خدمات پس از فروش لنوو

خدمات پس از فروش لنوو

خدمات پس از فروش لنوو

ما در مقالات گذشته پیرامون موضوعات مختلف از برند لنوو صحبت کردیم. تا حد زیادی با این شرکت و محصولاتی که تولید می‌کند، آشنا شدیم.حال میخواهیم در مورد خدمات پس از فروش لنوو صحبت کنیم ، همچنین به راه حل و شیوه رفع برخی از کالاهای این برند پرداختیم که خوشبختانه با استقبال خوب از سوی شما مردم عزیز و دوست داشتنی همراه شد. مطالب دیگری در مورد ایده‌ها و محصولات جدید این شرکت را هم بیان کردیم که نباید از آن‌ها به سادگی عبور کرد. حال خوب است بدانید که همه چیز به همین مقالات محدود نمی‌شود و اگر بخواهید کالایی از این برند را خریداری نمایید، بد نیست در این مورد چیزهای زیادی بدانید.

خدمات پس از فروش لنوو

خدمات پس از فروش لنوو

گفتیم که تعداد برندها سال به سال در حال افزایش است. برندهایی می‌آیند که خیلی سریع شکست می‌خورند و به اهدافشان نمی‌رسند. آن‌ها در وهله‌ اول بلند پروازانه می‌خواهند به نتایجی دست پیدا کنند، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و دلایلی هم برای شکستشان وجود دارد که بد نیست مروری بر آن‌ها داشته باشیم. یکی از این موارد، نبود خدمات در چنین برندهایی می‌باشد. البته بعضی از این برندها، خدماتی را ارائه می‌کنند که چندان به کام مشتریان نیست. این خدمات به جای این که مشتری را جذب کند، به سود خود شرکت‌ها است. وقتی این اتفاق رخ دهد و رضایت مشتری چاشنی کار نشود، بی شک آن کسب و کار و شرکت خیلی سریع دوران افول خود را خواهد دید.اما خدمات پس از فروش لنوو اینگونه نمی باشد در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد ، با ما همراه باشید :

 

نمایندگی های لنوو:

خدمات پس از فروش لنوو

خدمات پس از فروش لنوو

خوشبختانه شرکت لنوو جزو این موارد نیست و همه روزه شاهد پیشرفت شعب آن هستیم. این برند تا به حال افول نداشته و همواره سیر صعودی جالبی را طی کرده است. لنوو کار خود را در چین آغاز کرد و در سال‌ها اول، صرفا برخی از مردم چین آن را می‌شناختند. امروزه تقریباً می‌توان گفت که تمام مردم جهان به وجود چنین شرکتی آگاه هستند و از محصولات آن استفاده می‌کنند. مشتریان همیشه از محصولات لنوو رضایت دارند و از مزیت‌های آن‌ها باید به دوام بالا و همچنین قیمت مناسب اشاره داشت. خدمات نیز بخش دیگری از امور لنوو است که سال‌ها شاهدش بوده‌ایم.

لنوو چند سالی می‌شود که در کشور ایران به محبوبیت رسیده است. اکنون حداقل در هر چند خانه می‌توان یک کالا از این برند را دید. از این موارد که بگذریم، بد نیست به یکی از باارزش‌ترین خدمات این برند اشاره داشته باشیم و آن هم خدمات پس از فروش لنوو می‌باشد. خدمات پس از فروش از چند سال قبل به لیست کارهای این شرکت اضافه شده است و اتفاقاً اعضای آن به نتایج دلخواهشان هم رسیده‌اند.

حال به نظر شما این خدمات پس از فروش لنوو شامل چه مواردی می‌شوند؟ آیا در ایران هم می‌توان آثاری از این خدمات را مشاهده کرد؟ اگر برای دستگاه لنووی شما اتفاقی رخ دهد، باید چه کاری را برای تعمیرش انجام دهید؟ ظرف چند روز می‌توان نسبت به تعمیر این دستگاه‌ها اقدام کرد؟ ما در این مقاله می‌خواهیم به همه‌ی این سوالات پاسخ دهیم. پس اگر شما هم یک دستگاه لنوو دارید که کارایی سابق را ندارد و نیاز به تعمیر را در آن حس می‌کنید، ما را در ادامه همراهی کنید. البته این مقاله صرفاً برای این افراد نیست. سایر افرادی که تمایل به خرید یک محصول از این برند را دارند، و یا کسانی که یکی از این کالاها ( اعم از لپ تاپ ، تبلت و ... ) را دارند، اما هنوز مشکلی برایش پیش نیامده هم می‌توانند در آینده از جزئیات موجود در این مطلب استفاده کنند.

انواع نمایندگی‌های لنوو

به طور کلی یک برند می‌تواند نمایندگی‌هایی را با موضوعات گوناگون در سراسر جهان به وجود آورد. هر یک از این نمایندگی‌ها، خدمات خاص خود را به مشتریان و دارندگان محصولی از آن برند ارائه می‌کنند. پس در صورت نیاز می‌توانید به آنها مراجعه کنید. اگر بخواهیم این نمایندگی‌ها را به دو دسته کلی تقسیم کنیم، آن دسته‌ها نمایندگی تعمیر و تعویض و همچنین نمایندگی فروش هستند. حال نمایندگی‌هایی وجود دارند که هر دوی این کارها را برایمان انجام می‌دهند. به جز این، مراکزی از شرکت‌های معتبر و خوش‌نام در همه جای جهان وجود دارد که خدمات پس از فروش را در دسترس قرار داده‌اند.

شرکت لنوو نیز از جمله همین شرکت‌ها است که مدت‌ها قبل به ارائه خدمات پس از فروش لنوو پرداخت. خبر خوب این است که به دلیل رشد این برند در ایران و افزایش استفاده‌ها، خدمات پس از فروش در ایران نیز شکل گرفته است. آن خدمات نه تنها در تهران، که در شهرهای مهم کشور نظیر اصفهان، تبریز، مشهد و کرج هم دیده می‌شود. البته خدمات پس از فروش لنوو صرفا به این موارد محدود نمی‌شوند. شعبه‌ لنوو در شهرهای دیگر نیز به چشم می‌خورند. همچنین نکته امیدوارانه این است که پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده موارد بیشتری از این خدمات را در کشورمان شاهد باشیم. حال به این مطلب می‌رسیم که خدمات پس از فروش برند لنوو دقیقا چه کارهایی را انجام می‌دهد.

خدمات پس از فروش لنوو

خدمات پس از فروش لنوو

خدمات پس از فروش لنوو

از کارهایی که در خدمات پس از فروش لنوو رویت می‌شود، می‌توان به حمل و نقل وسایل این برند اشاره داشت. لنوو در سال‌های اخیر توانسته است تا محصولات گوناگونی را تولید نماید. دستگاه‌های سنگین یا حجیم هم از جمله آن‌ها بوده است. از این دستگاه‌ها باید رایانه‌های شخصی و تلویزیون‌ها را نام برد که اتفاقاً لنوو در آن‌ها کولاک کرده است. حال بدیهی است که مشتریان در حمل این گونه محصولات ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. از این رو، لنوو خدمات حمل و نقل را تا درب منزل برایتان انجام می‌دهد تا مشکلی از این بابت نداشته باشید.

 

نصب و راه اندازی:

علاوه‌بر آن، بعضی دیگر از کالاهای مربوط به شرکت لنوو به نصب و راه‌اندازی احتیاج دارند. مردم شاید در وهله اول کار با این محصولات را بلد نباشند. بنابراین نیروهایی به آن منزل اعزام می‌شوند تا بتوانید از تجربیات آن‌ها استفاده کرده و آن دستگاه را برای بار اول راه‌اندازی نمایید. پیشنهاد می‌شود که در حین انجام این مرحله، حتما به صحبت‌ها و نکات این نیروها به خوبی گوش فرا دهید. این کار باعث می‎شود که در آینده بتوانید درصد زیادی از مشکلات دستگاه مذکور را خودتان به تنهایی برطرف نمایید.

 

تعویض قطعات:

تعمیر یا تعویض دستگاه‌ها هم از آخرین کارهایی است که خدمات پس از فروش لنوو برای شما عزیزان ترتیب می‌دهد. چنان چه دستگاه شما با کوچک‌ترین مشکلی هم روبه‌رو شد. کافیست که آن را به کارشناسان و تعمیرکاران این برند در ایران بسپارید. دستگاه شما به سرعت نسبت به تعمیر آن اقدام گردد. این افراد در کارشان بسیار خبره و متخصص هستند. آنها سال‌ها سابقه‌ انجام تعمیرات مختلف را دارند. ضمناً آن‌ها از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته‌ای هم به منظور تعمیر استفاده می‌کنند. پس روند تعمیرات کاملا استاندارد می‌باشد. از این رو می‌توانید با اطمینان خاطر بیشتری دستگاه خود را برای تعمیر به نمایندگی بسپارید.

خدماتی که در بالا گفته شد، پکیجی از کارهای مهمی است که لنوو به شما ارائه می دهد. حتی بعد از این که محصول را خریداری کرده‌اید هم نباید هراسی از این بابت داشته باشید. شما قادر هستید به نمایندگی فروش لنوو یا نمایندگی تعمیرات لنوو مراجعه کنید. با مراجعه، مشکلات خود را مطرح کرده و با خیال راحت دستگاه خود را به آنجا بسپارید.

 

نتیجه گیری:

خدمات پس از فروش لنوو

خدمات پس از فروش لنوو

در این مقاله به بررسی ابعاد مختلف و ویژگی های تعمیرگاه لنوو اشاره کردیم. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به شعب تعمیرات لنوو، اقدام به تعمیر دستگاه خود نمایید. همانطور که ذکر شد، هزینه تعمیرات در این نمایندگی پایین تر از مراکز فرعی می‌باشد. همچنین قطعات معیوب با نمونه اورجینال خود تعویض می‌شوند. و در اخر این کارشناسان مجرب مجموعه هستند که با تضمین کیفیت کار خود، خیال شما را از این بابت راحت خواهند کرد.

 

تشکر از وقتی که برای مطالعه این مطلب اختصاص دادید

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>