lenovo Tab Yoga Smart 10 YT-X705X

تبلت لنوو مدل Tab YogaSmart 10 YT-X705X

تبلت لنوو مدل Tab YogaSmart 10 YT-X705X

تبلت لنوو مدل Tab YogaSmart 10 YT-X705X فراتر از یک تبلت معمولی است. شرکت لنوو با ساخت و عرضه این مدل علاوه بر این به دنبال تسخیر سهم بیشتری از بازار بوده است، در حقیقت به نوعی قدرت ماورایی خود را هم نشان داده است. تبلتی با صفحه بزرگ و دارای پایه خاص و همچنین پشتیبانی از ویژگی‌های سخت افزاری بالا، باعث شده تا بتوان این مدل را برای فعالیت‌های حرفه‌ای استفاده کرد. از طرفی طراحی متفاوت، تبلت لنوو مدل Tab YogaSmart 10 YT-X705X را از نظر ظاهر یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار داده است.

اگر به دنبال یک تبلت برای فعالیت‌های بیشتر از کارهای روزمره هستید، این تبلت لنوو یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید خواهد بود.

ویژگی‌های تبلت لنوو مدل Tab YogaSmart 10 YT-X705X

lenovo Tab Yoga Smart 10 YT-X705X

lenovo Tab Yoga Smart 10 YT-X705X

ظاهر تبلت

ابعاد تبلت لنوو مدل Tab YogaSmart 10 YT-X705X برابر ۲۴×۱۶۶×۲۴۲ میلی‌متر و وزن آن ۵۷۰ گرم است. در نگاه اول ابعاد بزرگ و وزن سنگینی دارد؛ اما با توجه به ساختار سخت افزاری و هدف کاربردی آن، این مقدارها کاملاً طبیعی و مناسب به نظر می‌رسند. باید گفت که ضخامت کمی ندارد و وزن بالای آن هم می‌تواند بعد از مدتی استفاده، احساس سنگینی زیادی روی دست کاربر ایجاد کند؛ اما این مدل یک ویژگی منحصر به فردی دارد. در قسمت پشت آن، برآمدگی‌هایی در طراحی قرار داده شده است که باعث می‌شود تا راحت بتوان تبلت را در دست نگه داشت. همچنین دارای پایه چرخانی است که می‌توان آن را روی میز قرار داد. پس باید گفت که شرکت لنوو با اضافه کردن این ویژگی، توانسته این مدل را به یکی از خوش‌دست‌ترین‌ها تبدیل کند.

ویژگی‌های سخت افزاری

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های تبلت لنوو مدل Tab YogaSmart 10 YT-X705X داشتن ویژگی‌های سخت افزاری داخلی است. پردازنده این مدل از نوع تراشه Qualcomm SDM439 Snapdragon 439 (12 nm) و هشت هسته‌ای است که قدرت بالای آن را نشان می‌دهد. اگر این را در کنار رم ۴ گیگابایتی قرار دهید، یک ترکیب بسیار عالی و حرفه‌ای برای انجام پردازش‌های سنگین به حساب می‌آید. حافظه ۶۴ گیگابایتی برای این مدل با چنین ویژگی‌هایی زیاد نیست؛ اما مانند همیشه لنوو از قابلیت افزایش ظرفیت حافظه با استفاده از میکرو اس دی پشتیبانی کرده است. با توجه به ویژگی‌های سخت افزاری تبلت لنوو مدل Tab YogaSmart 10 YT-X705X، به راحتی می‌توان انتظار انجام فعالیت‌های سنگین‌تر را هم این مدل داشت.

صفحه نمایش تبلت

lenovo Tab Yoga Smart 10 YT-X705X

lenovo Tab Yoga Smart 10 YT-X705X

صفحه نمایش ۱۰ اینچ که جزو بزرگ‌ترین اندازه‌های تبلت است، نشان از یک نمونه حرفه‌ای را به کاربران می‌دهد. پشتیبانی از رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل و با همین تراکم پیکسلی و پنل IPS با صفحه LCD و ۱۶ میلیون رنگ علاوه بر نمایش باکیفیت تصاویر، به راحتی می‌توان انواع فیلم‌ها را با کیفیت بالا تماشا کرد. همچنین اینکه در اجرای بازی‌ها و نمایش دادن المان‌ها مشکلی نخواهد داشت. در آخر پشتیبانی از فرمان چندلمسی، تجربه کاربری این دستگاه را بهینه‌تر کرده است.

دوربین

دوربین تبلت لنوو مدلTab YogaSmart 10 YT-X705X از دو نوع ۸ مگاپیکسلی در عقب و ۵ مگاپیکسلی در جلو است. کمتر تبلت چنین ویژگی دوربینی را دارد. همین قابلیت، این تبلت را به یک دوربین عکاسی یا فیلمبرداری همراه تبدیل کرده است. برای آن‌هایی که می‌خواهند تا از مراسم یا موقعیت‌های مختلف فیلم و عکس حرفه‌ای بگیرند، این مدل تبلت لنوو، بهترین انتخاب خواهد بود. دوربین سلفی بالایی که دارد، باعث بهبود و دوچندان کردن کیفیت تماس‌های ویدئویی خواهد شد.

دیگر قابلیت‌ها

lenovo Tab Yoga Smart 10 YT-X705X

lenovo Tab Yoga Smart 10 YT-X705X

  • این مدل دارای یک اسلات سیم کارت است که قابلیت مکالمه هم دارد. البته باید چنین مدلی، این ویژگی را داشته باشد؛ برای اینکه این تبلت حتی از یک لپ تاپ هم کارایی بیشتری دارد.
  • بلندگوی JBL که در ساخت این دستگاه به کار رفته است، باعث پخش صدا باکیفیت و وضوح بالا شده است. برای آن‌هایی که می‌خواهند با استفاده از این تبلت فیلم‌های اکشن ببینند، مزیت عالی است.
  • اندروید ۹ که از جدیدترین نسخه‌های اندرویدی است و امکان نصب انواع اپلیکیشن های جدید را به کاربران تبلت می‌دهد. حداقل اینکه خیالتان از بابت پشتیبانی از نسخه‌های به روز راحت خواهد بود.
  • پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی ۴G و وای فای و همچنین بلوتوث ۴٫۲، امکان اتصال راحت به اینترنت و دیگر وسایل مانند ساعت هوشمند را می‌دهد. همچنین تبلت لنوو مدلTab YogaSmart 10 YT-X705X دارای یک پورت USB 3.0 و USB C که می‌توان انواع ابزار خارجی را به آن وصل کرد. با توجه به جدید بودن پورت‌ها، سرعت انتقال بالایی بین تبلت و دستگاه خارجی شاهد خواهید بود.
  • باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری که باید یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این تبلت به حساب آورد. این باتری می‌تواند تا ۱۱ ساعت دستگاه را بدون وقفه روشن نگه دارد؛ آیا این کم نیست؟

امکانات تبلت لنوو مدل Tab YogaSmart 10 YT-X705X

lenovo Tab Yoga Smart 10 YT-X705X

lenovo Tab Yoga Smart 10 YT-X705X

ابعاد ۲۴×۱۶۶×۲۴۲ میلی‌متر
وزن ۵۷۰ گرم
پشتیبانی از سیم کارت دارد
تعداد سیم کارت یک عدد – دارای مکالمه
اندازه سیم کارت -
جنس بدنه -
تراشه ۵۰۵

 

پردازنده مرکزی Qualcomm SDM439 Snapdragon 439 (12 nm)

 

فرکانس پردازنده مرکزی Octa-core (4x1.95 GHz Cortex-A53 & 4x1.45 GHz Cortex A53) گیگاهرتز

 

پردازنده گرافیک adreno

 

مقدار رم ۴ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
پشتیبانی از حافظه داخلی -
اندازه صفحه نمایش ۱۰ اینچ
رزولوشن ۱۲۰۰x1920 پیکسل

 

تراکم پیکسلی ۱۹۲۰x1200 پیکسل بر اینچ

 

سایر قابلیت IPS LCD capacitive touchscreen, 16M colors

Multitouch

قابلیت مکالمه دارد
شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G
۲G -
۳G -
۴G -
فناوری ارتباطی - Wi-Fi, بلوتوث، -
رادیو -
وای فای دارد
فناوری مکان‌یابی -
بلوتوث ۴٫۲
درگاه ارتباطی USB 3.0, USB Type-C

 

NFC -
DLNA -
GPS -
درگاه USB دارد
درگاه HDMI -
GPRS -
Edge دارد
دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین ۱۰۸۰p

 

دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
حسگر شتاب‌سنج (Accelerometer), سنجش نور محیط (Light Sensor)

 

بلندگو JBL
جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا دارد
سیستم عامل ۹٫۰ Pie

 

باتری ۷۰۰۰ mAh

۱۱Houres

 

سایر قابلیت‌ها -

 

اقلام همراه -

 

خرید تبلت لنوو مدل Tab YogaSmart 10 YT-X705X

lenovo Tab Yoga Smart 10 YT-X705X

lenovo Tab Yoga Smart 10 YT-X705X

تبلت لنوو مدلTab YogaSmart 10 YT-X705X یک تبلت حرفه‌ای برای آن‌هایی است که می‌خواهند فعالیت‌های فراتر از کارهای روزمره خود انجام دهند. برای خرید تبلت لنوو مدلTab YogaSmart 10 YT-X705X بهترین و سریع‌ترین راه تماس با نمایندگی فروش لنوو است. کارشناسان ما به تمامی سؤالات شما در خصوص خرید این مدل راهنمایی می‌کنند و مشاوره رایگانی خواهند داد.

One thought on “تبلت لنوو مدل Tab YogaSmart 10 YT-X705X

  • By صارمی - Reply

    سلام در حال حاضر تبلت لنو سیم کارت خور با قابلیت مکالمه دارم کار تجاری با واتساپ با تعداد ۲۰۰۰۰ مخاطب انجام میدهم این مدلی که الان دارم ضعیف هستش لطف میکنید مدلی پیشنهاد نمایید که جوابگویی کار من باشد ؟ ممنون

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>