لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V130

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V130

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V130

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V130

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V130

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V130 مدلی است که بیشتر برای افراد با کاربری عمومی توصیه می‌شود. ویژگی‌های به کار رفته در سری‌های به کار رفته در این مدل از قطعات پیشرفته تجاوز نمی‌کند. منظور از قطعات پیشرفته یعنی قطعات با داشتن ویژگی‌های سخت افزاری بالا؛ اما با ساختار و کیفیت آن به صورتی است که به راحتی و بدون هیچ مشکلی می‌تواند، نیاز کاربران را برطرف کند.

در ادامه قصد داریم تا به بررسی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V130 بپردازیم.

نقد و بررسی لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V130

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V130

لپ تاپ ۱۵اینچی لنوو مدل Ideapad V130

ابعاد و وزن

ابعاد این لپ تاپ بیشتر در دو گروه ۵۰×۲۵۰×۳۵۰ و ۲۲٫۳×۲۵۳×۳۷۵ میلی‌متر و وزن ۲ و ۱٫۷ کیلوگرم است. همین نشان می‌دهد که علاوه بر داشتن ضخامت نازک، وزن سبکی هم دارد. دو ویژگی که برای خریداران لپ تاپ مهم است. آنجا هم که این مدل برای فعالیت‌های عمومی استفاده می‌شود و کاربر بیشتر نیاز دارد تا آن را با خود حمل کند، ضخامت کم و وزن سبک مشکلی در انتقال دستگاه به وجود نخواهد آورد. همچنین بدنه محکمی دارد و در برابر ضربه‌های کم مقاومت مناسبی خواهد داشت. از این رو خیال کاربر در هنگام حمل راحت خواهد بود.

مشخصات سخت افزاری داخلی

باید گفت که لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V130 جزو نمونه‌های میان رده شرکت لنوو به حساب می‌آید. در حقیقت این مدل در سال ۲۰۱۸ جایگزین نمونه نه چندان موفق V110 شد و اتفاقاً خوب توانست سهم مناسبی از بازار را به دست بیاورد. از نظر مشخصات سخت افزاری می‌توان گفت که بیشتر دارای پردازنده اینتل یا Core i3 است. همین پردازنده نشان می‌دهد که از این دستگاه نمی‌توان توقع انجام فعالیت‌های حرفه‌ای را داشت. در خصوص رم بیشتر از ۴ یا ۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند که مقدار خیلی مناسبی است و در هنگام اجرای کارها مشکلی برای کاربر به وجود نمی‌آورد. در خصوص حافظه این مدل بیشتر از نوع هارددیسک داخلی پیروی می‌کند که بین ۵۰۰ گیگابایت تا ۱ ترابایت و ۱۲۸ گیگابایت مختلف است. از نظر حافظه هم باید گفت که اندازه مناسبی دارد و کاربر مشکلی برای ذخیره اطلاعات نخواهد داشت. دیگر مسئله کارت گرافیک است. در کاربری عمومی، داشتن کارت گرافیک بالا خیلی مهم نیست؛ از این رو این مدل از همان نوع آنبورد پشتیبانی می‌کند. با توجه به بالا بودن دیگر ویژگی‌های آن، پایین بودن کارت گرافیک برای کاربر مشکلی به وجود نمی‌آورد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V130 دارای اندازه مناسب است. این اندازه باعث می‌شود تا تمامی اطلاعات به صورت مناسب برای کاربران نمایش داده شود. همچنین از تکنولوژی HD پشتیبانی می‌کند. فناوری اچ دی برای آن‌هایی که فقط قصد استفاده عمومی دارند، اتفاقاً خیلی هم مناسب است. نکته دیگر، داشتن صفحه نمایش مات است. این صفحه نمایش باعث می‌شود تا چشم کاربر در هنگام تماشای طولانی مدت دچار آسیب و خستگی نشود.

دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ

از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ ۱۵اینچی لنوو مدل Ideapad V130 شامل پشتیبانی از فرمان چند لمسی تاچ پد که تجربه کاربری را برای فرد آسان‌تر می‌کند و پشتیبانی از پورت USB 3.0 است که یکی از جدیدترین‌ها پورت‌ها بوده و سرعت انتقال بالایی در اطلاعات دارد. همچنین باتری آن دو سلولی است که می‌تواند به صورت مداوم ۵ ساعت دستگاه را سالم روشن نگه دارد. با توجه به ساعت کاری متوسط ۸ ساعت در طول روز، به نظر مناسب می‌آید؛ اما هرچند که خیلی ویژگی بالایی برای مدل بیزینسی نیست.

مشخصات لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V130

ابعاد ۵۰×۲۵۰×۳۵۰ میلی‌متر

۲۲٫۳×۲۵۳×۳۷۵ میلی‌متر

وزن ۲ کیلوگرم

۱٫۷ کیلوگرم

پردازنده Core i3 مدل ۱۰۱۱۰U یا اینتل
محدوده سرعت پردازنده ۲٫۰ تا ۲٫۵ گیگاهرتز یا تا ۲٫۰ گیگاهرتز
محدود فرکانس ۱٫۱ گیگاهرتز
حافظه کش ۴ مگابایت
رم ۴ یا ۸ گیگابایت از نوع DDR4
ظرفیت هارددیسک ۵۰۰ گیگابایت تا ۱ ترابایت و ۱۲۸ گیگابایت
سرعت حافظه ۵۴۰۰ دور در دقیقه
حافظه SSD ندارد
ظرفیت پردازنده گرافیکی بدون حافظه گرافیکی مجزا
اندازه صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ
نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش HD|768×۱۳۶۶
صفحه نمایش مات دارد
صفحه نمایش لمسی خیر
درایور نوری دارد
وبکم دارد
صفحه کلید با نور پس زمینه ندارد
تاچ پد قابلیت پشتیبانی از فرمان چند لمسی
حسگر اثرانگشت ندارد
کارت خوان دارد
مودم ندارد
قابلیت اتصال به وای فای دارد
بلوتوث داخلی
پورت شبکه دارد
پورت VGA ندارد
پورت HDMI دارد
پورت USB نوع C ندارد
پورت USB 3.0 یک عدد
پورت USB 2.0 یک عدد
پورت Thunderbolt ندارد
پورت سریال ندارد
پورت USB 4.0 ندارد
باتری دو سلولی
توضیحات باتری ۳۲ ساعت وات ساعت
سیستم عامل ندارد
اقلام همراه شارژر – دفترچه- کابل برق

 

لپ تاپ ۱۵اینچی لنوو مدل Ideapad V130 مناسب چه کسانی است؟

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V130

لپ تاپ ۱۵اینچی لنوو مدل Ideapad V130

از همین اول باید به طور مشخص و کامل گفت که این لپ تاپ مناسب کاربری عمومی است. پس نباید از آن توقع کار حرفه‌ای داشته باشید. برای فعالیت‌های عمومی مانند حسابداری، انجام پروژه‌های ساده دانشگاهی، صندوق فروشگاهی و غیره که نیاز به ویژگی‌های سخت افزاری بالایی ندارد، خرید لپ تاپ ۱۵اینچی لنوو مدل Ideapad V130 توصیه می‌شود. در غیر این صورت باید به دنبال نمونه‌ای با ویژگی‌های سخت افزاری بالایی باشید.

خرید لپ تاپ ۱۵اینچی لنوو مدل Ideapad V130

برای خرید لپ تاپ ۱۵اینچی لنوو مدل Ideapad V130 فقط کافی است تا با نمایندگی فروش لپ تاپ لنوو تماس بگیرید. کارشناسان مجرب فروش ما به تمامی سؤالات شما در خصوص خرید این مدل به طور کامل پاسخ خواهند داد. همچنین آن‌ها بعد از بررسی نیازهای شما، بهترین و متناسب‌ترین مدل را پیشنهاد خواهند کرد.

برای تعمیر لپ تاپ ۱۵اینچی لنوو مدل Ideapad V130 هم کافی است تا آن را به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو بدهید. کارشناسان ما با استفاده از به روزترین تجهیزات و قطعات اورجینال اقدام به عیب یابی و تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه خواهند کرد. خدماتی مانند نصب ویندوز و برطرف کردن مشکلات نرم افزاری تا مشکلات سخت افزاری مانند تعمیر باتری و شکستگی صفحه به طور کامل در این مرکز انجام می‌شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>