lenovo tab 3 8

تبلت لنوو مدل Tab 3 8

تبلت لنوو مدل Tab 3 8

تبلت لنوو مدل Tab 3 8 یک نمونه تبلت میان رده و ارزان قیمت است که می‌توان برای انجام فعالیت‌های روزمره استفاده کرد. با اینکه لنوو سعی کرده تا ویژگی‌های مناسبی را در این مدل در نظر بگیرد؛ اما به هر حال باید تأکید کرد که تبلت لنوو مدل Tab 3 8 را نمی‌توان یک مدل حرفه‌ای به حساب آورد. فقط بعضی ویژگی‌های آن به نوعی مزیت این مدل به حساب می‌آیند که حالا در ادامه ویژگی‌های فنی و ظاهری این مدل را به دقت معرفی و بررسی خواهیم کرد.

ویژگی‌های تبلت لنوو مدل Tab 3 8

lenovo tab 3 8

lenovo tab 3 8

ظاهر تبلت

ابعاد این تبلت برابر با ۸٫۹×۱۲۵×۲۱۰ میلی‌متر و ۳۵۲ گرم وزن دارد. باید گفت که از نظر ابعاد وزن مناسب است و مشکلی برای کاربر در هنگام حمل به وجود نمی‌آورد. در خصوص ظاهر، هیچ بافتی روی بدنه آن وجود ندارد. ساده بودن با اینکه می‌تواند خود یکی از بهترین المان‌های زیبایی باشد؛ اما احتمال سرخوردن از دست را هم افزایش خواهد داد. مسئله دیگر اینکه روی بدنه برند لنوو حک شده است؛ اما به نظر خیلی این حکاکی عمیق نبوده و بعد از مدتی استفاده محو می‌شود. به این صورت که تشخیص برند اصلی در یک نگاه برای کاربر سخت خواهد شد.

مشخصات سخت افزاری

lenovo tab 3 8

lenovo tab 3 8

همانطور که در بالا هم نوشتیم، از نظر مشخصات سخت افزاری، این مدل ویژگی‌های بالایی ندارد. به هر حال این انتظار می‌رفت که لنوو حداقل در این مورد حرفه‌ای‌تر عمل کند. پردازنده این مدل شامل تراشه مدیاتک MTK8735P چهار هسته‌ای با سرعت ۱ گیگاهرتز و رم ۲ گیگابایت است. در ظاهر این دو مشخصه مناسبی برای اجرای برنامه‌های عادی به حساب می‌آیند. از آنجا که تبلت لنوو مدل Tab 3 8 یک تبلت خانوادگی است، برای همین داشتن مشخصات بیشتر از این خیلی کاربرد ندارد و قیمت آن را هم بیشتر خواهد کرد. یکی از معایب این تبلت، داشتن حافظه کم است؛ حافظه ۱۶ گیگابایتی که اصلاً این روزها با توجه به انواع اپلیکیشن ها، ظرفیت مناسبی به حساب نمی‌آید. البته در این مدل از افزایش حافظه از طریق میکرو اس دی پشتیبانی می‌شود؛ اما حداکثر ظرفیت ۳۲ گیگابایت است. برای آن‌هایی که کارهای معمولی انجام می‌دهند، این ظرفیت می‌تواند مناسب باشد. البته یک مزیت منحصر به فردی دارد که کمی تعجب‌برانگیز خواهد بود؛ پشتیبانی از بلندگوی دالبی که لذت تماشای فیلم را از طریق این تبلت لنوو دوچندان می‌کند.

صفحه نمایش

صفحه نمایش ۸ اینچی اندازه مناسبی برای این مدل تبلت به حساب می‌آید. رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۱۸۹ پیکسل بر اینچ با اینکه خیلی ویژگی بالایی نیست؛ اما می‌تواند تصاویر ویدئوها را با کیفیت بسیار بالایی نشان دهد. برای کاربری عادی این نمایشگر گزینه مناسبی است. از دیگر قابلیت‌های نمایشگر تبلت لنوو مدل Tab 3 8 پشتیبانی از فرمان چند لمسی است که باعث بهینه کردن تجربه کاربری شده است.

اما بین همه ویژگی‌های عمومی که در تبلت لنوو مدلTab 3 8 وجود دارد، قابلیتی را می‌توان در این مدل پیدا کرد که آن را نسبت به بقیه واقعاً متمایز کرده است. این مدل از قابلیت حسگر نور محیط پشتیبانی می‌کند. بودن این حسگر باعث می‌شود تا اگر از یک محیط روشن به محیط تاریک بروید، چشمانتان اذیت نشود. به عبارتی، مشکلی در دیدن تصاویر نداشته باشید. این قابلیت را شاید بتوان برگ برنده تبلت لنوو مدلTab 3 8 معرفی کرد.

دیگر قابلیت‌ها

lenovo tab 3 8

lenovo tab 3 8

lenovo tab 3 8

lenovo tab 3 8

  • این تبلت دارای حالت Kid’s Mode است. به این صورت که می‌توان برای تبلت رمز یا الگویی را تعریف کرد تا دسترسی کودک را محدود و کنترل کنید.
  • دوربین اصلی این مدل ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۲ مگاپیکسل است. این دو دوربین ظرفیت مناسبی به هستند و امکان ثبت تصاویر و تماس ویدئویی باکیفیتی را به کاربر می‌دهد.
  • اندروید ۶ این مدل خیلی بالا نیست و شاید در نصب بعضی از اپلیکیشن های جدید، مشکلاتی داشته باشید.
  • باتری تبلت دارای ظرفیت ۴۲۹۰ میلی‌آمپر بر ساعت که می‌تواند تا ۸ ساعت دستگاه را روشن نگه دارد. برای کاربری معمولی، این ظرفیت مناسب به نظر می‌رسد.
  • یکی از مزیت‌های تبلت لنوو مدل Tab 3 8، مقاومت آن در برابر گردوخاک است. برای آن‌هایی که در کارگاه یا محیطشان، آلودگی و خاک زیاد است، مشکلی در استفاده از این دستگاه نخواهند داشت.

امکانات تبلت لنوو مدل Tab 3 8

ابعاد ۸٫۹×۱۲۵×۲۱۰ میلی‌متر
وزن ۳۵۲ گرم
پشتیبانی از سیم کارت دارد
تعداد سیم کارت دو عدد – دارای مکالمه
اندازه سیم کارت سایز میکرو (۱۲ × ۱۵ میلی‌متر)

 

جنس بدنه پلاستیک
تراشه MediaTek Chipset

 

پردازنده مرکزی ۶۴bit Quad-Core CPU

 

فرکانس پردازنده مرکزی ۱٫۰ گیگاهرتز

 

پردازنده گرافیک -

 

مقدار رم ۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت
پشتیبانی از حافظه داخلی microSD

-          ۳۲ گیگابایت

اندازه صفحه نمایش ۸٫۰ اینچ

 

رزولوشن ۱۲۸۰ × ۸۰۰ پیکسل

 

تراکم پیکسلی ۱۸۹ پیکسل بر اینچ

 

سایر قابلیت قابلیت دریافت چند لمس همزمان

دارای نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰

قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ

 

قابلیت مکالمه دارد
شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G

 

۲G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900

 

۳G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100

 

۴G LTE band 1|2100, 3|1800, 7|2600, 8|900, 28|700

 

فناوری ارتباطی بلوتوث، EDGE, GPRS, رادیو، Wi-Fi

 

رادیو -
وای فای Wi-Fi 802.11 a/b/g/n

 

فناوری مکان‌یابی A-GPS, GPS

 

بلوتوث ۴٫۰
درگاه ارتباطی miniUSB

 

NFC ندارد
DLNA ندارد
GPS دارد
درگاه USB میکرو
درگاه HDMI -
GPRS -
Edge -
دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)

 

دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل
حسگر شتاب‌سنج (Accelerometer), سنجش نور محیط (Light Sensor), مجاورت (Proximity Sensor)

 

بلندگو بلندگو با فناوری Dolby Atmos

 

جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا دارد
سیستم عامل ۶٫۰ Marshmallow

 

باتری با ظرفیت ۴۲۹۰ میلی‌آمپر سات

حداکثر ۸ ساعت در کاربری ترکیبی و مداوم

 

سایر قابلیت‌ها مقاومت در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار (IP52)

 

اقلام همراه شارژر، کابل USB, دفترچه‌ راهنما

 

 

خرید تبلت لنوو مدل Tab 3 8

lenovo tab 3 8

lenovo tab 3 8

lenovo tab 3 8

lenovo tab 3 8

تبلت لنوو مدلTab 3 8 یک نمونه خانوادگی است و نباید از آن انتظار انجام عملیات سنگین را داشت. همه مشخصات در این مدل در حالت پایه قرار گرفته است. برای خرید تبلت لنوو مدل Tab 3 8 فقط کافی است تا با نمایندگی لنوو تماس بگیرید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>