لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – NXB

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB از سری لپ تاپ‌های میان رده و اقتصادی شرکت لنوو است و به دلیل امکانات ساده‌ای که دارد، مناسب استفاده برای کاربری‌های عمومی و روزمره است. برای آن‌هایی که به دنبال یک دستگاه ساده برای فعالیت‌های عادی خانگی، فروشگاهی و حسابداری هستند، خرید این مدل توصیه می‌شود. تفاوت این مدل فقط در ویژگی‌های سخت افزاری داخلی است. در دیگر موارد از جمله ظاهر همان زیبایی و قدرت بقیه لپ تاپ‌های حرفه‌ای را دارد. حالا در ادامه قصد داریم تا لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB بیشتر از همه مورد بررسی قرار دهیم. اینکه دقیقاً چه ویژگی‌هایی دارد و چرا خرید این مدل توصیه می‌شود.

ویژگی‌های لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

لپ تاپ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

ظاهر لپ تاپ

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

لپ تاپ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

این مدل دارای ظاهری ساده و یکدست است. همین یک دست بودن باعث افزایش زیبایی این مدل دستگاه شده و باید گفت که هرچه لپ تاپ از نظر ظاهری ساده‌تر باشد، زیباتر خواهد بود. در سطح این مدل از حالت بافت دار استفاده شده که مقاومت آن را در برابر لک و اثرانگشت بیشتر کرده است. ابعاد این مدل برابر با ۲۲٫۹×۲۶۰×۳۷۸ میلی‌متر است که نشان از ضخامت مناسب این مدل می‌دهد. همچنین وزن آن برابر با ۲٫۲ کیلوگرم است. در حقیقت نمی‌توان گفت که وزن پایینی دارد. لپ تاپ بالای دو کیلوگرم در گروه سنگین‌ها قرار می‌گیرد؛ اما باید گفت که کاربر در حمل آن به ساختار مناسب آن مشکلی ندارد.

سخت افزار داخلی

از نظر سخت افزاری این مدل لپ تاپ لنوو دارای پردازنده‌ی مرکزی‌ Celeron N4000 اینتل، ۸ گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی و کارت گرافیک داخلی آنبورد است. همانطور که در بالا هم نوشتیم از نظر سخت افزاری قدرتمند نیست و از این رو نباید توقع انجام دقیقاً و سریع فعالیت‌های سنگین را با آن داشت. البته باید گفت که پردازنده سلرون جزو نمونه‌های قدرتمند است که در بیشتر دستگاه‌های با کاربری عمومی از آن استفاده می‌شود. این پردازنده دارای ۴ مگابایت کش است که می‌توان گفت می‌تواند به راحتی از پس هر کار عادی به ویژه برای فروشگاه‌ها بربیاید.

 

پورت و بخش‌های اتصالی دستگاه

 

یکی از موارد مهم در هنگام خرید لپ تاپ لنوو، پورت‌های آن است. برای یک فروشگاه یا دستگاهی با کاربری عمومی، امکان اتصال به انواع لوازم جانبی بیشتر از همه اهمیت دارد. اینکه بتواند حداقل بعضی دستگاه‌ها را به راحتی و سریع به آن وصل کرد. پورت‌ها و مکان‌های اتصال این مدل شامل کارت خوان، وای فای، شبکه، پورت HDMI، USB 3.0 و USB 2.0 است. در حقیقت باید گفت که همه پورت‌ها و بخش‌های اتصال مورد نیاز برای یک فعالیت عمومی را دارد. از این رو کاربری در این حوزه مشکلی برای وصل دستگاه به دیگر بخش لوازم بیرونی نخواهد داشت.

 

صفحه نمایش

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

لپ تاپ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

 

صفحه نمایش لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – NXB را می‌توان یک مزیت به حساب آورد. در حقیقت برای کاربری عادی داشتن صفحه نمایش بزرگ نیاز است. از آنجا که این نوع لپ تاپ‌ها بیشتر از همه مورد استفاده قرار می‌گیرند، از این رو کاربر نباید مشکلی در دیدن آن‌ها داشته باشد. تکنولوژی HD و روکش مات علاوه بر اینکه تصاویر را باکیفیت نمایش می‌دهد، باعث می‌شود تا چشم کاربر در دیدن طولانی مدت احساس خستگی نکند. مورد بیشتر از این هم اصلاً نیاز نیست.

 

باتری

 

ویژگی که برای یک لپ تاپ با کاربری عمومی هم مورد توجه قرار می‌گیرد، باتری آن است. باتری لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – NXB دو سلولی است. باتری دو سلولی در نگاه اول ضعیف به نظر نرسد. به هر حال باید گفت که خیلی قوی نیست؛ اما می‌تواند در صورت فیلم دیدن مداوم تا ۵٫۵ ساعت روشن بماند. میزان ساعت کمی نیست.

 

به هر حال باید گفت که مشخصات لپ تاپ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – NXB می‌تواند نمره قابل قبولی بگیرد.

 

مشخصات لپ تاپ Ideapad 330 – NXB در یک نگاه

ابعاد ۲۲٫۹×۲۶۰×۳۷۸ میلی‌متر
وزن ۲٫۲ کیلوگرم
پردازنده Celeron مدل N4000
محدوده سرعت پردازنده تا ۲٫۰ گیگاهرتز
محدود فرکانس ۱٫۱ تا ۲٫۶ گیگاهرتز
حافظه کش ۴ مگابایت
رم ۸ گیگابایت از نوع DDR4
ظرفیت هارددیسک ۱ ترابایت
سرعت حافظه ۵۴۰۰ دور در دقیقه
حافظه SSD ندارد
ظرفیت پردازنده گرافیکی آنبورد مدل UHD Graphic 600
اندازه صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ
نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش HD|768×۱۳۶۶
صفحه نمایش مات دارد
صفحه نمایش لمسی خیر
درایور نوری دارد
بلندگو دو عدد ۲ وات
وبکم دارد
صفحه کلید با نور پس زمینه ندارد
تاچ پد قابلیت پشتیبانی از فرمان چند لمسی
حسگر اثرانگشت ندارد
کارت خوان ندارد
مودم ندارد
قابلیت اتصال به وای فای دارد
بلوتوث داخلی
پورت شبکه دارد
پورت VGA ندارد
پورت HDMI دارد
پورت USB نوع C ندارد
پورت USB 3.0 یک عدد
پورت USB 2.0 یک عدد
پورت Thunderbolt ندارد
پورت سریال ندارد
پورت USB 4.0 ندارد
باتری دو سلولی با مدت زمان ۵٫۵ ساعت شارژدهی
توضیحات باتری باتری لیتیوم-یون ۳۰ ساعت وات ساعت
سیستم عامل ندارد
کاربری عمومی (باریک و سبک)

 

خرید لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – NXB

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

لپ تاپ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

 

لپ تاپ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – NXB مناسب کاربری عمومی است. چیزی که از اول هم روی آن تأکید بسیار زیادی شد. اگر نیم نگاهی به ویژگی‌های این مدل لپ تاپ بیندازید، به راحتی متوجه می‌شوید که مشکلی در اجرای انواع نرم افزارها نخواهد داشت و از این رو یک گزینه ایده آلی برای افراد به حساب می‌آید.

در صورتی که قصد خرید لپ تاپ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – NXB دارید، فقط کافی است با نمایندگی فروش لنوو تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما به تمامی سؤالات شما در خصوص خرید این مدل به صورت کامل پاسخ می‌دهند. در ابتدا به شما مشاوره رایگان داده شده تا بتوانید بهترین انتخاب را از میان تمامی لپ تاپ‌های لنوو داشته باشید. داشتن ضمانت نامه معتبر از دیگر مزیت‌های خرید لپ تاپ از نمایندگی لنوو است. علاوه بر انجام کارهای تخصصی تعمیرات از جمله نصب ویندوز و در حالت کلی عیب‌یابی تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری به صورت کامل و زیر نظر متخصصان باتجربه انجام خواهد شد.

4 thoughts on “لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – NXB

  • By سمر - Reply

    سلام وقت بخیر. من این لب تاب رو آخر سال ۹۹ خریدم برای کارای گرافیکی ولی بعدا متوجه شدم از لحاظ سخت افزاری زیاد قوی نیست. مشخصاتی مثل روکش بافت دار و ۵ ساعت شارژ باتری رو هم نداره. اثرانگشت روی لب تاب میمونه و دو ساعت هم بیشتر شارزنگه نمیداره

  • By Amanj - Reply

    سلام خسته نباشید
    من قصد خرید این لپ تاپ رو دارم استفاده من فقط برای برنامه نویسی هستش ولی نمیدونم کار منو راه میندازه یا نه کسایی که این لپتاپ رو دارن لطفا راهنمایی کنن

  • By محمد - Reply

    سلام.لب تاب خوبیه.کارایش چیه

  • By امیر - Reply

    سلام خدمت همه
    من از فروشگاه دیگه ای خرید کردم
    در تاریخ ۱۵/۵۱۴۰۰ به قیمت خدودا ده میلیون
    اونموقع با این پول لپ تاپ نو و اکبند نمیشد خرید
    ولی لپ تاپ nxb 330 مارک لنوو برای من کار راه بنداز بود من کار طراحی سایت میکنم و خیلیی کار جزی با فتوشاپ و توقع کار گرافیکی نباید داشته باشید ازش برای باطری هم خیلییی راحت به من ۶ ساعت اسکرین میده ویندوز نداره خامه سیستمش من با فلش به سختی ویندوز ریختم ولی بیرون بدید راحت براتون میریزن ویندوز، ویندوز ۱۰ ۶۴bit کاملا براش مناسب و سازگاره

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>