پشتیبانی لپ تاپ لنوو

پشتیبانی لپ تاپ لنوو

پشتیبانی لپ تاپ لنوو توسط نمایندگی‌های معتبر انجام می‌شود. این کمپانی معروف و محبوب در کل ایران از نمایندگی‌های فعال برخوردار است. به همین خاطر مشتریان و کاربران محصولات لنوو مخصوصا لپ تاپ، در زمان نیاز به پشتیبانی محصول می‌توانند به این مراکز مراجعه نمایند. در این مقاله می‌خواهیم بخشی از فعالیت‌هایی که در نمایندگی لنوو برای کاربران انجام می‌شود را برای شما کاربران وب‌سایت lenovotehran.com شرح دهیم. پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

پشتیبانی لپ تاپ لنوو

پشتیبانی لپ تاپ لنوو

درباره کیفیت نمایندگی‌های پشتیبانی لپ تاپ لنوو

لپ تاپ‌های لنوو از جمله محصولات باکیفیت و پر طرفدار بازار محصولات دیجیتالی هستند. به همین خاطر بیشتر کاربران به هدف اجرای فرایند‌های کاری اداری و یا مصرف کاربری‌های خانگی، خرید لپ تاپ‌های لنوو را در اولویت خود قرار می‌دهند.

کاربری از لپ تاپ می‌تواند برای پیشبرد اهداف و رسیدن به موفقیت در شغل و حوزه‌های کاری مختلف، بسیار راه‌گشا باشد. با این وسیله می‌توانید در هر مکان نسبت به اجرا و ادامه فرایند‌های کاری خود اقدام نمایید. اما اگر زمانی لپ تاپ شما دچار خرابی و یا مشکل از نظر سخت‌افزاری و یا نرم‌افزاری شود، این موضوع می‌تواند در روند فعالیت‌های شما اختلال ایجاد کند.

در ایران کمپانی لنوو مانند نمایندگی لب تاپ اچ پی و یا نمایندگی لپ تاپ  اپل، از مراکز و نمایندگی‌های فعال برخوردار است. کاربران می‌توانند برای حل مشکلات در لپ تاپ خود و یا برخورداری از انواع پشتیبانی لپ تاپ لنوو، شخصا و حضوری به این نمایندگی‌ها مراجعه نمایند. علاوه بر آن کاربران می‌توانند از طریق مراجعه به وب‌سایت نمایندگی‌های لنوو، با استفاده از راه‌های تماس مشخص شده نیز با کارشناسان ارتباط داشته باشند.

پشتیبانی لپ تاپ لنوو

پشتیبانی لپ تاپ لنوو

در نمایندگی‌های لنوو چه نوع پشتیبانی‌هایی ارائه می‌شود؟

در این مراکز پشتیبانی لپ تاپ لنوو، کلیه خدمات بر اساس نظارت دقیق نمایندگی اصلی لنوو در ایران انجام می‌شود. پشتیبانی لپ تاپ لنوو در انواع مختلف برای کاربران قابل دسترس است. مانند ارائه انواع سرویس‌های تعمیراتی، ارائه خدمات فروش مانند انواع محصولات تبلت لنوو و لپ‌ تاپ لنوو، البته ارائه خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پس از فروش.

اما آنچه که برای بیشتر کاربران لپ تاپ مهم است، موضوع ارتقاء لپ تاپ لنوو است. این محصول مانند دیگر دستگاه‌های دیجیتالی با برند‌های مختلف، می‌تواند بر اساس دلایلی دچار مشکل شود. مانند عدم رعایت استفاده درست توسط کاربر، اعمال نیروی‌های خارجی مانند ضرب‌دیدگی، رطوبت، فرسایش و فرسودگی در سخت‌افزار سیستم و غیره.

اصولا نسبت به دیگر محصولات دیجیتالی، لپ تاپ از قیمت‌های بالاتری برخوردار است. اینکه از کاربران توقع داشته باشیم پس از مشاهده افت در کیفیت لپ تاپ، به فکر خرید دستگاه دیگری باشد عادی نیست.

به همین خاطر می‌توان بهترین راه‌کار را، استفاده از خدمات ارتقاء لپ تاپ معرفی کرد. امکان برخورداری از این خدمات شاید در محصولات مشابه با برند‌های دیگر زیاد میسر نباشد، اما شرکت لنوو برای رفاه کاربران خود این شرایط را برای انواع لپ تاپ‌های خود فراهم کرده است.

ارتقاء و پشتیبانی لپ تاپ لنوو در نمایندگی‌های معتبر به دو نوع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تقسیم‌بندی ‌می‌شود.

پشتیبانی لپ تاپ لنوو

پشتیبانی لپ تاپ لنوو

ارتقاء نرم‌افزاری لپ تاپ لنوو

از نظر نرم‌افزاری نیز لپ تاپ لنوو قابلیت ارتقاء دارد. در نمایندگی‌ها ارتقاء نرم‌افزاری و پشتیبانی از لپ تاپ لنوو در دو حالت برای کاربران انجام می‌شود. ارتقاء سیستم‌عامل و آپگرید BIOS.

شرایط ارتقاء سیستم‌عامل در  لپ تاپ لنوو

در نمایندگی با توجه به درخواست کاربر، سیستم‌عامل لپ تاپ بروزرسانی شده و به نسخه بالاتر ارتقاء پیدا خواهد کرد. این کار موجب افزایش توان در اجرای برنامه‌ها را برای لپ تاپ شما فراهم می‌کند.

شرایط ارتقاء بایوس در  لپ تاپ لنوو

از طرف دیگر شاید بخواهید بایوس سیستم شما تقویت شود. در این شرایط نیز تکنسین پشتیبانی لپ تاپ لنوو، پس از شناسایی مدل بایوس سیستم شما، آن را به نسخه جدید‌تر بر اساس سازگاری با سیستم آپگرید خواهد کرد.

ارتقاء سخت‌افزاری لپ تاپ لنوو

هر کدام از قطعات حافظه SSD، حافظه رم و یا پردازنده، نقش کلیدی در عملکرد لپ تاپ دارند. سلامت این قطعات می‌تواند کاربری مطلوبی از لپ تاپ را برای کاربران به همراه داشته باشد.

شرایط ارتقاء حافظه SSD  در  لپ تاپ لنوو

به هدف پشتیبانی لپ تاپ لنوو، ارتقاء هارد در لپ تاپ می‌تواند شرایط افزایش سرعت سیستم را به دنبال داشته باشد. با این کار لپ تاپ شما از فضای ذخیره اطلاعات بیشتری برخوردار خواهد شد. این فرایند توسط تکنسین‌های نمایندگی‌های معتبر با اضافه کردن یک هارد SSD بر روی مادربرد انجام می‌شود. به این صورت که DVD Writer  را جدا کرده و هارد SSD را با آن جایگزین می‌نمایند. در ادامه یک درایو جدید با فضای ذخیره‌سازی مشخص را در کنار درایو‌های دیگر سیستم خود مشاهده خواهید نمود.

پشتیبانی لپ تاپ لنوو

پشتیبانی لپ تاپ لنوو

شرایط ارتقاء رم RAM در لپ تاپ لنوو

یکی از دلایل مهم برای کند شدن و یا مشاهده توقف‌های زیاد در نحوه اجرای فرایند‌ها و برنامه‌ها در لپ تاپ، ضعف در سرعت کاربری از قطعه رم RAM است. این موضوع می‌تواند در زمان اجرای برنامه‌ها، شرایط پرشدن سریع ظرفیت رم را به دنبال داشته باشد. توانمندی در رم و داشتن فضای مناسب برای ذخیره دستورات، رابطه مستقیم با سرعت سیستم شما دارد. در این حالت که فضای ظرفیت رم کاهش یافته است، کاربران می‌توانند به هدف افزایش سرعت، آن را ارتقا دهند.

تکنسین پشتیبانی لپ تاپ لنوو، ابتدا شرایط مین‌برد لپ تاپ و نحوه قرارگیری رم را بررسی می‌کند. اگر در کنار رم یک اسلات خالی وجود داشته باشد، رم جدید که از قابلیت بیشتری برخوردار است را در اسلات خالی قرار خواهد دارد. در این شرایط شما با داشتن رم قبلی، از یک قطعه جدید و پرتوان نیز بهره خواهید برد.

اما اگر اسلات خالی وجود نداشته باشد، تکنسین رم قبلی را از مین‌برد جدا خواهد کرد. در ادامه فضای خالی رم قبلی را با رم جدیدی که از ظرفیت بالاتری برخوردار است، جایگزین خواهد نمود.

شرایط ارتقاء پردازنده CPU در  لپ تاپ لنوو

شاید شما از یک دستگاه قدیمی با قابلیت پردازنده از نسل core i4 یا قبل‌تر از آن استفاده می‌کنید. بر این اساس سیستم شما با کاهش سرعت مواجه شده و به فکر خرید لپ تاپ لنوو جدید هستید. باید بگویم نیازی به خرید لپ تاپ جدید نبوده و جای هیچ نگرانی نیست. این شرایط در نماینگی‌های پشتیبانی لپ تاپ لنوو، با ارتقاء پردازنده CPU لپ تاپ شما قابل بهبود است.

به طور کلی باید بگویم در کنار ارتقاء قطعات دیگر لپ تاپ، شرایط ارتقاء پردازنده متفاوت است. برای همین شاید این امکان برای لپ تاپ با برند‌های دیگر میسر نباشد. لازم است سیستم از شرایط ارتقاء پردازنده برخوردار باشد.

بر این اساس ابتدا قابلیت مین‌برد و حداکثر سرعتی که پشتیبانی می‌کند، توسط تکنسین مربوطه ارزیابی می‌شود. در ادامه باید رابطه فن با پردازنده نیز ارزیابی شود. اینکه آیا فن سیستم می‌تواند پردازنده جدید را همراهی کند یا خیر، مهم است.

در انتها زمانی که همه حالت‌ها مطلوب باشد، نوبت به بررسی هم‌خوانی پردازنده جدید با پردازنده قدیمی می‌رسد. اگر این شرایط نیز تایید شود، پردازنده جدید را با پردازنده قدیمی سیستم جایگزین خواهند کرد.

پشتیبانی لپ تاپ لنوو

پشتیبانی لپ تاپ لنوو

شرایط ارتقاء کارت گرافیک در  لپ تاپ لنوو

یکی از گروه‌های پرطرفدار لپ تاپ لنوو گیمر‌ها و گرافیست‌ها هستند. این افراد به لپ تاپ‌های با قابلیت اجرای برنامه‌های سنگین نیاز دارند. داشتن کارت گرافیک پرتوان به هدف اجرای پروژه‌های گرافیکی و یا اجرای بازی‌های سه‌بعدی و ویدئویی، برای آنها مهم است. به همین خاطر سوالی که همیشه برای این افراد وجود دارد این است که، آیا پشتیبانی لپ تاپ لنوو به ارتقاء کارت گرافیک نیز مربوط می‌شود یا خیر؟

در جواب باید گفت که ابتدا باید لپ تاپ لنوو شما بررسی شود. چرا که در لپ تا‌پ‌های قدیمی کارت گرافیک وجود دارد و در لپ تاپ‌های جدید از چیپ گرافیک برخوردارند. شرایط برخورد با این دو قطعه متفاوت است.

کارت گرافیک به دلیل اینکه بر روی مین‌برد نصب می‌شود، قابلیت جداسازی و تعویض با نمونه جدید و پرتوان را دارد.

اما چیپ گرافیک از شرایط متفاوتی برخوردار است. این قطعه بر روی مین‌برد نصب نمی‌شود، بلکه لحیم می‌شود. به همین خاطر جداسازی و تعویض چیپ گرافیک کار ساده‌ی نیست. البته این کار را می‌توان با استفاده از دستگاهی به نام BGA انجام داد. این دستگاه از قیمت بالایی برخوردار است. به همین دلیل در هر نمایندگی وجود ندارد.

البته این را هم باید اشاره کنم که، جداسازی چیپ گرافیک لحیم شده حتی با استفاده از BGA به دلیل اتصال آن به مادربرد، می‌تواند برای سلامت مین‌برد خطرناک باشد. پس اگر لپ تاپ شما از کارت گرافیک برخوردار است، ارتقاء این قطعه ممکن است. اما اگر از چیپ گرافیک برخوردار باشد، بهتر است به فکر ارتقاء در این قطعه نباشید.

نتیجه گیری

پشتیبانی لپ تاپ لنوو در دو حالت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انجام می‌شود. این کار بسیار ظریف و مهم است. چرا که می‌تواند کوچکترین اشتباه در اجذای فرایند‌ها، سلامت لپ تاپ شما را به شدت تهدید نماید. به همین خاطر پیشنهاد ما به کاربران محصولات لنوو، مراجعه به نمایندگی‌های معتبر این کمپانی محبوب و پر طرفدار است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>