lenovo tab m7

تبلت لنوو مدل TAB M7

تبلت لنوو مدل TAB M7

تبلت لنوو مدل TAB M7 از سری تبلت های لنوو اقتصادی و میان رده است که با توجه به ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری داخلی خود، مناسب استفاده برای فعالیت‌های روزمره خواهد بود. خوش دست بودن و داشتن امکانات پایه داخلی مورد نیاز دو مزیت اصلی هستند که وجود آن‌ها در هر تبلتی، باعث افزایش محبوبیت و فروش آن خواهد شد. تبلت لنوو مدل TAB M7 از سری است که هدف آن کاربران عادی و معمولی و همچنین شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی است که نیاز به فناوری تخصصی و پیچیده‌ای ندارند.

در ادامه به بررسی ویژگی‌های فنی و ظاهری تبلت لنوو مدل TAB M7 می‌پردازیم.

ویژگی‌های تبلت لنوو مدل TAB M7

lenovo tab m7

lenovo tab m7

ظاهر تبلت

از نظر ابعاد، تبلت لنوو مدل TAB M7 یک نمونه خوش دست و قابل حمل است. ابعاد این تبلت لنوو برابر با ۸٫۴۵×۱۶۹٫۸×۲۴۳ میلی‌متر و وزن ۴۸۰ گرم دارد. ضخامت کم ویژگی عالی است که باعث حمل راحت آن می‌شود. البته وزن این مدل نسبتاً بالا است و از لنوو انتظار می‌رفت که با توجه به ابعاد کم، وزن آن را هم کمتر کند. همچنین اینکه تبلت لنوو مدل TAB M7 ظاهر ساده‌ای داشته و به راحتی درون کیف هم جای می‌گیرد.

ویژگی‌های سخت افزاری تبلت

تبلت لنوو مدل TAB M7 با اینکه یک نمونه ساده و اقتصادی از شرکت لنوو است؛ اما لنوو سعی کرده تا جای ممکن با توجه به امکانات، از سخت افزارهای مناسبی استفاده کند. لنوو در این مدل از تراشه MediaTek MT8765B چهارهسته ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز استفاده کرده است که ظرفیت مناسبی برای پردازش انواع اطلاعات به حساب می‌آید. پردازنده نقش مهمی در سرعت و کیفیت اجرای فرآیندها دارد که خوشبختانه لنوو در تمامی تبلت هایش به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته است.

مورد بعدی رم ۱ گیگابایتی است که ظرفیت بالایی نمی‌توان در نظر گرفت. با توجه به اینکه برنامه‌های امروزی نیاز به ظرفیت بالای رم دارند، از این رو ممکن است که کاربر در اجرای بعضی اپلیکیشن ها یا چند برنامه سبک اما به صورت با هم دچارمشکلاتی شود. پردازنده گرافیکی Mali-400 GPU هم مدلی است که لنوو در بیشتر دستگاه‌های خود به کار برده است. این مدل، نمونه مناسبی است که در اجرای گرافیک برنامه‌ها مشکلی به وجود نمی‌آورد.

حافظه داخلی تبلت لنوو مدل TAB M7 برابر ۱۶ گیگابایت است. این ظرفیت خیلی بالا نیست؛ اما با توجه به پشتیبانی این مدل از اسلات کارت حافظه تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت، دیگر مشکلی بابت کمبود فضای ذخیره سازی وجود نخواهد داشت.

صفحه نمایشگر

lenovo tab m7

lenovo tab m7

صفحه نمایش ۷ اینچ، اندازه مناسبی برای فعالیت‌های روزمره به حساب می‌آید. همچنین اینکه به راحتی می‌توان آن را با یک دست نگه داشت و حمل کرد. پشتیبانی از رزولوشن ۶۰۰×۱۰۲۴ پیکسل و تراکم پیکسلی ۱۷۰ پیکسل در اینچ و همچنین داشتن پنل IPS باعث نمایش باکیفیت تصاویر می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم در هر تبلتی، داشتن نمایشگر باکیفیت است که لنوو سعی کرده تا در این تمامی مدل‌های خود، به این مسئله توجه ویژه‌ای بکند.

دیگر قابلیت‌ها

  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G امکان ارتباط راحت‌تر از طریق سیم کارت و استفاده از اینترنت پرسرعت را در هر نقطه‌ای به کاربر می‌دهد. همچنین اینکه این ویژگی از بلوتوث و وای فای هم پشتیبانی می‌کند. به این صورت دیگر مشکلی در برقراری ارتباط از طریق مجازی وجود نخواهد داشت.
  • پشتیبانی از جی پی اس باعث استفاده از امکان نقشه یابی آنلاین می‌شود که باعث بهبود تجربه کاربری می‌شود.
  • تبلت لنوو مدلTAB M7 مدلی است که از درگاه USB از نوع میکرو پشتیبانی می‌کند. این یک مزیت عالی به حساب می‌آید؛ از این رو امکان اتصال انواع دستگاه‌های جانبی سخت افزاری با تبلت به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.
  • دوربین اصلی این مدل دارای ظرفیت ۲ مگاپیکسلی است که خیلی نمی‌توان آن را جزو باکیفیت‌ترین‌ها به حساب آورد؛ اما برای ارتباط ویدئویی مشکلی به وجود نمی‌آورد؛ اما به هر حال نباید از آن توقع عکسبرداری حرفه‌ای داشت.
  • یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تبلت لنوو مدلTAB M7 دارا بودن اندروید ۹ است که امکان نصب راحت و سریع انواع اپلیکیشن های جدید و به روز را می‌دهد.
  • باتری تبلت ۳۹۶۰ میلی‌آمپری هم ظرفیت مناسبی به حساب می‌آید و می‌تواند انرژی لازم را برای حداقل یک روز کاری کامل تأمین کند.
  • این مدل دارای یک اسلات سیم کارت است که قابلیت مکالمه را هم دارد. از این رو می‌توان از آن به عنوان یک دستگاه ارتباط دهی تصویری و صوتی هم استفاده کرد.

قابلیت‌های تبلت لنوو مدل TAB M7

lenovo tab m7

lenovo tab m7

ابعاد ۸٫۴۵×۱۶۹٫۸×۲۴۳ میلی‌متر
وزن ۴۸۰ گرم
پشتیبانی از سیم کارت دارد
تعداد سیم کارت یک عدد – دارای مکالمه
اندازه سیم کارت سایز نانو (۸٫۸ × ۱۲٫۳ میلی‌متر)
جنس بدنه -
تراشه Mediatek MT8765B Chipset
پردازنده مرکزی Quad Core
فرکانس پردازنده مرکزی ۱٫۳ گیگاهرتز
پردازنده گرافیک Mali-400 GPU
مقدار رم ۱ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت
پشتیبانی از حافظه داخلی دارد – حافظه میکرو است تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت
اندازه صفحه نمایش ۷ اینچ
رزولوشن ۶۰۰×۱۰۲۴ پیکسل
تراکم پیکسلی ۱۷۰ پیکسل بر اینچ
سایر قابلیت -
قابلیت مکالمه نسبت صفحه نمایش به بدنه برابر با ۷۶%
شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G
۲G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
۳G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
۴G LTE band 1|2100, 3|1800,4|1700, 7|2600, 8|900,20|800
فناوری ارتباطی GPRS, Wi-Fi, بلوتوث
رادیو FM Radio
وای فای Wi-Fi 802.11 b/g/n

Wi-Fi Direct

hotspot

فناوری مکان‌یابی A-GPS, GLONASS
بلوتوث ۴٫۲
درگاه ارتباطی microUSB
NFC -
DLNA -
GPS دارد
درگاه USB میکرو
درگاه HDMI -
GPRS -
Edge -
دوربین اصلی ۲ مگاپیکسل
فلش -
دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل
حسگر شتاب‌سنج (Accelerometer)
بلندگو دارد
جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا دارد
سیستم عامل اندروید ۹
باتری ظرفیت ۳۹۶۰ آمپرساعت
باتری قابل تعویض ندارد
اقلام همراه -

 

خرید تبلت لنوو مدل TAB M7

تبلت لنوو مدل TAB M7 مدلی مناسب برای انجام فعالیت‌های روزمره است. با توجه به اندازه صفحه ۷ اینچ و ضخامت حدود ۸ میلی‌متری و داشتن سخت افزاری پایه‌ای مناسب، بسیاری از افراد برای انجام فعالیت‌های عادی و سبک خود استفاده کنند. برای خرید تبلت لنوو مدلTAB M7 فقط کافی است تا با نمایندگی فروش تبلت لنوو تماس بگیرید. کارشناسان ما به تمامی سؤالات شما در خصوص این مدل پاسخ کامل خواهند داد. همچنین بر اساس نیاز و هدف ما، شما را کامل راهنمایی خواهند کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>