Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

تبلت لنوو مدل Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

تبلت لنوو مدل Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

تبلت لنوو مدل Tab Yoga Duet 7i-CoreI5 فقط یک تبلت عادی نیست. ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری که دارد، باعث شده تا این مدل به یکی از حرفه‌ای‌ترین نمونه‌های تبلت لنوو تبدیل شود. انگار لنوو در ساخت و عرضه چنین مدلی به دنبال این بوده تا قدرت خود را در ساخت تبلت نشان دهد و همچنین اینکه سهم بیشتری از بازار را برای خود کند. در ساخت تبلت لنوو مدل Tab Yoga Duet 7i-CoreI5 سعی شده تا از به‌روزترین فناوری‌ها استفاده شود. در حقیقت باید گفت که این مدل از نمونه‌هایی است که در آن از تکنولوژی هوش مصنوعی بهره برده است.

حالا در ادامه به بررسی ویژگی‌های منحصر به فرد تبلت لنوو مدل Tab Yoga Duet 7i-CoreI5 خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های تبلت لنوو مدل Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

ظاهر تبلت

ویژگی که در همان اول خودنمایی می‌کند، ظاهر این تبلت است. بدنه این مدل از جنس آلیاژ و منیزیوم بوده که علاوه بر افزایش مقاومت آن، زیبایی مناسبی به این مدل بخشیده است. ابعاد این مدل برابر با ۹۱۹×۲۰۵×۱۹۷ میلی‌متر است و ۱۱۶ گرم دارد. از نظر ابعاد مناسب است و به راحتی کاربر می‌توان آن را در دست‌های خود بگیرید؛ اما از نظر وزن بسیار سبک است که خود این می‌تواند یکی از ویژگی‌های متمایزکننده تبلت لنوو مدل Tab Yoga Duet 7i-CoreI5 باشد. البته آن قابلیتی که باعث شده تا این نمونه نسبت به بقیه حرفه‌ای‌تر به نظر برسد، داشتن امکانات صفحه کلید و قلم نوری است که می‌تواند این مدل را به یک لپ تاپ کوچک تبدیل کند. همچنین اینکه باعث بهینه‌تر شدن تجربه کاربری در استفاده خواهد شد.

سخت افزار داخلی

بیشتر از هر چیزی باید گفت که سخت افزاری داخلی تبلت لنوو مدل Tab Yoga Duet 7i-CoreI5 است که توانسته چنین تبلتی را در صدر جدول بهترین‌ها قرار دهد. پردازنده نسل ۱۰ از نوع اینتل Core i5 خود نشان دهنده یک تبلت قدرتمند خواهد بود. بیشتر تبلت ها از پردازنده‌های معمولی استفاده می‌کنند؛ اما لنوو در این مدل سعی کرده تا با ارتقا آن گوی رقابت را از آن خود کند.

ویژگی دیگر رم ۸ گیگابایتی است. ترکیب این رم و پردازنده به راحتی می‌تواند انجام راحت و بی‌دردسر عملیات پیچیده را راحت‌تر کند. مورد بعدی حافظه ۲۵۶ گیگابایتی است که نوید از ظرفیت بسیار بالا برای ذخیره‌سازی انواع فرمت‌های مختلف اطلاعات به ویژه فیلم‌ها را می‌دهد. همچنین اینکه امکان افزایش ظرفیت حافظه با استفاده از میکرو اس دی تا ظرفیت ۱ ترابایت وجود دارد.

صفحه نمایش

Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

صفحه نمایش تبلت لنوو مدلTab Yoga Duet 7i-CoreI5 جزو بزرگ‌ترین اندازه‌های نمایشگر در تبلت به حساب می‌آید؛ اما مزیت نمایشگر فقط به همین محدود نمی‌شود. این صفحه فوق واضح و لمسی با فناوری IPS 2K است. همچنین حاشیه‌های بسیار باریکی دارد که این برای تبلت یک ویژگی عالی خواهد بود. علاوه بر این پشتیبانی از ۱۰۰ درصد SRGB با ۴۵۰ نیت روشنایی و رزولوشن ۱۳۵۰×۲۱۶۰ پیکسل باعث شده تا تصاویر و ویدئوها با کیفیت بسیار بالایی نمایش داده شوند. در حقیقت باید گفت که این تبلت می‌توانند همانند لپ تاپ حرفه‌ای، تصاویر را با کیفیت عالی نشان دهد که ویژگی عالی برای گرافیست‌ها است.

دیگر قابلیت‌ها

Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

  • متأسفانه این مدل از قابلیت دریافت سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند. نداشتن این ویژگی می‌تواند کمی تعجب آمیز باشد. به هر حال انتظار می‌رفت که شرکت لنوو حداقل از یک اسلات سیم کارت در این مورد پشتیبانی کند.
  • تنها فناوری ارتباطی تبلت لنوو مدلTab Yoga Duet 7i-CoreI5 فقط پشتیبانی از وای فای و بلوتوث است. البته از آنجا که این تبلت بیشتر کاربری حرفه‌ای مانند لپ تاپ دارد، از این رو مشکلی در ارتباط فقط از طریق وای فای وجود ندارد. بلوتوث این مدل از نسخه ۵٫۰ و جزو جدیدترین‌ها است.
  • پشتیبانی از پورت USB-C که از جدیدترین تکنولوژی‌های اتصال با دستگاه‌های جانبی است، امکان انتقال پرسرعت داده‌ها را بین تبلت و دستگاه‌های جانبی می‌دهد.
  • دوربین عقب و جلو این مدل ۵ مگاپیکسلی است. این توقع حداقل از لنوو می‌رفت که برای دوربین عقب از رزولوشن ۸ مگاپیکسل استفاده می‌کرد.
  • این دستگاه دارای ویندوز ۱۰ است. کمترین تبلتی وجود دارد که از ویندوزهای اورجینال و آن هم جدید پشتیبانی کند. برای آن‌هایی که می‌خواهند خیلی از نظر فناوری به روز باشند، تبلت لنوو مدلTab Yoga Duet 7i-CoreI5 یک گزینه فوق حرفه‌ای خواهد بود.
  • باتری ۴۲ وات که می‌تواند تا حدود ۱۱ ساعت کار بی‌وقفه کند. برای آن‌هایی که می‌خواهند از تبلت خود در ساعت‌های طولانی استفاده کنند، این باتری خیالشان را از بابت شارژ راحت خواهد کرد.

امکانات تبلت لنوو مدل Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

ابعاد ۹۱۹×۲۰۵×۱۹۷ میلی‌متر
وزن ۱۱۶ گرم
پشتیبانی از سیم کارت ندارد
تعداد سیم کارت
اندازه سیم کارت

 

جنس بدنه الیاژ منیزیم و آلومینیوم
تراشه

 

پردازنده مرکزی ۱۰th Generation Intel® Core™ i5 Processor

 

فرکانس پردازنده مرکزی ۱٫۶ تا ۴٫۲ گیگاهرتز

 

پردازنده گرافیک

 

مقدار رم ۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
پشتیبانی از حافظه داخلی microSD1 ترابایت –
اندازه صفحه نمایش ۱۳ اینچ

 

رزولوشن ۱۳۵۰ × ۲۱۶۰ پیکسل

 

تراکم پیکسلی ۱۹۶ پیکسل بر اینچ

 

سایر قابلیت قابلیت دریافت تا ۱۰ لمس همزمان، نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰

 

قابلیت مکالمه ندارد
شبکه‌های ارتباطی

 

۲G

 

۳G

 

۴G

 

فناوری ارتباطی Wi-Fi, بلوتوث

 

رادیو
وای فای Wi-Fi 6, 802.11ax 2×۲ Wi-Fi

 

فناوری مکان‌یابی A-GPS, GPS

 

بلوتوث ۵٫۰
درگاه ارتباطی miniUSB

 

NFC ندارد
DLNA ندارد
GPS
درگاه USB USB Type-C

 

درگاه HDMI
GPRS ندارد
Edge
دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین auto focus

 

دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
حسگر شتاب‌سنج (Accelerometer), ژیروسکوپ (Gyroscope)

 

بلندگو دارد

 

جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا دارد
سیستم عامل ویندوز ۱۰ هوم

 

باتری ۴۲ وات ساعت

حداکثر تا ۱۰٫۵ ساعت

 

 

سایر قابلیت‌ها عملکرد کیبرد بصورت بلوتوث. کیبرد دارای بک لایت

دارای صفحه کلید و قلم نوری

اقلام همراه دفترچه‌ راهنما، شارژر، کیبورد، قلم

 

 

خرید تبلت لنوو مدل Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

تبلت لنوو مدلTab Yoga Duet 7i-CoreI5 از سری تبلت حرفه‌ای است برای آن‌هایی که می‌خواهند کارهای تخصصی انجام دهند. دانشجویان معماری و گرافیک، مدیران بازاریابی و فعالان دیجیتال مارکتینگ به خوبی می‌توانند از این مدل استفاده کنند. برای خرید تبلت لنوو مدلTab Yoga Duet 7i-CoreI5 فقط کافی است تا با نمایندگی لنوو تماس بگیرید.

2 thoughts on “تبلت لنوو مدل Tab Yoga Duet 7i-CoreI5

  • By Amir - Reply

    سلام من میخوام برای کلاس های مجازی یه تبلت خوب بگیرم و همچنین سال بعد که کنکور دارم میخوام برم رشته مهندسی که مطمعنا به لپتاپ یا تبلت اینچنینی نیاز پیدا خواهم کرد میخواستم ببینم این تبلت لنوو برای رشته های مهندسی مث هوافضا کاربرد خوبی داره و بین این تبلت و surface pro کدوم رو پیشنهاد میکنید

  • By Fari - Reply

    هوا فضا قبول شدی?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>