لنوو در ایران

لنوو در ایران

لنوو در ایران

معرفی شرکت لنوو

در این مقاله میخواهیم درمورو شرکت لنوو در ایران صحبت کنیم ، قبل از آن به معرفی کلی خود شرکت لنوو میپردازیم ، با ما همراه باشید : Lenovo Group Limited که اغلب به لنوو خلاصه می‌شود، یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است. این شرکت که در هنگ کنگ واقع شده است، دارای مقرهای جهانی در پکن، چین،ستاد عملیاتی در موریسویل، کارولینای شمالی، ایالات متحده و یک مرکز عملیاتی در سنگاپور است.

لنوو در ایران

لنوو در ایران

این شرکت رایانه‌های شخصی، رایانه‌های لوحی، تلفن‌های هوشمند، ایستگاه‌های کاری، سرورها، ابر رایانه‌ها، دستگاه‌های ذخیره‌سازی الکترونیکی، نرم‌افزار مدیریت فناوری اطلاعات و تلویزیون‌های هوشمند را طراحی، توسعه، تولید و به فروش می‌رساند و از ماه ژانویه بزرگترین فروشنده رایانه‌های شخصی جهان معرفی شده است.

لنوو در بیش از ۶۰ کشور جهان فعالیت دارد و محصولات خود را در حدود ۱۸۰ کشور به فروش می‌رساند. این مرکز دارای مراکز تحقیقاتی در پکن، چنگدو، یاماتو (استان کاناگاوا، ژاپن)، شانگهای، شنژن و موریسویل (کارولینای شمالی، ایالات متحده)  و همچنین دارای شرکت Lenovo NEC Holdings، یک سرمایه گذاری مشترک با NEC است که کامپیوترهای شخصی را برای بازار ژاپن تولید می‌کند.

Lenovo بزرگترین سازنده رایانه در چین و سومین شرکت بزرگ رایانه‌ای در جهان پس از Dell و Hewlett-Packard است. از این رو یک سوم رایانه‌های مارک‌دار فروخته شده در چین را به فروش می‌رساند و برای تعدادی از شرکت‌های خارجی رایانه و عناصر رایانه‌ای تولید می‌کند.

درباره شرکت لنوو در ایران

برند لنوو این روزها شاید برای کمتر کسی ناشناخته باشد، و دلیل این امر، عملکرد خوب و تولید محصولات متنوع  در دنیای دیجیتال می‌باشد، لنوو شرکت موفق سال‌های اخیر دنیای سخت افزار کامپیوتر که در دو شهر  پکن چین و موریزویلِکا رولینای شمالی واقع شده است، توانسته با طراحی، توسعه، تولیدو فروش کامپیوتر‌های شخصی، تبلت، گوشی‌های هوشمند،  سرور، دستگاه‌های ذخیره ‌سازی الکترونیک، نرم‌افزارهای مدیریت فناوری اطلاعات و تلویزیون‌های هوشمند در دنیای پر رقابت دیجیتال برای خود شهرت جهانی بدست آورد.

امروزه شرکت Lenovo در بیش از ۱۶۰ کشور مشغول خدمت‌رسانی به مشتریان خود می‌باشد، در ایران نیز شرکت لنوو دارای نمایندگی رسمی می‌باشد.

فعالیت لنوو در ایران

لنوو در ایران

لنوو در ایران

لنوو در سالهای اخیر بیشتر بدلیل وجود لپ‌تاپ‌ ارزان قیمت و کاربرپسند در ایران شناخته شده است، این مزیت لنوو باعث شد تا در این سالها محبوبیت این برند فقط به خرید لپ‌تاپ ختم نشود و در زمینه‌های موبایل و تبلت هم محصولاتی بفروش برساند.

تبلت‌های لنوو نیز پس از مدتی مانند لپ‌تاپ‌های این برند با استقبال خوبی روبرو شد و  توجه کاربران را به خود جلب کرد.

تبلت‌های لنوو با وجود قیمت مناسبی که دارند، توانسته‌اند فروش خوبی را در بازار داشته باشند، ضمانت‌نامه معتبر در خرید تبلت لنوو دراین فروش چشم‌گیر بی‌ تاثیر نبوده است.

امروزه اکثر نمایندگی‌ها گارانتی مربوط به خدمات پس از فروش لنوو مربوط تبلت را انجام می‌دهند که ضمانتی است برای خرید کاربران؛ در بحث تعمیرات تبلت‌های لنوو نیز به دلیل وجود قطعات لازم، کاربران با مشکلات زیادی در تعمیر تبلت خود مواجه نیستند. تمامی این دلایل باعث شده تا لنوو در کنار رقیب بزرگ خود یعنی ایسوس، در بازار تبلت به خصوص رنج قیمتی پایین حریفی ضعیف تلقی نشود.

تلفن‌ همراه از دیگر فعالیت‌های این برند در ایران می‌باشد که مانند تبلت و لپ‌تاپ لنوو فروش چشمگیری در ایران نداشته است؛  فروش کم گوشی‌های لنوو حداقل به نسبت تبلت و لپ تاپ، دلایلی گوناگونی می‌تواند داشته باشد، میزان سطح دسترسی به محصولات می‌تواند یکی از دلایل باشد که ‌گوشی‌های لنوو بر خلاف تبلت و لپ‌ تاپ‌های این برند، بسیار کم واردایران می‌شوند.

کیفیت و قیمت گوشی‌ لنوو باعث شده تا علاقه کاربران به خرید گوشی‌های این برند به‌خصوص در سال ۲۰۱۵ بطور قابل توجهی افزایش یابد، این فروش چشمگیر فقط مربوط به ایران نمی‌باشد و در سطح جهانی نیز افزایش داشته است و به نظر می‎‌رسد در سال‌های آینده شاهد عرضه بیشتر این محصولات در بازار ایران باشیم.

محصولات لنوو در ایران

لنوو در ایران

لنوو در ایران

از محصولات و دستگاه‌های این برند محبوب می‌توان به لپ‌تاپ‌های تینک‌پد، رایانه‌های رومیزی تینک ‌سنتر که همراه با بسته نرم‌افزاری تینک‌ونیج ارائه می‌شود و نمایشگر تینک ‌ویژن، لوازم جانبی رایانه، تبلت و گوشی‌های هوشمند اشاره کرد. همچنین این شرکت با تولید و عرضه دوربین دیجیتال، موبایل و باتری گوشی لنوو فعالیت خود را در بازارهای جهانی گسترش داده است.

برتری برند لنوو

اگر در بازار به دنبال یک لپ‌تاپ خارق العاده هستید؟ برتری لپ‌تاپ‌های مارک Lenovo را نمی‌توان انکار کرد. قبلاً با نام Legend Computers of Beijing، China شناخته می‌شد. اما بیش از یک دهه است که Lenovo IBM را تصاحب کرده است. سبد محصولات Lenovo در کنار ThinkPad درخشان، طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و قیمت‌ها را شامل می‌شود. ارائه محصولاتی برای هر کاربر، از Chromebook‌ های ارزان قیمت گرفته تا لپ ‌تاپ‌های مخصوص بازی. اما وقتی بهترین را می‌خواهید، مطمئناً برند لنوو متناسب با این موضوع است.

لپ‌تاپ های لنوو در ایران

اگر شما به یک لپ‌تاپ با کیفیت خوب و هزینه مناسب احتیاج دارید. لپ‌تاپ لنوو پیشنهاد خوبی است، اما ممکن است این سوال در ذهن شما پیش بیاید. آیا این برند باتوجه به قیمت مناسبی که دارد، پاسخگوی نیاز شما هست یا نه؟ یا اصلا کیفیت مورد نظر شما را دارد؟ بطور کلی آیا لپ‌تاپ‌های Lenovo خوب هستند؟

با نگاهی به سایت لنوو، مشاهده می‌کنید که بهترین لپ‌تاپ‌های لنوو به طور مداوم در بالاترین رتبه‌بندی کلی بهترین لپ‌تاپ‌ها قرار می‌گیرند. از لپ‌تاپ‌های عالی تجاری ThinkPad گرفته تا نوت بوک زیبا و لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت Ideapad، لنوو برای انواع کاربران حرفی برای گفتن دارد.

لپ‌تاپ لمسی لنوو

لنوو در یک عمل خلاقانه، دست به ساخت لپ‌تاپ‌های لمسی زده است. به‌عنوان مثال یکی از لپ‌تاپ‌های لمسی این برند، لپ‌تاپ یوگا C930 است که باتری قدرتمندی دارد و از کیفیت تصاویر بالایی برخوردار است.

نکته‌ای که در مورد لپ‌تاپ‌های لنوو باید در نظر بگیرید اینست که لپ‌تاپ لنوو علاوه بر مزایای زیادی که دارد. معایبی نیز دارد، از جمله باتری لپ‌تاپ لنوو دوام زیادی ندارد. هرچند طول عمر مفید این باتری‌ها بستگی به مدل لپ‌تاپ نیز دارد. همچنین طراحی ساده همه مدل‌های لپ‌تاپ لنوو کسل‌کننده و خسته‌کننده می‌باشد. و از دیگر معایب لپ‌تاپ لنوو گرافیک پایینی است که از آن برخوردار هستند.

تبلت های لنوو در ایران

لنوو در ایران

لنوو در ایران

تبلت وسیله‌ای است که صفحه نمایش آن بزرگتر از تلفن‌های هوشمند می‌باشد. تبلت‌های لنوو اعم از تبلت ویندوز و تبلت اندروید، ترکیب مناسبی برای کار و بازی دارند. امروزه انتخاب یک تبلت مناسب برای شما، بسیار مهم می‌باشد. شرکت لنوو، تبلت‌های پیشرفته با مشخصات قدرتمند و کاربرپسند را برای رضایت بخشی و لذت بردن کاربران روانه بازار کرده است.

لنوو با طیف گسترده‌ای از محصولات، دستگاه‌هایی مناسب برای هرگونه نیازی ارائه می‌دهد، همه تبلت‌های Lenovo از یکی از سیستم‌عامل‌های Android، Chrome  و یا Windows پشتیبانی می‌کند.

نمایندگی خدمات پس از فروش لنوو در ایران

لنوو در ایران

لنوو در ایران

لنوو همانند سایر شرکت‌های تجاری، دارای نمایندگی در سراسر کشور می‌باشد. نمایندگی تعمیرات لنوو در ایران، تخصصی‌ترین خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مربوط به محصولات لنوو را به کاربران و مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نمایندگی لنوو در ایران، در بخش تعمیرات، از بهترین و مجرب‌ترین متخصصان در این زمینه دعوت به همکاری کرده است. تا کاربران و مشتریان این برند محبوب در ایران، برای تعمیر و عیب‌یابی محصولات خود با مشکل مواجه نشوند.

دلایل موفقیت کادر فنی نمایندگی لنوو در ایران بهره‌گیری از متخصصان مجرب، سرعت عمل، تلاش و پشتکار، دقت در تعمیرات و استفاده از تجهیزات مدرن می‌باشد.

چند دلیل که باید از یک نمایندگی رسمی لنوو خرید کنید

دلایلی که شما باید از یک نمایندگی رسمی شرکت لنوو، محصول مورد نظر خود را خریداری نمائید، عبارتند از:

  • وجود فروشندگان حرفه‎‌ای، که به قطعات و تجهیزات لنوو آشنایی کامل دارند. و می‌توانند در هر زمینه‌ای مشاوره‌ی خوبی را به مشتریان ارائه دهند.
  • در نمایندگی‌های رسمی لنوو در ایران، هیچ‌گاه از قطعات فیک و بی‌کیفیت استفاده نمی‌شود .و تمامی قطعات به کار رفته در دستگاه‌ها اصل لنوو می‌باشد. و در واقع محصولات لنوو در نمایندگی‌های رسمی با پلمپ اصلی ارائه می‌شوند.
  • از دیگر مزایای خرید از نمایندگی رسمی لنوو در ایران، وجود ضمانت‌نامه معتبر می‌باشد. بنابراین فقط محصولات اورجینال را تحت پوشش قرار می‌دهند.
  • برای تعمیرات دستگاه‌های لنوو، جالب است بدانید اگر بغیر از نمایندگی دستگاه را بسپارید. باز هم آن‌ها برای رفع عیب و مشکل دستگاه، آن را برای تعمیرات به نمایندگی تحویل می‌دهند.
  • از خوبی‌های نمایندگی رسمی لنوو در ایران، اینست که با وجود متخصصان و کارشناسان مجرب، پاسخگوی تمامی سوالات مشتریان در خصوص ویژگی‌های دستگاه‌های لنوو هستند.

خدماتی که در نمایندگی رسمی لنوو در ایران ارائه می شود

در نمایندگی‌های رسمی لنوو در ایران، فقط یک محصول ارائه نمی‌شود ، خدماتی که در نمایندگی لنوو ارائه می‌شود، عبارتند از :

  • فروش انواع لپ‌تاپ
  • فروش انواع تلبت
  • فروش انواع گوشی تلفن‌همراه
  • تعمیر و تعویض مشکلات سخت‌افزاری
  • عیب‌یابی نرم‌افزاری
  • به روز رسانی نرم‌افزارها
  • فروش انواع تجهیزات جانبی لنوو
  • رعایت اصول مشتری‌مداری
  • پاسخگویی و مشاوره به تمام مشتریان
  • ارائه خدمات تعمیر در محل

لنوو بیشتر در چه محصولاتی معروف است

Lenovo با تولید رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های اینترنتی تلفن‌همراه، یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده فناوری شخصی در جهان است. هم اکنون، لنوو در لیست بزرگترین فروشنده رایانه‌های شخصی در جهان و چهارمین شرکت بزرگ تلفن‌های هوشمند است.

جمع بندی و کلام آخر

شرکت لنوو همانطور که می‌دانید در اوایل تاسیس، موفقیت چندانی کسب نکرد. اما رفته رفته، با موفقیت در بخش کامپیوتر خانگی و لپ‌تاپ‌ها، چایگاه خود را در جهان ثابت کرد .و توانست در عرصه موبایل نیز موفقیت‌هایی کسب کند. بنابراین در طی سالهای اخیر رقابت عجیبی با رقبای خود دارد.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>