لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل V14-A

لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل V14-A

لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل V14-A

لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل V14-A از نمونه مدل‌های میان رده این برند معروف است که هم می‌تواند کارهای سبک و روزمره را با آن انجام داد و هم اینکه به راحتی قابل حمل است. این مدل با اینکه ویژگی سخت افزاری بالایی ندارد؛ اما برای آن‌هایی که به دنبال استفاده تخصصی نیستند، یک گزینه عالی و مناسب به حساب می‌آید. به عبارتی اگر برای انجام فعالیت‌های روزمره خود به ویژه فروشگاه و دفتر شرکت نیاز به لپ تاپ دارید، لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل V14-A گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود.

در ادامه ویژگی‌های فنی و ظاهری لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلV14-A را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بیشتر با این مدل آشنا شوید.

ویژگی‌های لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل V14-A

ظاهر لپ تاپ

لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل V14-A

لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلV14-A

ابعاد این لپ تاپ لنوو برابر با ۱۹٫۹×۲۴۱×۳۲۷ میلی‌متر و وزن آن ۱٫۶ کیلوگرم است. در همین اول ابتدا می‌توان دو مزیت اختصاصی این مدل را مشاهده کرد؛ ضخامت نازک و وزن سبک. دو ویژگی که امکان در دست گرفتن و حمل آن را برای کاربران بسیار راحت‌تر کرده است. پس برای آن‌هایی که نیاز دارند تا دستگاه را با خود به نقاط مختلفی حمل کنند، گزینه عالی به حساب می‌آید.

مسئله دیگر ظاهر آن است. یکی از ویژگی‌هایی که لنوو در ساختار لپ تاپ‌های خود به کار می‌برد، استفاده از ظاهر یکدست و ساده است. لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل V14-A از همین ویژگی پیروی می‌کند. شاید فکر کنید که ساده و یک دست بودن خیلی جنبه زیبایی ندارد؛ اما برعکس لنوو توانسته با انتخاب رنگ مناسب و طراحی اختصاصی در بعضی قسمت‌ها، زیبایی منحصر به فردی به دستگاه‌های خود ببخشید. ویژگی دیگر جنس بدنه آن است که هیچ‌گونه لک و اثرانگشتی به خود نمی‌گیرد و اگر هم لکه‌ای مشاهده شود، به راحتی با یک دستمال می‌توان پاک کرد.

سخت افزار داخلی

لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل V14-A

لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلV14-A

لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل V14-A

لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلV14-A

در همان ابتدا هم نوشتیم که لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل V14-A یک مدل میان رده است؛ پس نباید توقع کار حرفه‌ای را از آن داشته باشید؛ اما به آن صورتی هم نیست که نتوان با آن کار کرد. اول مورد پردازنده آن است. سی پی یو آن از خانواده اینتل و سری Core i3 و مدل ۱۰۰۵G1 است. همچنین از محدوده سرعت ۲٫۸ گیگاهرتز به بالا و فرکانس ۱٫۲ تا ۳٫۴ گیگاهرتز و حافظه کش ۴ مگابایت پشتیبانی می‌کند. باید گفت که این ویژگی‌های پردازنده برای یک دستگاه میان رده مناسب است و می‌تواند انجام فعالیت‌های ساده و روزمره را به خوبی پشتیبانی کند.

این مدل همچنین دارای رم ۴ گیگابایتی است. رم با ظرفیت ۴ گیگابایت نه آنقدر پایین است که در سرعت اجرا تأثیر منفی بگذارد و نه آنقدر بالا که بتوان انتظار انجام سریع کارها را داشت؛ در حقیقت یک چیز متوسط است. از این رو در ترکیب با پردازنده، زوج مناسبی را برای فعالیت‌های روزمره با سرعت مناسب ایجاد کرده است.

حافظه لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلV14-A  یک(۱) ترابایت است. باید گفت که لنوو در تمامی مدل‌های خود از همین حافظه استفاده می‌کند. فقط اینکه این مدل از حافظه SSD پشتیبانی نمی‌کند؛ اما با ترکیب پردازنده و رم تقریباً مشکلی برای اجرای سرعت وجود نخواهد داشت. همچنین گرافیک آن از نوع اینتل است. این نوع گرافیک برای فعالیت‌های عادی مناسب است؛ اما نمی‌توان انتظار کارهای سنگین را ازاین مدل لپ تاپ لنوو  داشت.

صفحه نمایش

لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل V14-A

لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلV14-A

یکی دیگر از مزیت‌های لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلV14-A صفحه نمایش آن است. این مدل با داشتن صفحه ۱۴ اینچی یک گزینه عالی برای حمل به حساب می‌آید. با اینکه نسبت به لپ تاپ‌های ۱۵ اینچی مورد نیاز برای شرکت‌ها کوچک به نظر می‌رسد؛ اما آنچنان هم نیست که کاربر معمولی در هنگام مشاهده به مشکل بربخورد. در حقیقت ۱۴ اینچ در کوچک‌تر کردن ابعاد تأثیرگذار است و از این رو در حمل راحت کمک کننده خواهد بود. پشتیبانی از فناوری TFT LED-backlit LCD و دقت FHD با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ باعث نمایش باکیفیت تصاویر شده است. همچنین صفحه نمایش مات آن مانع از خستگی چشم در نگاه طولانی مدت خواهد شد.

مشخصات لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل V14-A

ابعاد ۱۹٫۹×۲۴۱×۳۲۷ میلی‌متر
وزن ۱٫۶ کیلوگرم
پردازنده Core i3 مدل ۱۰۰۵G1
محدوده سرعت پردازنده ۲٫۸ گیگاهرتز و بیشتر
محدود فرکانس ۱٫۲ یا ۳٫۴ گیگاهرتز
حافظه کش ۴ مگابایت
رم ۴ گیگابایت از نوع DDR4
ظرفیت هارددیسک ۱ ترابایت
سرعت حافظه با سرعت گردش ۵۴۰۰ دور در دقیقه
حافظه SSD ندارد
ظرفیت پردازنده گرافیکی Intel UHD
اندازه صفحه نمایش ۱۴ اینچ
نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش ۱۰۸۰×۱۹۲۰ فول اچ دی
صفحه نمایش مات ندارد
صفحه نمایش لمسی خیر
درایور نوری ندارد
وبکم دارد
صفحه کلید با نور پس زمینه ندارد
تاچ پد قابلیت پشتیبانی از فرمان چند لمسی
اسپیکر دارد
حسگر اثرانگشت ندارد
کارت‌خوان دارد
مودم دارد
قابلیت اتصال به وای فای دارد
بلوتوث داخلی
پورت شبکه ندارد
پورت VGA ندارد
پورت HDMI دارد
پورت USB نوع C ندارد
پورت USB 3.0 دو عدد
پورت USB 2.0 دارد
پورت Thunderbolt ندارد
پورت سریال ندارد
پورت USB 4.0 ندارد
باتری ۴ ساعته
توضیحات باتری باتری لیتیوم-پولیمری
سیستم عامل ندارد
اقلام همراه آداپتور – دفترچه – کیف دستی

 

خرید لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل V14-A

لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل V14-A

لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلV14-A

لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلV14-A مدلی میان رده و برای کاربری عمومی و انجام فعالیت‌های روزمره است. این مدل با اینکه ویژگی‌های سخت افزاری بالایی ندارد؛ اما می‌تواند به از عهده بسیاری از کارهای مورد نیاز بربیاید. فروشگاه ها، بخش حسابداری و هر قسمت‌هایی که نیاز به دستگاه‌های تخصصی و حرفه‌ای ندارند، می‌توانند از این مدل استفاده کنند.

برای خرید لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلV14-A فقط کافی است تا با نمایندگی فروش لپ تاپ لنوو تماس بگیرید. تمامی کارشناسان ما به سؤالات شما پاسخ کامل می‌دهند و حتی در خرید دیگر مدل‌ها به طور کامل راهنمایی می‌کنند. همچنین اگر قصد تعمیرات فنی و سیستمی لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدلV14-A را دارید، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات لنوو تماس بگیرید. کارشناسان خبره و باتجربه ما با استفاده از به روزترین تجهیزات اقدام به تعمیر و عیب‌یابی فنی این مدل می‌کنند.

One thought on “لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل V14-A

  • By مریم نوری - Reply

    سلام‌وقتتون بخیر
    من قصد خرید این محصول با این مارک و دارم برای دیدن فیلم
    آیا انتخاب مناسبی هست ؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>