تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB

تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB

نگاهی اجمالی به مشخصات فیزیکی تبلت لنوو مدل  Tab P11 PLUS TB :

تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB، یکی از مدل‌های خوب و کارامد شرکت لنوو است که برای آن دسته از کاربرانی که به صفحه‌ی بزگ احتیاج یا علاقه دارند بسیار مناسب می‌باشد. این تبلت با کیفیت علاوه بر عملکرد خوب و قابل‌قبولی که دارد با توجه به مشخصات فنی و قابلیت‌های متعدد، دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه نیز می‌باشد. این محصول خوش ‌تراش، در ابعاد ۲۵۸٫۴*۱۶۳ میلی‌متر، و ضخامت ۷٫۵ میلی‌متر تولید و طراحی شده است؛ همچنین دارای وزن ۴۹۰ گرم می‌باشد. دستگاه نامبرده علاوه بر طراحی زیبا، نسبت به محصولات هم‌رده‌ی خود دارای وزن کمتر و متعادل‌تری بوده که به بهتر شدن کارکرد آن کمک می‌کند. این تبلت در قسمت پنل جلوی خود، دارای صفحه نمایشی LED-backlit IPS و عمق رنگ ۲۴ bit، به سایز ۱۱ اینچ، و بازه نمایش ۶٫۵ اینچ و بیشتر، با رزولوشن ۱۲۰۰*۲۰۰ پیکسل است. این صفحه توانایی نمایش ۲۱۲ پیکسل در هر اینچ را دارد. همچنین از دیگر مشخصات صفحه نمایش آن می‌توان به حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت ( شمع در متر مربع ) اشاره کرد. در قسمت بالای صفحه نمایش دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل تعبیه شده تا بتوانید از آن به راحتی جهت گرفتن عکس‌های سلفی، برقراری چت‌های تصویری و همچنین شرکت در ویدئو کنفرانس‌ها که هم برای جلسات کاری و هم نشست‌های دانشجویی و دانش‌آموزی برقرار می‌شود استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که این محصول خوش ‌ساخت از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می‌کند. که مورد استقبال طراحان و گرافیست‌ها قرار گرفته و باعث راحت‌تر شدن کار آنها شده است. دورتادور تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB، حاشیه‌ای وجود دارد که اگرچه تاثیری روی کارکرد آن ندارند اما صفحه کمی کوچیکتر به نظر می‌رسد و تغریبا ۸۵ درصد آن نمایش داده می‌شود. و اما در قسمت پنل پشتی این محصول کاربردی، نیز ماژول دوربین اصلی قرار گرفته که دارای رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل از نوع عریض و به صورت دایره‌ای شکل، با قابلیت اتوفوکس AF می‌باشد. و در کنار آن چراغ LED کار‌گذاری شده است تا بتوانید هنگام ویدئو گرفتن یا عکاسی در شب یا مکان‌های تاریک، استفاده بهتر و راحت‌تری داشته باشید. گفتنی است که پنل پشتی این تبلت طراحی جالبی دارد به این صورت که به دو قسمت در دو رنگ تقسیم شده است. که یک قسمت آن به صورت نوار باریک و قسمت دیگر آن که بخش بزرگتر آن است نیز به رنگ روشن تر می‌باشد. لگوی لنوو و سنسور دوربین اصلی در قسمت باریک‌تر آن قرار گرفته است. شبکه‌ی ارتباطات این محصول کارامد ۴G,3G, و ۲G، درگاه ارتباطی microUSB و فن‌آوری‌های ارتباطی آن WI-FI، بلوتوث، رادیو و OTG است. همچنین نسخه‌ی سیستم عامل آن، اندروید ۱۱ می‌باشد.

نقد و بررسی تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB:

تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB

تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB

همانطور که می‌دانید لنوو، یکی از شرکت‌های معتبر و برجسته‌ در زمینه‌ی ساخت لپ‌تاپ لنوو  و تبلت لنوو می‌باشد. که توانسته با بررسی نیاز کاربران و سلایق مختلف، در رده‌های مختلف سخت‌افزاری محصولاتی قابل توجه تولید و عرضه کند. یکی از تولیدات کارامد و مقرون به صرفه‌ی آن، تبلت لنوو، مدل Tab P11 PLUS TB، است. که دارای ارگونومی مناسب بوده و کار با تبلت را لذت‌بخش می‌کند. بلندگو‌های باکیفیت این تبلت خوش‌ساخت، درگاه USB-C، درگاه سیم کارت، و کارت حافظه‌ی میکرو SD، در لبه‌های آن تعبیه شده‌اند. نا گفته نماند که این محصول خوش‌طرح دارای جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری نمی‌باشد و از آنجایی که این موضوع برای بعضی کاربران غیر قابل قبول، است برای استفاده از هدست یا هدفون‌های قدیمی می‌توانند از مبدل جک ۳٫۵ میلی به  USB-C، استفاده کرده یا از هدست و هدفون‌های بی‌سیم و دارای کابل جدید USB-C استفاده نمایند. یکی از نقاط مثبت صفحه نمایش این محصول کاربر پسند پشتیبانی از دالبی ویژن می‌باشد. تراشه‌ی این تبلت کارامد هلیو G90T است که ساخت شرکت مدیاتک بوده و مبتنی بر لیتوگرافی ۱۲ نانومتری ساخته شده است (Mediatek MT6785 Helio G90T)این تراشه دارای پردازنده‌ای Mali-G76 MC4، و پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای می‌باشد که متشکل از ۲ هسته Cortex A76 با فرکانس ۲٫۰۵ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex A55  با فرکانس ۲ گیگاهرتز است. این پردازنده توانایی ارائه‌ی عملکردی خوب و تایید شده در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های روزانه، که به صورت معمولی بوده و چندان سنگین نباشند را دارد.

این تبلت از لحاظ حافظه‌ی رَم، در دو گزینه‌ی ۴ و ۶ گیگابایتی تولید و عرضه شده است. که مدل ۴ گیگابایتی آن را می‌توانید در یکی از حافظه‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی تهیه کنید. اما نمونه‌ی ۶ گیگابایت حافظه‌ی رَم، فقط با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت وارد بازار عرضه شده است . گفتنی است در صورتی که این مقدار حافظه برای شما کافی نبوده و احتیاج به مقدار بیشتری فضا داشته باشید می‌توانید از کارت حافظه‌ی microSD، استفاده کرده و فضای ذخیره سازی را افزایش دهید. لازم به ذکر است که این مدل تبلت مولتی تاچ (دارای ۱۰ لمس همزمان) می‌باشد. همچنین دارای بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۱ و مرورگر وب، نوع HTML5 است. سنسور‌های آن شامل شتاب سنج (Accelerometer) مجاورت (Proximity) ژیروسکوپ (gyro) هستند و مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار به صورت استاندارد IP52 می‌باشد. ناگفته نماند که این تبلت به دلیل داشتن صفحه کلید کارامد و بسیار نازک اختیاری و صفحه کلید داخلی و همچنین کلید‌های میانبر، دارای ظرفیتی بالا و چشمگیر برای تایپ لمسی، سریع و دقیق است. اقلام ارائه شده همراه با تبلت شامل دفترچه‌ی راهنما، کابل USB و شارژر می‌باشند. لازم به ذکر است که با توجه به طراحی شیک و کاربر پسند این محصول و همچنین عمر باتری مفید و طولانی و قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد می‌توان ارزش خرید آن را نسبتا زیاد در نظر گرفت.

اسپیکر با کیفیت تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB :

تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB

تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB

تبلت لنوو، مدل Tab P11 PLUS TB، دارای ۴ بلندگو با حجم صدای خروجی مطلوب و قابل قبول می‌باشد. این ۴ بلندگوی کارامد در لبه‌های تبلت تعبیه شده‌اند. که دارای حجم خروجی مطلوب و البته با کیفیت حتی در زمان بلند کردن صدای تبلت تا آخر می‌باشند. شما می‌توانید به لطف این اسپیکر‌های با قدرت ، موزیک یا فیلم مورد علاقه‌ی خود را در بلندگوی Dolby Atmos این تبلت کارامد پخش کرده تا صوتی دلنشین و همه جانبه را از صدای سینمایی و متحرکی که در اطرافتان پخش می‌شود تجربه کرده و نهایت لذت را ببرید. این تبلت دارای صفحه‌ی کنسرت روی نمای جلوی صفحه نمایش و گرافیک موج صوتی اطراف آن می‌باشد.

عملکرد خوب نرم‌افزاری :

تبلت لنوو، مدل Tab P11 PLUS TB، با برخورداری از سیستم عامل اندروید ۱۱، ومدل پردازنده‌ی Octa-core (2*2.05 GHZ) , (Cortex-A76 & 6*2.0 GHZ) و (Cortex-A55)، فرکانس پردازنده‌ی مرکزیِ ۲٫۰ تا ۲٫۰۵ گیگاهرتز، و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G76 MC4 GPU، دارای عملکردی نرم و روان بوده و می‌تواند بیش از ۱۰،۰۰۰ برنامه‌ی تایید شده را برای شما ارائه دهد. ضمن اینکه این تبلت از Google Kids Space نیز پشتیبانی می‌کند.

باتری با ظرفیت ۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB :

تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB

تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB

تبلت لنوو، مدل Tab P11 PLUS TB، دارای یک باتری خوب و کارامد با ظرفیت ۷۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. این باتری از جنس لیتیوم پلیمر بوده و از نظر قدرت در سطحی قرار دارد که به ازای هر بار شارژ صدرصدی آن، طول عمر مفید هم در حین کار و هم در حالت آماده به کار، را مشاهده می‌کنید. این باتری کارامد پس از شارژ کامل ۱۵ ساعت کار و ۱۴ روز حالت استندبای را برای شما پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل می‌توانید از این محصول چند‌کاره‌ی یکپارچه، با نهایتا ۶ گیگابایت RAM، کار‌های مفید زیادی را انجام دهید. ناگفته نماند که این باتری قابلیت فناوری شارژ سریع ۲۰ وات را نیز دارد که برای تبلت‌ها سرعت نسبتا خوب و قابل قبولی می‌باشد. اگر چه در میان گوشی‌ها‌ی هوشمند، میتوان محصولات زیادی را نام برد که دارای فناوری شارژ سریعتری می‌باشند. لازم به ذکر است که باتری این تبلت کارامد قابلیت جداسازی و تعویض توسط کاربر را ندارد زیرا پنل پشت آن به صورت یکپارچه بوده و به راحتی و توسط کاربر قابل جدا شدن نمی‌باشد.

دوربین کاربردی :

همانطور که گفتیم تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB، دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی است که در قسمت بالای صفحه نمایش ۱۱ اینچی، آن قرار گرفته و برای ثبت لحظات و تصاویر سلفی، چت تصویری و شرکت در کنفرانس‌های ویدئویی کاربرد دارد. همچنین دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است که در قسمت پنل پشتی تبلت تعبیه شده است. لازم به ذکر است که هر دو دوربین قابلیت ضبط ویدئو در حالت FHD با رزولوشن ۱۰۸۰P در ۳۰ فریم بر ثانیه را دارند. گفتنی است که دوربین سلفی این محصول خوش‌ساخت، شامل حسگر TOF 3D بوده که امکان تشخیص چهره را به شما می‌دهد. کاربران می‌توانند با استفاده از این حسگر بدون زدن رمز یا الگو و تنها با تشخیص چهره اقدام به بازگشایی تبلت و خارج کردن آن از حالت قفل نمایند. دوربین آن دارای پرژکتور (فلاش) می‌باشد. و از مشخصات سخت افزاری آن، این است که به صورت (Wide) بوده و قابلیت فوکوس خودکار AF را دارد.

مناسب برای فرزندان :

تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB

تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB

یکی دیگر از مزایای چشمگیر و قابل توجه تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB، این است که از یک حساب مستقل برای کودکان و فضای Google Kids بهره‌مند است. که دارای بیش از ۱۰۰۰۰ برنامه و بازی مورد تایید معلمان می‌باشد. همچنین دارای صدها کتاب رایگان جهت کمک به پیشرفت درسی و کشف و رشد استعداد کودکان می‌باشد. ضمن اینکه دوربین ۸ مگاپیکسلی آن دارای وضوح بالایی بوده و امکان تماس‌های تصویری با کیفیت و کاملا شفافی را به فرزندان شما می‌دهد. یادگیری در خانه را برای آنها آسان کرده و در پیشرفت آنها در زمینه‌های مختلف تاثیر گذار می‌باشد. همچنین صفحه نمایش با کیفیت آن کار با تبلت را برای آنها لذت‌بخش می‌کند. نمای جلوی این محصول زیبا و کاربردی دارای منوی kids space روی نمایشگر می‌باشد.

اجرای برنامه‌های GoogLe PLaY:

یکی دیگر از مزایای عالی و سطح بالای تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB، این است که قابلیت اجرای برنامه‌های Google Play، را دارد شما می‌توانید بین برنامه‌های گوگل پلی، که بیش از یک میلیون برنامه می‌باشند، برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرده و استفاده نمایید. گفتنی است که Google Play Protect، دستگاه شما را امن و از داده‌ها و اطلاعات شما به خوبی محافظت می‌کند و برای حفظ حریم و امنیت داده‌های شما در برابر هرگونه برنامه یا نرم‌افزار نامناسب، اسکن خودکار انجام می‌شود. ضمن اینکه بیش از ۱۰۰ میلیارد برنامه‌ی اسکن شده‌ی روزانه که شامل برنامه‌هایی که هنوز نصب نکرده‌اید نیز می‌شود را داراست. شما می‌توانید آن دسته از برنامه‌های گوگل را که از قبل می‌شناسید و به آنها علاقمند هستید در این تبلت کارامد اجرا کرده و از زمان خود نهایت استفاده و لذت را ببرید.

شارژ فوق‌العاده :

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم تبلت لنوو مدل Tab P11 PLUS TB، دارای قدرت بالایی در نگهداری شارژ دارد به حدی که شما می‌توانید از این تبلت کارامد به عنوان گیمینگ نیز استفاده کنید و با توجه به اینکه پردازنده‌ی آن هم HELIO G90T با فرکانس اصلی ۲٫۳ گیگاهرتز است قطعا تاخیر و هنگی کمتری را مشاهده خواهید کرد. از آن جایی که این محصول خوش ساخت با یک بار شارژ می‌تواند ۱۵ ساعت کار را برای شما پشتیبانی کند؛ بنابراین شما می‌توانید کارهای زیاد و متنوعی را با آن انجام داده بی آنکه نگران تخلیه‌ی سریع شارژ آن باشید.

نتیجه‌گیری :

تبلت مدل  Tab P11 PLUS TB، یکی از محصولات خوب و کارامد کمپانی لنوو می‌باشد. که برای کاربرانی که به دنبال تبلتی برای مصارف عادی خود هستند مناسب است. این محصول می‌تواند امکانات ایده‌آل و خدمات قابل‌قبولی را در اختیار دانش‌آموزان، دانشجویان یا هر کاربر دیگری که این تبلت را برای مصارف عمومی بخواهد، بگذارد. ضمن اینکه پشتیبانی آن از قلم استایلوس نیز کمک شایانی به علاقمندان به طراحی و کار‌های گرافیکی جهت بهبود و تسریع روند کاری آنها می‌کند. شما می‌توانید این تبلت کاربردی را از نمایندگی‌های فروش لنوو، در سرتا سر کشور، به صورت حضوری یا سفارشی تهیه کنید. همچنین اگر هنگام خرید سوال یا ابهامی داشتید کارشناسان ما در نمایندگی‌های فروش، آماده‌ی پاسخگویی به تمام سوالات شما هستند. گفتنی است که برای تعمیر و برطرف کردن هرگونه مشکل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری تبلت لنوو، متخصصان ما در نمایندگی تعمیرات لنوو، آماده‌ی پاسخگویی و ارائه‌ی خدمات می‌باشند. در پایان اگر در ارتباط با این مقاله، سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>