lenovo tab m10 x505x

تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X

تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X

تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X یک نمونه تبلتی است که مهم‌ترین مزیت‌های آن، بزرگ بودن صفحه و پشتیبانی از فرمان چند لمسی است. همچنین به دلیل پشتیبانی از فناوری‌های به روز و داشتن سخت افزارهای بالا، مدل نیمه‌حرفه‌ای به حساب می‌آید و از این رو می‌توان با آن فعالیت‌های بیشتری را انجام داد. ویژگی متمایزکننده دیگر اینکه شرکت لنوو در طراحی و ساخت تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X سعی کرده تا بسیاری از امکاناتی که در دیگر مدل‌هایش وجود ندارد، قرار دهد.

مسلماً ویژگی‌ها و قدرت هر تبلتی است که به اصطلاح عیار آن را مشخص می‌کند. در این مطلب ویژگی‌های فنی و ظاهری تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

ویژگی‌های تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X

lenovo tab m10 x505x

lenovo tab m10 x505x

ظاهر تبلت

ابعاد تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X برابر با ۶۰×۱۸۰×۲۶۰ میلی‌متر است و ۴۸۰ گرم وزن دارد. از نظر ابعاد و وزن کمی زیاد و سنگین به نظر می‌رسد؛ اما با توجه داشتن امکانات سخت افزاری زیاد و پشتیبانی از باتری ۴۸۵۰ میلی‌متری، این مقدارها کاملاً مناسب هستند. فقط اینکه حتماً برای نگهداری از دو دست خود استفاده کرد. همچنین به دلیل وزن بالایش، امکان خسته شدن دست کاربر در نگهداری دراز مدت زیاد خواهد بود. این مدل در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده است که همین مسئله می‌تواند دست کاربر را در انتخاب رنگ مناسب با توجه به شرایط خود باز کند.

مشخصات سخت افزاری

لنوو در این مدل از تراشه SnapDragon 429 شرکت کوالکوم استفاده کرده است. این پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس مرکزی ۲ گیگاهرتز می‌تواند فعالیت‌های عادی تا نیمه‌حرفه‌ای را به راحتی و بدون دردسری پردازش کند. رم ۲ گیگابایت ظرفیت متوسطی در حال حاضر برای یک تبلت به حساب می‌آید؛ اما نمی‌توان از تبلت برای فعالیت‌های بسیار سنگین یا انجام برنامه‌های زیاد استفاده کرد. مورد بعدی حافظه ۳۲ گیگابایتی است که در این مدل پشتیبانی می‌شود. این فضا، ظرفیت مناسبی بوده و می‌تواند حجم زیادی از اطلاعات مختلف از جمله فایل‌های صوتی و تصویری، بازی و اپلیکیشن های مختلف را در خود جای دهد. همچنین لنوو هم مانند همیشه از این مدل امکان اضافه کردن حافظه با اضافه کردن اسلات میکرو اس دی تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را قرار داده است. باید گفت که حداقل خیال کاربر از بابت این فضای ذخیره سازی خیلی راحت خواهد بود. مورد آخر، پردازنده گرافیکی Aderno 504 است که برای تبلتی مناسب است.

صفحه نمایش تبلت

lenovo tab m10 x505x

lenovo tab m10 x505x

صفحه نمایش تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X دارای اندازه ۱۰ اینچ است که اندازه بزرگی بوده و از همه مهم‌تر از فرمان چندلمسی هم پشتیبانی می‌کند. این مسئله می‌تواند تجربه کاربری با این دستگاه را بسیار بهینه‌تر کند. پشتیبانی از رزولوشن ۸۰۰×۲۸۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۱۴۳ پیکسل بر اینچ و همچنین صفحه IPS با پنل LCD کیفیت بالایی در نمایش تصاویر و ویدئوها دارد. نمایش باکیفیت تصاویر در تبلت ها اهمیت زیادی دارد که لنوو همیشه در ساخت محصولات خود سعی کرده است تا این مسئله بیشتر از همه دقت داشته باشد.

دیگر قابلیت‌ها

  • تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X دارای اسلات سیم کارت یک عددی بوده و همچنین قابلیت مکالمه هم دارد. داشتن این ویژگی علاوه بر قابلیت مکالمه باعث می‌شود تا کاربر بتواند از شبکه‌های اجتماعی ارتباطی مانند تلگرام و واتس اپ هم استفاده کند.
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G و GPS، امکان راحت‌تر از طریق بستر اینترنت برای کاربران بسیار راحت‌تر کرده است. همچنین از وای فای و بلوتوث هم پشتیبانی کرده که خود این تبلت لنوو مدلTab M10 X505X را به یک نمونه کامپیوتر کوچک برای انجام فعالیت‌های اینترنتی تبدیل کرده است.
  • پشتیبانی از درگاه یو اس بی نوع C که یکی از جدیدترین پورت‌ها است و انتقال پرسرعت داده را بین تبلت و دیگر وسایل با استفاده از کابل فراهم کرده است. بسیاری از تبلت ها از پورت‌های USB پشتیبانی نمی‌کنند؛ اما در lenovo سعی کرده تا با قرار دادن نوع C، یک مدل منحصر به فردی تولید و در بازار عرضه کند.
  • دوربین پشت آن ۵ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۲ مگاپیکسل است. دوربین‌ها اندازه مناسبی دارند و در ارتباط ویدیویی تصویر واضحی را به کاربران نشان می‌دهند.
  • اندروید ۹ که جزو جدیدترین نسخه‌های سیستم عامل است. از این رو کاربر مشکلی در نصب برنامه و اپلیکیشن های جدید ندارد.
  • مورد آخر باتری ۴۸۵۰ میلی آمپری است. این باتری ظرفیت بسیار بالایی دارد و برای آن‌هایی که می‌خواهند از تبلت به مدت طولانی استفاده کنند، مزیت عالی به حساب می‌آید.

ویژگی‌های تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X

lenovo tab m10 x505x

lenovo tab m10 x505x

ابعاد ۶۰×۱۸۰×۲۶۰ میلی‌متر
وزن ۴۸۰ گرم
پشتیبانی از سیم کارت دارد
تعداد سیم کارت یک عدد
اندازه سیم کارت دارای قابلیت مکالمه
جنس بدنه پلاستیک
تراشه Qualcomm Snapdragon 429
پردازنده مرکزی Quad Core Cortex A53
فرکانس پردازنده مرکزی ۲٫۰ گیگاهرتز
پردازنده گرافیک Adreno 504
مقدار رم ۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
پشتیبانی از حافظه داخلی دارد – حافظه میکرو است تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت
اندازه صفحه نمایش ۱۰ اینچ
رزولوشن ۸۰۰×۲۸۰۰ پیکسل
تراکم پیکسلی ۱۴۳ پیکسل بر اینچ
سایر قابلیت -
قابلیت مکالمه دارد
شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G
۲G دارد
۳G دارد
۴G دارد
فناوری ارتباطی Wi-Fi, بلوتوث، رادیو، OTG
رادیو دارد
وای فای دارد
فناوری مکان‌یابی GPS, A-GPS
بلوتوث ۴٫۲
درگاه ارتباطی دارد
NFC ندارد
DLNA ندارد
GPS دارد
درگاه USB USB Type-C
درگاه HDMI ندارد
GPRS ندارد
Edge دارد
دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل
فلش -
دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل
حسگر شتاب‌سنج (Accelerometer), قطب‌نما (Compass), ژیروسکوپ (Gyroscope)
بلندگو دارد
جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا دارد
سیستم عامل اندروید ۹
باتری ظرفیت ۴۸۵۰ آمپرساعت
باتری قابل تعویض ندارد
اقلام همراه دفترچه‌ راهنما، شارژر، کابل USB

 

خرید تبلت لنوو مدل Tab M10 X505X

تبلت لنوو مدلTab M10 X505X مدل مناسب برای آن‌هایی است که می‌خواهند از تبلت برای فعالیت‌های روزمره خود در ساعت‌های بیشتری استفاده کنند. صفحه بزرگ و باتری با ظرفیت بالا دو ویژگی مهمی هستند که برای هر کاربر تبلتی اهمیت زیادی دارد. برای خرید تبلت لنوو مدلTab M10 X505X فقط کافی است تا با نمایندگی فروش محصولات لنوو تماس بگیرید. کارشناسان ما به تمامی سؤالات شما در خصوص این تبلت لنوو کامل پاسخ خواهند داد.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>