نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران

نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران

نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران :

همانطور که می‌دانید لنوو یک شرکت چند ملیتی چینی است که تاسیس آن سال ۱۹۸۴ و در شهر پکن بوده است. این شرکت با تلاش بر کیفیت کار و قیمت مناسب توانست در مدت زمان ۷ سال به یکی از بزرگترین تولید کنندگان رایانه در جهان تبدیل شود. یکی از محصولات محبوب و پرکاربرد این کمپانی تبلت می‌باشد که توانسته آن را با ارائه‌ی امکانات بالا وکارامد در اختیار کاربران قرار دهد. تولید کنندگان شرکت لنوو، از همان ابتدا برای تولید تمامی محصولات این برند کیفیت و کارایی را سرلوحه‌ی کار خود قرار دادند؛ همچنین در کنار تولید با کیفیت با تاسیس انواع نمایندگی‌ها، از جمله نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران، و بکارگیری افرادی متخصص و دوره دیده که تجهیزاتی کامل و مدرن در اختیار دارند توانستند خدمات ارزنده و سطح بالایی را به مشتریان خود ارائه دهند.

نمایندگی‌های تبلت لنوو به منظور افزایش خدمات و سرویس‌های ویژه به مشتریان خود و همچنین فروش بهتر و سریع‌تر محصولات تاسیس شده و تا امروز بازخورد بسیاری خوبی داشته‌اند. نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران، یکی از مراکز رسمی این کمپانی است که تعمیرات تبلت را به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌دهد. تعمیرکاران متخصص این مجموعه بر این اعتقادند که تعمیر هر قطعه از تبلت به مهارت و فنی ویژه نیاز دارد که باید توسط کارشناسان مجربی که آشنایی کامل به برد دستگاه دارند صورت پذیرد. تعمیرکاران نمایندگی‌های لنوو، هر ساله دوره‌های آموزشی جدید و به روز‌رسانی شده‌ای را گذرانده و آزمون‌های آن را سپری می‌کنند تا بتوانند همزمان با آپدیت شدن محصولات پیش رفته و اعتبار این مراکز که ارتباط مستقیم با ارزش و اعتبار کمپانی دارند برای آیندگان محفوظ بماند.

یکی دیگر از مزیت‌های چشمگیر انجام تعمیرات در نمایندگی‌ها، این است که این کمپانی قطعات اصل و اورجینال خود را فقط در اختیار مراکز رسمی لنوو قرار داده و از عرضه‌ی این محصولات به دیگر مراکز و شرکت‌های متفرقه خودداری می‌نماید؛ بنابراین اگر قطعه‌ای از تبلت یا هر دستگاه دیگرِ شما خراب شد، و تعمیرکاران نمایندگی تشخیص دادند که غیر قابل تعمیر است و حتما باید تعویض شود خیالتان راحت باشد که با قطعاتی صد‌در‌صد اصل جایگزین می‌شود. ناگفته نماند که در نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران، خدمات فروش محصولات نیز توسط فروشندگان حرفه‌ای که آشنایی کامل به مشخصات محصولات، قطعات اولیه، قیمت و... دارند به فروش می‌رسد. مشاورین مجموعه قبل از خرید اطلاعات کافی را به شما داده و تمامی سوالات شما را نیز با صبر و حوصله پاسخ می‌دهند تا بتوانید با توجه به نیاز و بودجه‌ی خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران

نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران

انواع خدمات در نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران :

لازم به ذکر است نمایندگی‌های لنوو، از قدیمی‌ترین مراکز معتبر کشور هستند که ۱۵ سال، سابقه‌ی موفق در زمینه‌ی فروش آگاهانه و تعمیرات تخصصی دارند. نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران، یکی از این مجموعه‌های رسمی این کمپانی است. که با بهره‌مندی از تجهیزات و امکاناتی کامل و همراهیِ تکنسینی مجرب، متخصص و متعهد توانسته است خدمات فروش و تعمیرات را به بهترین صورت ارائه دهد.

اگر در زمینه‌ی تعمیرات نیازی به تعویض قطعه باشد آرشیو تمامی قطعات اورجینال از جمله : باتری، سوکت، ال‌سی‌دی، تاچ و... در خود مرکز موجود می‌باشد. همچنین تبلت یا هر محصولی را که از نمایندگی‌های این کمپانی خریداری کنید دارای کیفیتی چشمگیر و قیمتی متعادل می‌باشد همین موضوع باعث شده است که این برند محبوب در ردیف محصولات پر‌فروش خاورمیانه و حتی دنیا قرار گیرد. مواردی که در پایین ذکر کردیم گزیده‌ای از خدمات نمایندگی لنوو در غرب تهران، می‌باشند.

·         ارائه‌ی مشاوره‌ی تخصصی هنگام خرید

·         فروش تبلت‌های اصلی کمپانی معتبر لنوو

·         تعمیر مشکلات سخت‌افزاری

·         تعمیر مشکلات نرم‌افزاری

·         تعمیر و تعویض مادربرد و قطعات روی آن، به ویژه خازن

·         تعمیر و تعویض صفحه

·         تعمیر و تعویض قاب

·         تعمیر و تعویض باتری

·         تعمیر و تعویض سوکت

·         تعمیر یا تعویض هر گونه لوازم جانبی

·         ارائه‌ی ضمانت‌نامهء معتبر

 

مراحل تعمیر در نمایندگی تبلت لنوو:

نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران

نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران

همانطور که پیش‌تر توضیح دادیم، با توجه به تخصص و تعهد نمایندگی‌ تبلت لنوو در غرب تهران، و دیگر نمایندگی‎‌های این کمپانی این مراکز معتبر بهترین گزینه برای دریافت خدمات فروش و پس از فروش می‌باشند؛ بنابراین اولین اقدام جهت تعمیر تبلت، این است که به نمایندگی رسمی لنوو مراجعه کرده و ایراد پیش آمده در تبلت را بیان کنید. کارشناسان پاسخگو در نمایندگی تبلت را تحویل گرفته و پس از ثبت مشخصات کامل شما روی آن، دستگاه را به واحد اولیه جهت بررسی و عیب‌یابی تخصصی ارسال می‌کنند.

در آنجا تبلت به صورت تخصصی بازبینی شده و مشکل اصلی آن را مشخص می‌کنند در صورتی که قابل تعمیر باشد همان جا تعمیر و بازیابی شده و به شما تحویل داده می‌شود؛ در غیر این صورت کالای شما به واحد اصلی یا همان واحد مرکزی ارسال شده تا مشکل آن رفع و رجوع گردد. گفتنی است که قبل از آن که دستگاه را به واحد مرکزی ارسال یا اقدام دیگری کنند با شما تماس می‌گیرند. لازم به ذکر است که اگر تبلت شما هنوز تحت گارانتی بوده و از زمان مکتوب شده در ضمانت‌نامه نگذشته باشد نیازی به پرداخت هزینه نبوده و خدمات به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.

در واحد مرکزی دستگاه شما مجددا به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد که در این مرحله نیز با شما تماس گرفته و مراحل در حال انجام از جمله هزینه‌ی تقریبی تعمیر، مدت زمان تخمین زده جهت تعمیرات و دیگر مواردی که ممکن است برایتان سوال باشد را با شما در میان می‌گذارند؛ در صورت موافقت شما روند کار را ادامه می‌دهند. پس از عیب‌یابی و تعمیر تبلت به صورت کامل، آن را به نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران ارسال کرده،  و شما را جهت تحویل آن مطلع می‌کنند. ناگفته نماند که قبل از تحویل تبلت جلوی شما به صورت کامل تست می‌شود تا از صحت و کارکرد آن اطمینان پیدا کنید.

عیوب رایج در تبلت :

همانطور که می‌دانید نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران، یکی از مراکز رسمی و تخصصی این کمپانی هم در زمینه‌ی فروش و هم تعمیرات تخصصی می‌باشد. که با بکارگیری کادر متخصص و دوره دیده و بهره‌مندی از مجهزترین کارگاه‌های تعمیر، پیچیده‌ترین مشکلات دستگاه شما را بدون اتلاف وقت و با قیمتی مقرون به صرفه برطرف کرده و دستگاه را با همان کیفیت و کارایی قبل از خراب شدن به شما تحویل می‌دهند. در ادامه به چند مورد از مشکلات رایجی که در مراجعه به این مجموعه گزارش شده است اشاره می‌کنیم.

·         خرابی یا شکستگی صفحه نمایش و گلس

·         خراب شدن یا فرسودگی باتری

·         خرابی یا فرسودگی دیگر قطعات سخت‌افزاری

·         مشکلات نرم‌افزاری مانند: هنگ کردن، خاموش شدن، ویروسی شدن فایل‌ها و ..

·         از کار افتادن یا کند شدن تاچ

·         اختلال در عملکرد اپلیکیشن‌ها

·         خراب شدن دوربین

·         خراب شدن یا اختلال در کارکرد اسپیکر و قطع صدای تبلت

 

تعمیر برد تبلت در نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران :

گفتنی است که برد تبلت، جزء مهمترین و البته حساس‌ترین قطعات آن به حساب می‌آید. که تمام قطعات دیگر دستگاه با آن ارتباط داشته و پردازش خود را از آن دریافت می‌کنند. برد تبلت از قطعاتی مانند : خازن، ترانزیستور، پردازنده، رم و... تشکیل شده است؛ که اگر در هر یک ایرادی پیش بیاید باعث به وجود آمدن اختلالات زیادی در دستگاه شده و بسیاری از عملکردها و کارکرد‌های تبلت را از دسترس خارج می‌کند. در این حالت شما باید حتما جهت تعمیر برد اقدام کنید. خوشبختانه در بسیاری از موارد طبق مشکلات پیش آمده در برد، می‌توان آن را تعمیر کرد، در غیر این صورت و در مواردی که به عنوان مثال برد دچار سوختگی و شکستگی شده باشد حتما باید تعویض شود. در صورت نیاز به تعویض با قطعه‌ی اورجینال موجود در نمایندگی جایگزین می‌شود تا از کارایی و کیفیت گوشی کاسته نشود.

تعمیر LCD در نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران :

یکی دیگر از مشکلات پر تکراری که برای تبلت به وجود می‌آید خراب شدن ال‌سی‌دی یا همان صفحه نمایش آن می‌باشد. خش افتادن و خط خوردگی و همچنین شکستگی از اتفاقات رایجی هستند که معمولا هنگام افتادن و ضربه خوردن گوشی برای صفحه نمایش آن به وجود می‌آیند. از آن جایی که ال‌سی‌دی از مهمترین بخش‌های گوشی است و بیش از ۵۰ درصد ارزش گوشی به آن بستگی دارد؛ تعمیر و تعویض آن می‌تواند شما را متحمل هزینه‌های سنگینی کند. از سویی دیگر این قسمت یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های گوشی است که در صورت شکستن یا خش برداشتن عمقی امکان تعمیر و بازیابی آن بسیار کم بوده، به همین خاطر از نظرکارشناسان نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران، تعویض آن بهترین و مفید‌ترین راهکار می‌باشد.

تعمیر اسپیکر و بازیابی صدای تبلت :

خرابی اسپیکر و اختلال در صدای دستگاه یکی دیگر از ایرادات تبلت است که معمولا زیاد به گوش ما رسیده است. و افراد زیادی به دلیل مواجه شدن با این مشکل به نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران مراجعه می‌کنند. اگر متوجه قطع شدن صدای تبلت شده و هیچ گونه صدایی از آن شنیده نشد احتمال آسیب دیدن اسپیکر بسیار بالا می‌باشد، در این حالت برای اینکه از خراب بودن یا نبودن آن مطمئن شوید می‌توانید با اتصال یک هدفون صدای پخش شده‌ی آن را گوش دهید، اگر صدا به صورت کاملا واضح به گوش شما رسید، از خرابی اسپیکر یا اتصالات آن مطمئن باشید اما اگر با اتصال هدفون هم صدایی دریافت نکردید لازم است که قسمت‌های نرم‌افزاری دستگاه بررسی و عیب‌یابی گردد. قطعه‌ی دیگر تبلت که در صورت خراب بودن اسپیکر باید تعمیر و یا تعویض شود بُرد آن می‌باشد. گفتنی است که در نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران، تعمیر یا در صورت نیاز تعویضِ برد دستگاه شما، با استفاده از ابزاری مجهز و پیشرفته و متناسب با ساختار و مدل تبلتِ شما انجام می‌پذیرد.

نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران

نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران

تعهد، صداقت و مشتری مداری در مرکز :

همه‌ی ما می‌دانیم که ارتباط صحیح و مشتری مداری یکی از بهترین و البته تاثیر‌گذارترین راه‌های پیشرفتِ روند کاری نمایندگی می‌باشد. ارتباط صمیمانه و مشاوره‌ای تخصصی و با حوصله علاوه بر اینکه به ارباب‌رجوع این فرصت را می‌دهد تا با اطمینان و آگاهی، از نمایندگی خرید داشته باشد کمک می‌کند تا با آرامش و خیالِ راحت، محصول خود را به نمایندگی سپرده و مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبلتِ خود را توسط کادری مجرب، رفع و رجوع نماید.

از این روکادر فنی و مشاورین متبحر و مجرب  نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران، تلاش می‌کنند تا ارتباطی دوستانه و احترامی متقابل با مراجعه کنندگان مرکز و مخاطبین خود برقرار نمایند. و در تلاشند که با حوصله‌ی تمام شنونده‌ نظرات، انتقادات و سوالات مشتریان خود چه به صورت حضوری و چه تلفنی باشند. و ارتباطی محترمانه را با آنها برقرار کنند. ضمن اینکه کارشناسان ما در نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران، با صبر و شکیبایی پیام‌های شما را دریافت کرده و با دقت تمام پاسخ می‌دهند. و معتقدند که نظرات شما سازنده وتوجه به انتقادات و پیشنهادات ارباب رجوع و کاربران در کارکرد این نمایندگی تاثیر بسزایی دارد.

سرعت عمل :

یکی دیگر از مزایای مراجعه به نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران و دیگر نمایندگی‌های این کمپانی جهت دریافت خدمات، سرعت بالای آنها در تعمیر و تحویل دستگاه شما می‌باشد، همانطور که می‌دانید کادر فنی، مشاوره‌ای و پرسنل مشغول در این مراکز همه افرادی متخصص و دوره دیده هستند که در حوزه‌ی خدمت خود بسیار مجرب می‌باشند و آشنایی کامل به محصولات لنوو، قطعات و کارکرد آنها دارند. از این رو در عیب‌یابی و تعمیر تبلت و دیگر دستگاه‌های این برند کارامد، سرعت عمل بالایی دارند آنها نسبت به کادر فنیِ مراکز فرعی و غیر تخصصی بسیار حرفه‌ای تر بوده و دستگاه شما را با کیفیت اولیه در اسرع وقت تحویل می‌دهند.

سخن آخر :

نمایندگی تبلت لنوو در غرب تهران یکی دیگر از مراکز تخصصی و کارامد این کمپانی است. که خدمات فروش و پس از فروش را با کیفیتی چشمگیر، در کوتاه‌ترین زمان و قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. ضمن اینکه کلیه‌ی خدمات آن همراه با گارانتی انجام می‌شوند. در این نمایندگی کلیه‌ی خدمات تخصصی تعمیر و تعویض قطعاتِ مدل‌های مختلف تبلت‌های لنوو و همچنین فروش این محصول پرکاربرد انجام می‌پذیرد. گفتنی است که مشاورین صبور و با حوصله‌ی این مجموعه هنگام خرید شما از نمایندگی حضور داشته تا با دادن مشاوره‌ای تخصصی و پاسخگویی به سوالات پیش آمده، شما را در انتخابی درست و خریدی بهتر یاری دهند.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>