در مقایسه با مراکز فرعی بسیار مناسب‌تر و مقرون به صرفه می‌باشد.

در نتیجه این مرکز معتبر، به شما این فرصت را می‌دهد تا دستگاهِ هوشمند خود را توسط کادری متبحر و مجرب با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار و امکانات و قیمتی مناسب، در اسرع وقت عیب‌یابی و تعمیر کنید. فقط کافی است که در صورت مشاهده‌ی هر گونه اختلال، برای دریافت خدمات مراجعه کرده یا با تماس درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن، پیگیری نمایند.

بخش ارتباط با مشتریان در نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین  

همانطور که از اسم آن پیداست این قسمت جهت ارتباط مستقیم و ارج نهادن هر چه بیشتر به مشتریان و کاربران و ارباب‌رجوع استقرار شده است. اگر شما یا آشنا و اطرافیانتان جزء مشتریان یا مراجعه کنندگان نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین بوده‌اید و از مشاوره، خرید یا خدمات دیگر این مرکز نارضایتی داشته باشید. این امکان برای شما فراهم شد که اعتراض و شکایات خود را در این واحد ثبت کرده و با کارمندان این قسمت مطرح نمایید. پس از ثبت، شکایت شما به واحد مدیریت مرکز ارجاع داده شده تا در اسرع وقت پیگیری و در حد امکان رفع و رجوع شود.

ضمن اینکه شما در این بخش می‌توانید هر گونه انتقاد، پیشنهاد و هر گونه نظری که درباره‌ی کارکرد نمایندگی داشته باشید را بیان کنید. مدیریت نمایندگی بر این اعتقاد است که نظرات و انتقادات شما سازنده بوده و روندِ کار مرکز را بهتر و رضایت‌بخش‌تر می‌نماید. بخش ارتباط با مشتریان به صورت بیست و چهار ساعته پاسخگوی سوالات، نظرات و انتقادات شما می‌باشد.

کادر متخصص و مجرب

کادر فنی،کارشناسان، کارمندان و مشاورین نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین، متشکل از افرادی خبره و متخصص در حیطه‌ی کاری خود می‌باشند. هر کدام از افراد در قسمت فعالیتِ خود بسیار مجرب و کارکشته بوده و در نهایتِ مهارت به فعالیت خود می‌پردازند. تکنسین بخش تعمیرات همه دوره دیده هستند و پس از گذراندن واحد‌های اجباری این مهارت و قبولی در آزمون‌های پایان دوره، بکارگیری می‌شوند.

کارشناسان و کادر فنی دیگر خدمات نیز مسلط به کار و ابزار و دستگاه‌های مختلف بوده و با تمرکز و دقت بالا کار را تحویل می‌هند. همچنین مشاورین این حوزه با کلیه‌ی تولیدات برند لنوو آشنایی داشته و اطلاعات لازم را در مورد دستگاه‌های هوشمند و قطعات آنها دارند؛ بنابر‌این به راحتی می‌توانند شما را در راستای خریدی مطمئن و انتخابی شایسته یاری دهند. به همین جهت از مراجعه به این مرکز، مانند دیگر نمایندگی‌های رسمی لنوو، بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را دریافت می‌کنید و با رضایت کامل آنجا را به دوستان خود نیز معرفی می‌کنید.

قطعات اصل و اورجینال

نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین

نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین

یکی دیگر از مزایای مهم و چشمگیر نمایندگی‌های لنوو، استفاده از قطعات اصل و اورجینال هنگام تعمیرات است. که البته نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین نیز از این قاعده مستثنی نیست. به این صورت که حین تعمیر اگر قسمت آسیب دیده‌ی دستگاه شما قابل تعمیر و ترمیم نباشد. با هماهنگی و رضایت شما قطعه تعویض می‌گردد. در این قسمتِ کار، کارشناسان و تعمیرکاران نمایندگی، قطعاتی کاملا اصل و اورجینال، طبق مدل دستگاه شما را که توسط خود شرکت دریافت کرده‌اند. جایگزین قطعات خراب شده‌ می‌کنند. تا ضمن اینکه بتوانید با همان کیفیت و کارایی قبل از دستگاه خود استفاده کرده. و درگیر مشکلاتی نظیر خاموش شدن، هنگ کردن و ... نشوید در کوتاه مدت متحمل هزینه‌های مجدد تعمیر نیز نشوید. و بتوانید مدت طولانی با خیال راحت از دستگاه خود استفاده نمایید.

خدمات تعمیر در محل 

یکی دیگر از خدمات جالب و کارامد نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین، خدمات تعمیر در محل می‌باشد. که مورد استقبال زیاد کاربران و مخاطبان  است. این مزیت جهت خدمت‌رسانی بیشتر و حمایت از مشتریان و طرفداران برند معتبر لنوو، اجرا شد است.  به این صورت که اگر وقت یا امکان مراجعه‌ی حضوری به نمایندگی را نداشته باشید. و مایل هستید که هم برای تسریع روند کاری و هم صرفه‌جویی در زمان، دستگاه خود را در منزل یا محل کار توسط کادری متخصص، بررسی و عیب یابی نمایید. می‌توانید به راحتی با نمایندگی تماس گرفته و درخواست خود را توسط اپراتور ثبت کنید. پس از آن، تکنسین مجرب و متخصص تعمیرات، در کوتاه‌ترین زمان به آدرس ثبت شده‌ی شما آمده و دستگاه شما (لپ تاپ - تبلت - آل این وان - ...) را همانجا بررسی، عیب‌یابی و تعمیر می‌نمایند. لازم به ذکر است که تکنسین اعزامیِ نمایندگی کاملا مجهز بوده و ابزار و قطعات لازم جهت کار را دارند.

تضمین کیفیت 

یکی از ویژگی‌های مفید و ارزنده‌ی نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین تضمن کالا و خدمات آن می‌باشد. کلیه‌ی محصولات برند محبوب لنوو، که در این نمایندگی به فروش می‌رسند همراه با ضمانت‌نامه‌ای معتبر از طرف کمپانی لنوو. جهت گارانتی دستگاه خریداری شد ارائه می‌شود. تا هم خیال شما از اورجینال بودن محصولات راحت باشد و هم مطمئن باشید. که محصولی با کیفیت بالا تحویل گرفته‌اید.

اگر پس از خرید احیانا کالای شما دچار اختلال یا مشکلی شد می‌توانید از گارانتی ارائه شد استفاده نمایید. و خدمات تعمیرات را به صورت رایگان دریافت کنید. ضمن اینکه خدمات تعمیر در نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین و دیگر نمایندگی‌های لنوو، نیز با گارانتی و ضمانت سلامت کالا ارائه می‌شود. که این ضمانت‌نامه، نشان دهنده‌ی، تخصص نیروها، تجهیزات بالا و در نهایت، کیفیت چشمگیر کار، می‌باشد.

مزایای انجام تعمیرات در نمایندگی‌ها 

علاوه بر فواید خرید از نمایندگی‌های لنوو، شما می‌توانید از مزایای تعمیرات در نمایندگی‌ نیز بهره‌مند شوید. چرا که انجام خدمات تعمیرات در نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین، مانند دیگر نمایندگی‌ها، برای شما امتیاز‌های زیادی دارد که به چند مورد از آن اشاره میکنیم.

·       استفاده از قطعات اصل و اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه

·       سرعت عمل و پیشگیری از اتلاف وقت و قرار گرفتن در صف انتظار

·       انجام تعمیرات توسط کادری متخصص و مجرب

·       نظارت بر کار و بررسی تعمیرات توسط بازرسان نمایندگی

سخن آخر 

در این مقاله سعی کردیم نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین را به طور اجمالی و در عین حال مفید، به شما معرفی کنیم. قسمت‌های مختلف آن را که شامل، واحدفروش، واحد تعمیرات و ارتباط با مشتریان هستند را برای شما شرح دادیم . و گفتیم که این نمایندگی مانند دیگر مراکز رسمی لنوو، از کادری متخصص و کارشناس، ابزاری پیشرفته و تجهیزاتی مدرن، برای کار استفاده کرده . و تمام خدمات خود را با ضمانت نامه ارائه می‌دهد.در صورت نیاز به تعویض قطعه ، قطعاتی اورجینال را جایگزین کرده و دستگاه شما را با کیفیت و کارایی قبل به شما تحویل می‌دهد.

همچنین خدمات تعمیر در محل را نیز برای رفاه حال مشتریان و کمک به کاربرانی که شرایط مراجعه‌ی حضوری ندارند در نظر گرفته است . تا بتوانند در اسرع وقت دستگاه خود را تعمیر کرده و به فعالیت خود ادامه دهند. بنابراین اگر جزء کاربرانی هستید که از لحاظ مسافت به این نمایندگی نزدیک هستید با اطمینان، از خدمات حضوری یا غیر حضوری آن استفاده کرده و نگران کیفیت‌کار، قیمت یا اتلاف وقت خود نباشید.

 

2 thoughts on “نمایندگی لنوو در پاساژ علاالدین

  • By محمود مصباحی - Reply

    سلام کابل برق یا کابل شارژر لنوو مدل سی صد را دارید ideapad300
    لطفا قیمت را بفرمایید

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام بله موجود میباشد برای دریافت قیمت شارژر لنوو با شماره های داخل سایت تماس بفرمایید

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>