لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل Ideapad 1

لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل Ideapad 1

لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل Ideapad 1

لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل Ideapad 1

لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل Ideapad 1

لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل Ideapad 1 در همان نگاه اول به شما می‌گوید که از چه نوع و مدلی است. این لپ تاپ با داشتن صفحه‌ای کوچک و صد البته بدون Numlock، امکان حمل را برای کاربران بسیار راحت‌تر کرده است. برای آن‌هایی که به دنبال حمل دستگاه به قسمت‌های مختلف هستند و باید پروژه‌های خود را در آنجا دهند، این مدل می‌تواند مناسب شما برای خرید کردن باشد. در ادامه قصد داریم تا به بررسی ظاهری و فنی لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل Ideapad 1 بپردازیم. اینکه چنین مدلی چه ویژگی‌هایی دارد که باعث متمایز شدن آن نسبت به بقیه می‌شود.

بررسی لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل Ideapad 1

لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل Ideapad 1

لپ تاپ ۱۱اینچی لنوو مدل Ideapad 1

 

ظاهر لپ تاپ

این لپ تاپ لنوو  دارای ابعاد به اندازه ۱۷٫۹×۲۰۰×۲۸۸ میلی‌متر و وزن ۱٫۲ کیلوگرم دارد. با توجه به اینکه در این مدل نیاز است تا کاربر آن را با خود حمل کند، داشتن وزن سبک اهمیت زیادی دارد. مسئله‌ای که به خوبی در اینجا می‌تواند مشاهده کرد. صفحه ۱۱٫۶ اینچی خود اثبات کننده ابعاد کم و وزن سبک است. ضخامت ۱۷٫۹ میلی‌متر آن به صورتی است که هم حمل آن را راحت‌تر کرده و هم اینکه به راحتی می‌توان در کیف کوچک قرار داد و با خود به حمل کرد. البته ظاهر فقط محدود به همین مورد نیست. لنوو در ساختار دستگاه‌های جدید خود از بدنه تمام پلاستیک استفاده می‌کند. تمام پلاستیک بودن آن باعث شده تا وزن این مدل نسبت به بقیه پایین‌تر باشد. همچنین کیفیت پلاستیک آن به صورتی است که هم مقاومت در برابر ضربات احتمالی دارد و هم اینکه هیچگونه اثر لک و غیره‌ای از خود به جا نمی‌گذارد.

ویژگی سخت افزاری

مسئله‌ای که برای کاربران بیشتر اهمیت دارد، سخت افزار دستگاه است. حالا هرچقدر هم که دستگاه زیبا باشد؛ اما وقتی سخت افزارهای به کار رفته در آن از فعالیت مورد انتظار کاربر دور باشد، ارزشی برای او نخواهد داشت. در حالت کلی لپ تاپ مینی خیلی امکانات بالایی به شما در انجام فعالیت‌های حرفه‌ای می‌دهد. برای پروژه‌های عادی می‌توان روی این مسئله تمرکز کرد. از پردازنده لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل Ideapad 1 خیلی بالا نیست؛ اما از نظر مقدار رم و حافظه اس اس دی خیلی خوب توانسته عمل کند. البته کارت گرافیک آن به صورت آنبورد است که خود همین این نشاندهنده توانایی کم این مدل برای انجام کارها است. مسئله دیگر باتری دستگاه است. باتری‌های دو سلولی که در ساختار این دستگاه به کار رفته است، اتفاقاً عملکرد بسیار خوب و قوی دارد و باعث شده تا بتواند با حفظ کیفیت نور صفحه در حالت استاندارد تا ۵ ساعت روشن بماند. ویژگی که در بسیاری از مدل‌ها نیست. برای همین اگر شما باید در طول روز لپ تاپ خود را به نقاط مختلف شهر ببرید، دیگر لازم نیست که نگران شارژ باتری آن باشید.

صفحه نمایش لپ تاپ

نکته خیلی جالب در خصوص صفحه نمایش این مدل لنوو است. اولین چیزی که شما باید در خصوص صفحه نمایش لپ تاپ ۱۱اینچی لنوو مدل Ideapad 1 بدانید، باز شدن کامل آن تا ۱۸۰ درجه است؛ یعنی چیزی شبیه به صفحه رومیزی خواهید داشت که همه می‌توانند دور آن جمع شده و داده‌ها را مشاهده کنند. اندازه ۱۱٫۶ اینچ در بالا نوشته شده است. لپ تاپ مینی است و نباید توقع اندازه بزرگ‌تری را داشته باشید. تکنولوژی TFT و صفحه مات از دیگر ویژگی‌هایی است که لنوو در ساختار این دستگاه به کار برده است. این دو ویژگی باعث نمایش باکیفیت تصاویر و همچنین مانع از خستگی چشم می‌شوند.

پورت لپ تاپ

لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل Ideapad 1 از نظر پورت شاید در نگاه اول کمی ضعیف عمل کرده باشد؛ اما باید گفت که لپ تاپ‌های مینی در حالت کلی همه پورت‌ها را ندارند. پورت شبکه در این لپ تاپ وجود ندارد؛ اما در عوض امکان وصل شدن به وای فای را دارد. به هر حال از آنجا که از این مدل برای حمل استفاده می‌کنید، دیگر نیازی اصلاً به پورت شبکه نیست. این مدل‌ها را لپ تاپ‌های قابل حمل می‌دانند. در هر جا می‌توانید با وای فای به اینترنت وصل شوید. دیگر پورتی که در این دستگاه به کار رفته نوع HDMI و ۳٫۰ است. پورت اچ دی ام آی که لازم است. پورت نوع ۳٫۰ دو عدد دارد که امکان انتقال سریع داده را فراهم خواهد کرد. باید گفت که از تکنولوژی عقب نیست.

امکانات لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل Ideapad 1

لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل Ideapad 1

لپ تاپ ۱۱اینچی لنوو مدل Ideapad 1

ابعاد ۱۷٫۹×۲۰۰×۲۸۸  میلی‌متر
وزن ۱٫۲ کیلوگرم
پردازنده اینتل
محدوده سرعت پردازنده تا ۲٫۰ گیگاهرتز
محدود فرکانس ۱٫۱ تا ۲٫۸ گیگاهرتز
حافظه کش ۴ مگابایت
رم ۴ گیگابایت از نوع DDR4
ظرفیت هارددیسک -
نوع حافظه خشک
حافظه SSD ۱۲۸ گیگابایت اس اس دی
ظرفیت پردازنده گرافیکی آنبورد
اندازه صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش FHD |1080×۱۹۲۰
صفحه نمایش مات دارد
صفحه نمایش لمسی خیر
درایور نوری ندارد
وبکم دارد
صفحه کلید با نور پس زمینه ندارد
تاچ پد قابلیت پشتیبانی از فرمان چند لمسی
حسگر اثرانگشت ندارد
کارت خوان دارد
مودم ندارد
قابلیت اتصال به وای فای دارد
بلوتوث داخلی
پورت شبکه ندارد
پورت VGA ندارد
پورت HDMI دارد
پورت USB نوع C ندارد
پورت USB 3.0 دارد
پورت USB 3.2 دارد
پورت USB 2.0 ندارد
پورت Thunderbolt ندارد
پورت سریال ندارد
پورت USB 4.0 ندارد
باتری ۲ سلولی
توضیحات باتری تا ۵ ساعت (پشتیبانی از شارژ سریع - ۸۰% شارژ اولیه تا یک ساعت)
سیستم عامل ندارد
اقلام همراه شارژر - دفترچه

 

خرید لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل Ideapad 1

لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل Ideapad 1

لپ تاپ ۱۱اینچی لنوو مدل Ideapad 1

اگر سبک و نوع کار شما به صورتی است که باید لپ تاپ خود را به همه جا ببرید، خرید لپ تاپ ۱۱اینچی لنوو مدل Ideapad 1 توصیه می‌شود. ویژگی‌های به کار رفته در ساخت این مدل می‌تواند نیازهای اولیه یک فرد عادی را برطرف است. برای خرید لپ تاپ ۱۱اینچی لنوو مدل Ideapad 1 فقط کافی است تا با نمایندگی فروش لنوو تماس بگیرید. کارشناسان ما به تمامی سؤالات شما در خرید و قابلیت‌های این مدل به طور کامل پاسخ خواهند داد.

همچنین برای تعمیرات لپ تاپ ۱۱اینچی لنوو مدل Ideapad 1 می‌توانید با نمایندگی تعمیرات لنوو تماس بگیرید تا با استفاده از به روزترین تجهیزات و قطعات اورجینال مورد تعمیر قرار بگیرد.

3 thoughts on “لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل Ideapad 1

  • By داورقاسمی - Reply

    سلام قیمت لپ تاپ ۱۱ اینچی رو لطفا میفرمایید وازکجاباید تهیه کنم

  • By She - Reply

    سلام
    این دستگاه برای استفاده از برنامه اتوکد مناسبه؟

  • By م. س - Reply

    ، برای نرم افزارهای مهندسی ، از لپ تاپ های بهتر می تونید استفاده کنید ، این لپ تاپ برای فیلم ، وب گردی ، آفیس و کارهای روزمره خوبه ، داخل یوتیوپ ، سرچ کنید ، معرفی انواع لپ تاپ های مهندسی با قیمت میان رده ، اطلاعات خوبی هست

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>