تبلت لنوو مدل A7-50 A3500

تبلت لنوو مدل A7-50 A3500

تبلت لنوو مدل A7-50 A3500

تبلت لنوو مدل A7-50 A3500 یک نمونه تبلت میان رده است که این برند معروف چینی سعی کرده تا با عرضه آن بتوانند گروه بیشتری از علاقه مندان و کاربران به تبلت را به سمت خود بکشاند. با اینکه شاید از نظر بعضی فناوری‌ها خیلی بالا نباشد؛ اما ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری به کار رفته درد این مدل، آنچنان هم پایین نیست که نتواند فعالیت های نیمه حرفه‌ای را انجام دهد. در واقع این برند پرآوازه سعی کرده تا در تبلت لنوو مدل A7-50 A3500 از بهترین و باکیفیت‌ترین ابزارهای خود استفاده کند.

حالا در ادامه و در سایت لنوو تهران به بررسی جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت لنوو مدلA7-50 A3500 پرداخته‌ایم.

بررسی تبلت لنوو مدل A7-50 A3500

 A7-50 A3500

A7-50 A3500

ظاهر تبلت

ابعاد این تبلت لنوو برابر با ۹٫۹×۱۲۱٫۲×۱۹۸ میلی‌متر و وزن آن برابر با ۳۲۰ گرم است. ضخامت و وزن این مدل نشان می‌دهد که شما با یک نمونه بسیار نازک و قابل حمل طرف هستید. خود همین ویژگی یکی از مهم ترین مزیت‌های تبلت ها به حساب می‌آید. مورد بعدی بدنه است که باید گفت بدنه تبلت لنوو مدل A7-50 A3500 از جنس پلاستیک است؛ اما کیفیت آن مانند سری‌های قبلی نیست. هرچند که مشکلی در استفاده و مقاومت نداشته و از این رو لازم نیست که نگران این مسئله باشید.

در قسمت بالای این تبلت، درگاه Micro USB و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون قرار گرفته است. در بخش پایین، هیچ گونه درگاهی وجود ندارد و فقط یک سوراخ میکروفن می‌توان مشاهده کرد. در سمت راست، دکمه روشن و خاموش و کم و زیاد شدن و در سمت چپ شیار سیم کارت و شیار کارت حافظه قرار دارند. باید گفت که ساختار آن به صورتی است که امکان استفاده از تمامی درگاه‌ها به راحتی وجود دارد.

مشخصات سخت افزاری

مشخصات سخت افزاری تبلت لنوو مدل A7-50 A3500 برابر با پردازنده مدیا تک چهارهسته ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز همراه با رم ۱ گیگابایتی است. این دو خیلی ظرفیت بالایی نیستند. به ویژه رم آن که انتظار می‌رفت حداقل لنوو ، ظرفیت ۲ گیگابایتی قرار می‌گیرد؛ اما به هر حال در اجرای برنامه‌های سبک مانند اینترنت گردی مشکلی برای آن وجود ندارد. حافظه ۱۶ گیگابایتی آن هم ظرفیت بسیار معمولی به حساب می‌آید که البته می‌توان با استفاده از اسلات میکرو اس دی، میزان فضای ذخیره سازی را تا ۳۲ گیگابایت افزایش داد.

صفحه نمایش

 A7-50 A3500

A7-50 A3500

صفحه نمایش تبلت ،  ۷ اینچ که اندازه نرمال و معمولی به حساب می‌آید. این اندازه برای آن‌هایی که می‌خواهند فیلم تماشا کنند، شاید مناسب نباشد. مجهز بودن به پنل IPS و پشتیبانی از رزولوشن ۸۰۰×۱۲۰۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۲۶۱ppi، باعث می‌شود تا تصاویر با کیفیت معمولی نمایش داده شوند. برای اینترنت گردی یا بازی‌های سبک اندازه مناسبی است. البته نمایشگر این مدل نسبت به سری‌های قبلی در کمی بهینه‌تر شده است. ویژگی دیگر، قابلیت تشخیص چند لمس همزمان است که تجربه کاربری را در این مدل بهینه کرده است.

دیگر ویژگی‌های تبلت لنوو مدل A7-50 A3500

 A7-50 A3500

A7-50 A3500

 A7-50 A3500

A7-50 A3500

  • باتری تبلت در حدود ۳۵۰۰ میلی‌آمپر است که می‌تواند در کاربری معمولی تا ۸ ساعت دستگاه را روشن نگه دارد. همچنین اینکه در حالت استندبای تا دو هفته می‌توان از تبلت استفاده کرد. چنین ویژگی برای این تبلت معمولی، می‌تواند مزیت مناسب و عالی به حساب بیاید.
  • دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو نشان می‌دهد که نمی‌توان از این تبلت برای عکاسی استفاده کرد؛ اما در ارتباط ویدئویی یا ثبت چند تصویر ساده مشکلی در کیفیت نخواهد داشت.
  • سیستم عامل آن نسخه ۴٫۲٫۲ است که نسخه قدیمی است و با آن نمی‌توان اپلیکیشن های جدید نصب کرد؛ اما برای اینترنت گردی یا کسی که بخواهد چند کار خود را از طریق اینترنت انجام دهد، مشکلی به وجود نمی‌آورد. برای نسل جدید که به دنبال نصب اینستاگرام و تلگرام هستند، خرید تبلت لنوو مدل A7-50 A3500 پیشنهاد نمی‌شود.

مشخصات تبلت لنوو مدل A7-50 A3500

ابعاد ۹٫۹×۱۲۱٫۲×۱۹۸ میلی‌متر
وزن ۳۲۰ گرم
پشتیبانی از سیم کارت دارد
تعداد سیم کارت دو عدد
اندازه سیم کارت سایز اصلی (۱۵ × ۲۵ میلی‌متر)

 

جنس بدنه پلاستیک
تراشه Mediatek MT8382 Chipset

 

پردازنده مرکزی Quad-Core Cortex-A7 CPU

 

فرکانس پردازنده مرکزی ۱٫۳ گیگاهرتز

 

پردازنده گرافیک Mali-400MP2

 

مقدار رم ۱ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت
پشتیبانی از حافظه داخلی میکرو اس دی

۳۲ گیگابایت

 

اندازه صفحه نمایش ۷٫۰ اینچ

 

رزولوشن ۸۰۰ × ۱۲۸۰ پیکسل

 

تراکم پیکسلی ۲۱۶ پیکسل بر اینچ

 

سایر قابلیت قابلیت تشخیص چند لمس همزمان

 

 

قابلیت مکالمه دارد
شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G

 

 

۲G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900

 

۳G WCDMA 2100/900MHz

 

۴G -

 

فناوری ارتباطی GPRS, EDGE, Wi-Fi, بلوتوث، OTG

 

رادیو -
وای فای دارد

 

فناوری مکان‌یابی A-GPS

 

بلوتوث دارد
درگاه ارتباطی microUSB

 

NFC -
DLNA -
GPS دارد
درگاه USB میکرو یو اس بی

 

درگاه HDMI -
GPRS دارد
Edge دارد
دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل

 

قابلیت‌های دوربین  رزولوشن ۱۹۴۴ × ۲۵۹۲ پیکسل

قابلیت ثبت موقعیت مکانی و زمانی عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده بر روی آن‌ها (Geo-Tagging)

 

دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل
حسگر شتاب‌سنج (Accelerometer), مجاورت (Proximity Sensor)

 

بلندگو دارد

 

جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا دارد
سیستم عامل  

۴٫۲ Jelly Bean

 

باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۴۵۰ میلی‌آمپر ساعت

حداکثر دو هفته در حالت استندبای، حداکثر ۸ ساعت در کاربری ترکیبی و مداوم

 

سایر قابلیت‌ها قابل به روز رسانی به اندروید ۴٫۴ (کیت‌کت)

 

اقلام همراه دفترچه‌ راهنما، شارژر

 

خرید تبلت لنوو مدل A7-50 A3500

 A7-50 A3500

A7-50 A3500

تبلت لنوو مدل A7-50 A3500 یک نمونه بسیار معمولی است که بیشتر برای فعالیت های اینترنت گردی توصیه می‌شود. با توجه به اینکه از اینترنت نسل چهارم هم پشتیبانی نمی‌کند، پس اگر وای فای دارید، این مدل را تهیه کنید. هرچند این مدل دیگر تولید نمی‌شود. برای خرید و تعمیر تبلت لنوو مدلA7-50 A3500 فقط کافی است تا با نمایندگی لنوو تماس بگیرید. کارشناسان فروش با تجربه ما به تمامی سؤالات شما در خصوص این مدل پاسخ کامل می‌دهند. همچنین واحد تعمیرات لنوو با استفاده از به روزترین تجهیزات و قطعات اصلی اقدام به عیب‌یابی و تعمیر تبلت لنوو مدل A7-50 A3500 می‌کند.

One thought on “تبلت لنوو مدل A7-50 A3500

  • By Arian - Reply

    بشتیبانی تبلت لنوو a7 3500میخوام بشتیبانی نمیشه،برای گوگل بلی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>