بهترین تبلت لنوو در سال 2023

بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۳

بررسی بهترین تبلت های لنوو | نسخه ۲۰۲۳

اینها بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۳ با سیستم عامل اندروید، کروم و ویندوز هستند که می توانید در حال حاضر بخرید. همه این تبلت ها در نمایندگی لنوو بررسی شده است.

لنوو یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ ویندوزی در جهان است و این پیشینه به آن کمک می‌کند تا آموخته‌ها را به طیف متنوع تبلت‌های خود بیاورد در این مقاله میخواهیم بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم. از اندروید گرفته تا ویندوز، انواع تبلت‌ها را در زیر پرچم لنوو پیدا خواهید کرد که برای بخش‌های مختلف قیمتی ساخته می‌شوند. Lenovo در میان همتایان خود در بازار تبلت ها با ارائه اندروید ارزان قیمت و طراحی کاربردی برای ماشین های حرفه ای ویندوز متمایز است.

اگر یک شرکت وجود داشته باشد که بتواند از نظر اندازه نمونه کارها با سامسونگ برابری کند، آن شرکت باید لنوو باشد. می‌توانید حداقل یک تبلت از این شرکت پیدا کنید که نیازهای شما را در هر قیمتی برآورده کند – از تبلت‌های کاری فوق‌العاده تا صفحه‌های رسانه‌ای مقرون به صرفه.

ما لیستی از تمام بهترین تبلت های لنوو در سال ۲۰۲۳ را که می توانید همین الان از نمایندگی لنوو خریداری کنید، گردآوری کرده ایم.

بهترین تبلت های لنوو:

  • پرچمدار اندروید: Lenovo Tab P12 Pro   با صفحه نمایش ۱۲٫۶ اینچی AMOLED پیچیده، عملکرد بالا، عمر باتری طولانی و ساخت با کیفیت بالا عرضه می شود. قلم از قبل گنجانده شده است و یک صفحه کلید اختیاری وجود دارد. حتی می توان از آن به طور جداگانه از تبلت استفاده کرد.
  • تبلت سرگرمی بزرگ با طراحی منحصر به فرد: Lenovo Yoga Tab 13 . دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۱۳ اینچی، چهار بلندگو، یک باتری بزرگ، یک دسته داخلی و پایه تاشو و یک پردازنده سریع است. همچنین امکان استفاده از دستگاه را به عنوان مانیتور خارجی از طریق پورت HDMI ارائه می دهد. Yoga Tab 13 را حتی می توان به لطف دسته تعبیه شده در جایی آویزان کرد.
  • همه کاره ۱۱ اینچی قوی: Lenovo Tab P11 Pro Gen 2.  دارای یک صفحه نمایش ۱۱٫۲ اینچی OLED با ۱۲۰ هرتز، سخت افزار قدرتمند است و از قلم بسیار خوب Lenovo Precision Pen 3 و همچنین پوشش صفحه کلید پشتیبانی می کند. بلندگوها و گزینه استفاده از تبلت به عنوان مانیتور جداگانه از طریق پورت USB C 3.2 Gen 1 نیز قانع کننده هستند.
  • تبلت ارزان با سیستم عامل کروم و صفحه کلید: Lenovo Duet 3 Chromebook . مخصوصاً برای دانش آموزان مناسب است. همچنین اگر به دنبال یک تبلت ارزان قیمت با صفحه کلید و سیستم عامل کروم هستید، آن را به شما توصیه می کنیم. با این حال، به دلیل سخت افزار ضعیف تر و نمایشگر متوسط، نمی توانیم آن را به عنوان یک تبلت سرگرمی توصیه کنیم.
  • جایگزین کوچکتر Yoga Tab 13: Lenovo Yoga Tab 11  . درست مانند لنوو یوگا تب ۱۳، لنوو یوگا تب ۱۱ نیز طراحی خلاقانه ای با دسته داخلی و پایه پایه دارد که می توانید برای آویزان کردن تبلت نیز از آن استفاده کنید. از یک قلم فعال پشتیبانی می کند و بلندگوها نیز خوب هستند. عملکرد آن نیز خوب است و لنوو یوگا تب ۱۱ را تبدیل به یک تبلت سرگرمی قوی کرده است.
  • تبلت‌های ارزان قیمت ۱۰ اینچی: Lenovo Tab M10 و M10 Plus . تبلت ها با کیفیت ساخت خوب، نمایشگرهای جامد و اندروید تقریبا خالص متقاعد می شوند. خوب است که M10 Plus از قلم پشتیبانی می کند. با این حال، عملکرد تبلت ها هیچ رکوردی را نمی شکند.
  • تبلت ارزان با سخت افزار ضعیف: Lenovo Tab M7 Gen 3 . طراحی، نمایشگر و عمر باتری Lenovo Tab M7 خوب است، اما عملکرد پردازنده بسیار ضعیف است. اگر فقط گاهی اوقات وب گردی می کنید یا ویدیوهای YouTube را تماشا می کنید، اگر چیزی بسیار ارزان می خواهید، ممکن است تبلت ارزش دیدن را داشته باشد.
  • تبلت ارزان قیمت با ویندوز: Lenovo IdeaPad Duet 3i . اگر به دنبال تبلت ارزان قیمت با کیبورد و ویندوز هستید، IdeaPad Duet 3i می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. دارای طراحی شیک با پایه تاشو، صفحه نمایش ۱۰٫۳ اینچی و صفحه کلید خوب با پد لمسی است. با این حال، برای برنامه های سخت تر مناسب نیست. به عنوان مثال، عملکرد سخت‌افزار برای کار در فتوشاپ بسیار ضعیف است.

بهترین تبلت های لنوو تست شده: تمام جزئیات

بیایید آنها را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم.

تبلت لنوو Lenovo Tab P12 Pro: پرچمدار اندروید

تبلت لنوو Lenovo Tab P12 Pro: پرچمدار اندروید
تبلت لنوو Lenovo Tab P12 Pro: پرچمدار اندروید

تبلت لنوو تب P12 پرو یک جایگزین عالی برای سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ است که بهترین تبلت‌های اندرویدی موجود در حال حاضر هستند.

این تبلت با صفحه نمایش ۱۲٫۶ اینچی AMOLED با کیفیت بالا که کاملاً چند لایه است و از فرکانس ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند، تحت تأثیر قرار می گیرد. کیفیت ساخت تب P12 پرو لنوو در حد اپل و سامسونگ است.

وضوح این تبلت ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. تب P12 پرو لنوو همچنین کنتراست عالی، رنگ خوب و مشکی عمیق را ارائه می دهد. همچنین برای محتوای HDR مناسب است و می توانید Netflix و موارد مشابه را به صورت HD پخش کنید. صدای چهار بلندگو نیز عالی است.

نکات مثبت:

قلم دقیق لنوو ۳ قبلاً گنجانده شده است در صورتی که مداد ۲ خود اپل در حال حاضر بیش از ۱۰۰ دلار هزینه اضافی دارد.

علاوه بر این، لنوو پوشش صفحه کلید را با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار ارائه می دهد. صفحه کلید را می توان به صورت مغناطیسی به Tab P12 Pro متصل کرد و همچنین با استفاده از بلوتوث به طور جداگانه از آن استفاده کرد.

یک اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور تبلت قرار دارد. تشخیص سریع و دقیق کار می کند. فراتر از آن Tab P12 Pro لنوو یک اسلات کارت microSD و یک پورت USB C 3.1 Gen 2 ارائه می دهد. برای مثال می توان یک مانیتور خارجی را متصل کرد .

تبلت لنوو یوگا ۱۳: تبلت سرگرمی با طراحی منحصر به فرد

تبلت لنوو یوگا 13: تبلت سرگرمی با طراحی منحصر به فرد
تبلت لنوو یوگا ۱۳: تبلت سرگرمی با طراحی منحصر به فرد

نقطه فروش منحصر به فرد لنوو یوگا تب ۱۳ طراحی جالب آن است. دارای دسته ای در کناره است که دو بلندگو و پایه تاشو در آن تعبیه شده است. پایه از فلز ساخته شده و در هر زاویه ای قابل تنظیم است. بنابراین، برای قرار دادن تبلت روی میز یا آویزان کردن آن نیازی به لوازم جانبی نیست. در پشت، پارچه ای مخملی وجود دارد که در لمس حس خوبی دارد. جدا از آن، تبلت از پلاستیک ساخته شده است.

یک ویژگی بسیار جالب: به لطف ورودی HDMI، می توانید از Lenovo Yoga Tab 13 به عنوان یک مانیتور خارجی برای رایانه شخصی خود استفاده کنید.
Lenovo Yoga Tab 13 دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ ۱۳ اینچی با فرکانس ۶۰ هرتز است که کاملاً لمینیت شده است. وضوح صفحه نمایش ۲۱۶۰ در ۱۳۵۰ پیکسل است. صدای بلندگوها خیلی خوبه

این تبلت لنوو دارای یک پردازنده سریع است که برای بازی های سخت به اندازه کافی قدرتمند است.

لنوو یوگا تب ۱۳ از قلم دقیق لنوو ۲ نیز پشتیبانی می کند.

در تست باتری ما، Yoga Tab 13 به مدت زمان اجرای عالی ۸٫۷۵ ساعت دست یافت و اکثر رقبا را شکست داد. مثل همیشه، ما یک ویدیوی HD را در یوتیوب با حداکثر روشنایی در یک حلقه بی پایان برای این آزمایش اجرا کردیم.

Lenovo Yoga Tab 13 یک ابزار همه کاره عالی است و برای کسانی که می خواهند صفحه نمایش بزرگی داشته باشند اما نمی خواهند قیمت بالایی بپردازند، انتخاب خوبی است و یکی از بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۳ میباشد.

Lenovo Yoga Tab 11: جایگزین کوچکتر Yoga Tab 13

Lenovo Yoga Tab 11: جایگزین کوچکتر Yoga Tab 13
Lenovo Yoga Tab 11: جایگزین کوچکتر Yoga Tab 13

Yoga Tab 11 مانند برادر بزرگتر ۱۳ اینچی خود، با طراحی منحصر به فرد با دسته یکپارچه با پایه تاشو تعبیه شده است. این به تبلت لنوو اجازه می دهد تا به طور انعطاف پذیر تنظیم و آویزان شود.

دارای چهار بلندگو، دو بلندگو در کناره ها و دو بلندگو داخل دسته. کیفیت صدا ثابت است. با این حال، ویژگی‌های پریمیوم مانند حسگر اثر انگشت وجود ندارد.

صفحه نمایش ۱۱ اینچی دارای رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است و بنابراین وضوح کافی دارد. در ۴۰۰ نیت، به اندازه کافی روشن است و ثبات زاویه دید خوب است، اما کنتراست و مقادیر رنگ به خوبی برخی از رقبا نیستند. به عنوان مثال، نمایشگرهای iPad 9 یا Xiaomi Pad 5 بهتر به نظر می رسند.

یک پردازنده مدیاتک هلیو G90T با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عملکرد متوسطی را ارائه می دهد. بازی هایی مانند PUBG Mobile را می توان با گرافیک HD بازی کرد، اما UltraHD در دسترس نیست. Fortnite به خوبی اجرا می شود، به خصوص با تنظیمات گرافیکی متوسط.

Lenovo Precision Pen 2 را می توان به صورت آپشن خریداری کرد.

در مجموع، Yoga Tab 11 یک تبلت میان رده خوب با طراحی خاص است و یکی از بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۳ میباشد.

تبلت لنوو Lenovo Duet 3 Chromebook با سیستم عامل Chrome با پشتیبانی از قلم:

تبلت لنوو Lenovo Duet 3 Chromebook با سیستم عامل Chrome
تبلت لنوو Lenovo Duet 3 Chromebook با سیستم عامل Chrome

Lenovo Duet 3 Chromebook یک تبلت عالی برای دانش آموزان است اگر به دنبال دستگاهی با سیستم عامل Chrome با پایه صفحه کلید و پشتیبانی از قلم هستید.

نکته خوب در مورد تبلت این است که صفحه کلید به طور پیش فرض در آن قرار گرفته است و قرار است به لطف سیستم عامل کروم، تبلت تا سال ۲۰۳۰ به روز رسانی شود.

دستگاه مرورگر معمولی کروم را که از رایانه رومیزی شناخته شده است اجرا می کند. این امکان نصب برنامه‌های افزودنی مشابه روی رایانه‌های شخصی معمولی را فراهم می‌کند – برخلاف Android یا iPadOS.

از آنجایی که کروم در ابتدا به عنوان یک سیستم عامل دسکتاپ توسعه داده شد، می توان آن را با ماوس و صفحه کلید نیز به خوبی اداره کرد.

اما شما مجبور نیستید بدون برنامه های اندروید نیز کار کنید. فروشگاه Google Play نیز بخشی از Lenovo IdeaPad Duet 3 Chromebook است. بنابراین می توانید اکثر برنامه ها و بازی های اندروید را نیز روی این تبلت نصب کنید.

با این حال، اگر به دنبال تبلتی برای بازی یا ویرایش و برش عکس‌ها و ویدیوهای با وضوح بالا هستید، توصیه می‌کنیم به دنبال گزینه‌های جایگزین باشید زیرا Lenovo IdeaPad Duet 3 Chromebook قدرت زیادی در زیر کاپوت ندارد. علاوه بر این، صفحه نمایش تبلت نسبتاً متوسط ​​است. علاوه بر این، شما نمی توانید فیلم ها و سریال ها را با کیفیت HD با برنامه اندروید Netflix تماشا کنید. این فقط در مرورگر کروم امکان پذیر است.

باتری نیز در تست ما با ۵٫۵ تا ۶ ساعت در روشنایی کامل و یک ویدیوی HD YouTube در یک حلقه بی پایان دوام زیادی نداشت.

یک نکته مثبت بزرگ این است که پوشش صفحه کلید خوب از قبل گنجانده شده است و یکی از بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۳ میباشد.

تبلت لنوو Lenovo Tab P11 Pro Gen 2 همه کاره قوی:

تبلت لنوو Lenovo Tab P11 Pro Gen 2 همه کاره قوی
تبلت لنوو Lenovo Tab P11 Pro Gen 2 همه کاره قوی

تب P11 Pro Gen 2 یک تبلت عالی برای کاربردهای مختلف است. چه بخواهید از فیلم، بازی یا کار لذت ببرید، تب P11 Pro Gen 2 Lenovo همه وظایف را بدون نقص و با قیمتی جذاب انجام می دهد. سازنده همچنین تبلت را با پوشش صفحه کلید و قلم به صورت بسته ارائه می دهد.

این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۱٫۲ اینچی OLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۵۳۶ پیکسل است. حداکثر ۶۰۰ نیت و ۱۲۰ هرتز را ارائه می دهد و حتی رقبای قدرتمندی مانند iPad Air اپل را شکست می دهد. همچنین عالی: این تبلت از محتوای HDR 10+ برای Netflix و YouTube پشتیبانی می کند.

چهار بلندگو نیز بسیار خوب و در سطحی مشابه S8 سامسونگ هستند.

قلم عالی و در سطحی مشابه سامسونگ و اپل است. می توان آن را از طریق القایی در پشت تبلت شارژ کرد.

این تبلت دارای یک اسلات کارت MicroSD و یک پورت USB C 3.2 Gen 1 در سمت راست است. از این پورت می توان برای شارژ تبلت و اتصال آن به لوازم جانبی مانند هاب USB C و نمایشگرهای خارجی استفاده کرد. همچنین این امکان وجود دارد که صفحه تبلت را با استفاده از یک مانیتور خارجی به جای آینه کردن آن، گسترش دهید. با این حال، جک هدفون وجود ندارد که برای تبلت هایی در این رنج قیمت رایج است.

Lenovo Tab11 Pro Gen 2 همچنین امکان بازی با تنظیمات بالا را فراهم می کند، حتی اگر تبلت به طور قابل توجهی ضعیف تر از Samsung Galaxy Tab S8 یا Apple iPad 9 است. برنامه هایی مانند Adobe Lightroom، و همچنین چند وظیفه ای فشرده با Office، Google کروم و یوتیوب به لطف ۸ گیگابایت رم به راحتی کار می کنند.

به طور کلی، Lenovo Tab P11 Pro Gen 2 با یک مفهوم کلی عالی از صفحه نمایش بسیار خوب، سخت افزار سریع و لوازم جانبی خوب مانند قلم و صفحه کلید را متقاعد می کند. اگرچه هیچ خواننده اثر انگشتی وجود ندارد و فقط یک پوشش پلاستیکی ارائه می شود. با این حال، تبلت را می توان به عنوان مثال به عنوان یک مانیتور خارجی استفاده کرد و قیمت جذابی را ارائه می دهد و یکی از بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۳ میباشد.

بخوانید: بررسی Lenovo Tab P11 Pro Gen 2

تبلت لنوو Lenovo IdeaPad Duet 3i: تبلت ویندوزی ارزان قیمت

تبلت لنوو Lenovo IdeaPad Duet 3i: تبلت ویندوزی ارزان قیمت
تبلت لنوو Lenovo IdeaPad Duet 3i: تبلت ویندوزی ارزان قیمت

Lenovo IdeaPad Duet 3i یکی از ارزان‌ترین تبلت‌های ویندوزی موجود در بازار است. این گوشی به صفحه نمایش ۱۰ اینچی و پردازنده سلرون اینتل مجهز شده است. پوشش صفحه کلید قبلاً گنجانده شده است.

این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰٫۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و رزولوشن FullHD 1920 در ۱۲۰۰ پیکسل است. صفحه نمایش به اندازه کافی روشن است و بازتولید رنگ خوب است. همچنین کاملاً لمینیت است، به این معنی که هیچ شکاف قابل مشاهده ای بین نمایشگر و صفحه نمایش لمسی وجود ندارد. با این حال، کیفیت صدای Lenovo IdeaPad Duet 3i ناامید کننده است.

طراحی این تبلت درجه یک است و شباهت هایی با سرفیس گو ۲ دارد. بیشتر از پلاستیک ساخته شده است، اما ظاهری باکیفیت دارد. همچنین دارای پایه تاشو فلزی در پشت است. پایه را می توان تا فاصله زیادی تا کرد و ثابت نگه داشتن تبلت را روی میز تضمین می کند.

Lenovo IdeaPad Duet 3i 890 گرم وزن و ۹٫۹ میلی متر ضخامت دارد. دو پورت USB C 3.2 Gen 2 را در کنار خود ارائه می دهد. اینها نه تنها برای شارژ تبلت لنوو، بلکه برای اتصال مانیتور خارجی یا شارژ دستگاه های دیگر مانند تلفن همراه نیز قابل استفاده هستند. این برای استفاده روزمره مفید است.

دارای یک اسلات کارت MicroSD و یک جک هدفون معمولی است. با این حال، هیچ حسگر تشخیص چهره یا اثر انگشت وجود ندارد. نکته مثبت خاص تبلت، پوشش کیبورد موجود در آن است. صفحه کلید به خوبی ساخته شده است و حس تایپ دلپذیری را ارائه می دهد که همچنین تبلت را برای کارهای سازنده مناسب می کند.

Lenovo IdeaPad Duet 3i در انواع مختلفی موجود است که از نظر پردازنده، رم و فضای ذخیره سازی متفاوت است. نسخه هایی با پردازنده دو هسته ای Intel Celeron N4020 یا تراشه چهار هسته ای Intel Pentium N5030، رم ۴ یا ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی eMMC 64 یا ۱۲۸ گیگابایتی و همچنین مدلی با LTE یکپارچه وجود دارد. قبل از خرید به خاطر داشته باشید که ارزان ترین نسخه Lenovo IdeaPad Duet 3i برای برنامه های کاربردی مانند Adobe Photoshop مناسب نیست. اگر می‌خواهید به طور منظم از برنامه‌های سخت‌گیرانه استفاده کنید، باید به سراغ یک مدل قوی‌تر یا تبلت دیگری بروید. با این حال، برنامه های آفیس ساده حتی بر روی ارزان ترین نسخه نیز به راحتی اجرا می شوند.

اگر یک تبلت ویندوزی ارزان می‌خواهید که برای برنامه‌های اداری ساده مناسب باشد، Lenovo IdeaPad Duet 3i ارزش بررسی دارد و یکی از بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۳ میباشد.

بخوانید: بررسی Lenovo IdeaPad Duet 3i

تبلت لنوو Lenovo Tab M10 & M10 Plus 3rd Gen: ارزان قیمت

تبلت لنوو Lenovo Tab M10 & M10 Plus 3rd Gen
تبلت لنوو Lenovo Tab M10 & M10 Plus 3rd Gen

در نگاه اول، Lenovo Tab M10 و M10 Plus نسل ۳ شبیه به هم هستند، اما تفاوت های ظریفی وجود دارد.

هر دو دارای بدنه ای هستند که عمدتاً فلزی است و سومی پلاستیکی است که نمونه ای از طراحی لنوو در سال های اخیر است. M10 با ۸٫۵ میلی‌متر ضخیم‌تر از M10 Plus است که ۷٫۴۵ میلی‌متر ضخامت دارد، که باعث می‌شود دومی احساس برتری بیشتری داشته باشد. وزن هر دو حدود ۴۶۰ گرم است.

متأسفانه سنسور اثر انگشت روی هیچکدام وجود ندارد، اما به جای آن می‌توانید قفل تبلت‌ها را از طریق تشخیص چهره باز کنید. با این حال، چندان ایمن نیست، زیرا فقط از دوربین جلو برای این کار استفاده می شود، اما در نور کافی به خوبی کار می کند.

برخلاف تبلت‌های گران‌قیمت، هر دو همچنان دارای جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، اسلات کارت microSD و پورت USB C 2.0 هستند. مورد دوم برای شارژ دستگاه ها استفاده می شود و امکان اتصال آنها را به لوازم جانبی مختلف می دهد، اما نه به مانیتورهای خارجی.

تفاوت های قابل توجهی از نظر عمر باتری تبلت لنوو بین Lenovo Tab M10 و M10 Plus وجود دارد. در آزمایش‌های ما، M10 کمتر از ۵ ساعت زمان اجرا داشت، در حالی که M10 Plus زمان اجرا ۸٫۵ ساعت را ارائه کرد. مثل همیشه، یک ویدیوی HD YouTube در یک حلقه بی پایان برای این تست پخش شد.

نسل سوم Lenovo Tab M10 به صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی IPS مجهز شده است که وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و روشنایی ۳۲۰ نیت را ارائه می دهد. از سوی دیگر، نسل سوم M10 Plus دارای یک صفحه نمایش حداقل ۱۰٫۶ اینچی با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و روشنایی ۴۰۰ نیت است. در مقایسه با تبلت های دیگر در این رنج قیمت، هر دو نمایشگر از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. آنها کاملاً لمینیت هستند، زاویه دید وسیعی دارند و ظاهر خوبی دارند.

با این حال، صفحه نمایش M10 Plus نه تنها کمی روشن تر است، بلکه کنتراست بالاتر و رنگ های بهتری نیز دارد. هر دو مدل فقط ۶۰ هرتز را پشتیبانی می کنند. در مقایسه، برای مثال، شیائومی ردمی پد کمی گران‌تر، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌کند.
نکته مثبت این است که هر دو از سطح گسترده ای از L1 پشتیبانی می کنند، به این معنی که تبلت ها می توانند محتوای Netflix را با وضوح HD نمایش دهند.

M10 Plus دارای ۴ بلندگو است، در حالی که M10 تنها دو بلندگو دارد. بنابراین M10 Plus کیفیت صدای بهتری را ارائه می دهد.

سخت افزار Lenovo Tab M10 و M10 Plus محکم است، اما برای بازی با تنظیمات گرافیکی بالا کافی نیست.

عملکرد پردازنده Lenovo Tab M10 و M10 Plus تقریباً یکسان است و هر دو تقریباً با Samsung Galaxy Tab A8 برابری می کنند. با این حال، M10 Plus از نظر عملکرد گرافیکی بسیار قوی تر است و یکی از بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۳ میباشد.

با این حال، به عنوان مثال، عملکرد گرافیکی M10 Plus نمی تواند با iPad 9 مطابقت داشته باشد.

با این حال، می توانید بازی های سختی را در هر دو تبلت انجام دهید، اما فقط با تنظیمات گرافیکی پایین. با این حال، عملکرد برای برنامه های دیگر مانند Google Chrome و YouTube کافی است. گاهی اوقات ممکن است لکنت زبان رخ دهد، اما در این محدوده قیمت طبیعی است. هر چه تبلت انتخابی حافظه کاری بیشتری داشته باشد، اجرای چند وظیفه ای بهتری دارد. به طور کلی، عملکرد کافی است، اما نسبت به دستگاه های دیگر در این رنج قیمت، به ویژه Redmi Pad و Samsung S6 Lite، نسبتا ضعیف است.

Lenovo Tab M10 از قلم فعال پشتیبانی نمی کند، در حالی که M10 Plus امکان استفاده از Lenovo Precision Pen 2 را فراهم می کند که می توان آن را به طور جداگانه خریداری کرد. این قلم کیفیتی دارد و از طریق USB C شارژ می شود. قلم دقیق ۲ از نظر عملکرد خوب است، اما برجسته نیست. سامسونگ و اپل – همچنین به لطف ۱۲۰ هرتز – از نظر دقت و احساس نوشتن بهتر عمل می کنند.

به طور کلی تبلت های Lenovo Tab M10 و M10 Plus تبلت های جامد هستند و اگر بتوانید آنها را با قیمت پایین خریداری کنید – ترجیحاً کمتر از MSRP – توصیه می شود. جایگزین های خوبی مانند ردمی پد شیائومی و گلکسی تب اس ۶ لایت سامسونگ که گران تر نیستند اما بیشتر ارائه می دهند، احتمالا قیمت تب M10 و ام ۱۰ پلاس لنوو را به سرعت پایین خواهند آورد.

تبلت لنوو Lenovo Tab M7: تبلت ارزان با سخت افزار ارزان

تبلت لنوو Lenovo Tab M7: تبلت ارزان با سخت افزار ارزان
تبلت لنوو Lenovo Tab M7: تبلت ارزان با سخت افزار ارزان

تب M7 لنوو دارای یک قاب فلزی شیک، ضخامت ۸٫۳ میلی متر و وزن ۲۳۷ گرم است.

برای بچه‌ها، لنوو نسخه ویژه‌ای با یک قاب محافظ ارائه می‌کند که از پلاستیک نرم ساخته شده و به خوبی از تبلت محافظت می‌کند. این یک پایه پایه تعبیه شده در آستین دارد که به لطف آن می توانید آن را به صورت عمودی و در جهت افقی قرار دهید.

این تبلت دارای پورت microUSB است. سنسور اثر انگشت وجود ندارد، اما تب M7 لنوو دارای یک جک هدفون معمولی و یک اسلات کارت microSD است.
صدای بلندگوی کوچک بالای نمایشگر خوب است.

صفحه نمایش ۷ اینچی دارای رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل است. در نتیجه، صفحه نمایش Tab M7 تراکم پیکسلی کمتری نسبت به سایر تبلت ها دارد که به ویژه در متن قابل توجه است. با این حال، کیفیت های دیگر صفحه نمایش کافی است. پایداری زاویه دید خوب است، رنگ‌ها یکدست به نظر می‌رسند، و برای استفاده در فضای داخلی با ۳۰۰ نیت به اندازه کافی روشن است.

بزرگترین انتقاد به Lenovo Tab M7 سخت افزار ضعیف آن است. این تبلت Android Go را اجرا می‌کند – یک نسخه اندروید سازگار برای سخت‌افزار ضعیف.

حتی برنامه های ساده گاهی اوقات فقط با تاخیر در Tab M7 اجرا می شوند. خود سیستم و برنامه هایی مانند گوگل کروم و یوتیوب خیلی روان کار نمی کنند. به طور کلی، تجربه کاربری چندان راحت نیست.

با این حال، زمان اجرای باتری خوب است. در تست باتری ما، تبلت به مدت زمان اجرای ۸٫۵ ساعت دست یافت. برای این آزمایش، یک ویدیوی HD YouTube را با حداکثر روشنایی در یک حلقه بی پایان اجرا کردیم.

در نهایت، تب M7 لنوو تنها زمانی ارزشمند است که واقعاً بخواهید گهگاهی با تبلت در اینترنت گشت و گذار کنید و تا حد ممکن پول خرج کنید. جایگزین بهتر آمازون Fire HD 8 و HD 8 Plus برای اکثر افراد هوشمند است.

امیدواریم مقاله بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۳ از مجموعه نمایندگی لنوو برای شما مفید بوده باشد.

پرسش و پاسخ

بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۳ برای بازی کدام است؟

Lenovo Yoga Tab 13 یک تبلت همه کاره عالی است و یکی از گزینه های مناسب برای افرادی که با تبلت میخواهند بازی کنند میباشد.

بهترین تبلت لنوو در سال ۲۰۲۳ برای دانش آموزان کدام است؟

Lenovo Duet 3 Chromebook یک تبلت عالی برای دانش آموزان است اگر به دنبال دستگاهی با سیستم عامل Chrome با پایه صفحه کلید و پشتیبانی از قلم هستید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>