lenovo tab 4 8 4g

تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G

تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G

تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G یک نمونه کاملاً اقتصادی و میان رده است که چندین مزیت نسبت به بقیه مدل‌های تبلت لنوو دارد. اندازه صفحه ۸ اینچ و وزن سبک و همچنین داشتن ویژگی‌های سخت افزاری مناسب، این مدل تبلت را به یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین نمونه‌های موجود در بازار تبدیل کرده است. در طراحی و ساخت تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G سعی شده تا تمامی امکانات لازم برای انجام فعالیت‌های روزمره بدون مشکلی در سرعت اجرا و کیفیت قرار داده شود. اگر به دنبال تبلتی معمولی اما مقاوم و با ساختار داخلی حرفه‌ای هستید، این مدل می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

ویژگی‌های تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G

lenovo tab 4 8 4g

lenovo tab 4 8 4g

ظاهر تبلت

اندازه ابعاد این تبلت برابر با ۸٫۳×۱۲۴×۲۱۱ میلی‌متر است و ۳۲۰ گرم وزن دارد. برخلاف اندازه صفحه ۸ اینچ که انتظار می‌رفت ابعاد بزرگ‌تری داشته باشد، برعکس ضخامت کمی داشته و با توجه به وزن سبک آن، کاربر به‌راحتی می‌تواند آن را با یک دست نگه دارد و با خود به هر نقطه‌ای یا مکانی درون کیف مخصوص حمل کند. ساختار بدنه ساده خود بر زیبایی این مدل افزوده است. همچنین اینکه بدنه آن از جنس پلاستیک مقاوم است که علاوه بر سبک‌تر کردن، آن را در برابر ضربات ساده محافظت می‌کند.

مشخصات سخت افزاری

lenovo tab 4 8 4g

lenovo tab 4 8 4g

lenovo tab 4 8 4g

lenovo tab 4 8 4g

lenovo tab 4 8 4g

lenovo tab 4 8 4g

پردازنده مرکزی تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G از نوع چهار هسته‌ای Quad-Core Cortex A53 با تراشه Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425 است. این نوع پردازنده جزو یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید که قابلیت پردازش راحت و سریع اطلاعات را به استفاده کنندگان می‌دهد. همچنین از مدل از رم ۲ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. ۲ گیگابایت ظرفیت مناسبی است و برای انجام فعالیت‌های معمولی و روزمره و حتی گیمینگ هم مشکلی برای کاربران به وجود نمی‌آورد. علاوه بر این، پردازنده گرافیکی آن هم از نوع Adreno 308 است که در تمامی تبلت ها از این مدل استفاده می‌شود و مشکلی در اجرای برنامه‌های گرافیکی ایجاد نمی‌کند.

حافظه تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G برابر با ۱۶ گیگابایت است که ظرفیت ذخیره‌سازی بالایی نمی‌توان در نظر گرفت. البته لنوو در تمامی تبلت های خود امکان افزایش حافظه را از طریق نصب کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت را داده است. باز هم نمی‌توان گفت که جمع این دو خیلی زیاد می‌شود؛ اما برای آن‌هایی که نیازی به نصب برنامه‌های زیاد ندارند، ظرفیت مناسبی خواهد بود.

صفحه نمایش

lenovo tab 4 8 4g

lenovo tab 4 8 4g

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G در اندازه صفحه نمایش است.شرکت لنوو در بیشتر تبلت های میان رده خود از نمایشگرهای ۷ اینچی استفاده کرده است؛ اما با تغییر و بزرگ‌تر کردن صفحه نمایش آن به ۸ اینچ و امکان پشتیبانی از ده فرمان لمسی به طور همزمان، باعث بهبود بهتر تجربه کاربری شده است. علاوه بر این، رزولوشن ۸۰۰×۱۲۰۰ پیکسل و فناوری HD باعث می‌شود تا تصاویر در تبلت با کیفیت بالایی نمایش داده شوند. حداقل باید گفت که کاربر در مشاهده تصاویر مشکلی از بابت کیفیت آن‌ها نخواهد داشت.

دیگر قابلیت‌ها

  • این تبلت دارای قابلیت نصب دو سیم کارت به اندازه نانو را دارد که این یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد تبلت لنوو مدلTab 4 8 4G است. همچنین اینکه قابلیت مکالمه دارد.
  • پشتیبانی از فناوری‌های اینترنت نسل چهارم، وای فای، اج، بلوتوث و جی پی اس امکان ارتباط دهی را از طریق بستر اینترنت برای کاربران بسیار راحت‌تر کرده است.
  • درگاه میکرو یو اس بی آن هم امکان اتصال انواع دستگاه‌های مختلف را به این مدل تبلت می‌دهد.
  • دوربین اصلی تبلت لنوو مدلTab 4 8 4G برابر با ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۲ مگاپیکسل است. برای یک تبلت معمولی، این ویژگی دوربین‌ها، ظرفیت بالایی به حساب می‌آید. البته سه تفاوت در دوربین این مدل با بقیه نمونه‌های دیگر وجود دارد؛ پشتیبانی از قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس و ویدئو، فوکوس با اشاره روی سوژه و تشخیص چهره است. با استفاده از این سه ویژگی دوربین تبلت لنوو می‌توان عکس‌های بهتر و باکیفیت‌تری نسبت به دیگر مدل‌های میان رده لنوو ثبت کرد.
  • اندروید ۷٫۱ که خیلی بالا و به روز به حساب نمی‌آید؛ اما در نصب بسیاری از اپلیکیشن های کاربردی مشکلی وجود نخواهد داشت.
  • باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپری آن به حدی قوی و باکیفیت است که می‌تواند دستگاه را تا ۱۴ روز فعال و آماده به کار نگه دارد.

امکانات تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G

lenovo tab 4 8 4g

lenovo tab 4 8 4g

 

ابعاد ۸٫۳×۱۲۴×۲۱۱ میلی‌متر
وزن ۳۲۰ گرم
پشتیبانی از سیم کارت دارد
تعداد سیم کارت دو عدد – دارای مکالمه
اندازه سیم کارت سایز نانو (۸٫۸ × ۱۲٫۳ میلی‌متر)
جنس بدنه پلاستیک
تراشه Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425 Chipset
پردازنده مرکزی Quad-core Cortex-A53 CPU
فرکانس پردازنده مرکزی ۱٫۴ گیگاهرتز
پردازنده گرافیک Adreno 308 GPU
مقدار رم ۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت
پشتیبانی از حافظه داخلی دارد – حافظه میکرو است تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت
اندازه صفحه نمایش ۸ اینچ
رزولوشن HD | 1280 x 800 پیکسل
تراکم پیکسلی ۱۸۹ پیکسل بر اینچ
سایر قابلیت قابلیت دریافت تا ۱۰ لمس همزمان

نسبت تصویر ۱۶:۱۰

قابلیت مکالمه دارد
شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G
۲G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
۳G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
۴G LTE band 1|2100, 3|1800, 7|2600, 8|900, 28|700
فناوری ارتباطی EDGE, Wi-Fi, بلوتوث، رادیو
رادیو FM Radio
وای فای دارد
فناوری مکان‌یابی A-GPS
بلوتوث دارد
درگاه ارتباطی microUSB
NFC ندارد
DLNA -
GPS دارد
درگاه USB دارد
درگاه HDMI -
GPRS -
Edge دارد
دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)

قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)

قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)

دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل
حسگر شتاب‌سنج (Accelerometer), مجاورت (Proximity Sensor)

 

بلندگو دارد
جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا دارد
سیستم عامل Nougat 7.1

 

باتری ظرفیت ۴۸۵۰ میلی‌آمپر با قابلیت ۱۴ روز حالت آماده به کار
سایر قابلیت‌ها HSPA با سرعت دانلود ۴۲٫۲ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵٫۷۶ مگابیت بر ثانیه

LTE از نوع Cat4 با سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه

دارای گواهینامه RoHS

 

اقلام همراه دفترچه‌ راهنما، کابل USB, شارژر

 

خرید تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G

تبلت لنوو مدلTab 4 8 4G نمونه‌ای فراتر از میان رده به حساب می‌آید. بعضی از امکانات این مدل در تبلت های حرفه‌ای دیده می‌شود. اگر به دنبال تبلتی با قیمت مناسب اما با ویژگی‌های کاربردی بالایی هستید، خرید این مدل پیشنهاد می‌شود. برای خرید تبلت لنوو مدلTab 4 8 4G فقط کافی است تا با نمایندگی محصولات لنوو تماس بگیرید تا کارشناسان شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>