نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو

نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو

نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو :

همانطور که می‌دانید دنیای تکنولوژی امروز، برای رفاه و راحتی ما، درحال ساختن ابزار‌های کاربردی‌، به صورت مداوم می‌باشند. که البته تمامی این ابزار برای پیشبرد بهتر کارها و پیشرفت بیشتر ضروری هستند. یکی از کمپانی‌های مدرن و محبوبی که در ایران، خاورمیانه و دنیا دارای نامی خوش است و تولیدات کارامد گسترده‌ای دارد شرکت لنوو می‌باشد. از جمله ابزار‌های کاربردی و خوش‌ساخت آن می‌توان به هدفون و هندزفری‌های لنوو اشاره کرد.

گفتنی است که این کمپانی کاربر پسند به علت تنوع بالای محصولات و همچنین فروش بالا و خدمات پس از فروش، و البته جهت رفاه حال کاربران و دسترسی بهتر آنها به محصولات و خدمات اقدام به استقرار نمایندگی‌های مختلف در سراسر کشور نموده است از جمله این نمایندگی‌های خوب و سطح بالا می‌توان به نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو، اشاره کرد. از آن جایی که شرکت لنوو یکی از برند‌های بنام و فعال در تولید و عرضه‌ی لوازم الکتریکی است. توانسته نیاز‌های کاربران و طرفداران لنوو را با هر سلیقه‌ای برآورده و رضایت اکثر مخاطبین خود را جلب کند. اگر‌چه، تنوع بالای هدفون و هندزفری‌های لنوو باعث شده که شما با هر سلیقه و بودجه‌ای بتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید اما از سویی دیگر هم انتخاب بهترین گزینه طبق نیاز و قیمت مد نظر، میان موجی از محصولات رنگا و رنگ و زیبا، کار چندان ساده‌ای نیست؛ بنابراین بهترین راه برای خریدی شایسته و مطمئن مراجعه به نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو می‌باشد.

اگر به دنبال خرید هندزفری یا هدفونی هستید که علاوه بر کیفیت و کارایی بالا، صد‌در‌صد اصل و اورجینال بوده و دارای سریال و بارکد قابل پیگیری نیز باشند به مراکز مطمئن و رسمی لنوو مراجعه کنید. گفتنی است که زیاد شدن تعدادشرکت‌هایی که شغل آنها نمایندگی محصولات لنوو در کشور‌های مختلف است یکی از مهمترین نشانه‌های معروف شدن و محبوبیت برند لنوو در سطح جهان می‌باشد.که البته تعداد این شرکت‌ها در کشور ما هم کم نیست، تعدادی از این شرکت‌ها رسمی و بعضی از آنها هم جزء نمایندگی‌های غیر رسمی این برند محبوب هستند؛ اگر مایل هستید که از سایت این شرکت‌ها دیدن کرده یا خریدی انجام دهید کافی است که عبارت نمایندگی فروش محصولات لنوو یا نمایندگی لنوو را در اینترنت جستجو نمایید.

نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو

نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو

لازم به ذکر است که بعضی از این نمایندگی‌ها فروش محصولات لنوو را انجام می‌دهد و برخی دیگر در کنار فروش خدمات تعمیرات را نیز دارند. از جمله هدفون و هندزفری‌های موجود در نمایندگی می‌توان به هدفون و ایرپادز‌های بلوتوثی و بی‌سیم که بسیار محبوب هستند و به ویژه در دنیای موسیقی بسیار ترند شده‌اند اشاره کرد. هندزفری‌های بلوتوثی همچنین برای ورزشکارها بسیار مناسب هستند زیرا خاصیت ضدآب و ضد تعریق داشته و همین موضوع عمر مفید آنها را بیشتر می‌کند.

هنگام رانندگی کردن و مکالمات طولانی نیز می‌توانید از آنها استفاده نمایید. هدفون‌های بی‌سیم لنوو نیز از جمله محصولات محبوب نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو هستند که به ویژه میان موتورسواران و ورزشکاران طرفداران زیادی دارند. این هدفون‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که وزن سبکی دارند و هنگام ورزش کردن و دویدن از گوش نمی‌افتند. ضمن اینکه نمونه‌هایی از آنها از طریق بلوتوث به گوشی یا سیستم شما متصل می‌شوند. هدست‌های یا لینک از دیگر مدل‌های کاربر پسند موجود در نمایندگی‌ها هستند که برای منشی‌ها، اپراتورها و افرادی که مکالمات طولانی دارند مناسب است.

تعمیرات هدفون و هندزفری‌ لنوو :

همانطور که پیش‌تر گفتیم امروزه هدفون و هندزفری از جمله دستگاه‌های محبوب و کاربر پسند دیجیتالی به شمار می‌روند. این ابزار با پخش موزیک و مکالمه در شرایط مختلف، محبوبیت زیادی میان افراد پیدا کرده‌اند. گفتنی است که شرکت‌های زیادی تولید کننده‌ی این دستگاه‌ها هستند که شرکت لنوو در این میان طرفداران زیادی دارد. حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که هدفون یا هندزفریتان به دلیل استفاده‌ی غیر اصولی یا جابجایی سیم، آسیب دیده یا قطع شود.

این موضوع که طی استفاده‌ی مکرر وسیله‌ی مصرفی، کارایی خود را از دست دهد یا کیفیت آن پایین بیاید طبیعی است که به دلیل بالا رفتن قیمت هندزفری، هدست و هدفون اکثر کاربران اقدام به تعمیر آنها می‌نمایند. اگر هدفون یا هندزفری شما به هر دلیل خراب شده باشد می‌توانید به راحتی با مراجعه به مراکز رسمی و تخصصی تعمیرات اقدام به تعمیر آنها نموده و خود را درگیر هزینه‌ی خرید مجدد نکنید. از آنجایی که تعمیر هدفون و هندزفری لنوو، کاری بسیار حساس بوده و نیاز به دقت و وسواس بالایی دارد بهتر است که جهت تعمیر آنها و سایر لوازم دیجیتالی به متخصصان باتجربه‌ی مراکز فنی و رسمی تعمیرات هدفون و هندزفری لنوو، مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که روش‌های معمول و توصیه شده توسط افراد یا تعمیرکاران مبتدی هنگام مشکل پیدا کردن هدفون، هندزفری و هدست شما کاری درست نبوده و ممکن است هدفون یا هندزفری را بیشتر دچار آسیب و اختلال نماید؛ به صورتی که دیگر قابل تعمیر نباشند.

چرا که این دستگاه‌ها از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردار بوده و هنگام تعمیر در کنار تخصص و تجربه نیاز به ابزار و تجهیزات مدرنی نیز هست. به عنوان مثال بار‌ها دیده شده است که افراد برای لحیم کردن سیم قطع شده‌ی هدفون، خود اقدام کرده و از آنجایی که آشنایی و علم کافی با طراحی هدفون نداشته‌اند باعث آسیب بیشتر و از کار افتادن آن شده‌اند؛ زیرا هدفون ها، هدست و هندزفری‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و از نظر سادگی و پیچیدگی ساختار متفاوتی دارند. به همین دلیل شاید تعمیرات هدفون و هندزفری لنوو، کار ساده‌ای به نظر بیاید اما در واقع به دلیل حساسیت بالا کار پیچیده‌ای بوده و نیاز به دقت و تخصص زیادی دارد.

هدست‌های بلوتوثی از جمله مدل‌هایی هستند که همیشه و هرجا همراه کاربران می‌باشند بنابراین اکثر اوقات دچار مشکلاتی نظیر: قطع شدن سیم یا صدا، خراب شدن باتری، قطع شدن سوکت، روشن نشدن، نفوذ آب و رطوبت و... می‌شوند. در این حالت نیز می‌توانید با مراجعه به مراکز تعمیرات هدفون و هندزفری لنوو آسیب‌های پیش آمده را رفع و رجوع نمایید. معمولا هدفون‌ها به دلایلی از قبیل خراب شدن میکروفن، متصل نشدن هدفون‌های بلوتوثی به گوشی یا دستگاه، خراب شدن باتریِ هدست و هدفون‌های بلوتوثی، قطع شدن کامل یا قطع و وصل شدنِ صدا و آهنگ در یک یا دو گوش هدفون، کاهش کیفیت صدا در هدفون و در کل خرابی صدا و باتری دچار مشکل می‌شوند.

که معمولا علت‌ این مشکلات می‌تواند خرابی کلید پاور، کشیده شدن یا بریدن سیم هدفون، سوختن کپسول به علت ضربه خوردن و... باشد. که می‌توانید طی مراحل زیراقدام به تعمیر آن نمایید؛ به مرکز تعمیرات هدفون و هندزفری لنوو مراجعه کرده و دستگاه خود را تحویل دهید یا به صورت غیر حضوری آن را ارسال نمایید. دستگاه شما توسط کارشناسان و متخصصین حوزه عیب‌یابی شده و حدود قیمت آن را تخمین می‌زنند، در صورت تایید شما هدفون یا هندزفری را جهت تعمیر یا تعویض قطعه نزد خود نگه میدارند، دستگاه شما توسط کارشناسان واساتید مجرب  با تجهیزات مدرن تعمیر و تست نهایی شده و جهت تحویل آن با شما هماهنگ می‌شود. گفتنی است که دستگاه شما در اسرع وقت و با منصفانه‌ترین هزینه تحویل شما می‌گردد.

تعمیر هندزفری بلوتوث لنوو :  

از آن جایی که امروزه هندزفری تبدیل به یک وسیله‌ی جدا نشدنی از افراد شده، فروش و تعمیرات آن نیز جایگاه خاصی گرفته است. به ویژه هندزفری‌های بلوتوث که در تمام موقعیت‌ها و برای تمام افراد، از مکالمه هنگام رانندگی تا پیاده‌روی و دویدن، هنگام موتورسواری و اسب‌سواری و حتی حین انجام کار‌های روزانه بسیار کاربرد دارد. در عین حال برای تمام کاربران پیش آمده که بعد از مدتی به علت استفاده‌ی نادرست یا جابه‌جایی های مداوم هندزفریِ آنها، دچار مشکل شده باشد. با توجه به افزایش دائمی قیمت هندزفری و وضعیت اقتصادی نمی‌شود از این دستگاه‌های کارامد به عنوان وسیله‌ای یکبار مصرف استفاده کرد.

اکثر کاربران اقدام به تعمیر هندزفری بلوتوث لنوو می‌نمایند. تا بتوانند با صرف هزینه‌ای کمتر از خرید، مجددا از آن استفاده کنند. گفتنی است که تعمیر هندزفری بلوتوث، یکی از حساس‌ترین بخش‌های تعمیرات محصولات لنوو می‌باشد به همین دلیل به هیچ وجه از روش‌های معمول و توصیه شده توسط افراد مبتدی اقدام به تعمیر یا دستکاری آن ننمایید. و حتما به نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو،  مرکز تعمیر هندزفری بلوتوث لنوو، مراجعه نمایید. هندزفری‌های بلوتوث در سال‌های اخیر جایگاه بسیار خوبی در میان کاربران پیدا کرده‌اند و مشکلات زیادی را از آنها حل کرده‌اند. به همین دلیل اکثر افراد حاضر هستند هزینه‌‌ی قابل توجهی برای خرید یا حتی تعمیر یک هندزفری با کیفیت بلوتوث پرداخت کنند.

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای هندزفری بلوتوث شما پیش بیاید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد، قطع و وصل شدن صدا و ارتباط هندزفری با گوشی، که این مشکل در مرکز تعمیر هندزفری بلوتوث لنوو، با روش‌‌های مختلفی رفع و رجوع می‌شود گاها پیش آمده که این مشکل مربوط به گوشی بوده و اصلا از هندزفری نبوده است. اما مشکلاتی از قبیل خاموش شدن هندزفری بلوتوث در عین اینکه دارای شارژ می‌باشد و یا مواردی مشابه، نشان دهنده‌ی اشکال و اختلال در هندزفری بوده و حتما باید به مرکز تعمیر هندزفری بلوتوث لنوو، مراجعه نمایید. چرا که همانطور که قبلا اشاره کردیم این مدل هندزفری دارای ساختار بسیار ظریفی بوده و اگر توسط افراد غیر حرفه‌ای باز شود ممکن است که به حالت اولیه برنگشته و کارایی خود را از دست بدهد.

ضمن اینکه با مراجعه به نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو، اگر چه هندزفری شما دارای گارانتی باشد می‌توانید از آن استفاده کرده و دستگاه خود را به صورت رایگان تعمیر نمایید. یکی دیگر از موارد رایج در اختلالات هندزفری خراب شدن باتری آن می‌باشد. اگر شما هم جزء مصرف کنندگانی هستید که شارژ هندزفری بلوتوث شما خیلی زود خالی می‌شود یا باتری آن خراب شده است همراه ما باشید. در کل کارایی و طول عمر این مدل محصولات بستگی به قدرت باتری، تایم استفاده‌ی شما، نوع مراقبتی که از آنها می‌شود و همچنین برند آنها دارد. معمولا اصلی‌ترین دلایل خراب شدن باتری مراقبت نادرست و رها کردن هندزفری در گرما یا حتی سرمای زیاد است.

نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو

نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو

از این رو سعی کنید که دستگاه خود را مقابل نور مستقیم خورشید یا دریچه‌های بخاری ماشین قرار ندهید. مورد بعدی استفاده از برند‌های بی‌کیفیت و غیر اصل است. جهت خرید هندزفری بلوتوث گردنی یا بی‌سیم لنوو، حتما به نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو، مراجعه نمایید. خاموش شدن هندزفری بلوتوث به طور ناگهانی و در صورت داشتن شارژ، روشن شدن آن فقط زمان اتصال به شارژر و خاموش شدنش بعد از جدا کردن از شارژر، از نشانه‌های خراب شدن باتری هندزفری‌های بلوتوث می‌باشند. در همین راستا اگر چه با ریست کردن هندزفری مشکل خاموش شدن ناگهانی یا خاموشی آن در حالت عدم اتصال به شارژر حل نشد. باتری آن دچار فرسایش شده است؛ بنابراین جهت رفع مشکل حتما به نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو، مرکز تعمیر هندزفری بلوتوث لنوو، مراجعه نمایید.

تعمیر هندزفری گردنی لنوو :

هندزفری‌های بلوتوث گردنی که به اسم هدفون‌ گردنی نیز جا افتاده‌اند؛ در واقع مانند یک اسپیکر قویِ همراه، جهت شنیدن صدا با کیفیت بالا ساخته شده‌اند. این مدل هندزفری‌ها در برند‌های متنوع و معتبر وارد بازار عرضه شده‌اند. و یکی از این برند‌های محبوب و با کیفیت لنوو می‌باشند. هندزفری‌های گردنی لنوو، از قابلیت‌های زیادی برخوردارند؛ از جمله کاربرد‌های این دستگاه سبک و کارامد می‌توان به گوش دادن موزیک با کیفیت بالا، برقراری تماس، قابلیت وصل شدن به تلفن همراه و... اشاره کرد. گفتنی است که در بعضی از مدل‌های هندزفری گردنی لنوو، در قسمت گوشی آن، لول یو آهن‌ربا به کار رفته است از این رو، استفاده از آن برای افرادی که از دستگاه‌های پزشکی مانند: کاردیوورتر، پمپ‌های انسولین، تنظیم کننده‌ی ضربان قلب و...  استفاده می‌کنند توصیه نمی‌شود.

چرا که احتمال اینکه موجب بروز اختلال در عملکرد این دستگاه‌ها بشود وجود دارد؛ همچنین از قرار دادن هندزفری در کنار هر گونه کارت مغناطیسی مثل کارت‌های بانکی بپرهیزید. برای استفاده‌ی ابتدایی یا اولین بار از هندزفری‌های گردنی لنوو، آن را در شارژ قرار داده و بعد از روشن شدن چراغ قرمز یا چشمک زدن چراغ ، بلوتوث گوشی خود را متصل و هندزفری را روشن نمایید. محدوده‌ی پشتیبانی این هندزفری‌ها معمولا ۱۰ متر است که گاهی با توجه به شرایط ممکن است قابل تغییر باشد. در کنار اینکه هندزفری گردنی لنوو، یکی از بهترین و کارامدترین هندزفری‌ها جهت استفاده‌ی مداوم می‌باشد اما  معمولا مشکلات شایعی نیز برای این مدل دستگاه به وجود می‌آید؛ که برخلاف تصور خیلی از افراد، هندزفری‌های گردنی لنوو در نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو بخش تخصصی تعمیر هندزفری گردنی لنوو قابل تعمیر می‌باشند.

معمولا مشکلات رایجی که برای این مدل دستگاه به وجود می‌آید در سیم، اسپیکر یا باتری آنها می‌باشد. که اگر مشکل از سیم هندزفری بود، معمولا تعمیرکاران خبره و متخصص مرکزِ تعمیر هندزفری گردنی لنوو، اقدام به تعویض آن می‌نمایند. آنها بر این اعتقادن که پارگی سیم ناشی از استفاده‌ی زیاد و کارکرد بالا بوده و اکثرا قابل تعمیر نمی‌باشد. در همین راستا معمولا سیمی را جایگزین می‌کنند که به راحتی پاره نشده و از استحکام خوبی برخوردار باشد. معمولا از سیم‌های لاکی که دارای انعطاف و استحکام بالایی هستند استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو، بخش تعمیر هندزفری گردنی لنوو، مجهز به ابزار و دستگاه‌های پیشرفته جهت کار می‌باشد و برای تست سالم بودن یا خراب بودن سیم هندزفری، از تست بوق مولتی متراستفاده می‌کنند.

نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو

نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو

اگر مشکل هندزفری از اسپیکر آن بود، در صورت امکان بازیابی می‌شود در غیر این صورت با قطعات اصل و اورجینال موجود در نمایندگی جایگزین می‌شود. اسپیکر جایگزین شده باید حتما اهم آن دقیقا مثل اهم اولیه باشد، از این رو کارشناسان حوزه‌ی تعمیر هندزفری، اهم اسپیکر اولیه را با اهم متر، گرفته و پس از آن یک اسپیکر مناسب جهت جایگزینی انتخاب می‌کنند. مشکل بعدی رایج در هندزفری‌های گردنی لنوو، باتری آنها می‌باشد. باد کردن باتری لیتیومی یکی از علایم ظاهری خرابی آن است. در اکثر اوقات باتری باد کرده خراب شده است، که حتما باید تعویض شود؛ در صورت خراب نبودن باتری می‌توان مجددا آن را سالم کرد که لازمه‌ی این کارشوک دادن به باتری می‌باشد به این صورت که نخست مولتی‌متر را در حالت ولت قرار داده و ولتاژ باتری را بگیرید اگر ولتاژ آن زیر ۳٫۷ بود احتیاج به شوک دارد. توجه داشته باشید که به علت طراحی خاص و ظرافت زیاد هندزفری گردنی لنوو ، جهت تعمیر حتما باید آن را به افراد کارشناس و متخصص تعمیر هندزفری گردنی لنوو، سپرد.

تعویض باتری هدفون لنوو :

هدفون‌ها در طرح و مدل‌های مختلف از جمله دستگاه‌های محبوب میان کاربران هستند که امکان شنیدن موسیقی، مکالمه و.. را برای آنها فراهم می‌آورند. شاید شما هم جزء افرادی هستید که بعد از مدتی استفاده از هدفون، متوجه شده‌اید که باتری آن کارایی اولیه‌ی خود را از دست داده و کیفیتش پایین آمده در این حالت، بعد از تکمیل شارژ هدفون به صورت صد‌در‌صد، باتری آن به زودی خالی شده و نیاز به شارژ مجدد دارد. از بارزترین نشانه‌های خرابی باتری هدست و هدفون‌های لنوو می‌توان به خالی شدن زود به زود شارژ، روشن نشدن هدفون در حالی که وقتی به شارژر وصل است، شارژ می‌گیرد، متورم شدن درپوش باتری که در این حالت باتری فاسد شده و باید فورا عوض شود؛ اشاره کرد. در صورت مشاهده‌ی هر کدام از علائم زیر هدفون خود را به نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو، بخش تعویض باتری هدفون لنوو به صورت حضوری یا غیر حضوری تحویل دهید تا جهت تعویض باتری آن اقدام نمایند.

باتری اکثر هدفون‌ها قابل تعویض بوده و با هزینه‌ای معقول و منصفانه امکان استفاده‌ی مجدد از دستگاه را به شما می‌دهد. ضمن اینکه تمامی باتری‌‌ها و قطعات موجود در نمایندگی اورجینال می‌باشند.  گفتنی است که هدفون‌های بلوتوثی و بی‌سیم، انرژی مورد نیاز خود را از باتری تامین می‌کنند. که این باتری علاوه بر هدفون‌ها، مخصوص انواع اسپیکر و پاوربانک‌ها نیز می‌باشند که البته ظرفیت آنها متفاوت می‌باشد. اولین گام در تعویض باتری هدفون انتخاب باتری مناسب می‌باشد. از آن جایی که باتری‌ها دارای ولتاژ، ظرفیت و اندازه‌های متفاوتی هستند شما باید بدانید که چه باتری برای هدفون شما مناسب‌تر می‌باشد.

این سه مورد سه نکته‌ی مهم و حیاتی در انتخاب باتری می‌باشند. ظرفیت هر باتری، میزانِ ذخیره‌ی انرژی در آن را نشان می‌دهد که از ظرفیت ۲۰ تا چند هزار میلی آمپر می‌باشند. هر چقدر که اندازه‌ی باتری بزرگتر و وزن آن بیشتر باشد دارای ظرفیت بیشتری می‌باشد؛ بنابراین قبل از تعویض باتری هدفون حتما ظرفیت آن را مد نظر داشته باشید. گزینه‌ی دومی که در انتخاب باتری مهم است ولتاژ آن است که باید حتما با هدفون شما متناسب باشد. در صورتی که ولتاژ باتری از هدست شما بیشتر بوده و همخوانی نداشته باشد هدفون داغ کرده و حتی ممکن است منجر به سوختن آن شود. نکته‌ی سومی که باید در نظر بگیرید ابعاد باتری می‌باشد.

باتری باید در محفظه‌ی مشخصِ تعبیه شده روی هدفون، جا بشود. پس توجه داشته باشید که باتری بزرگ یا کوچک نباشد. لازم به ذکر است که ابعاد باتری‌های هدفون با عدد شش رقمی که روی باتری‌ها حک شده مشخص می‌شود. دو رقم اول اندازه‌ی ارتفاع، دو رقم دوم عرض و دو رقم سوم نشان‌ دهنده‌ی طول باتری هستند. توجه کنید که دو رقم اول را به صورت یک رقم اعشار بخوانید همه‌ی اعداد به میلی‌متر محاسبه می‌شوند. به عنوان مثال اگر دو عدد اول که نشان ارتفاع باتری هستند ۵۰ بودند. ارتفاع باتری ۵ میلی‌متر می‌باشد. حال اگر خود قصد تعویض باتری هدفون لنوو، را دارید. تشخیص این نکات در هدفون شما می‌باشد.

نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو

نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو

پک دستگاه را چک کرده و مشخصاتی که بیان کردیم را از بروشور داخل جعبه یا روی بسته‌بندی چک کنید. در صورتی که مشخصات در دسترس شما نبود می‌توانید از باتری خراب شده‌ی هدفون استفاده کرده و مشخصات را مقایسه نمایید. دقت کنید که برای دسترسی به باتری از کار افتاده باید کاپ هدفون را باز کنید معمولا در مشخصات هر هدفون نوشته شده که باتری در کاپ سمت چپ یا راست قرار دارد اگر متوجه این نکته نشدید مجبور هستید هر دو کاپ را باز کنید. در هر صورت برای تعویض باتری باید کاپ هدفون باز شود.

که معمولا بعضی از آنها از قسمت داخلی و بعضی دیگر از قسمت خارجی باز می‌شوند آن دسته که از قسمت بیرون باز می‌شوند که دری کشویی دارند که با فشار آن به بالا یا پایین باز می‌شود اما برای باز کردن قسمت داخلی باید اول ابر‌ هدست را درآورده و پیچ‌های پشت آن را باز نمایید. در این مرحله چسبی که سیم‌های باتری را به هدفون چسبانده باز کنید و باتری قدیمی را خارج کنید، باتری جدید را جایگزین کرده و دوباره چسب را به همان ترتیب بچسبانید.

تعویض باتری هندزفری لنوو :

هندزفری‌های بلوتوث و بلوتوث گردنی و در کل مدل‌های مختلف هندزفری‌های قابل شارژِ لنوو از جمله دستگاه‌های محبوب و کارامد این برند می‌باشند که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته‌اند. اما یکی از مشکلات رایج این هندزفری‌ها، فرسوده یا خراب شدن باتری آنهاست که برخلاف تصور خیلی از افراد که گمان می‌کنند با خراب شدن باتری هندزفری، دستگاه  به کلی خراب شده و تبدیل به وسیله‌ای بی‌مصرف و از کار افتاده شده است؛ باتری آنها قابل تعویض می‌باشد. و با تعویض باتری هندزفری لنوو، می‌توانید مجددا از آن استفاده نمایید.

اگر چه اکثر کاربران به علت ظرافت ساخت هندزفری تعویض باتری آن را به نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو، بخش تعویض باتری هندزفری لنوو می‌سپارند اما اگر مایل باشید که خود اقدام به تعویض نمایید همراه ما باشید. اگر شما ابزار مورد نیاز جهت تعویض باتری را در دسترس داشته باشید می‌بینید که کار چندان سخت و پیچیده‌ای نیست، ابزار لازم برای این کار اصولا یک هویه و یک عدد قاب باز کن جهت باز کردن قاب محفظه‌ی باتری می‌باشند. اولین گام باز کردن محفظه یا همان قاب مورد نظر است، جهت باز کردن آن با فشار دست شکاف بین دو قسمت قاب و درپوش را مشخص کنید و قاب باز کن یا هر ابزار دیگری که دارای سر نازک و پهنی باشد را میان شکاف قرار دهید؛ کمی فشار داده تا درپوش جدا شود. پس از باز کردن در محفظه، می‌بینید که باتری با دو سیم به بُرد اصلی وصل است.

با نوک هویه، محل اتصال دو سیم را به آرامی و ملایمت حرارت داده تا از برد جدا شوند، حالا باتری خراب شده به راحتی جدا شده و می‌توانید عملیات تعویض باتری هندزفری لنوو، را انجام دهید. دقت کنید که برای تعویض، باتری‌ای تهیه کنید که از لحاظ سایز و ظرفیت حتما شبیه باتری اصلی هندزفری باشد. البته در بعضی از مدل‌های هندزفری‌ لنوو، می‌توان از باتری‌ مدل‌های مشابه نیز استفاده کرد که این مورد حتما باید با مشورت متخصصین این حوزه باشد. پس از خارج کردن باتری خراب شده، باتری جدید مناسب را با لحیم کردن سیم‌های باتری به برد، جایگزین کنید. لازم به ذکر است که یک سری سیم به برد متصل هستند که در پشت برد قرار گرفته و ممکن است با گرمای هویه از آن جدا شوند؛ وقت اتصال سیم‌های باتری جدید، به این مورد توجه داشته باشید. بعد از اتصال نهایی، درپوش محفظه را قرار داده و هندزفری خود را تست نمایید کار تعویض باتری هندزفری لنوو به پایان رسیده است.

نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو

نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو

تعمیر باتری هندزفری لنوو :   

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم با توجه به اینکه هندزفری‌های بلوتوث تبدیل به یکی از دستگاه‌های همراهِ کاربران شده‌اند. بیشتر از هندزفری‌های ساده در معرض آسیب هستند معمولا یکی از اشکالات رایج در این دستگاه‌ها خراب شدن باتری آنها می‌باشد. معمولا خالی شدن شارژ هندزفری به صورت زود به زود، روشن نشدن آن حتی در شرایط شارژ گرفتن، یا متورم شدن درپوش باتری از نشانه‌های بارز خراب شدن باتری است که در مواردی قابل تعمیر و گاهی هم باید تعویض شود. توجه داشته باشید زمانی که هندزفری شما به صورت کامل از کار می‌افتد، قبل از هر چیز باید به باتری آن شک کنید؛ زیرا در صورتی که باتری هندزفری ولتاژ نداشته باشد یا به عبارتی زیر ولتاژ استاندارد که معمولا ۳٫۷ است؛ باشد، هندزفری شما کار نخواهد کرد.

پس اولین کاری که باید بکنید این است که هندزفری خود را باز کرده و با اهم متر، ولتاژ آن را چک کنید. اگر ولتاژ هندزفری شما بالاتر از ۳٫۷ بود و از سویی دیگر باتری نیز باد نکرده بود، پس باتری شما سالم است که در این حالت مشکل از دیگر قسمت‌های برد نیز می‌تواند باشد. اما زمانی که ولتاژ باتری بین ۲٫۵ تا ۳٫۷ باشد، باتری هندزفری شما نیازمند شوک دادن است و اصولا با روش شوک دادن، باتری دوباره قابل استفاده شده و به عبارتی احیا می‌شود.

این نکته را نیز مد نظر بگیرید که بعضاً باتری هندزفری سالم بوده ولی ممکن است شارژ نگرفتن هندزفری باعث خاموش شدن و از کار افتادن آن گردد که در این صورت جهت تست سوکت شارژر، از قسمت پشت سوکت ولتاژ گرفته می‌شود که اگر ولتاژ آن کمتر از ۵ ولت بود، سوکت خراب بوده و باید عوض شود. در ضمن برای استفاده‌ی بهینه و بالا بردن عمر باتری هندزفری از قرار دادن آن مقابل نور مستقیم آفتاب یا حرارت بالا خودداری کنید چرا که باتری این دستگاه‌ها لیتیوم-یونی هستند که در برابر حرارت و آفتاب مقاوم نبوده و آسیب‌پذیر می‌باشند؛ همچنین از هندزفری خود در برابر گرد‌و‌خاک و نفوذ آب به خوبی نگهداری کنید. هندزفری‌های لنوو را با شارژر استاندارد توصیه شده و مخصوص به خود شارژ کرده و از متصل کردن آن به مدت طولانی به شارژر بپرهیزید.

برنامه‌ی هندزفری لنوو :

نحوه‌ی کار با هندزفری و هدفون‌های بی‌سیم لنوو :

توجه داشته باشید که بعد از اینکه هندزفری یا هدفون بی‌سیم خود را به دستگاه مورد نظر متصل یا به عبارتی جفت کردید، برای اینکه به امکانات قابل توجه و پیشرفته‌ی ایرپاد لنوو، همانند: کنترل هندزفری، صدای سفارشی و... دسترسی پیدا کنید. می‌توانید اپلیکیشن کاربردی Lenovo Smart Wearable را دانلود و نصب نمایید. این برنامه‌ی کارامد دارای پنج حالت اکولایزر یا همان تنظیمات فرکانس می‌باشد. این ۵ حالت شامل : طبیعی، آواز، باس اضافی، تربل، جاز و همچنین یک حالت گوش دادن سفارشی هستند.

حالت سفارشی آن یک اکولایزر ۱۰ باندی دارد که دارای انعطاف زیادی برای تغییر صدا می‌باشد؛ همچنین برنامه‌ی عالیِ    Lenovo Smart Wearable به شما این امکان را می‌دهد که جهت خاموش یا روشن کردن نویز فعال اقدام نمایید. در واقع الگوریتم هندزفری لنوو، به صورتی است که نویز‌های خارجی مثل بوق قطار، بوق ماشین و... را کنترل کرده و نمیگذارد که منتقل شود. گفتنی است که با استفاده از این برنامه، امکان شخصی سازی کنترل‌های لمسی روی هدفون و هندزفری‌های لنوو نیز برای شما مهیا می‌شود. مثلا می‌توانید واکنش‌های یک‌ضربه، دو‌ضربه‌، سه‌ضربه، یا فشار طولانی را برای عملکرد‌هایی مانند کنترل پخش موزیک، برقراری تماس یا فعال کردن دستیار صوتی اختصاص دهید؛ همچنین می‌توانید هندزفری خود را طوری تنظیم کنید که با گذاشتن یا برداشتن آن صدا قطع یا وصل شود به عبارتی با این کار توقف پخش خودکار را فعال کنید. پیدا کردن یک یا هر دوی ایرپاد‌های لنوو در صورت گم شدن یکی دیگر از کارایی‌های اپلیکیشن Lenovo Smart Wearable است این قابلیت به زمانی که هندزفری خارج از جعبه باشد اشاره دارد.

نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو

نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو

بهترین هندزفری لنوو :

امروزه ایرپادز و هدفون‌های بی‌سیم و بلوتوثی تبدیل به دستگاه‌هایی کارامد و ترند به ویژه در دنیای موسیقی شده‌اند. و طرفداران آنها به صورت مداوم در حال افزایش می‌باشند. به همین دلیل بهترین و بزرگترین کمپانی‌های جهان از جمله کمپانی کاربر پسند لنوو، کیفیت را سر لوحه‌ی کار خود قرار داده تا بتوانند در میدان رقابت سربلند بمانند. همانطور که می‌دانید این شرکت معتبر در تولید هندزفری، تنوع چشمگیری دارد این موضوع سبب شده که انتخاب برای کاربران کار چندان آسانی نباشد. ما در این مقاله تصمیم داریم تعدادی از بهترین هندزفری‌های این کمپانی را معرفی کنیم تا شما را در انتخابی شایسته یاری کرده باشیم. توجه داشته باشید که برای خرید یک هندزفری خوب نکاتی مانند : کیفیت ساختار محصول، طراحی شیک و سبک، کیفیت صدا، فناوری پیشرفته و... را مد نظر داشته باشید.

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo ThinkPLus LivePods GM 6 :

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo ThinkPLus LivePods GM 6

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo ThinkPLus LivePods GM 6

هندزفری Lenovo ThinkPlus LivePods GM6، بی شک یکی از بهترین و کارامد‌ترین ایرپاد‌های بلوتوث دوتایی، لنوو است که می‌توانید با اطمینان تهیه کرده و استفاده کنید از آن جایی که کیفیت این هندزفری بسیار چشمگیر بوده، بسیاری از کاربران خرید آن را توصیه می‌کنند. این محصول از دسته‌ی هندزفری‌های بلوتوثی و بی‌سیم است که نسخه‌ی بلوتوث آن ۵ بوده و برد آن تا ۱۰ متر اتصال را پشتیبانی می‌کند. یکی از دلایل قاطعِ، انتخاب این هندزفری در لیست بهترین‌ها، کیفیت بالای آن هنگام پخش صدا می‌باشد. گوشی‌های هندزفری Think Plus livePodsGM6 دارای ظرفیت باتری ۴۰ میلی‌آمپر بوده که این موضوع سبب شده تا مقدار شارژ آن، ۴ ساعت و در صورت شارژ کامل کیس آن، تا ۱۰ ساعت نیز شارژدهی داشته باشد.

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo TC08 :

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo TC08

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo TC08

یکی دیگر از بهترین هندزفری‌های بلوتوث کمپانی لنوو، هندزفری بلوتوث دوتایی Lenovo TC08 TWS، است. اگر به دنبال یکی از بهترین ایرپاد‌های لنوو هستید حتما به TC08 TWS، نگاهی ویژه داشته باشید. نسخه‌ی بلوتوث مورد استفاده این هندزفری ۵٫۱ بوده و برد آن تا ۱۰ متر اتصال دارد. باتری گوشی‌‌های آن ۵۵ میلی‌آمپرساعت است که ایرفون‌های آن پس از هر بار شارژ کامل، ۴ الی ۵ ساعت شارژ دهی دارند. مدت زمان لازم جهت شارژ شدن این هندزفری زیبا ۳۵ دقیقه می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های کارامد هندزفری بلوتوث TC08 TWS می‌توان به نشانگر LED، مقاومت آن در برابر گرد و خاک و رطوبت، استاندارد IPX7 و... اشاره کرد.

هندزفری لنوو Lenovo Sm art Wireless Earbuds :

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo TC08

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo TC08

یکی دیگر از بهترین هندزفری‌های شرکت معتبر لنوو، Lenovo Smart Wireless Earbuds، است. که به دلیل ویژگی‌های به روزی که دارد و همچنین طراحی جذاب و کاربر پسند آن، همیشه در لیست انتخاب و خرید کاربران قرار گرفته است. فناوری Lenovo Fast Pair، یکی از مهمترین قابلیت‌های این هندزفری جذاب است که باعث شده است که بلوتوث آن با سرعت بالایی با دستگاه‌های اندرویدی و ویندوزی جفت شود. گفتنی است که طراحی این دستگاه طوری است که به صورت پویا نویز محیط را حذف می‌کند به همین دلیل کیفیت صدای آن به طرز چشمگیری ارتقا می‌یابد. از دیگر مشخصاتی که هندزفری Smart Wireless Earbuds، را در لیست بهترین‌ها قرار داده می‌توان به باتری با طول عمر بالا، اشاره کرد. به صورتی که اگر شما گوشی‌ها و کیس این هندزفری را به طور کامل شارژ کنید ۲۸ ساعت استفاده را برایتان پشتیبانی می‌کند؛ همچنین دارای طراحی ارگونومیک است که باعث شده گوشی‌های آن براحتی در گوش قرار گرفته و استفاده از آن راحت باشد.

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo ThinkPLus LivePods GM 3 :

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo TC08

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo TC08

اگر بخواهیم با اطمینان و قاطعیت یکی از زیباترین و کاربرپسند‌ترین هندزفری‌های کمپانی لنوو را معرفی کنیم. بی تردید هندزفری بلوتوث دوتایی Lenovo Think Plus Live Pods GM3 TWS، می‌باشد. یکی از علل محبوبیت این محصول طراحی زیبا و چشم‌نواز آن است. نسخه‌ی بلوتوث آن ۵٫۰ و برد اتصال آن ۱۰ متر اعلام شده است. این هندزفری زیبا هم برای بازی و هم مکالمه گزینه‌ی خوبی است و این بدلیل تکنولوژی Low Latency در آن است این قابلیت همان سیستم کاهش نویز است، مقاومت در برابر رطوبت از دیگر مشخصات این دستگاه می‌باشد. که آن را میان ورزشکاران محبوب کرده است. ظرفیت باتری آن ۳۵ میلی‌آمپر و شارژ دهی آن زمان استفاده ۳٫۵ ساعت است. در صورت شارژکامل کیس تا ۱۲ ساعت شارژدهی دارد.

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo H15 :

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo TC08

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo TC08

Lenovo H15 TWS، یکی دیگر از بهترین هندزفری‌های لنوو است. که در کشور ما عرضه شده و در دسترس عموم قرار دارد. طراحی گوشی‌های این دستگاه به صورت حلزونی و ارگونومیکی، از مشخصات جذاب ظاهری آن است که البته کمک می‌کند که به راحتی در گوش فیکس شده و بیس دریافتی آن افزایش یابد. نسخه‌ی بلوتوث هندزفری Lenovo H15، ۵٫۱ بوده و برد آن تا ۱۰ متر اتصال را پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری گوشی‌های این محصول کارامد، ۴۰ میلی‌آمپر ساعت، بوده و پس از شارژ کامل ۴ تا ۸ ساعت شارژدهی دارد؛ همچنین نشانگر LED روی کیس، که وضعیت اتصال و میزان شارژ باقی‌مانده را نمایش می‌دهد از دیگر امتیازات آن می‌باشد. گفتنی است که برای استفاده در محیط‌های باز بسیار مناسب بوده زیرا مقاومت بالایی در مقابل گرد و غبار و رطوبت دارد.

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo H 15 Pro :

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo H 15 Pro

هندزفری بلوتوث لنوو Lenovo H 15 Pro

یکی از پرفروش‌ترین هندزفری‌های لنوو، ایرپاد Lenovo H15Pro، است. اگر بخواهیم نگاهی به مشخصات این محصول وایرلس کمپانی لنوو داشته باشیم باید بگوییم که طراحی گوشی‌های آن به صورت In Ear بوده که براحتی در گوش فیکس می‌شوند؛ همچنین  هر یک از گوشی‌های آن دارای وزن ۱۵۶ گرم می‌باشد. بدنه‌ی هندزفری H15 Pro از پلاستیک ABS است که جزء بهترین متریال‌ها می‌باشد. بلوتوث مورد استفاده در آن ۵٫۱ و اتصال آن تا ۱۰ متر می‌باشد. گفتنی است که این دستگاه دارای فناوری کاهش نویز نیز بوده که باعث افزایش کیفیت و وضوح صدای آن شده است. ظرفیت باتری گوشی‌های این هندزفری ۴۰ میلی‌آمپر ساعت است که شارژ دهی آن در حالت پخش موسیقی و مکالمه ۷ ساعت می‌باشد. مقاومت در برابر گرد و خاک و رطوبت، نشانگر LED میزان شارژ و.. از دیگر فناوری‌های این محصول کارامد است.

خرید هندزفری لنوو :

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای خرید هندزفری به نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو، مراجعه کرده و با تنوع بالا و چشمگیر هندزفری‌ها مواجه شده باشید. قطعا انتخاب میان این همه تنوع و زیبایی و کیفیت، بدون اطلاعات و شناخت قبلی کار آسانی نیست. ما در این مقاله قصد داریم تا چک لیست راهنمای خرید هندزفری را بازگو کرده تا شما را در خریدی بهتر و انتخابی شایسته‌تر کمک کنیم. پارامتر‌های انتخاب یک هندزفری خوب گذشته از ظاهر آن به شرح زیر می‌باشند.

  • نوع هندزفری :

اولین گام برای خرید، شناختن هندزفری‌ها می‌باشد که انواع مختلفی دارند. از جمله هندزفری‌های بی‌سیم لنوو، که دارای دو گوش کوچک هستند و به صورت کامل در گوش قرار می‌گیرند برای اتصال آنها به گوشی، احتیاج به سیم ندارند و از بلوتوث استفاده می‌شود اما دو گوش آنها با سیمی کوچک به هم متصل شده‌اند. مدل بعدی هندزفری‌های گردنی لنوو، هستند در این مدل دو گوشی توسط یک حلقه که دور گردن قرار می‌گیرد به هم وصل شده‌اند. هندزفری ‌های کاملا بی‌سیم، که نه برای اتصال به گوشی و نه بین دو گوش هیچ گونه سیمی ندارند و اصطلاحا به آنها ایرپاد می‌گویند؛ نیز از دیگر مدل‌های هندزفری به شمار می‌روند. هندزفری بی‌سیم تک گوش نیز از جمله مدل‌های کارامد لنوو است که از یک گوش یا ایرپاد تشکیل شده و دارای میکروفن و اسپیکر می‌باشد. هندزفری دو گوش مدل بعدی این کمپانی است که از دو ایرپاد تشکیل شده و اتصال آن به موبایل با بلوتوث صورت می‌گیرد.

  • ظرفیت باتری هندزفری :

گفتنی است که هر کدام از هندزفری‌هایی که نام بردیم خود دارای مدل‌های بسیاری متنوعی می‌باشند به همین جهت در کنار نوع هندزفری ملاک‌های متعدد دیگری را باید در نظر گرفت. ظرفیت باتری یکی دیگر از فاکتور‌های مهم و قابل توجه در انتخاب هندزفری می‌باشد. طبق نظر حوزه‌ی تولید این شرکت و تحقیقات، هندزفری‌های دورگردنی لنوو، نسبت به دیگر مدل‌های این کمپانی دارای ظرفیت باتریِ بیشتری می‌باشند.

  • میزان کیفیت صدا :

کیفیت صدای هندزفری یکی دیگر از ملاک‌های انتخاب و البته از فاکتور‌های مورد علاقه‌ی کاربران می‌باشد. اکثر خریداران هندزفری علاقه دارند که موسیقی  را با جزییات و وضوح بالا گوش دهند. اما از آنجایی که تست صدا به ویژه در خرید‌های اینترنتی و غیر حضوری امکان پذیر نمی‌باشد. برای اطلاع از کیفیت هندزفری این موارد را در نظر بگیرید. درایور یکی از مهمترین قطعات سخت‌افزاری هندزفری و هدفون‌هاست که از سیم‌پیچ صوتی و دیافراگم تشکیل شده است که هر چه، درایور یا همان قطر دیافراگم، بزرگتر باشد صدا باکیفیت‌تر است. امپدانس از دیگر معیار‌های کیفیت صداست؛ در هندزفری‌های معمولی میزان امپدانس باید بین ۱۶ تا ۳۲ و در نوع حرفه‌ای ۳۰۰ اهم باشد. برای سنجش میزان کیفیت صدا، حساست آن را هم لحاظ کنید. میزان حساسیت هندزفری، از علائم میزان فشار صدای تولید شده در آن است. دامنه‌ی فرکانس معیار آخرِ، سنجش است که البته تاثیری در کیفیت صدا ندارد اما بهتر است هنگام خرید به آن توجه کنید. منظور از دامنه‌ی فرکانس کمترین و بیشترین فرکانس صوتیِ تولید شده توسط هندزفری می‌باشد.

  • نویز کنسلینگ :

فناوری نویز کنسلینگ یا همان ANC، یکی دیگر از قابلیت‌های جذابی است که هنگام خرید هندزفری بهتر است آن را مد نظر داشته باشید. این فناوری کمک می‌کند تا شما هنگام گوش دادن به موسیقی یا مکالمه، صدا را بهتر و شفاف‌تر دریافت کرده  و صدا‌های مزاحم اطراف برای شما حذف شود. گفتنی است که سری سیلیکونی بعضی از هندزفری‌ها نیز روی حذف صدا‌های محیط تاثیر گذار است.

  • طراحی و ارگونومی :

سعی کنید که هندزفری خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که به راحتی در گوش شما قرار گرفته و فیکس شود. به عبارتی بهتر است که با سایز و ساختار گوش شما متناسب باشد. در غیر این صورت هم شما را خسته می‌کند و هم دائما از گوش خارج می‌شود. این نکته را در خرید هندزفری‌های کاملا بی‌سیم بیشتر مد نظر قرار دهید. چرا که در این مدل اگر از گوش شما بیفتد احتمال گم شدن یا آسیب دیدن آن زیاد است.

  • مقاومت در برابر رطوبت :

اگر جزء کاربرانی هستید که قصد دارید هندزفری خود را بیشتر هنگام ورزش کردن استفاده کنید به این نکته توجه زیادی کنید. چرا که این وسیله به علت ظرافت و نوع ساختار بسیار آسیب‌پذیر می‌باشد و بسیار مهم است که در برابر رطوبت آب و عرق مقاومت کافی را داشته باشند. لازم به ذکر است که بعضی هندزفری‌های لنوو، کاملا ضدآب بوده، برخی در برابر پاشیدن قطرات آب مثل بارش باران مقاومند و بعضی دیگر در فضای مرطوب نیز آسیب می‌بینند پس طبق هزینه و مدلی که انتخاب می‌کنید ضدآب بودن یا مقاوم بودن در مقابل رطوبت و تعریق را در نظر بگیرید.

  • نسخه‌ی بلوتوث هندزفری :

یکی دیگر از نکات مهمی که هنگام خرید هندزفری باید به آن توجه کنید نسخه‌ی بلوتوث آن می‌باشد. این فاکتور نشان دهنده‌ی مقدار برد هندزفری، مدت پایدار ماندن اتصال بین گوشی و هندزفری، و کیفیت انتقال صدا در دستگاه است. به عبارتی هر چقدر که نسخه‌ی بلوتوث هندزفری جدید‌تر باشد انتقال صدا با کیفیت بالاتری انجام می‌شود و همچنین اتصال بین گوشی و هندزفری پایدارتر بوده و کمتر قطع و وصل می‌شود.

  • امکانات جانبی :

امکانات جانبی در مدل‌های متنوع هندزفری‌های لنوو، با هم دیگر فرق دارند به عنوان مثال بعضی از مدل‌ها دارای کلید کنترل صدا هستند که البته در مدل‌های کاملا بی‌سیم به صورت لمسی طراحی شده‌اند و تنها با لمس ایرپاد می‌توانید قابلیت‌های مختلف را اجرا کنید. در بعضی دیگر دستیار صوتی تعبیه شده که می‌توانید با کمک آن امکاناتی چون کم و زیاد کردن صدا، عوض کردن آهنگ، قطع تماس و... را انجام دهید. همچنین اپلیکیش‌هایی کاربردی برای بعضی از هندزفری‌ها طراحی شده است که با استفاده از آنها می‌توانید تنظیمات هندزفری را گسترده‌تر کرده یا حتی در صورت گم شدن یک یا دو گوش ایرپاد آنها را پیدا کنید. توجه داشته باشید که قیمت هندزفری ارتباط مستقیم با امکانات جانبی آن دارد.

  • قیمت :

قطعاً قیمت یکی از فاکتور‌های مهم و اولیه برای هر کاربری می‌باشد. هر خریداری هنگام مراجعه به نمایندگی هدفون و هندزفری لنوو، جهت خرید هندزفری در نظر دارد که بهترین دستگاه را متناسب با بودجه‌ای که دارد خریداری کند. بنابراین هنگام بررسی امکانات و کیفیت هندزفری حتما قیمت آن را نیز مد نظر داشته باشید.

قیمت هندزفری لنوو :

همانطور که در مطالب قبل توضیح دادیم قیمت هندزفری به پارامتر‌های زیادی از جمله طراحی و ظرافت ظاهری و قابلیت‌هایی چون: کیفیت صدا، نوع و تعداد درایورها، داشتن یا ند

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>