بهترین تبلت لنوو در سال 2022

بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۲

بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۲

با گذشت سال ها، تبلت های لنوو در ارائه یک تجربه برتر بهتر و بهتر شده اند. برای جشن گرفتن آن، نگاهی به انتخاب های ما برای بهترین تبلت های لنوو بیندازید.

 

بهترین تبلت لنوو در سال 2022

بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۲

چند سال پیش، حتی بهترین تبلت‌های لنوو هم به چیزی نزدیک نبودند که سامسونگ و اپل در آن زمان انجام می‌دادند. خوشبختانه، این شرکت با تبلت های خود راه طولانی را طی کرده است و اکنون ده ها گزینه در اختیار دارند.

نکته جالب توجه این است که اکثر تبلت های آن دارای نمایشگرهای فوق العاده ای هستند که آنها را برای انجام کارهای جدی یا صرفاً برای مصرف محتوای عمومی عالی می کند. این در کنار این واقعیت که لنوو قیمت بسیار مناسبی دارد، این تبلت ها را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است.

با این حال، لنوو گزینه های زیادی دارد و شما می توانید با مراجعه به سایت آن، آن را برای خود تأیید کنید. هنگامی که یک شرکت محصولات زیادی را تولید می کند که دارای مشخصات مشابه هستند، تشخیص تفاوت بین آنها دشوار است.

به جای تمرکز بر کل مجموعه گیج کننده، بهترین تبلت های لنوو را انتخاب کردیم.

۰۱ بهترین تبلت لنوو در کلاس :

بهترین تبلت لنوو در سال 2022

بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۲

Lenovo Tab P11 Plus

 

۰۲ بهترین تبلت ChromeOS Lenovo برای دانش آموزان :

 

بهترین تبلت لنوو در سال 2022

بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۲

Lenovo IdeaPad Duet 5 Chromebook

 

۰۳ بهترین تبلت لنوو با صفحه نمایش بزرگ برای بازی : 

بهترین تبلت لنوو در سال 2022

بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۲

Lenovo Yoga Tab 13

 

بهترین تبلت لنوو: مواردی که باید در نظر بگیرید

قبل از اینکه بیرون بروید و بهترین تبلت لنوو را برای نیازهای خود بخرید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید. تفاوت بین بسیاری از این تبلت‌ها ظریف است، اما این می‌تواند به معنای زیادی باشد. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

کارایی

به طور کلی، تشخیص عملکرد برای اکثر خریداران بسیار آسان است. اگر فقط به مصرف محتوا و انجام بازی‌های معمولی اهمیت می‌دهید، یک تراشه میان‌رده که در بسیاری از تبلت‌های ارزان‌قیمت لنوو یافت می‌شود، به خوبی کار می‌کند.

با این حال، اگر به دنبال انجام کارهای بیشتری هستید، می‌خواهید از چیزی مانند اسنپدراگون ۸۷۰G موجود در Tab P12 Pro استفاده کنید. تفاوت عملکرد بین بسیاری از بهترین تبلت‌های لنوو ظریف است، زیرا بسیاری از آنها می‌توانند در نهایت نزدیک به قیمت مشابه باشند.

برای برخی، این کار کاملاً خوب است. خرید به اندازه صفحه نمایش بستگی دارد و اینکه کدام طرح را بیشتر ترجیح می دهید. با این حال، برای گیمرها، مهم است که بدانند اگر می‌توانید از تبلتی که فقط ۷۰ تا ۸۰ دلار بیشتر قیمت دارد، عملکرد بهتری داشته باشید، باید ماشه آن ارتقا را بگیرید.

اندازه صفحه نمایش و فاکتور فرم

هر دوی اینها کاملاً آشکار است. هرچه اندازه صفحه نمایش بزرگتر باشد، تبلت بزرگتر است. اکنون، اگر فقط به دنبال بزرگترین اندازه صفحه نمایشی هستید که می توانید کمتر از بودجه خود داشته باشید، این ممکن است برای شما مهم نباشد. چیزی شبیه به لنوو یوگا تب ۱۳ می تواند بهترین تبلت لنوو برای شما باشد، اگر اینطور باشد.

با این حال، آن تبلت مانند بسیاری از تبلت های ۱۲ تا ۱۳ اینچی دیگر، بزرگ و حجیم است. قابل حمل نیست و استفاده از آن در زمان استراحت دست و پا گیرتر است. این برای بسیاری از خریداران تبلت اهمیت زیادی دارد.

ما انتظار نداریم که اکثر خریداران تبلت از دستگاه های خود فقط در خانه استفاده کنند. بهترین تبلت های لنوو زمانی در اوج خود هستند که می توان از آنها در حین حرکت استفاده کرد. به این ترتیب، باید تعادل کاملی بین اندازه صفحه و فاکتور فرم برای مورد استفاده خود پیدا کنید.

عمر باتری

عمر باتری در بسیاری از تبلت های اندرویدی در چند سال گذشته بسیار بهتر شده است. این موضوع در همه زمینه ها صادق است، از تبلت های ارزان قیمت گرفته تا ماشین های ایستگاه کاری رده بالا. دیدن این فوق العاده است و در بسیاری از بهترین تبلت های لنوو نیز رایج است.

بسیاری از کاربران گزارش داده اند که در نهایت بیش از آنچه انتظار داشتند از تبلت های خود استفاده می کنند. به عنوان مثال، اگر از تبلت برای کارهای سبک استفاده می کنید، و همچنین در حالی که به طور معمولی روی کاناپه دراز کشیده اید، این میزان استفاده را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

عمر باتری در این مورد حیاتی است. به خصوص اگر در نظر داشته باشید که اکثر مردم تبلت می خرند تا بتوانند به جای خالی کردن باتری گوشی خود، صفحه نمایش بزرگتری داشته باشند تا به راحتی محتوا را مصرف کنند.

ارزش کلی

کلمه ارزش به خودی خود ساده است، اما دستیابی به آن برای بسیاری از تولیدکنندگان تبلت می تواند سخت باشد. خوشبختانه اکثر بهترین تبلت های لنوو در این زمینه عملکرد خوبی دارند. لنوو همیشه به ارائه قیمت‌های مناسب توجه می‌کند و این چیزی است که خریداران زیادی را به خود جذب می‌کند.

با این حال، وضعیت در اینجا بسیار جالب است. برخی از تبلت‌های لنوو آنقدر ارزش دارند که نمی‌توانید آنها را نادیده بگیرید. با این حال، قیمت ها آنقدر معقول است که می توانید بدون صرف هزینه زیاد، دستگاهی با عملکرد بهتر نیز تهیه کنید.

بنابراین، این موضوع کمتر به ارزش واقعی تبلت‌های لنوو مربوط می‌شود، بلکه بیشتر به دنبال چیزی است که می‌خواهید و حداکثر مبلغی که می‌خواهید خرج کنید.

بهترین تبلت لنوو: بررسی عمیق

شماره یک :

تبلت لنوو مدل Lenovo Tab P11 Plus

تبلت لنوو مدل Lenovo Tab P11 Plus

تبلت لنوو مدل Lenovo Tab P11 Plus

صفحه نمایش :

۱۱ اینچ، ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل

ذخیره سازی

۶۴ گیگابایت / ۱۲۸ گیگابایت

حافظه

۴ گیگابایت / ۶ گیگابایت

پردازنده

مدیاتک G90T

 

نکات مثبت

  •  صفحه نمایش واضح و پر جنب و جوش
  •  نسبت به قیمتش عملکرد قابل قبولی داره
  •  طراحی بسیار جذاب • عمر باتری عالی

منفی

تبلت Lenovo Tab P11 Plus بهترین تبلت لنوو است. نه به این دلیل که چشمگیرترین برگه مشخصات را دارد و نه بهترین عملکرد را دارد. نه، این تبلت بسیار خاص است زیرا خوش‌دست‌ترین تبلت لنوو است. علاوه بر همه اینها، طراحی عالی به نظر می رسد.

در نگاه اول، فکر می کنید که این یک تبلت گران قیمت است، بخشیده خواهید شد. این واقعاً گواهی بر این است که چقدر خوب طراحی شده است. طراحی متالیک تیز، همراه با روکش دو رنگ، ظاهری بسیار منحصر به فرد به آن بخشیده است. علاوه بر این، حاشیه‌های باریک به ظاهر صنعتی می‌افزاید.

صفحه نمایش پیچیده شده در داخل آن قاب های نازک نیز خوب است. شما دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی و کیفیت تصویر عالی هستید. صفحه نمایش واضح، روشن و کاملا رنگارنگ است. این برای مصرف محتوا یا برای انجام برخی کارها در حین حرکت عالی است.

دارای چهار بلندگو، تنظیم شده با Dolby Atmos. کیفیت صدا در واقع بسیار خوب است، که ممکن است از تبلت ارزان قیمتی مانند این انتظار نداشته باشید. یک نقطه ضعف جزئی این است که لبه های فلزی کمی تیز به نظر می رسند و نگه داشتن آن برای مدت طولانی تری را ناراحت می کند. که به راحتی با یک کیس نرم محافظ قابل تعمیر است.

با در نظر گرفتن همه چیز، این تبلت یک ارزش عالی است و این به تنهایی آن را به بهترین تبلت لنوو تبدیل می کند.

شماره دو :

تبلت لنوو مدل Lenovo IdeaPad Duet 5 Chromebook

تبلت لنوو مدل Lenovo IdeaPad Duet 5 Chromebook

تبلت لنوو مدل Lenovo IdeaPad Duet 5 Chromebook

CPU

Qualcomm Snapdragon 7c Gen 1 / Gen 2

رم

۴ گیگابایت / ۸ گیگابایت LPDDR4X

ذخیره سازی

۶۴ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت eMMC

اندازه صفحه نمایش

۱۳٫۳ اینچ

وضوح

۱۹۲۰ x 1080

صفحه لمسی؟

دارد

 

نکات مثبت

  •  صفحه نمایش OLED خیره کننده
  •  طراحی صفحه کلید جداشدنی
  •  زیبایی براق و صنعتی
  •  عمر باتری فوق العاده

منفی

  • صفحه کلید تنگ به نظر می رسد

اگر از طرفداران ChromeOS هستید یا به تبلتی برای مدرسه نیاز دارید، این ممکن است بهترین دستگاه لنوو برای استفاده شما باشد. وقتی به یک Chromebook فکر می کنید، به یک تجربه بسیار عالی فکر نمی کنید. Lenovo Ideapad Duet 5 Chromebook می‌خواهد این ننگ را تغییر دهد، در حالی که هنوز با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

این تبلت ChromeOS دارای صفحه کلید قابل جدا شدن است. طراحی آن به شما این امکان را می دهد که به طور یکپارچه بین حالت تبلت و صفحه کلید جابجا شوید و کیبورد همراه برای این طراحی به خوبی کار می کند. از نظر بصری، طراحی مشابه تب P11 plus بالا را نشان می دهد.

ستاره نمایش در اینجا صفحه نمایش خیره کننده ۱۳٫۳ OLED است. این صفحه نمایش برای تبلت ChromeOS جادار است و پنل OLED این تبلت را به یکی از بهترین تبلت های لنوو تبدیل کرده است. روشن، پر جنب و جوش است و پنل OLED نمایه رنگارنگ تری نسبت به سایرین به آن می دهد.

به لطف Snapdragon 7c Gen 2 زیر کاپوت، عملکرد مناسبی دارد. عمر باتری فوق العاده است، به خصوص با توجه به پنل OLED بزرگ و روشن. تنها نقطه ضعف این است که صفحه کلید برای جلسات تایپ طولانی‌تر کمی تنگ به نظر می‌رسد.

با در نظر گرفتن همه چیز، برای ChromeOS، این تا حد زیادی بهترین تبلت لنوو است.

شماره سه :

تبلت لنوو مدل Lenovo Yoga Tab 13

تبلت لنوو مدل Lenovo Yoga Tab 13

تبلت لنوو مدل Lenovo Yoga Tab 13

صفحه نمایش :

۱۳ اینچ، ۲۱۶۰ x 1350

پردازنده

اسنپدراگون ۸۷۰

رم

۸ گیگابایت

ذخیره سازی

۱۲۸ گیگابایت

سیستم عامل

اندروید ۱۱

 

نکات مثبت

  •  صفحه نمایش بزرگ با وضوح بالا
  •  پایه پایه یکپارچه
  •  دارای پورت HDMI

منفی

  • فاقد دوربین عقب
  • طراحی برای همه نخواهد بود

در حال حاضر، شما موافق هستید که تصمیم گیری بین بهترین تبلت های لنوو دشوار است. Yoga Tab 13 کاملاً شبیه به Chromebook Duet 5 در بالا است اما از جنبه های ظریف متفاوت است. با این حال، این تفاوت‌های کوچک می‌تواند تصمیم بزرگی را در مورد تبلت شما ایجاد کند.

برای شروع، این یک تبلت غول‌پیکر ۱۳ اینچی اندرویدی است که دارای پایه‌ای با طراحی است. اگر می‌خواهید هنگام تماشای فیلم آن را روی میز قرار دهید، این پایه داخلی عالی است. یک ویژگی جالب، پورت micro HDMI است که در سمت چپ تبلت وجود دارد.

این پورت خروجی ویدیو نیست، بلکه هدف آن وارد کردن اطلاعات نمایشگر از لپ تاپ اصلی یا رایانه رومیزی شما است. همانطور که احتمالاً می توانید حدس بزنید، این تبلت را به یک صفحه نمایش ثانویه تبدیل می کند و آن را بسیار همه کاره می کند.

عملکرد عالی است زیرا می توانید از بازی های زیادی لذت ببرید و بدون مشکل زیادی در انجام کارهای روزانه پرواز کنید. به عنوان نکته پایانی، مهم است که بگوییم این طراحی برای همه مناسب نخواهد بود، زیرا دستگاه در هنگام استفاده معمولی از آن سخت است.

اگر به تطبیق پذیری و بهره وری اهمیت می دهید، این بهترین تبلت لنوو برای شماست.

شماره چهار :

تبلت لنوو مدل Lenovo Tab P11 Pro

تبلت لنوو مدل Lenovo Tab P11 Pro

تبلت لنوو مدل Lenovo Tab P11 Pro

صفحه نمایش :

۱۱٫۵ اینچ، ۲۵۶۰ x 1600

پردازنده

اسنپدراگون ۷۳۰G

رم

۴ گیگابایت / ۶ گیگابایت

ذخیره سازی

۱۲۸ گیگابایت

سیستم عامل

اندروید ۱۰

 

نکات مثبت

  •  صفحه نمایش OLED زیبا
  •  عملکرد مناسب
  •  طراحی نازک به اندازه تیغ

منفی

  • بدون نرخ تازه سازی بالا
  • عمر باتری نسبتاً کمتر

Lenovo Yoga Tab P11 pro مطمئناً سزاوار جایگاهی در بین بهترین تبلت‌های Lenovo است. در حالی که Tab P12 pro جانشین آن است، بسیار به iPad Air نزدیک است و مطمئناً نمی تواند در این زمینه رقابت کند. از طرف دیگر، P11 Pro با توجه به قیمت پایین تر، ارزش بسیار بهتری دارد.

Tab P11 Pro هر چیزی را که در مورد P11 Plus عالی است را می گیرد و آن را در دنده دوم قرار می دهد. این تبلت از همان طراحی تمام آلومینیومی برخوردار است و اطمینان حاصل می کند که این تبلت می تواند در برابر رقبای بسیار توانمند خود ایستادگی کند.

یکی از مواردی که ممکن است شما را به سمت این تبلت سوق دهد، صفحه نمایش OLED فوق العاده است. این چیزی است که در گلکسی تب اس ۸ و آیپد ایر وجود ندارد که هر دوی آنها نیز قیمت بیشتری نسبت به این تبلت دارند.

عملکرد خوب است اما می تواند کمی بهتر باشد. اسنپدراگون ۷۳۰G توانایی دارد، اما نمی تواند کاملاً با تبلت هایی که هم اکنون نام بردیم رقابت کند. صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا نیز خوب خواهد بود.

با این حال، اگر به یک تبلت اندرویدی خارق العاده با صفحه نمایش OLED نیاز دارید، این تبلت لنوو برای خرید است.

شماره پنج :

تبلت لنوو مدل Lenovo Tab M10 Plus

تبلت لنوو مدل Lenovo Tab M10 Plus

تبلت لنوو مدل Lenovo Tab M10 Plus

اندازه صفحه نمایش

۱۰٫۳ اینچ

نام تجاری

لنوو

سلسله:

ZA5T0263US

ظرفیت ذخیره سازی حافظه

۳۲ گیگابایت

ابعاد :

۹٫۶ x 6.04 x 0.33 اینچ

 

نکات مثبت

  •  نسبت به قیمتش خوب طراحی شده
  •  صفحه نمایش واضح و واضح
  •  عملکرد مناسب

منفی

  • به روز رسانی نرم افزار نامشخص است
  • سخنرانان ناامید کننده

برای افرادی که بودجه کمی دارند، تبلت لنوو تب M10 پلاس ممکن است بهترین تبلت لنوو موجود باشد. اگرچه در این لیست کمی قدیمی تر است، اما در نگاه اول اینطور به نظر نمی رسد. با توجه به قیمت، هنوز هم به عنوان یک تبلت اندرویدی ارزان قیمت کار می کند.

طراحی، مانند اکثر تبلت های لنوو، از پوشش فلزی سطح بالایی در اطراف استفاده می کند. به ندرت در تبلتی به این ارزانی می بینید، بنابراین داشتن آن در اینجا عالی است. عملکرد هنوز برای کارهای روزمره نسبتاً خوب است. فقط انتظار نداشته باشید که جدیدترین و بهترین بازی ها را در فروشگاه بازی اجرا کند.

بلندگوهای این دستگاه آنقدرها هم عالی نیستند، که کمی ناامیدکننده است زیرا لنوو معمولاً آن را کاملاً میخکوب می کند. خوشبختانه، صفحه نمایش خوب است و تبلت های اخیر را بسیار بالاتر از قیمت خود نگه می دارد. نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی را برای رم و فضای ذخیره سازی با بهترین قیمت دریافت کنید.

با توجه به قیمت، توصیه نکردن این تبلت سطح ابتدایی لنوو بسیار سخت است.

کلام پایانی

خوب، شما آن را دارید. اگر به دنبال بهترین تبلت لنوو هستید، تب P11 پلاس را به دلیل ارزش کلی عالی آن توصیه می کنیم. از سوی دیگر، صفحه نمایش های OLED که در P11 Pro و Chromebook Duet 5 مشاهده می شوند، خیره کننده هستند.

Yoga Tab 13 عالی است اگر بتوانید برای تطبیق پذیری آن کاربرد پیدا کنید، و Tab M10 Plus ممکن است یکی از بهترین تبلت های اندرویدی سطح پایه باشد.

دستیابی به این تبلت های لنوو نفس تازه ای بود. ما واقعاً از خوب بودن این تبلت ها تحت تأثیر قرار گرفتیم و شما از هر یک از پنج دستگاه لنوو خوشحال خواهید شد. همه چیز به استفاده از شخص برمی گردد و امیدواریم با کمک این راهنما بهترین تبلت لنوو را برای نیازهای خود پیدا کرده باشید.برای تعمیرات تبلت لنوو میتوانید به نمایندگی تبلت لنوو مراجعه فرمایید.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>