تبلت لنوو مدل Tab E7 TB-7104F

تبلت لنوو مدل Tab E7 TB-7104F

تبلت لنوو مدل Tab E7 TB-7104F

تبلت لنوو مدل Tab E7 TB-7104F یک دستگاه کوچک و جمع وجور و البته بدون سیم کارت است. اینکه تبلتی الآن بدون سیم کارت باشد، کمی تعجب‌آمیز است.  در حال حاضر تبلت ها فقط کاربرد وبگردی ندارند و بیشتر کاربران از آن به عنوان وسیله‌ای برای ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.  برای اتصال به شبکه‌های اجتماعی  مانند واتس اپ یا تلگرام  سیم کارت خور بودن دستگاه خیلی مهم است؛ اما به هر حال هستند افرادی که از تبلت فقط برای وبگردی و بازی استفاده می‌کنند. حداقل اینکه برای فرزند خردسال خود را به دنبال تبلتی برای بازی هستند.  اگر هدف این است، تبلت لنوو مدل Tab E7 TB-7104F   گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود.

مثل همیشه حالا باید به بررسی ویژگی‌های فنی و ظاهری تبلت لنوو بپردازیم.

ویژگی‌های تبلت لنوو مدل Tab E7 TB-7104F

Tab E7 TB-7104F

Tab E7 TB-7104F

ظاهر

تبلت لنوو مدل Tab E7 TB-7104F دارای بدنه‌ای بسیار ساده و با رنگ مشکی است. دکمه‌های آن در سمت راست قرار گرفته که حالت مناسبی برای استفاده کاربران است. ابعاد این مدل برابر با ۱۰٫۳۵×۱۱۰٫۵×۱۹۳٫۲ میلی‌متر و وزن ۲۷۲ گرم، این مدل را به یکی از خوش‌دست‌ترین و قابل‌حمل‌ترین تبلت دنیا تبدیل کرده است. در حقیقت ضخامت کم و وزن پایین به راحتی بتوان آن را در کیف جای داد و با خود به هر جایی برد. البته وزن سبک آن مزیت برای عالی برای کودکان به حساب می‌آید. برای آن‌هایی که به دنبال تبلتی برای فرزندان خود به منظور بازی هستند، این گزینه به دلیل وزن پایین گزینه مناسبی برای خرید است.

مشخصات سخت افزاری

باید گفت که از تبلت لنوو مدل Tab E7 TB-7104F نباید انتظار زیادی در سخت افزار داشت. این یک مدل کاملاً معمولی است و برای اجرای بازی و وبگردی استفاده می‌شود؛ البته اجرای بی‌دردسر بازی هم مسئله‌ای نیست که بتوان آن را نادیده گرفت؛ اما تا حدی می‌توان با آن بازی‌های متوسط یا کارهای وبگردی را انجام داد. پردازنده این مدل دارای تراشه MediaTek MT8167 و از نوع ARM Cortex-A7 است. پردازنده گرافیکی آن هم از نوع ARM Mali-400 است. این پردازنده برای فعالیت‌های معمولی مناسب است.

رم این دستگاه ۱ گیگابایت است. باید گفت که رم بالایی نیست و در اجرای چندین برنامه به طور همزمان، به احتمال زیاد کاربر به مشکلاتی برخواهد خورد. برای همین نباید چندین برنامه یا صفحه وب مختلف را باز کرد.

حافظه این تبلت لنوو ۸ گیگابایت است. به ظاهر اندازه مناسبی است؛ اما شرکت لنوو در این مدل هم جایگاه اسلات میکرو اس دی برای افزایش ظرفیت قرار داده است.

صفحه نمایش

Tab E7 TB-7104F

Tab E7 TB-7104F

تبلت لنوو مدلTab E7 TB-7104F صفحه نمایش ۷ اینچی دارد. از نظر اندازه صفحه باید گفت که تقریباً برابر با بقیه مدل‌های لنوو است. شاید یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این مدل را بتوان نمایشگر معرفی کرد. رزولوشن ۶۰۰×۱۰۲۴ پیکسل و پشتیبانی از فناوری TFT LCD در نمایش باکیفیت المان‌ها هیچ مشکلی ندارد.

دو عامل در تبلت ها خیلی مهم هستند؛ یکی ویژگی‌های سخت افزاری داخلی است که در این مدل تقریباً می‌توان گفت مناسب است و دیگر نمایشگر که تبلت لنوو مدل Tab E7 TB-7104F به خوبی عمل کرده است.

دیگر ویژگی‌ها

این مدل تبلت قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را ندارد. پس فقط می‌توان از وای فای برای اتصال به اینترنت استفاده کرد. نبود این مسئله و آن هم امروز، یک عیب بزرگی به حساب می‌آید؛ اما اگر فقط هدف اینترنت گردی و بازی است، کاربر با آن مشکلی نخواهد داشت. البته می‌توان فایل‌ها را از طریق بلوتوث هم منتقل کرد.

امکان اتصال دستگاه با استفاده از پورت میکرو USB وجود دارد. پس می‌توان فایل‌هایی را به این دستگاه منتقل کرد. برخی تا می‌شوند که از داشتن سیم کارت پشتیبانی نمی‌کنند، آن را یک وسیله غیرکاربردی می‌دانند؛ اما باید گفت که لنوو فکر همه چیز را کرده است.

رزولوشن دوربین عقب و جلو به ترتیب ۲ و ۳ مگاپیکسل است. دوربین بالایی نیستند؛ اما برای برقراری ارتباط تصویری از طریق اسکایپ، مشکلی در کیفیت تصویر نخواهند داشت.

نسخه اندروید این دستگاه ۸ است. می‌توان گفت که یکی از به‌روزترین نسخه‌های اندرویدی است که در نصب انواع اپلیکیشن، کاربر با مشکلی مواجه نخواهد شد.

مشخصات تبلت لنوو مدل Tab E7 TB-7104F

Tab E7 TB-7104F

Tab E7 TB-7104F

ابعاد ۱۰٫۳۵×۱۱۰٫۵×۱۹۳٫۲ میلی‌متر
وزن ۲۷۲ گرم
پشتیبانی از سیم کارت ندارد
تعداد سیم کارت -
اندازه سیم کارت -
جنس بدنه -
تراشه MediaTek MT8167
پردازنده مرکزی ARM Cortex-A7
فرکانس پردازنده مرکزی ۱٫۳ گیگاهرتز
پردازنده گرافیک ARM Mali-400
مقدار رم ۱ گیگابایت
حافظه داخلی ۸ گیگابایت
پشتیبانی از حافظه داخلی دارد – حافظه میکرو اس دی
اندازه صفحه نمایش حدود ۷ اینچ (بین ۷ و ۸ اینچ)
رزولوشن ۶۰۰×۱۰۲۴ پیکسل
تراکم پیکسلی -
سایر قابلیت -
قابلیت مکالمه -
شبکه‌های ارتباطی -
۲G -
۳G -
۴G -
فناوری ارتباطی  Wi-Fi, بلوتوث
رادیو -
وای فای دارد
فناوری مکان‌یابی -
بلوتوث دارد
درگاه ارتباطی microUSB
NFC ندارد
DLNA ندارد
GPS -
درگاه USB دارد – میکرو یو اس بی
درگاه HDMI -
GPRS -
Edge ندارد
دوربین اصلی ۲ مگاپیکسل
فلش ندارد
دوربین سلفی ۳ مگاپیکسل
حسگر شتاب‌سنج (Accelerometer)
بلندگو دارد
جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا دارد
سیستم عامل اندروید ۸
باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۲۷۵۰ آمپرساعت
باتری قابل تعویض -
اقلام همراه شارژر، محافظ صفحه نمایش، قاب ژله ای

خرید تبلت لنوو مدل Tab E7 TB-7104F

Tab E7 TB-7104F

Tab E7 TB-7104F

تبلت لنوو مدلTab E7 TB-7104F مناسب کاربری‌های معمولی است؛ وبگردی و بازی. همچنین برای برقراری ارتباط تصویری از طریق اسکایپ هم مشکلی ندارد. به هر حال نباید از این مدل توقع انجام فعالیت حرفه‌ای را داشت؛ اما در اجرای برنامه‌های ساده هیچ مشکلی ندارد.

برای خرید تبلت لنوو مدل Tab E7 TB-7104F فقط کافی است تا با نمایندگی فروش محصولات لنوو تماس بگیرید. کارشناسان ما به تمامی سؤالات شما در هنگام خرید این مدل پاسخ کامل خواهند داد. همچنین اینکه شما را در خصوص خرید دیگر مدل‌ها هم راهنمایی خواهند کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>