عیب یابی شارژر لپ تاپ

عیب یابی شارژر لپ تاپ

عیب یابی شارژر لپ تاپ

دراین مطلب می خواهیم در مورد چگونگی عیب یابی شارژر لپ تاپ صحبت کنیم، با ما همراه باشید :

همان طور که در جریان هستید، تا به حال برندهای گوناگونی در سراسر جهان به وجود آمده است که کار آن‌ها ساخت کامپیوترها، لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌های همراه و لوازم جانبی می‌باشد. این برندها در حال رقابت فشرده‌ای با هم هستند و باید دید که در سال‌های آینده چه خواهند کرد. بدیهی است که هر برندی بخواهد پیروز میدان شود، باید خدمات فراوانی را در عین کیفیت بالا ارائه دهد. البته اکنون شرکت‌های مختلفی این فرمول را انجام می‌دهند، اما یکی از مشهورترین‌ها در این زمینه را باید برند لنوو به حساب آورد.

لنوو

لنوو

لنوو شاید در ابتدا تأسیس خود عملکرد چندان چشمگیری نداشت، اما کم کم توانست به جایگاهی که حقش را دارد، دست پیدا کند. شاید این جایگاه طی بیست سال اخیر به دست آمده باشد. به هر شکل، امروز با مقاله‌ای متفاوت در خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی هستیم. قصد ما این است که مشکلات مربوط به شارژرهای لپ‌تاپ لنوو را بیان کنیم تا در نهایت به نتیجه‌گیری خوبی برسیم. گاهی اوقات مشکل این شارژرها به جدی زیادی است که شاید لازم باشد آن را به‌کلی تعویض کنیم. در دیگر حالت نیز احتیاجی به انجام این کار نیست و صرفاً عیب یابی شارژر لپ تاپ و با تعمیر شارژر، همه چیز برطرف خواهد شد.

ادامه مبحث

بنابراین در صورتی که شارژر لپ‌تاپ شما هم خراب شده است و یا احتمال می‌دهید که این اتفاق در آینده رخ می‌دهد و از همین حالا می‌خواهید دایره اطلاعاتی خود را در این خصوص بالا ببرید، ما را در ادامه همراهی کنید تا نگاه عمیقی به این موضوع داشته باشیم. در پایان قادر خواهید بود تا بهترین تصمیم‌ها را در خصوص شارژر لپ‌تاپ خود بگیرید. ابتدا بهتر است صحبت خود را با معرفی کوتاهی از برند لنوو آغاز کنیم.

معرفی برند لنوو

برند لنوو

برند لنوو

شرکت لنوو فعالیت خود را به صورت رسمی از سال ۱۹۸۴ شروع کرد. این شرکت چینی که در ابتدا سرمایه چندانی هم نداشت، رفته رفته به فروش خود اضافه کرد و با استقبال خوب مردم مواجه شد. سرمایه لنوو بعد از مدتی بسیار بیشتر شد و شعبه‌های گوناگونی را در سر تا سر جهان احداث کرد. اکنون این شرکت را باید چند ملیتی در نظر گرفت. نمایندگی‌های فروش و تعمیر این شرکت در کشورهای مختلفی از جمله ایران مشاهده می‌شود و شما می‌توانید از چنین خدماتی به خوبی بهره‌مند شوید.

کار لنوو در سال‌های ابتدایی صرفاً به کامپیوترها و برخی از تجهیزات جانبی محدود می‌شد، اما اکنون محصولات متفاوتی نظیر تلفن‌های همراه را هم تولید می‌کند. یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت که انصافاً ایده خوبی هم از سوی تیم سازنده بود، لپ‌تاپ می‌باشد. لپ‌تاپ‌های لنوو در عین قیمت فوق‌العاده‌ای که نسبت به دیگر شرکت‌ها دارند، کاربردها و مزیت‌های فراوانی هم دارند و مشتریان همواره از داشتن آن‌ها راضی هستند. اگر هم اتفاقی برای این لپ‌تاپ‌ها رخ دهد، نمایندگی‌ها همواره آماده تعمیر آن‌ها هستند.

بعضاً پیش می‌آید که شارژر این لپ‌تاپ‌ها با ایراداتی همراه شود که این امری کاملاً طبیعی است؛ بنابراین در ادامه به انواع این مشکلات و عیب یابی شارژر لپ تاپ و رفع آن‌ها خواهیم پرداخت.

نکات مهم و نحوه عیب یابی شارژر لپ‌تاپ‌

عیب یابی شارژر لپ تاپ

عیب یابی شارژر لپ تاپ

به طور کلی خرابی شارژر یک لپ‌تاپ می‌تواند علل مختلفی داشته باشد. مثلا بعضی وقت‌ها برق نوسان زیادی دارد و اگر شارژر شما به برق باشد، ممکن است خراب شود و کارایی ابتدایی خود را از دست بدهد. مشتریان در برخی موارد استفاده درست از شارژرهای لپ‌تاپ را نمی‌دانند و همین موضوع باعث بروز خرابی می‌شود. استفاده در مقدار شارژ و بیرون نکشیدن شارژر از برق را باید از این موارد به حساب آورد.

همچنین گفتنی است که در هنگام وارد کردن یا خارج کردن شارژر به برق باید نهایت دقت خود را به کار گیرید. به هر شکل، شارژرهای لپ‌تاپ ظرافت خاص خود را دارند و اگر به هر دلیلی نتوانید این کار را انجام دهید، ممکن است منجر به خرابی آن شود. البته شاید این موضوع با تعمیر برطرف گردد؛ به شرط این که خسارت جدی‌ای به آن وارد نشده باشد.

ضربه دیدن شارژرها نیز دلیل دیگر خرابی است. گاهی وقت‌ها شارژرها از دستمان به زمین می‌افتند و همین قضیه به سادگی باعث خراب شدن آن می‌شود. پرت شدن آن نیز از دیگر عوامل به شمار می‌رود. به یاد داشته باشید که آب خوردگی هم به احتمال زیاد منجر به خرابی شارژر شما می‌شود. البته سوکت شارژر لپ‌تاپ لنوو شما هم ممکن است ایراداتی در خود داشته باشد. بهتر است این موضوع را بررسی کرده تا ببینید آیا شارژر شما مشکل دارد یا لپ‌تاپتان.

نکاتی برای جلوگیری از خرابی شارژر

نکاتی وجود دارند که شما با رعایت آن‌ها می‌توانید از بروز خطرات برای شارژرتان جلوگیری کنید. همیشه سعی داشته باشید که از آداپتور خود لپ‌تاپ برای آن استفاده کنید و بی‌خیال سایر شارژرها شوید. از افتادن آب و رطوبت به روی شارژر خود جلوگیری به عمل آورید. همواره شارژر خود را در محلی امن قرار دهید تا با خطراتی از جمله ضربه دیدن تهدید نشود.

نکته بعدی این است که وقتی مشکلی برای شارژرتان رخ داد، به سرعت آن را تعمیر یا تعویض کنید. دلیل آن هم کاملا واضح است. وقتی شما بخواهید از آن شارژر خراب مجدداً استفاده کنید، ممکن است به سخت افزار و بخش‌های داخلی لپ‌تاپ شما آسیب وارد شود. پس حتما حواستان به این موضوع هم باشد. نمایندگی‌های لنوو می‌توانند شما را در عیب یابی شارژر لپ تاپ یاری کنند.

ارتباط با نمایندگی پس از فروش لنوو

نمایندگی پس از فروش

نمایندگی پس از فروش

خدمات پس از فروش لنوو هم از مهم‌ترین خدماتی به شمار می‌رود. هر برند معتبر و بزرگ حتما باید آن را داشته باشد. این خدمات نشان می‌دهد مه لنوو تا چه اندازه کیفیت دارد و برای مشتریان خود ارزش قائل است. برند لنوو در ایران نیز از چنین خدماتی بهره می‌برد و از روی گارانتی بر روی محصولات نیز می‌توانید به این موضوع پی ببرید. بنابراین در صورتی که حتی کوچک‌ترین ایرادی برای کالای شما رخ دهد، این نمایندگی آماده است تا مشکل شما را در کمترین زمان ممکن برطرف کند.

خوشبحتانه در این گونه نمایندگی‌ها، افرادی کاربلد و حرفه‌ای حضور دارند و از تجهیزات و همچنین لوازم تعویض اصل استفاده می‌کنند و عیب یابی شارژر لپ تاپ را انجام میدهند تا نقص محصولات شما به سرعت رفع گردد. این هم از دلایل و مزیت‌هایی است که به وسیله آن به راحتی می‌توانید به این برند و خدماتش اعتماد کنید.

معرفی چند شارژر لنوو

Lenovo adlx90NLC3A

Lenovo adlx90NLC3A

در بخش پایانی باید به چند نوع از شارژرهای برند لنوو بپردازیم تا آشنایی بیشتری با آن‌ها پیدا کنید. Lenovo adlx90NLC3A یکی از آن‌ها است که معمولاً بیشترین خریدها را در لیست شارژرهای لنوو دارد. این شارژر ۲۰ ولتی و ۴٫۵ آمپر می‌باشد و نباید از مزیت‌های آن به سادگی عبور کرد.

شارژر ۲۰۷-۴٫۵A هم یکی دیگر از مدل‌های معروف است که بد نیست نیم نگاهی به آن داشته باشید. این شارژر ۲۰ ولتی قیمت مناسبی هم دارد و به راحتی می‌توانید آن را در فروشگاه‌های معتبر پیدا کنید.

Lenovo ADLX65NLC2A هم نوع دیگری است که از مشخصات آن باید به ۲۰ ولتی و ۳٫۲۵ آمپر بودنش اشاره داشت. خوشبختانه این شارژرها همگی از لحاظ قیمت در جایگاه خوبی قرار دارند و تمام افراد قادر به خریدنشان خواهند بود.

سخن پایانی

در این مقاله برای ارائه موضوعاتی نظیر ایرادات رایج شارژ لپ‌تاپ‌ها و نکاتی برای جلوگیری از بروز مشکلات، تلاش داشتیم. امیدوار هستیم که اگر ایرادی هم برای شارژر لپ‌تاپ شما رخ داده است، به سرعت بتوانید به رفع آن بپردازید و با نمایندگی‌های تعمیر آن تماس حاصل فرمایید. همچنین امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>