تبلت لنوو مدل YogaBook C930 YB-J912F

تبلت لنوو مدل YogaBook C930 YB-J912F

تبلت لنوو مدل YogaBook C930 YB-J912F

تبلت لنوو مدل YogaBook C930 YB-J912F از همان نمونه تبلت هایی است که بسیاری از کاربران منتظر عرضه آن بودند؛ نمونه‌ای کوچک و جمع‌وجور همراه با امکانات سخت افزاری مناسب که می‌تواند برای فعالیت‌های نیمه حرفه‌ای هم استفاده شود. یکی از مهم‌ترین به روزرسانی و قابلیت‌های منحصر به فرد این مدل، داشتن صفحه نمایش دوم همراه با جوهر الکترونیکی است. نمایشگری که هم می‌تواند به عنوان صفحه کلید و هم به عنوان یک صفحه برای فعالیت‌ها و طراحی استفاده شود.

باید گفت که شرکت لنوو در طراحی این مدل پا را فراتر گذاشته و با عرضه آن درصد فروش بسیار بالایی را به دست آورده است.

ویژگی‌های تبلت لنوو مدلYogaBook C930 YB-J912F

تبلت لنوو مدل YogaBook C930 YB-J912F

تبلت لنوو مدلYogaBook C930 YB-J912F

ظاهر تبلت

اندازه ابعاد این تبلت برابر با ۹٫۹×۱۷۹×۲۶۱ میلی‌متر و وزن ۷۷۸ گرم دارد. همین دو ویژگی نشان از یک تبلت سبک و جمع‌وجور می‌دهد که بتوان به راحتی آن را حمل کرد. البته متأسفانه با همه ویژگی‌های مثبت این مدل در طراحی، فضایی برای قرار گرفتن قلم در نظر گرفته نشده است. هرچند به دلیل خاصیت آهنربایی می‌توان آن را به بدنه چسباند؛ اما در هنگام حمل باید مراقب بود که با ضربه‌ای نیفتد. طراحی لولایی شکل آن باعث شده تا تبلت لنوو مدل YogaBook C930 YB-J912F دقیقاً همانند یک کتاب قابل استفاده باشد. همچنین به دلیل داشتن دو صفحه می‌توان از یک صفحه برای تماشای ویدئو و از دیگر برای یادداشت‌برداری استفاده کرد. علاوه بر این، این مدل قابلیت ایستادن روی میز را دارد و همین مسئله نمایش ویدئو را راحت‌تر خواهد کرد.

قرار گرفتن دکمه‌های پاور و صدا در سمت راست تبلت لنوو که البته روی صفحه دوم است، کاربری دستگاه را راحت‌تر کرده است. البته اسپیکر تبلت لنوو مدلYogaBook C930 YB-J912F با اینکه کوچک است؛ اما به لطف پشتیبانی از فناوری دالبی اتمز صدای باکیفیتی را پخش می‌کند. در قسمت بالای صفحه کلید مجازی، حسگر اثرانگشت قرار دارد که استفاده از آن را برای کاربر راحت‌تر کرده است. علاوه بر این دو پورت USB در دو طرف دستگاه، امکان اتصال انواع دستگاه‌های خارجی را به این مدل می‌دهد.

صفحه نمایش 

تبلت لنوو مدل YogaBook C930 YB-J912F

تبلت لنوو مدلYogaBook C930 YB-J912F

صفحه نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۶۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۸۳ پیکسل در اینچ در همین ابتدا به شما می‌گوید که این یک تبلت عادی نیست. البته داشتن صفحه دوم خود همین مسئله را اثبات می‌کند. با اینکه بسیاری از تبلت ها و گوشی‌های جدید دارای نمایشگر دوم هستند؛ اما ویژگی‌هایی که در ساختار این صفحه تبلت لنوو مدل YogaBook C930 YB-J912F در نظر گرفته شده است، آن را به یک نمونه متمایز تبدیل کرده است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های صفحه نمایش این مدل پشتیبانی از فناوری Haptic است. این فناوری باعث می‌شود تا هنگام لمس یک کلید، رنگ آن روشن‌تر شده و از این رو حس واقعی به کاربر در استفاده از کیبرد می‌دهد. همچنین به دلیل پشتیبانی از فناوری الاستیسته فعال، تجربه کاربری بسیار خوشایندی به استفاده کننده می‌دهد.

دیگر ویژگی‌ها

تبلت لنوو مدل YogaBook C930 YB-J912F

تبلت لنوو مدلYogaBook C930 YB-J912F

  • در خصوص سخت افزار، باید گفت که خیلی ویژگی بالایی ندارد؛ اما در حدی است که بتوان بعضی از کارهای نیمه حرفه‌ای را انجام داد. شاید تنها مزیت این مدل داشتن رم ۴ گیگابایتی است که می‌تواند در افزایش سرعت کمی مؤثر باشد. همچنین ظرفیت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی آن بالا نیست. متأسفانه باید گفت که در ساختار تبلت لنوو مدل YogaBook C930 YB-J912F خبری از اسلات میکرو اس دی نیست و هر بار که حافظه پر می‌شود، باید از استفاده از کابل آن را خالی کنید. برای همین محدودیت فضا برای نصب دارید. این انتظار می‌رفت که لنوو در این مدل حداقل بهبود این ویژگی‌ها توجه بیشتری می‌کرد.
  • باتری ۳۶ واتی تبلت لنوو مدل YogaBook C930 YB-J912F ظرفیت مناسبی دارد و می‌تواند در صورت مشاهده فیلم تا ۴ ساعت و استفاده عادی تا ۶ ساعت دستگاه را روشن نگه دارد. البته تا ۸ ساعت هم می‌توان استفاده کرد.
ابعاد ۹٫۹×۱۷۹×۲۶۱ میلی‌متر
وزن ۷۷۸ گرم
پشتیبانی از سیم کارت ندارد
تعداد سیم کارت -
اندازه سیم کارت -

 

جنس بدنه الیاژ منیزیم و آلومینیوم
تراشه ۷y54

 

پردازنده مرکزی Intel Core I5

 

فرکانس پردازنده مرکزی ۱٫۲-۳٫۲ گیگاهرتز

 

پردازنده گرافیک Intel HD Graphics

 

مقدار رم ۴ گیگابایت
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
پشتیبانی از حافظه داخلی ندارد
اندازه صفحه نمایش ۱۰٫۸ اینچ

 

رزولوشن ۱۶۶۰x2560 پیکسل

 

تراکم پیکسلی ۲۸۳ پیکسل بر اینچ

 

سایر قابلیت -

 

قابلیت مکالمه ندارد
شبکه‌های ارتباطی Wi-Fi, بلوتوث

 

۲G -

 

۳G -

 

۴G -

 

فناوری ارتباطی Wi-Fi, بلوتوث

 

رادیو -
وای فای intel 8265 tri-band

 

فناوری مکان‌یابی A-GPS, GPS

 

بلوتوث ۴٫۲
درگاه ارتباطی USB Type-C

۲ USB 3.0 / 3.1 Gen1, Card Reader: microSD, 2x USB-C 3.0

NFC -
DLNA -
GPS -
درگاه USB USB Type-C

 

درگاه HDMI -
GPRS -
Edge -
دوربین اصلی FHD

 

قابلیت‌های دوربین -

 

دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل
حسگر اثر انگشت (Fingerprint Sensor), شتاب‌سنج (Accelerometer), سنجش نور محیط (Light Sensor)

 

بلندگو دالبی اتمز

 

جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا -
سیستم عامل ویندوز ۱۰ هوم

 

باتری ۳۶ وات ساعت

حداکثر تا ۸ ساعت

 

 

سایر قابلیت‌ها دفترچه‌ راهنما، شارژر، قلم

 

اقلام همراه دفترچه‌ راهنما، شارژر، کیبورد، قلم

 

 

خرید تبلت لنوو مدل YogaBook C930 YB-J912F

تبلت لنوو مدل YogaBook C930 YB-J912F

تبلت لنوو مدلYogaBook C930 YB-J912F

با اینکه تبلت لنوو مدل YogaBook C930 YB-J912F از نظر سخت افزاری خیلی بالا نیست؛ اما به دلیل داشتن همان قابلیت دوصفحه‌ای، امکان استفاده بیشتری دارد. دانشجویان، مدیران، عاشق تماشای انواع ویدئو، ویزیتورها و طراحان معمولی به خوبی می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند. در حقیقت باید گفت که این مدل چیزی شبکه به کتاب الکترونیکی است که تجربه کاربری بسیاری عالی می‌دهد.

برای خرید تبلت لنوو فقط کافی است تا با نمایندگی فروش لنوو تماس بگیرید. کارشناسان ما به تمامی سؤالات شما در خصوص خرید این مدل کامل پاسخ می‌دهند. باید گفت که با توجه به خاص بودن این نمونه، از خرید آن به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد. این دستگاهی است که لنوو آن را ساخته تا کاربران بتوانند به راحتی تا چند سال استفاده کنند.

همچنین برای تعمیر و برطرف کردن هر مشکل سخت افزاری و نرم افزاری تبلت لنوو مدلYogaBook C930 YB-J912F هم فقط کافی است تا با نمایندگی تعمیرات لنوو تماس بگیرید.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>