علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو

علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو

علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو مشکل مهمی است که باید سریعا بررسی و رفع شود. چرا که موارد متعددی می‌تواند دلیل بروز این خرابی باشد. بی توجهی به هر یک از این موارد خرابی‌‌های دیگری را در تبلت لنوو ایجاد خواهد کرد. در این مقاله برای کاربران وب سایت lenovotehran.com.، قصد داریم به بررسی و نحوه رفع این مشکل بپردازیم. همراه ما باشید.

دلیل اصلی علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو چیست ؟

تبلت‌های لنوو مانند دیگر محصولات این کمپانی از جمله انواع تبلت لنوو، از کیفیت بالایی برخوردارند. به همین خاطر در بازار محصولات دیجیتالی بیشتر کشورها، این محصولات طرفداران زیادی دارند. بر این اساس مشتریان از سرتاسر دنیا می‌توانند در بازارهای کشور‌های دیگر نیز، به انواع تبلت‌های لنوو دسترسی داشه باشند.

علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو

نکته حائز اهمیت این است که در طراحی و تولید هرکدام از انواع تبلت‌های شرکت لنوو، سلیقه و خواست مشتری ملاک قرار می‌گیرد. به همین خاطر شرکت لنوو با توجه به انجام تحقیقات وسیع بر روی سلیقه و نظر مشتریان، انواع تبلت‌های خود را طراحی و تولید می‌کند.

اما موضوع مهمی که می‌تواند شرایط کاربری از محصولات تبلت را با اختلال مواجه کند، بروز خرابی در این دستگاه است. دلیل این خرابی‌ها باید بررسی و مشخص شود. مانند علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. از طرفی دیگر موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، فید‌بک‌های دریافت شده‌ از مشتریان است. بر این اساس مشخص است که کاربران نسبت به استفاده از تبلت نکات ایمنی را رعایت نمی‌کنند.

این عدم رعایت نکات کاربری از تبلت، سلامت محصول را تهدید کرده و مشکلات متفاوتی برای تبلت به وجود خواهد آورد. و این می‌تواند به راحتی اصلی‌ترین دلیل خرابی در انواع تبلت لنوو باشد.

درباره کیفیت تولید محصولات لنوو از جمله انواع تبلت

اما توجه داشته باشید که تولید انواع محصولات دیجیتالی مانند تبلت و دیگر محصولات شرکت لنووو همچنین انواع تبلت ایسوس در کارخانجات کاملا مکانیزه انجام می‌شود. از طرف دیگر تولید محصولات بر اساس استفاده از قطعات بسیار با کیفیت و پیشرفته خواهد بود. به همین خاطر است که کاربران نسبت به داشتن پارامتر‌های دوام و کیفیت عالی در محصولات لنوو از جمله انواع تبلت، اذعان دارند.

اما موارد دیگری در این میان وجود دارند که می‌توانند علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو را شامل شوند. همه این دلایل زیر مجموعه علت اصلی یعنی همان عدم کاربری درست کاربران قرار می‌گیرند. در ادامه این مقاله به همه موارد اشاره خواهد شد و آنها را کاملا بررسی خواهیم کرد.

پدیده‌ای به نام  سیاه شدن صفحه تبلت لنوو

تصور کنید تبلت را روشن کرده و قصد دارید فعالیت‌های خود را آغاز کنید. اما ناخودآگاه با یک صفحه سیاه مواجه می‌شوید. یا حتی امکان دارد در حال استفاده از تبلت هستید و در حال اجرا و دریافت خروجی از یک برنامه مشخصی فرایند‌ها را دنبال می‌کنید. اما ناگهان صفحه تیره می‌شود و برای شما این اتفاق ترسناک است. در این حالت با خود می‌گویید علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو چیست ؟

اصولا این وضعیت و بروز این مشکل برای سیستم عامل اندروید، اتفاقی عجیبی نیست. سیاه شدن ال سی دی در تبلت لنوو، واکنشی است در برابر عدم رعایت نکات ایمنی استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید از طرف کاربر. می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. اما در این شرایط مهمترین کاری که باید انجام شود، شناسایی مشکل است.

عبارت The Black Screen of Death دقیقا به سیاه شدن صفحه تبلت لنوو اشاره دارد. بروز این مشکل می‌‌تواند بیانگر سوختگی و در ادامه از دست دادن ال سی دی تبلت لنوو را به همراه داشته باشد. وقتی صفحه نمایشگر در تبلت لنوو سیاه شود، طبیعتا کاربری از دستگاه غیر ممکن خواهد بود.

در این حالت کاربران نمی‌توانند به هیچ یک از قسمت‌های تبلت دسترسی داشته باشند. احتمالا کاربران در این وضعیت با خود فکر کنند تبلت خاموش شده است. اما این طور نیست و تبلت روشن است. ولی به دلایل مختلف، صفحه نمایشگر قادر به نمایش محتوا نخواهد بود.

علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو

کدام پیامد‌ها سیاه شدن صفحه تبلت لنوو را مشخص می‌کند ؟

علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو دلایل مشخصی دارد. اما اینکه به یکباره با صفحه سیاه در تبلت مواجه شوید، اتفاق ناگهانی نیست. تبلت لنوو دستگاه هوشمندی است و از قطعات بسیار با کیفیت تهیه شده است. به همین خاطر در روزهای گذشته با ارائه ری‌اکشن‌هایی، این اتفاق را به کاربران اعلام خواهد کرد. اگر هنوز شما کاربر تبلت لنوو با مشکل سیاه شدن صفحه روبرو نشده‌اید، حتما به پیامد‌‌‌‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم توجه داشته باشید. این موارد را با دقت مرور کنید تا هیچ‌گاه با این پدیده روبرو نشوید.

ضعیف در کیفیت تاچ تبلت لنوو

گاهی امکان دارد در حال استفاده از تبلت، با ضعیف شدن و عدم همراهی همیشگی تاچ در دستگاه مواجه شوید. این اتفاق را جدی بگیرید. شاید فکر کنید موضوع پیش و پا افتاده است. اما همین مشکل به نظر ساده می‌تواند یکی از اعلان‌های جدی برای سیاه شدن صفحه تبلت لنوو باشد. عدم کیفیت در انتقال دستورات کاربر از طریق تاچ، ضعیف شدن و آغاز خرابی در ال سی دی تبلت را گواهی می‌دهد.

ری‌استارت‌های متداول در تبلت لنوو

از طرف دیگر در حال استفاده از تبلت هستید که ناگهان سیستم ری‌استارت می‌شود‌. شاید با خود تصور کنید که میزان شارژ در دستگاه به اتمام رسیده است. در این حالت نسبت به شارژ مجدد آن اقدام کنید. یا حتی فکر کنید به دلیلی تبلت گرم شده و احتمالا قاب دستگاه را جدا کنید. اما باید بدانید که این موضوع نیز می‌تواند از جمله پیامدهای علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو باشد.

هنگ کردن سیستم تبلت لنوو

پیامد دیگری که می‌تواند برای تبلت شما رخ دهد، انجماد و هنگ کردن‌های مداوم است. این اتفاق می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد. اما در رابطه با سیاه شدن صفحه تبلت نیز با این پیامد روبرو خواهید شد.

بهم‌ ریختگی در کیفیت تصاویر ال سی دی تبلت لنوو

در مواقع دیگر امکان دارد اختلالات در رنگ و شفافیت صفحه پیامد علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو باشد. وضوح نمایش تصاویر مثل همیشه نیست. بخشی از صفحه تاریک شده باشد و یا به رنگ خاصی مانند سفیدی یا قرمزی تمایل نشان دهد.

کاربران توجه داشته باشند که بروز مشکلات گفته شده، معمولا به تنهایی در تبلت لنوو دیده نمی‌شوند. امکان دارد هم سیستم هنگ کرده و هم کیفیت نمایش تصاویر کم شده باشد. پس لازم است به حال و روز تبلت لنووی خود آگاهی داشته باشید. به هر اتفاقی بی تفاوت نبوده و حتما دلیل آن را بررسی کنید.

علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو

دلایل کاربردی که می‌تواند علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو باشد

اصولا مشکلات و خرابی‌های گوناگونی می‌تواند شرایط استفاده از تبلت لنوو را با اختلال همراه سازد. در بعضی مواقع دلیل این مشکلات مشخص است، پس می‌توانید راه‌‌حلی را برای رفع آن پیدا کنید. اما در دیگر حالت‌ها می‌تواند دلیل بروز مشکل مجهول باشد.

همان طور که گفته شد، علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو می‌تواند بر اساس نوع رفتار و استفاده کاربران دلایل متفاوتی داشته باشد. حتی در برخی شرایط امکان دارد بررسی دلایل گفته شده، نتوانند علت اصلی سیاه شدن صفحه تبلت را مشخص کنند. که این موضوع پیچیدگی قضیه را قطعا بیشتر خواهد کرد.

احتمال ویروسی شدن تبلت لنوو

آنچه که در نگاه اول می‌توان به عنوان یکی از دلایل علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو به آن اشاره کرد، ویروسی شدن سیستم تبلت است. مواجهه با این اتفاق به تنهایی می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. شاید دانلود و استفاده از یک بد افزار دلیل ویروسی شدن تبلت باشد. شاید یک اپلیکیشن مخرب در تبلت نصب کرده باشید و شرایط نفوذ ویروس را مهیا کرده باشد. در کنار این دلایل احتمال دارد به خاطر وبگردی و حضور در سایت‌های متفاوت اینترنت، ویروس یا ویروس‌هایی به سیستم تبلت وارد شده و تبلت را ویروسی کرده باشد.

این اتفاقات علاوه بر اینکه می‌توانند تبلت لنوو را ویروسی کنند، می‌توانند باگ‌های متعددی را نیز در مسیر اجرای برنامه‌های مختلف و البته سلامت سیستم عامل بوجود آورند. توجه داشته باشید، اینکه صفحه نمایش تبلت خوب کار کند با سلامت سیستم عامل رابطه مستقیم دارد.

در این شرایط می‌توانید با نصب یک آنتی ویروس قوی و تضمین شده، شرایط نفوذ ویروس و ویروسی شدن تبلت لنوو را به حداقل برسانید. از طرف دیگر، باید نسبت به حضور در سایت‌های اینترنت نیز محتاط باشید. کاربران می‌توانند نصب و استفاده از بهترین آنتی ویروس‌ها را به کارشناسان نمایندگی تبلت لنوو بسپارند.

احتمال مشکل در شارژ تبلت لنوو

دلیل دومی که می‌تواند علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو باشد، قرارگیری دستگاه در شارژ به مدت زمان زیاد است. به همین خاطر بهتر است بر اساس توجه به رعایت نکات ایمنی استفاده از تبلت، شرایط شارژ را حداکثر تا ۸۰ درصد نگه دارید. اگر دستگاه را به شارژر متصل کرده و نسبت به زمان تکمیل شارژ بی‌تفاوت باشید، این اتفاق مانند یک شوک می‌‌تواند شرایط خرابی در تبلت را به وجود آورد.

از طرف دیگر لازم است از شارژر اصلی تبلت نسبت به تامین نیروی برق استفاده کنید. اما اگر به هر دلیلی به شارژر اصلی دسترسی نداشتید، با توجه به ولتاژ تبلت لنوو، آن را به شارژر‌های دیگر متصل کنید. مشکل دیگری که می‌تواند شرایط سیاهی در صفحه نمایشگر تبلت لنوو را به همراه داشته باشد، نوسانات برق است. برای جلوگیری از این مشکل، می‌توانید شارژر را به به وسیله یک محافظ برق به پریز برق متصل کنید.

احتمال نفوذ رطوبت در تبلت لنوو

با توجه به تحقیقات انجام شده مشخص شده است که موبایل یا تبلت می‌تواند به دلایل متفاوت محل تجمع انواع میکروب و باکتری باشد. پزشکان توصیه می‌کنند در زمان شیوع ویروس کرونا، در دوره‌های مختلف و مخصوصا زمانی که در فضای بیرون از منزل هستید، تبلت خود را به واسطه استفاده از الکل ضدعفونی کنید. اما اجرای این کار باید با احتیاط انجام شود. چرا که مایع الکل امکان دارد به ال سی دی تبلت لنوو نفوذ کند و مشکلات خرابی در سخت افزار را به دنبال داشته باشد.

برای این کار نباید الکل را مستقیم به صفحه تبلت اسپری کنید. لازم است با استفاده از یک دستمال تمیز تبلت خود را ضدعفونی نمایید. دلیل دیگری که می‌تواند شرایط سوختگی و سیاه شدن صفحه نمایشگر تبلت لنوو را به دنبال داشته باشد، نفوذ رطوبت و آب است.

علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو

احتمال ضرب‌ دیدگی در تبلت لنوو

تبلت لنوو به عنوان یکی از محصولات دیجیتالی قابل حمل، می‌تواند همواره با پرت شدن، زمین خوردن و کلا با انواع شرایط ضرب دیدگی مواجه شود. بدون شک این ضربات ناگهانی بر روی سلامت سخت افزار تبلت تاثیرات منفی خواهد داشت. به همین منظور احتمال دارد علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو بر اساس ضرب دیدگی ال سی دی دستگاه باشد.

این آسیب‌ها در دو حالت داخلی و بیرونی می‌توانند خرابی در صفحه نمایشگر را به دنبال داشته باشند. امکان دارد پس از ضربه وارد شده به تبلت، شرایط شکستگی در ال سی دی را مشاهده کنید. شاید در برخی از شرایط نیز شکستگی در صفحه نبینید اما، به مرور با تغییر کیفیت در صفحه نمایشگر و در نهایت سیاه شدن صفحه روبرو شوید. راه حل مناسب برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و اعمال خرابی‌های مبتنی بر ضرب‌دیدگی، استفاده از گلس و قاب محافظ در تبلت لنوو است.

احتمال تکمیل حافظه در تبلت لنوو

از طرف دیگر احتمال دارد حافظه تبلت لنوو شما تکمیل شده باشد. تبلت لنوو به دلیل قابلیت‌ها و کیفیتی که دارد، می‌تواند به جای کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ عمل کند. کاربری از تبلت قادر است بیشترین نیاز‌های کاربران را برآورده سازد. به همین منظور کاربران می‌توانند انواع برنامه‌های مهندسی و یا طراحی را در تبلت خود نصب کنند.

در ادامه می‌توانند به راحتی با استفاده از آن برنامه‌ها، خروجی‌های مد نظر را دریافت کرده و پروژه‌های متفاوت را انجام دهد. بر این اساس امکان دارد بدون توجه به حجم مموری در تبلت، نسبت به دانلود و ذخیره اطلاعات اقدام کنند.

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که، استفاده از برنامه‌های سنگین می‌تواند برای پردازنده خطرناک بوده و به آن فشار وارد کند. چرا که از جمله علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو همین فشار به پردازنده است. بر این اساس بهتر است با توجه به قابلیت‌های تبلتی که دارید،نسبت به ذخیره اطلاعات و نصب برنامه‌های سنگین اقدام کنید.

فهرستی از بهترین راه کار‌ها برای جلوگیری از سیاه شدن صفحه تبلت لنوو

تا این لحظه از مقاله، با راهکارهای متعددی به هدف جلوگیری از سیاه شدن صفحه تبلت لنوو آشنا شدید. اما در ادامه این موارد را به طور خلاصه معرفی می‌شود.

  • حتما یادتان باشد که به طور مداوم برنامه‌های تبلت سیستم عامل را به جدیدترین نسخه به روز رسانی کنید.
  • نسبت به دانلود برنامه‌ها حساس باشید. هیچ شرایطی را برای نصب اپلیکیشن‌ها و بدافزارهای مخرب فراهم نکنید.
  • حتما بر اساس مراجعه به منابع و مارکت‌های معتبر، نسبت به دانلود برنامه‌های مورد نیاز اقدام نمایید.
  • تبلت لنوو خود را به مدت زمان زیاد در شارژ رها نکنید.
  • استفاده از کابل‌های نامرغوب و شارژرهای متفرقه می‌تواند بسیار خطرناک باشد.
  • با استفاده از محافظ و قاب در تبلت لنوو، شرایط تخریب ال سی دی و سخت افزارها به واسطه نفوذ رطوبت و ضرب دیدگی را کاهش دهید.

راه حل‌های رفع مشکل سیاه شدن صفحه تبلت لنوو

به هر حال اگر با سیاه شدن صفحه تبلت لنوو مواجه شدید، باید به فکر رفع مشکل باشید. این اتفاق در دو حالت امکان پذیر است. در مواقعی احتمال دارد که به تنهایی بتوانید علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو را شناسایی کرده و آن برطرف کنید. برای مثال شاید ورود به حالت امن safe mode در تبلت بتواند مشکل شما را حل کند. شاید استفاده از راه حل بازگشت به تنظیمات اولیه Reset Factory مشکل شما را برطرف سازد.

اما حالت دیگری که می‌تواند بهترین و تضمینی‌ترین راهکار باشد، حضور در نمایندگی‌های مجاز تعمیر تبلت لنوو است. چرا که شاید مشکل از سخت افزار باشد و این موضوع لازم است شناسایی شود. پس می‌توانید با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های معتبر، به بهترین نحو مشکل را برطرف سازید.

شاید با استفاده از حالت safe mode بتوان مشکل را رفع کرد

این شرایط در بیشتر محصولات دیجیتالی وجود دارد. البته برای زمانی استفاده از این راهکار مناسب است که علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو نرم افزاری باشد. بر این اساس می‌توانید با توجه به راهکار‌های مخصوص و متناسب با مدل تبلت خود، حالت امن را فعال کرده و شرایط بررسی و رفع مشکل نرم افزاری در تبلت را دنبال نمایید.

برای آشنایی بیشتر با اجرای حالت safe mode  در تبلت لنوو، مطالعه مقاله ( علت خاموش و روشن شدن تبلت لنوو ) را از دست ندهید.

پس از اینکه به حالت امن در تبلت لنوو وارد شدید، کلیه نرم افزارهای ثانویه یعنی آنهایی که به شخصه دانلود و نصب کرده‌اید به طور موقت غیر فعال خواهند شد. در این حالت تنها برنامه‌های پیش فرض قابل اجرا هستند. حضور در این شرایط مطلوب است. چرا که می‌تواند فعالیت ویروس‌های ممکن در سیستم تبلت لنوو را متوقف سازد. به همین منظور می‌توانید به راحتی یکی یکی نرم افزارهای مخرب و ویروس‌ها را شناسایی کرده و آنها را حذف کنید. استفاده از این روش می تواند به راحتی مشکل سیاه شدن صفحه تبلت لنوو را برطرف سازد.

علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو

شاید در نهایت استفاده از راه کار Reset Factory جواب دهد

اما اگر تمام راه‌حل‌های گفته شده جواب نداد، می‌توانید راه حلی را امتحان کنید که در بیشتر مواقع راهگشاست. در این حالت شما سیستم تبلت لنوو را به شرایط و تنظیمات اولیه کارخانه بر‌می‌گردانید. استفاده از این راهکار در زمانی که مشکل تبلت و سیاهی در صفحه نمایش نرم افزاری باشد، مناسب است. به همین منظور می توانید با مطالعه مقالات (ریست تبلت لنوو با سوزن) و (فلش کردن تبلت لنوو) نسبت به اجرای این متد اقدام نمایید.

معرفی بهترین راه برای رفع مشکل سیاه شدن صفحه تبلت لنوو

همانطور که اشاره شد همه محصولات دیجیتالی لنوو، بر اساس استفاده از قطعات بسیار با کیفیت و ابزار آلات پیشرفته تولید می‌شوند. به همین خاطر تنها می‌توان با استفاده از دستگاه‌ها و ابزار‌های خاص نسبت به تعمیر تبلت لنوو اقدام نمود. این ابزارآلات، تنها در نمایندگی‌های مجاز لنوو وجود دارند. از طرفی دیگر فقط تکنسین‌‌های فعال در این نمایندگی‌ها قادر هستند از این ابزارهای خاص استفاده کنند.

به همین منظور اگر علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو شما سخت افزاری باشد، راهی جز مراجعه به نمایندگی تعمیرات تبلت لنوو ندارید. بر این اساس تنها پیشنهاد کارساز که بتواند مشکل تبلت شما را به بهترین حالت رفع کند، مراجعه به نمایندگی‌های معتبر است.

اما اگر به هر دلیلی رفع مشکل سیاهی در نمایشگر تبلت لنوو را به تعمیرکاران و نمایندگی‌های غیر مجاز بسپارید، مشکل تبلت رفع نخواهد شد. به این دلیل که آنها به ابزارهای خاص دسترسی ندارند. در ادامه شاید بتوانند به طور موقت مشکل شما را حل کنند اما، به طور دقیق مشکل حل نخواهد شد و به مرور خرابی‌های دیگر در تبلت لنوو را شاهد خواهید بود.

نتیجه گیری

دلایل متعددی می‌تواند علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو باشد. به بیشتر این موارد در این مقاله اشاره شد. راهکارهای مناسبی نیز برای رفع و جلوگیری از بروز مشکل در صفحه نمایش تبلت معرفی شد. کاربران می‌توانند به هدف جلوگیری از سیاهی صفحه نمایش تبلت لنوو موارد گفته شده را اجرا نمایند. اما اگر به هر دلیلی با این مشکل روبرو شدید، بهترین راهکار مراجعه به نمایندگی‌های تعمیرات تبلت لنوو است.

6 thoughts on “علت سیاه شدن صفحه تبلت لنوو

  • By علی یزدانی - Reply

    سلام، دوست عزیز. تبلت لنوو من چند وقت هستش سیاه شده چی کار باید بکنم؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام، ممکنه علت سیاه شدن تبلت لنوو شما به دلیل مشکلاتی مثل عدم شارژ کافی باتری، خرابی در پروسه‌های داخلی تبلت و یا خرابی در نمایشگر باشه.

  • By هانیه - Reply

    سلام، من چند وقت پیش تبلت لنوو خریدم ولی امروز متوجه شدم صفحه سیاه شده. خودم می‌تونم مشکل رو حل کنم؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام، اولین کاری که می‌تونی انجام بدی، بررسی کنی که باتری تبلتت کاملا شارژ شده باشه. اگه با این کار مشکل حل نشد، می‌تونی سعی کنی با استفاده از کلیدهای مخصوصی که برای بازگرداندن تنظیمات کارخانه در تبلت وجود داره، تبلت رو به حالت اولیه بازگردونی کنی. ولی بهترین کار اینه که برای حل مشکل، به یک تعمیرکار تخصصی مراجعه کنی

  • By مجتبی حسینی - Reply

    سلام، آیا می‌تونی بهم کمک کنی؟ صفحه تبلت لنووم سیاه شده و نمی‌دونم چیکار کنم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام، حتما بررسی کردی که باتری تبلتت کاملا شارژ شده باشه؟ در صورتی که با این کار مشکل حل نشد، می‌تونی با استفاده از کلیدهای مخصوصی که برای بازگرداندن تنظیمات کارخانه در تبلت وجود داره، تلاش کنی تا تبلت رو به حالت اولیه بازگردونی. ولی بهترین کار اینه که به یک تعمیرکار تخصصی مراجعه کنی تا مشکل رو حل کنه.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>