لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 - E

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 - E

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E یکی از لپ تاپ‌های محبوب لنوو است. از دو جهت می‌توان آن را یک مدل حرفه‌ای و خوب به حساب آورد: اول از همه اینکه از خانواده قدرتمند تینک پد است. آن‌هایی که اهل استفاده از لپ تاپ هستند، به خوبی با تینک پد و قدرت آن آشنا هستند و می‌دانند که لنوو در ساختار این مدل به صورت کاملاً حرفه‌ای عمل کرده است. دوم اینکه کیفیت خوبی در ساختار دارد و به اصطلاح خوش ساخت است. برای همین است که آن را می‌توان یک لپ تاپ با کاربری عمومی و صنعتی دانست.

مسلماً مهم‌ترین مسئله در هنگام خرید، دانستن و بررسی ویژگی‌ها دستگاه است. از این رو ما در ادامه قصد داریم تا به بررسی ویژگی‌های فنی و ظاهری لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E بپردازیم.

ویژگی‌های لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 - E

لپ تاپ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 - E

لپ تاپ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E

ظاهر لپ تاپ

این دستگاه دارای بدنه‌ای با اندازه ۱۹٫۹×۲۴۲×۳۲۹ میلی‌متر است. همچنین وزن ۲٫۱ کیلوگرمی دارد. وزن آن باید گفت که نسبت به لپ تاپ‌های جدید بالاست و انتظار می رفت که لنوو حداقل وزن سبک‌تری را برای لپ تاپ‌های خود در نظر بگیرد؛ اما به دلیل آرگونومی و ضخامت کمی که دارد، به راحتی در دست قرار گرفته و از این رو کاربر هیچ مشکلی در حمل آن نخواهد داشت. در خصوص شکل ظاهری باید گفت که این مدل نسبت به مدل‌های قدیمی لنوو تغییرات زیادی ندارد و از همان بدنه جنس پلاستیک با رنگ مشکی مات بهره برده است؛ اما باید گفت که لنوو از بهترین مواد در ساخت این لپ تاپ استفاده کرده و از این مقاومت مناسبی در برابر ضربه و غیره دارد. البته منظورمان ضربه‌های آرام است.

صفحه نمایش لپ تاپ

صفحه نمایش لپ تاپ لنوو دارای اندازه ۱۵٫۶ اینچ است. از آنجا که لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E یک مدل روزمره تا حرفه‌ای است، داشتن صفحه بزرگ می‌تواند مزیت مناسبی برای کاربران به منظور داشتن دید وسیع به حساب آورد. البته اطلاعات صفحه نمایش این مدل فقط به این موارد محدود نمی‌شود. صفحه نمایش این مدل از نوع TFT LED-Backlit است که باعث نمایش باکیفیت تصاویر می‌شود. همچنین از دقت صفحه نمایش HD با رزولوشن ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل پشتیبانی می‌کند و با داشتن نسبت ۱۶:۹ می‌تواند هر تصویر و فیلمی را با کیفیت بالا و در اندازه درست و مناسب خود نمایش دهد. البته اگر لنوو از فناوری فول اچ دی در این مدل استفاده می‌کرد، خیلی بهتر بود. ویژگی دیگر، داشتن حالت مات است که علاوه بر انعکاس نکردن نور، مانع از خستگی چشم کاربر در دیدن طولانی مدت خواهد شد.

ویژگی‌های سخت افزاری

ویژگی‌های سخت افزاری این مدل شامل پردازنده Core i3 8145U، فرکانس ۲٫۱ تا ۳٫۹ گیگاهرتز، حافظه کش ۴ مگابایت، رم ۴ گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایت و مدل پردازنده اینتل است. در نگاه اول مشخصات خیلی بالایی ندارد. البته باید گفت که در این مدل چیز خیلی خاصی مشاهده نمی‌شود. شاید در بعضی مدل‌های دیگر بتوان ویژگی‌های بالاتری دید. برای همین نباید انتظار انجام کارهای سنگین را از این مدل داشته باشید. البته در توضیحات لپ تاپ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E نوشته شده است که این ساختار پردازنده این مدل می‌تواند در کاهش مصرف باتری خیلی کارآمد باشد.

ویژگی دیگر در خصوص باتری این مدل است که برند لنوو همیشه سعی در استفاده از بهترین کیفیت‌ داشته است. باتری این مدل با ظرفیت ۴۵ وات ساعت است که می‌تواند در حدود ۵ ساعت در صورت نمایش بی‌وقفه روشن بماند. پشتیبانی از پورت‌های USB 3.0، USB 2.0، USC-C، شبکه، HDMI و کارت خوان امکان اتصال این دستگاه را به انواع دستگاه‌های مختلف می‌دهد. با توجه به پورت یو اس بی نوع C، امکان انتقال سرعت بالا دارد. برای آن‌هایی که در فروشگاه خود دارای انواع دستگاه مختلفی هستند، با استفاده از این مدل مشکلی نخواهند داشت.

مشخصات لپ تاپ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E

ابعاد ۱۹٫۹×۲۴۲×۳۲۹ میلی‌متر
وزن ۲٫۱ کیلوگرم
پردازنده Core i3 مدل ۸۱۴۵U
محدوده سرعت پردازنده تا ۲٫۰ گیگاهرتز
محدود فرکانس ۲٫۱ تا ۳٫۹ گیگاهرتز
حافظه کش ۴ مگابایت
رم از نوع DDR4
ظرفیت هارددیسک ۱ ترابایت
سرعت حافظه ۵۴۰۰ دور در دقیقه
حافظه SSD ندارد
ظرفیت پردازنده گرافیکی آنبورد مدل UHD Graphic
اندازه صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ
نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش HD|768×۱۳۶۶
صفحه نمایش مات دارد
صفحه نمایش لمسی خیر
درایور نوری ندارد
وبکم دارد
صفحه کلید با نور پس زمینه ندارد
تاچ پد قابلیت پشتیبانی از فرمان چند لمسی
حسگر اثرانگشت ندارد
کارت خوان دارد
مودم ندارد
قابلیت اتصال به وای فای دارد
بلوتوث داخلی
پورت شبکه دارد
پورت VGA ندارد
پورت HDMI دارد
پورت USB نوع C دارد
پورت USB 3.0 دو عدد
پورت USB 2.0 یک عدد
پورت Thunderbolt ندارد
پورت سریال ندارد
پورت USB 4.0 ندارد
باتری تا ۵ ساعت
توضیحات باتری ۴۵ وات ساعت
سیستم عامل ندارد
اقلام همراه شارژر – دفترچه – کابل برق

 

خرید که لپ تاپ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 - E

لپ تاپ ۱۵٫۶اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E

برای خرید لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E فقط کافی است تا با نمایندگی فروش لنوو تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما به تمامی سؤالات شما در خصوص خرید این مدل به صورت کامل پاسخ می‌دهند. این مدل از نمونه‌های باکیفیت لنوو است که می‌تواند برای کاربری عمومی و به منظور برطرف کردن نیازهای روزانه استفاده شود. تمامی لپ تاپ‌های عرضه شده در نمایندگی اورجینال بوده و همراه با ضمانت نامه معتبر هستند.

همچنین در صورتی که قصد تعمیر تخصصی لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل ThinkPad E590 – E را داشتید، برای این کار هم فقط کافی است تا با نمایندگی تعمیرات لنوو تماس بگیرید. کارشناسان خبره ما بعد از بررسی و عیب یابی اولیه اقدام به برطرف کردن مشکل با استفاده از به روزترین تجهیزات و تکنولوژی می‌کنند. همچنین در صورتی که دستگاه نیاز به قطعه‌ای برای جایگزینی داشت، از تمامی قطعات اصلی و باکیفیت استفاده می‌شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>