lenovo tab m10 tb-x606x

تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606X

تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606X

تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606X یک نمونه بسیار حرفه‌ای است که شرکت لنوو با طراحی و ساخت آن توانسته قدرت ماورایی خود را نشان دهد. بیشتر علاقه‌مندان به تبلت و فناوری فکر می‌کنند که لنوو در تولید نمونه‌های میان رده قوی است؛ در صورتی که این برند توانسته با عرضه مدل‌های قوی‌تر، حتی گوی رقابت را از دیگر برندهای با قدمت بیشتر از خود بگیرد. تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606X همان نمونه‌ای است که با ویژگی‌های سخت افزاری قوی و اندازه بزرگ خود فروش بالایی را به دست آورده است.

حالا قصد داریم تا ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606X بررسی کنیم. در حقیقت چه امکاناتی دارد که رتبه بالایی در فروش به دست بیاورد.

ویژگی‌های تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606X

lenovo tab m10 tb-x606x

lenovo tab m10 tb-x606x

ظاهر تبلت

ابعاد تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606X برابر با ۸۱×۱۵۰×۲۴۰ میلی‌متر و وزن آن ۴۶۰ گرم است. این ابعاد و وزن واقعاً برای یک تبلت بسیار زیاد است؛ اما وقتی ویژگی‌های سخت افزاری و همچنین باتری این مدل را بررسی می‌کنیم، چنین اندازه‌هایی کاملاً هم طبیعی به نظر می‌رسند. البته به دلیل ابعاد زیاد، نمی‌توان با یک دست آن را نگه داشت. همچنین وزن تقریبا نیم کیلویی هم در دراز مدت می‌تواند دست را خسته کند. پس بهتر است که برای استفاده آن را روی میز قرار دهید یا نشسته و روی پا استفاده کنید. در واقع با دست‌های خود در هوا نگه ندارید.

لنوو در طرح ظاهر پشتی این مدل، متفاوت عمل کرده است. در واقع طرح آن ساده نیست و یک بافتی دارد که همین مسئله باعث می‌شود تا مانع از لیز خوردن روی دست کاربر شود.

سخت افزاری داخلی

تفاوت تبلت ها در سخت افزار داخلی است. تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606X با داشتن سخت افزار قدرتمند، نه تنها می‌تواند برای فعالیت‌های روزمره و عادی استفاده شود، بلکه می‌توان با آن کارهای حرفه‌ای را هم انجام داد. پردازنده مدیاتک Helio P22T با هشت هسته یک نمونه پرقدرت است که می‌تواند اجرای برنامه‌های سنگین را به طور پشتیبانی کند. رم ۴ و حافظه ۶۴ گیگابایتی در کنار پردازنده، جفت مناسبی برای اجرای اپلیکیشن های سنگین خواهند بود. البته این تبلت لنوو از حافظه جانبی تا ظرفیتی با حداکثر ۲۵۶ گیگابایت به طور کامل پشتیبانی می‌کند. به این صورت دیگر کاربر نگران کمبود حافظه نخواهد بود. البته این مدل پردازنده گرافیکی همانند بقیه دارد؛ اما این مسئله در تبلت خیلی مهم نیست.

صفحه نمایش

lenovo tab m10 tb-x606x

lenovo tab m10 tb-x606x

یکی از ویژگی‌هایی متمایزکننده تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606X، نمایشگر آن است که اندازه ۱۰ اینچ دارد؛ برخلاف بسیاری از تبلت ها که اندازه متوسط ۸ اینچی دارند. همچنین اینکه به دلیل داشتن کناره‌های کم این مدل، تجربه کاربری بهتری به فرد می‌دهد. پشتیبانی از رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل در اینچ باعث شده تا تصاویر باکیفیت بسیار بالاتری نسبت به بقیه نمایش داده شوند. برای آن‌هایی که می‌خواهند با تبلت بازی کنند یا فیلم و سریال ببینند، این مدل گزینه مناسبی برای انتخاب خواهد بود. البته داشتن بعضی قابلیت‌های صفحه نمایش لمسی از جمله IPS، TDDI، تاچ اسکرین، ۲۲۰ PPI و ۳۳۰ نیتس، نمایشگر این مدل را یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار داده است.

دیگر قابلیت ها

  • پشتیبانی از شبکه ۴G که امکان اتصال به اینترنت پرسرعت را می‌دهد. ۴G در حال حاضر از جدیدترین‌ها بوده که کاربر می‌تواند در هر نقطه‌ای به راحتی از اینترنت گوشی خود استفاده کند.
  • باتری تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606 یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این نمونه است. پشتیبانی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری که می‌تواند به طور مداوم تا ۹ ساعت کامل روشن بماند. برای آن‌هایی که نیاز دارند تا از تبلت در طول روز کاری بیشتر از همه استفاده کنند، داشتن چنین باتری تبلت قدرتمندی می‌تواند خیالشان از بابت تأمین انرژی لازم راحت کند.
  • اندروید ۹٫۰ که امکان نصب انواع اپلیکیشن های جدید را به کاربران می‌دهد.
  • یکی دیگر از مزیت‌های این مدل، داشتن دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و با قابلیت فوکوس خودکار و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس فیکس است. دو ویژگی که می‌توان با آن‌ها تصاویر باکیفیت‌تری ثبت کرد. همچنین در تماس‌های ویدئویی، تصویر کاربران واضح‌تر و با جزئیات بهتری نمایش داده خواهند شد.

قابلیت‌های تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606

lenovo tab m10 tb-x606x

lenovo tab m10 tb-x606x

ابعاد ۸۱×۱۵۰×۲۴۰ میلی‌متر
وزن ۴۶۰ گرم
پشتیبانی از سیم کارت دارد
تعداد سیم کارت یک عدد
اندازه سیم کارت -
جنس بدنه -
تراشه MediaTek
پردازنده مرکزی MediaTek® Helio P22T Tab, Octa-Core
فرکانس پردازنده مرکزی ۱٫۸up2.3 گیگاهرتز
پردازنده گرافیک Integrated
مقدار رم ۴ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
پشتیبانی از حافظه داخلی دارد – حافظه میکرو است تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت
اندازه صفحه نمایش ۱۰ اینچ
رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل
تراکم پیکسلی ۱۲۰۰x1920 پیکسل بر اینچ
سایر قابلیت -
قابلیت مکالمه IPS, TDDI, touch screen, 220 PPI, 330 nits
شبکه‌های ارتباطی ۳G-4G
۲G -
۳G دارد
۴G دارد
فناوری ارتباطی GPRS, Wi-Fi, بلوتوث
رادیو -
وای فای دارد
فناوری مکان‌یابی -
بلوتوث ۵٫۰
درگاه ارتباطی -
NFC -
DLNA -
GPS -
درگاه USB -
درگاه HDMI -
GPRS دارد
Edge -
دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل
فلش ندارد
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
حسگر -
بلندگو دارد
جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا دارد
سیستم عامل اندروید ۹
باتری ظرفیت ۵۰۰۰ آمپرساعت تا ۹ ساعت
باتری قابل تعویض -
اقلام همراه شارژر، دفترچه راهنما

خرید تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606

تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606 مدل مناسبی برای آن‌هایی است که می‌خواهند در طول روز از تبلت برای انجام فعالیت‌های خود استفاده کنند. داشتن قابلیت‌های سخت افزاری مناسب و همچنین صفحه نمایش با کیفیت بالا این مدل را به یک نمونه پرقدرت در بین محصولات تبلت لنوو تبدیل کرده است. دانشجویان، مدیران شرکت‌ها، خبرنگاران، فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ و حسابداران می‌توانند از این تبلت برای انجام فعالیت‌های روزمره خود استفاده کنند.

برای خرید تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606 فقط کافی است تا با نمایندگی فروش تبلت لنوو در تهران تماس بگیرید. تمامی کارشناسان ما به سؤالات شما به طور کامل در خصوص خرید این مدل و تناسب داشتن آن با نیازهای شما پاسخ کامل خواهند داد. همچنین اینکه شما را در خصوص تهیه دیگر مدل‌ها هم راهنمایی خواهند کرد.همچنین شما میتوانید از طریق سایت lenovotehran.com خرید خود را انجام دهید.

One thought on “تبلت لنوو مدل Tab M10 TB-X606X

  • By Farhad - Reply

    قیمت تبلت x606چند هست

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>