لپ تاپ لنوو ThinkPad

معرفی لپ تاپ لنوو ThinkPad

سیر تکاملی لپ تاپ لنوو ThinkPad

IBM سری ThinkPad را در سال ۲۰۰۰ معرفی کرد ، که سپس از طریق لپ تاپ های برتر ، نوت بوک ها و کتابهای فوق العاده ، که توسط شرکت Lenovo به بازار عرضه شده و توسعه می یابد ، پیشرفت کرد . سالها نوآوری و تحقیق بر اساس نیاز مشاغل در حال رشد باعث موفقیت ThinkPad شد. ThinkPad T20 توسط IBM به عنوان جانشین لپ تاپ های ThinkPad 600 منتشر شد. در اکتبر ۲۰۰۰ ، ThinkPad T20 با Intel Pentium III به عنوان لپ تاپ ThinkPad T21 ارتقا یافت و عرضه شد. ThinkPad T30 در ماه مه سال ۲۰۰۲ عرضه شد. ThinkPad T40p اولین نمونه از لپ تاپ های "عملکرد" سری T و لپ تاپ های ThinkPad T43 و T43p آخرین سری از این لپ تاپ ها بودند. لنوو لپ تاپ های ThinkPad T60 و T60p را در فوریه ۲۰۰۶ روانه بازار کرد. در سال ۲۰۰۸ ، لنوو با نام تجاری جدید Idea وارد بازار شد. در سال ۲۰۱۰ ، لنوو ۶۰ میلیونمین ThinkPad خود را به فروش رساند. در سال ۲۰۱۳ ، لنوو به عنوان شرکت شماره ۱ رایانه در جهان شناخته می شود. در سال ۲۰۱۵ ، لنوو در لیست Fortune 500 به رتبه ۲۳۱ رسیده است.

سری ThinkPad

لپ تاپ لنوو ThinkPad

لپ تاپ لنوو ThinkPad

سری ThinkPad نژادی از لپ تاپ ها و تبلت های تجاری بسیار تکامل یافته را به دنیا آورد. این لپ تاپ ها از طراحی برتر برخوردار هستند. آنها عملکرد و دوام طولانی تری از خود نشان می دهند و برای شرکت های کوچک و بزرگ بسیار قابل اعتماد هستند. آنها محکم هستند و می توانند در برابر سختی زندگی روزمره شرکت ها ، مقاومت کنند. چندین آزمایش در برابر شرایط شدید باعث شد طراحی جدید لپ تاپ های Lenovo قدرتمندتر و ماندگارتر شوند. این لپ تاپ ها از پردازنده ۵ هسته ای Intel Core i5 بهره می برند.

برخی از ویژگی های اصلی لپ تاپ های ThinkPad عبارتند از :

لپ تاپ لنوو ThinkPad

لپ تاپ لنوو ThinkPad

  • برنده جایزه صفحه کلید دقیق
  • طول عمر باتری
  • صفحه لمسی Multi-touch
  • دکمه های چندرسانه ای راحت
  • کلیدهای ارگونومیک
  • عوامل اضافی برای راحتی

چه کسی می تواند از این لپ تاپ ها استفاده کند؟

لپ تاپ لنوو تینک پد

لپ تاپ لنوو تینک پد

این لپ تاپ ها برای کارابرانی طراحی شده اند که در چندین شبکه کار می کنند و از محیط های مختلفی استفاده می کنند. این مدل ها برای تعادل سرعت و تحرک طراحی شده اند. همچنین به کاربران گزینه هایی برای تعویض اجزای تحرک داده شد. مانند یک دستگاه پخش DVD ، درایو CD قابل نوشتن یا صفحه کلید عددی.
اگر به دنبال اقدامی جدی هستید و هدف شما ارائه عملکرد بسیار پیشرفته است ، سعی کنید هر لپ تاپی از سری ThinkPad را خریداری کنید. از سری ThinkPad T Series ، ThinkPad X Series ، ThinkPad P Series ، ThinkPad E Series ، ThinkPad L Series ، ThinkPad W Series یا لپ تاپ های سری ThinkPad Yoga می توانید انتخاب کنید. هر یک از اینها با ویژگی ها و فناوری های پیشرفته پشتیبانی می شوند.

لپ تاپ لنوو ThinkPad سری T :

 از طریق مجموعه ای از لپ تاپ ها ، استاندارد طلا را تعیین می کنداین صفحه کلیدها دارای کیبوردهای مقاوم در برابر نشت آب و ویژگی های امنیتی استثنایی هستند.

لپ تاپ های ThinkPad سری X:

 دارای وزن کم هستند و حمل آنها از یک مکان به مکان دیگر آسان استبه عبارت دیگر ، برای مسافرت طراحی شده استاین لپ تاپ ها به شما امکان می دهند در حین حرکت کار کنید.

در اینجا می توانید سری لپ تاپ لنوو ThinkPad زیبا را پیدا کنید :

لپ تاپ لنوو ThinkPad

لپ تاپ لنوو ThinkPad

لپ تاپ لنوو ThinkPad سری  P :

طبق جدیدترین فناوری پیشرفته تکامل یافته و از ویژگی های برتری برخوردار استاین خودش نوعی ایستگاه کاری موبایل استویژگی های قابل حمل ThinkPad به طور مساوی با قدرت یک ایستگاه کاری در هم می آمیزد و نتیجه ای می دهد که برتری کسب و کار را به تصویر میکشد.
 

لپ تاپ lenovo Thinkpad سری  E :

 یک سری نوت بوک است که توسط Lenovo معرفی شده استاین لپ تاپ ها با حفظ دوام و دقت ، طراحی واضحی را منعکس می کنند. ThinkPad Edge Series از پردازنده های AMD و Intel استفاده می کند.

لپ تاپ لنوو سری ThinkPad L :

از نظر بودجه و بهره وری مناسب استدر این سری دوستانه ترین محصول برای محیط زیست توصیف شده . L460 و L560 در ابتدای سال ۲۰۱۶ معرفی شدند و این لپ تاپ ها از پردازنده های جدید نسل ششم Skylake Intel بهره می برند.

لپ تاپ لنوو سری ThinkPad W :

 مجموعه ای از منابع را میزبانی می کندآنها شامل پردازنده های گران قیمت و کارت های گرافیک هستند. W500 و W700 از اولین سری های این سری بودنددامنه لپ تاپ های ۲۰۱۱ این مجموعه کاملاً اصلاح شده است.

لپ تاپ لنوو سری یوگا ThinkPad:

دارای اولترابوک های چند حالته ابتکاری است که هم برای کار و هم برای بازی طراحی شده اند.
امیدوارم این مطب برای تهیه و انتخاب لپ تاپ لنوو ThinkPad مورد نظر شما کاربر عزیز مفید واقع شده باشد .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>