هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو

هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو

هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو به دلیل نوسانات دلار همیشه در حال تغییر است. استقبال کاربران نسبت به خرید تبلت لنوو نیز بیشتر شده است. پس احتمال خرابی در این وسیله کاربردی نیز افزایش خواهد یافت. اما به دلیل اینکه LCD تبلت از جمله قطعات کاربردی است، همواره از فرایند‌های تعمیراتی گران محسوب می‌شود. در این مقاله که برای شما کاربران وب سایت lenovotehran.com تهیه شده است، می‌خواهیم به موضوع تعویض ال سی دی تبلت لنوو و هزینه‌های آن بپردازیم. پس مانند همیشه تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

درباره هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو

خطرات متعددی می تواند سلامت ال سی دی تبلت لنوو Lenovo را تهدید کند. مانند رها شدن از دست و سقوط آن به زمین و یا حتی اعمال ضربه‌های مختلف و فشار به دلایل متنوع و غیره. همه اینها شرایط شکستگی و خرابی در ال سی دی تبلت لنوو را فراهم می‌آورد. البته نکته دیگری که این روزها بیشتر مشاهده می‌شود خرابی به واسطه رطوبت است.

هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو
هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو

با توجه به رعایت شیوه ‌نامه‌های بهداشتی، هنوز هستند افرادی که با استفاده از مواد تمیز کننده مانند الکل به ضد عفونی کردن تبلت توجه دارند.

به همین خاطر این کار اگر با دقت و مهارت انجام نشود، می‌تواند موجبات نفوذ رطوبت به داخل ال سی دی و در ادامه خرابی ال سی دی تبلت لنوو را شامل شود. به همین دلیل کاربر نسبت به رفع خرابی در این قطعه مهم، متحمل پرداخت هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو خواهد شد.

تبلت لنوو مانند دیگر محصولات این کمپانی از ساختار نرم افزاری و سخت افزاری پیشرفته و پیچیده و حساسی برخوردار است. انواع محصولات برند لنوو مانند برند اچ پی، از دوام و مقاومت مطلوبی برخوردارند.

محصولاتی مانند لپ تاپ لنوو و یا تبلت لنوو. استفاده از تبلت لنوو در کنار امکانات و قابلیت‌های فراوانی که در این دستگاه وجود دارد، مستلزم رعایت نکات ایمنی به هدف افزایش طول عمر در تبلت است. به همین خاطر می‌توان گفت که در بیشتر مواقع، اشتباهات کاربری دلیل اصلی برای بروز خرابی در محصولات کمپانی لنوو خواهد بود.

هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو
هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو

انواع هزینه‌های تعویض ال سی دی تبلت Lenovo

ال سی دی تبلت لنوو قطعه کاربردی و مهم است. چرا که اگر این قطعه خراب شود، طبیعتا استفاده از تبلت ممکن نخواهد بود. نکته مهم این است که هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو زیاد است. این هزینه روز به روز با توجه به گران شدن دلار، بیشتر نیز خواهد شد.

در ساختار صفحه نمایش تبلت لنوو در کنار ال سی دی، قسمت تاچ و گلس نیز وجود دارد. تاچ همان سیستمی است که وظیفه انتقال دستور به واسطه انگشتان کاربر و یا قلم مخصوص را به پردازنده تبلت دارد. گلس به عنوان محافظ ال سی دی تبلت لنوو استفاده می‌شود.

زمانی که ضربه و فشار به تبلت وارد شود، در بهترین حالت گلس را هدف قرار داده و آن را خراب خواهد کرد. در این حالت احتمال عدم خرابی در تاچ و سالم بودن ال سی دی زیاد است. در ادامه کاربر تنها متحمل خرید و تعویض گلس خواهد شد.

ولی اگر ضربه موجب شود که تاچ تبلت لنوو آسیب ببیند، به احتمال ۹۰ درصد ال سی دی را نیز باید تعویض کنید. چرا که این دو به هم متصل بوده و خرابی تاچ، خرابی در ال سی دی را نیز به همراه خواهد داشت. از طرف دیگر به دلیل حساسیت در سیستم تبلت لنوو اگر قرار باشد تاچ تعمیر شود، این احتمال وجود دارد که ال سی دی نیز آسیب ببیند. به همین خاطر تکنسین‌‌های فعال در نمایندگی تبلت لنوو، به کاربران پیشنهاد تعویض کامل ال سی دی را خواهند داد. البته این کار به صلاح کاربر نیز خواهد بود.

اما و اگر‌های هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو

پرداخت هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو، موضوع مهمی است که می‌تواند شرایط آزاردهنده‌ای برای کاربران باشد. به طور کلی قیمت محصولات دیجیتالی مانند تبلت زیاد است. وقتی که به اهداف مختلف کاربر مجبور به خرید و پرداخت هزینه تبلت لنوو می‌شود،  لازم است در ادامه شرایط داشتن امنیت در این دستگاه را نیز فراهم آورد. تا به دلایل مختلف متحمل پرداخت هزینه‌های خرابی در تبلت نشود. مانند استفاده از قاب به هدف محافظت از دستگاه و نصب محافظ صفحه نمایش یا همان گلس.

استفاده از بیمه تبلت لنوو

نکته بسیار مهمی که می‌توان آن را به‌عنوان یک قابلیت معرفی کرد، استفاده از خدمات بیمه‌ای برای تبلت لنوو است. این امکانات امروزه توسط شرکت‌های بیمه برای کاربران لحاظ می‌شود. کاربران محصولات دیجیتالی می‌توانند با مراجعه به این دفاتر با توجه به ارزش محصول، آن را در شرایط مختلف خرابی و آسیب‌دیدگی‌های مختلف بیمه نمایند.

خرابی نرم افزاری در ال سی دی تبلت لنوو

شرایط دیگری نیز وجود دارد که ‌بتواند موجبات پرداخت هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو را، برای کاربر ایجاد کند. در این حالت امکان دارد ال سی دی خراب شده باشد و تصویری نشان ندهد، اما دلیل آن شکستگی و یا فشار به صفحه نمایش تبلت نباشد. در این حالت به احتمال قوی از نظر نرم افزاری تبلت شما دچار مشکل شده است. ضرب‌دیدگی شاما دستگاه شده و به سیستم نرم افزاری آسیب رسانده است.

برای رفع آن می‌توانید از فرایند ریست فکتوری استفاده کنید. از آنجایی که به محتوای داخل تبلت دسترسی ندارید، نمی‌توانید به شخصه این کار را انجام دهید. پس لازم است اجرای این فرایند را به تکنسین‌های نمایندگی‌های معتبر لنوو بسپارید.

یادتان باشد به طور معمول تعویض ال سی دی تبلت لنوو با پاک شدن همه اطلاعات همراه است. پس لازم است که قبل از هر کاری از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. در نمایندگی‌های تعمیر تبلت لنوو، تعویض و یا تعمیر LCD تبلت لنوو با بهترین شرایط اجرا شده و مشکل تبلت شما را رفع خواهند کرد.

از طرف دیگر در این نمایندگی‌ها در تکنسین‌های کاربلد با استفاده از بهترین نرم افزار‌های ریکاوری قبل از اجرای فرایند تعویض ال سی دی تبلت لنوو، از داده‌ها و اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه خواهند کرد.

هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو
هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو

عوامل موثر بر هزینه تعویض ال سی دی تبلت Lenovo

پارامتر‌های مختلفی می‌تواند بر هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو موثر باشد. مانند مقدار آسیب‌دیدگی، مدل تبلت و یا کیفیت قطعه ال سی دی. بر این اساس نکته مهم این است که شرایط تعمیر و یا تعویض قطعه خراب مانند ال سی دی در تبلت لنوو را، کدام نمایندگی و مرکز تعمیر قرار است برای شما انجام دهند.

بر این اساس پیشنهاد مجدد ما استفاده از خدمات تعمیراتی نمایندگی‌های تبلت لنوو است. در این مراکز هم خیالتان نسبت به کیفیت خدمات ارائه شده راحت است و هم نسبت به، هزینه‌ای که قرار است بپردازید.

مدل تبلت بر هزینه تعویض ال سی دی تبلت Lenovo موثر است

در بازار محصولات دیجیتالی، با انواع مدل تبلت لنوو مواجه هستید. این تنوع بر اساس خواست و نظر کاربران است. به همین دلیل هر کاربر با توجه به نیازی که دارد می‌تواند، در بین انواع تبلت لنوو انتخابی با توجه به سلیقه خود داشته باشد. این انتخاب می‌واند از نظر اندازه، میزان حجم حافظه، قدرت پردازنده و غیره باشد.

توجه داشته باشید که این تنوع با هزینه‌های مختلفی نیز همراه است. پس قطعات هر تبلت نیز به فراخور هزینه تبلت متغیر است. هرچه تبلت گران باشد، ال سی دی آن میز گرانتر است. به همین دلیل یکی از فاکتور‌ای تخمین هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو نیز می‌تواند نوع و مدل تبلت باشد.

مثلا قیمت روز تبلت لنوو Tab M10 HD که در حدود ۷۰ میلیون تومان است را، با تبلت لنوو Tab M8 HD که حدودا ۵ میلیون تومان اس را در نظر بگیرید. هزینه تعویض ال سی دی در این دو تبلت قطعا متفاوت خواهد بود. پس هر چه تبلت لنوو گرانتر باشد، هزینه تعویض ال سی دی در آن نیز بیشتر خواهد بود.

کیفیت قطعه ال سی دی بر هزینه تعویض ال سی دی تبلت Lenovo موثر است

در بازار محصولات دیجیتالی برای همه محصولات لنوو اعم از تبلت، لپ تاپ و غیره، فرصت برای تقلب و ارائه محصولات و قطعات بی کیفیت فراهم است. به همین دلیل است که تاکید می‌کنیم حتما برای استفاده از خدمات تعمیرات و یا خرید، به نمایندگی‌های مجاز لنوو مراجعه کنید.

شاید شما به هدف رفع خرابی در ال سی دی تبلت لنوو هزینه‌های مختلفی را مشاهده کنید. مثلا به یک تعمیراتی مراجعه کردید و با هزینه‌ای بسیار کمتر از تعمیراتی دیگر مواجه شده‌اید. این تفاوت قیمت به نظر شما عادی است؟

توجه داشته باشید که میزان قیمت ال سی دی تبلت لنوو با کیفیت قطعه استفاده شده رابطه مستقیم دارد. وقتی ال سی دی تقلبی است پس طبیعتا از قیمت کمتری برخوردار است.

از طرفی دیگر شاید ال سی دی اصل بوده اما دسته دوم باشد. این کار که بخواهید به دلیل کاهش قیمت از نوع دسته دوم استفاده کنید از ریسک بالایی برخوردار است. برای این کار لازم است که تعمیرکار فرد مطمئنی بوده و حتما این کار را به همراه ضمانت انجام دهد.

هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو
هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو

درباره تعویض ال سی دی در تبلت لنوو

صفحه نمایش در تبلت لنوو همان رابط اصلی کاربر با دستگاه است. به واسطه صفحه نمایش کاربر می‌تواند دستورات خود را به سیستم تبلت ارسال کرده و نتیجه ببینید. ساختار صفحه نمایش در تبلت لنوو به این گونه است که از چهار قطعه مختلف تشکیل می‌شود. در ابتدایی‌ترین گلس Glass یا همان شیشه جلویی نام دارد. پس از آن تاچ اسکرین یا دیجیتایزر قرار دارد.  و در نهایت چسبیده به تاچ صفحه نور پس زمینه و LCD قرار گرفته است.

نکته مهم این است که در بیشتر نمونه‌های تبلت،  ال سی دی و تاچ دو قطعه جدای ناپذیر هستند. پس اگر خرابی در تاچ دیده شود و یا خرابی در ال سی دی به وجود آید، به احتمال قوی قطعه دیگر نیز آسیب دیده است. این یعنی باشد هر دو را با هم تعویض کرد. البته وقتی تبلت از گلس نیز برخوردار باشد با تعویض کامل ال سی دی، گلس نیز معمولا تعویض خواهد شد.

از کجا متوجه بشویم که ال سی دی تبلت لنوو باید تعویض شود ؟

واژه ال سی دی برگرفته از عبارت Liquid Crystal Display است. با دقت به این عبارت متوجه خواهید شد که در ساختار ال سی دی تبلت لنوو از کریستال اسفاده شده است. کریستال مایع در ال سی دی وظیفه دارد انواع رنگ را بر اساس AMOLED تولید دارد. از طرفی دیگر در ال سی دی تبلت لنوو، به هدف تامین نور برای هر پیکسل از نور پس زمینه به جای چراغ استفاده می‌شود. این کار می‌تواند به میزان قابل توجهی در مصرف باتری و برق صرفه‌جویی کند.

به همین خاطر است که در زمان آسیب دیدگی و خرابی در ال سی دی، در صفحه نمایش تبلت ترک، تیرگی و یا لکه‌های تار عنکوبتی پدید می‌آید. در ادامه یا همان ابتدای خرابی و یا به مرور دیگر نمی‌توانید، هیچ تصویری را در تبلت مشاهده کنید. پس راهی جز تعویض ال سی دی تبلت برای شما باقی نخواهد ماند.

در شرایطی امکان دارد از لکه و شکستگی خبری نباشد و شما با خطوط و پخش جوهر مواجه شوید. در این حالت نیز احتمال زیاد ال سی دی  شکسته. باید گفت که شرایط برای پرداخت هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو فراهم است.

پس شرایط مختلفی وجود دارد که می‌تواند کاربران را مجبور به تعمیر و یا تعویض ال سی دی تبلت لنوو کند. این شرایط باید توسط تعمیر کاران ماهر شناسایی شود. شاید مشکل با تعمیر حل شود و یا حتی نیازی به تعویض کامل صفحه نمایش نباشد. پس اگر مشکل را با نمایندگی‌های معتبر تبلت لنوو درمیان بگذارید، حتما با بهترین خدمات خرابی در ال سی دی تبلت لنوو شما رفع خواهد شد.

سوالات متداول کاربران

چه زمان ال سی دی تبلت لنوو نیاز به تعویض نداشته و با تعمیر مشکل برطرف خواهد شد ؟

زمانی که ضربه به تبلت لنوو وارد شده و نمایشگر شکسته، اما هنوز تاچ سالم است. در این حالت نیازی به تعویض ال سی دی تبلت لنوو نیست. احتمالا گلس یا فلت‌ها شکسته و آسیب دیده که در این حالت با تعمیر آن مشکل حل خواهد شد.

آیا در نمایندگی‌های تعمیرات تبلت لنوو، خدمات ارائه شده از کیفیت مطلوب برخوردار است ؟

کمپانی لنوو در همه شهرهای ایران و در بیشتر مناطق نمایندگی‌های فعال و معتبری دارد. ارائه خدمات تعمیراتی تبلت یکی از فعالیت‌‌ها در این مراکز است. تکنسی‌های متخصص و کاربلد در صورت نیاز به تعویض ال سی دی تبلت، آن را با قطعه اصل تویض خواهند نمود.   

نتیجه گیری

هزینه تعویض ال سی دی تبلت لنوو از در هر زمان با توجه به تغییرات مبلغ دلار، از مقدار مشخصی برخوردار است. از طرف دیگر نمایندگی اصلی لنوو در ایران به کلیه فعالیت‌های نمایندگی ها نظارت مستقیم دارد. هم از نظر ارائه خدمات تعمبراتی با کیفیت و هم از نظر تعیین قیمت. به همین دلیل است که خاطر خیال کاربران بابت دریافت خدمات و هزینه‌های تعیین شده در این نمایندگی‌ها نیز راحت است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>