نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه

نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه

نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه :

همانطور که می‌دانید تبلت از جمله محصولاتِ پرفروش و کاربردی کمپانی لنوو است که طرفداران زیادی در رده‌های سنی مختلف دارد به ویژه در سال‌های اخیر که برای دانش‌آموزان تبدیل به مدرسه وکلاس درس شده است؛ بنابراین بهترین کار این است که هم برای خرید و هم بهره‌مندی از خدماتِ پس از فروشِ مربوط به این محصول به نمایندگی‎‌های رسمی لنوو مراجعه کنید. یکی دیگر از مراکز ع و کارامد این کمپانی ، نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه می‌باشد.

که در زمینه‌ی فروش و تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاریِ تبلت به صورت کاملا حرفه‌ای فعال است. اگر شما هم جزء مخاطبین و کاربران ساکن یا شاغل در کرمانشاه هستید و گاهی دچار مشکلات و اختلالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه خود می‌شوید. باید بگوییم که بهترین راه مراجعه به نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه می‌باشد. این مجموعه با استخدام نیرویی متخصص و کارکشته هم در زمینه‌ی مشاوره و فروش و هم تعمیرات توانسته رضایت مشتریان و ارباب‌رجوع خود را جلب کرده و نامی خوش برای خود ثبت کند. ضمن اینکه کلیه‌ی تعمیرات تخصصی آنها با استفاده از ابزار و تجهیزات کاملا مدرن و پیشرفته می‌باشد.

این نمایندگی لنوو عرضه کننده‌ی مدل‌های مختلف تبلت لنوو به صورت کاملا اورجینال، تعمیرات و در صورت نیاز تعویض قطعه برای دستگاه شما می‌باشد. ناگفته نماند که تمام فعالیت این مرکز تحت نظارت نمایندگی اصلی و مرکزی این کمپانی است. کاربرانی که از تبلت‌های این برندِ محبوب و خوش‌سابقه استفاده می‌کنند؛ می‌توانند به راحتی به مراکز رسمی مربوط به این شرکت مراجعه کرده و خدمات مربوط به دستگاه خود را دریافت کنند. نا گفته نماند که نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه، همانند دیگر نمایندگی‌های این کمپانی، علاوه بر اینکه عیوب دستگاه شما را با دانش روز و ابزار پیشرفته در چهار مرحله‌ی تخصصی عیب‌یابی، رفع اختلالات نرم‌افزاری، رفع مشکلات سخت‌افزاری و تست، تعمیر می‌کنند.

تمامی قطعاتِ اورجینال مربوط به مدل‌های مختلف تبلت‌های لنوو را در اختیار داشته و در صورتی که قسمتی از دستگاه قابل تعمیر نباشد با هماهنگی شما، تعویض می‌شود. تا بتوانند محصول شما را با کیفیت و کارایی قبل بازیابی کنند. لازم به ذکر است که مشاورین مجرب این مجموعه در مرکز حضور داشته و هنگام خرید راهنمای شما می‌باشند آنها با صبر و شکیبایی تمامی سوالات شما را در زمینه‌ی مدل تبلت، کارایی، استحکام قطعات، قیمت، لوازم جانبی مربوط و… پاسخ داده تا بتوانید طبق نیاز و بودجه‌ای که دارید انتخابی شایسته و خریدی مفید، داشته باشید. توجه داشته باشید که شرکت‌های غیر رسمی زیادی هستند که در تلاشند خود را به عنوان نمایندگی‌های رسمی شرکت لنوو معرفی کنند. گفتنی است که مراکز رسمی این شرکت همه دارای اسم و گواهینامه‌ی نمایش نمایندگی هستند.

نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه

نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه

خدمات تعمیر در نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه :

تعمیرات تخصصی تبلت لنوو  یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین خدمات نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه می‌باشد. که با بکارگیری کادری متخصص و دوره دیده، بهره‌مندی از تجهیزاتی مدرن و پیشرفته و همچنین استفاده از قطعات اصل و اورجینال در این مرکز انجام می‌شوند. یکی دیگر از مزیت‌های دریافت خدمات از این مجموعه، این است که کارهای تعمیراتی دستگاه شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مقرون به صرفه انجام داده و باعث اتلاف وقت و عقب افتادن از کار نمی‌شود.

از آنجایی که تبلت‌های برند لنوو به دلیل به روز رسانی‌های مداوم و همچنین قیمت مناسب، دارای فروش بالایی در سطح کشور، خاورمیانه و حتی دنیا هستند خدمات مربوط به آنها نیز دائما در حال آپدیت و پیچیده شدن می‌باشند. از همین رو خدمات باید توسط کادری متخصص و تکنسینی مجرب که به ساختار تبلت‌های لنوو آشنایی کامل داشته باشند انجام شود. تا خطایی حین کار صورت نگیرد و شما را دچار ضرر و زیان نکند.

تعمیرات سخت‌افزاری در نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه :

نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه

نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه

تعمیرات سخت افزاری شامل تعمیر و ترمیم یا در صورت نیاز تعویض قطعات تبلت لنوو خراب شده‌ی تبلت یا هر محصول دیگری می‌شود. از جمله این تعمیرات تخصصی که در نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه توسط کادری مجرب و متخصص با پیشرفته‌ترین ابزار صورت می‌گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       تعمیر یا تعویض قاب گوشی

·       تعمیر یا تعویض مادر برد و قطعات مربوط به آن

·       تعمیر و تعویض صفحه ال‌سی‌دی گوشی

·       تعمیر مشکلات مربوط به عملکرد اسپیکر

·       تعمیر و تعویض خراب شدن یا فرسودگی باتری

·       تعمیر خراب یا تار شدن دوربین

·       شکستن یا کند شدن تاچ

·       تعمیر یا تعویض سوکت

تعمیرات نرم‌افزاری در نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه :  

تعمیرات نرم‌افزاری از دیگر خدمات تخصصی نمایندگی لنوو در کرمانشاه است؛ اگر تبلت شما دچار هر اختلالی خارج از مشکلات سخت‌افزاری شد می‌توانید با خیال راحت به این مرکز مراجعه کرده و دستگاه خود را با اطمینان به کادر فنی و متخصص این مرکز، که تبلت شما را با پیشرفته‌ترین دستگاهها عیب‌یابی و تعمیر می‌کنند بسپارید. در ادامه به چند مورد از اختلالات نرم‌افزاری رایج که مراجعه کنندگان بسیاری دارند اشاره می‌کنیم.

·       نصب برنامه‌های اورجینال و به روز رسانی کردن نرم‌افزار‌های قدیمی شده

·       خراب شدن عملکرد اپلیکیشن‌ها

·       ویروس‌یابی کردن فایل‌ها

·       هنگ کردن تبلت

·       خاموش شدن یک دفعه‌ای دستگاه

·       کند شدن برنامه‌ها هنگام اجرا

نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه

نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه

خدمات فروش در نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه :

همانطور که می‌دانید خدمات فروش یکی دیگر از لاین‌های فعال و مهم، مراکز مهم کمپانی لنوو، از جمله نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه می‌باشد. مدل‌های متنوع تبلت‌های لنوو و تمامی لوازم جانبی مربوط به آنها، در این مرکز معتبر موجود می‌باشد. یکی از نکات مثبت و قابل توجه خرید از این مراکز این است که کلیه‌ی محصولات آنها کاملا اورجینال بوده و همراه با ضمانت‌نامه‌ای معتبر ارائه می‌شوند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید از نمایندگی با تنوع بالای محصولات و مدل‌های لنوو مختلف مواجه شده باشید.

این موضوع مشتری را کمی نگران و سردرگم می‌کند. یکی دیگر از مزایای نمایندگی‌های لنوو، حضور مشاورین مجرب و با اخلاقِ مجموعه و ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان به مشتریان می‌باشد آنها با صبر و حوصله تمامی نکات مربوط به محصول، قطعات اولیه، مدل، کارایی و قیمت آن را برای شما توضیح داده و پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند تا بتوانید با اطمینان محصولی کاربردی را طبق نیاز و بودجه‌ای که دارید خریداری کرده و بعد از خرید به علت کم بودن اطلاعات پشیمان نشوید.

معرفی کامل تبلت‌ها در مدل و اندازه‌های مختلف، شرح مشخصات و کارایی مدلی که انتخاب کرده‌اید، توضیح تفاوت دستگاه انتخابی شما با دیگر تبلت‌های هم‌رده‌ی خود، شفاف‌سازی معایب و مزایای دستگاه، پیشنهاد‌های مختلف توسط کارشناسان، طبق نیاز و بودجه‌ای که دارید؛ از مهمترین اقدامات و فعالیت‌هایی است که در نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه در حوزه‌ی فروش انجام می‌شود.

استفاده از قطعات اورجینال و کاملا اصل :

روند کاری نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه و دیگر مراکز این شرکت به این صورت می‌باشد که پس از مراجعه به نمایندگی و سپردن دستگاه خود به کادر فنی آن، دستگاه شما عیب‌یابی و تعمیر می‌شود پس از بررسی کامل، در صورتی که قطعه‌ای از دستگاه شما قابل تعمیر نباشد، با قطعاتی کاملا اصل و اورجینال جایگزین می‌شوند. و هیچ قطعه‌ی غیر اصل و بی‌کیفیتی در محصول شما به کار نمی‌رود این موضوع یکی از مزایای مهم و قابل توجه در نمایندگی‌های این کمپانی می‌باشد.و همچنین شما شهروندان کرمانشاهی میتوانید برای تعمیر لپ تاپ لنوو خود با نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو در تهران در ارتباط باشید.

گفتنی است که استفاده از قطعات غیر مرتبط در مراکز غیر رسمی علاوه بر کم کردن کارایی و کیفیت دستگاه ممکن است کارکرد آن را متوقف کرده و تبدیل به وسیله‌ای بی استفاده نماید لذا برای تعمیر و تعویض قطعه حتما به مراکز رسمی که علاوه بر نیروی متخصص، دارای دستگاه‌های پیشرفته و مدرن جهت عیب‌یابی و تعمیر هستند مراجعه نمایید. گفتنی است که کارکرد پرسنل، مشاورین و نیروی فنی این مجموعه همه تحت کنترل و نظارت دقیق مدیریت و واحد نظارت بوده و با صداقت و تعهد کامل، مانند نماینده‌ای از سمت شما، تمامی حوزه‌ها و نوع فعالیت آنها را بررسی می‌کنند. ضمن اینکه فرصتی برای کاربران به وجودآورده‌اند تا در صورت مشاهده‌ی هر مشکل یا اختلالی در روند خدمات، از طریق این واحد اقدام به شکایت و پیگیری نمایند.

روند تعمیر در نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه :

در اولین مرحله جهت دریافت خدمات، به اولین نمایندگی که از لحاظ مکان به شما نزدیک باشد مراجعه کرده و دستگاه خود را تحویل می‌دهید، کاربران محترم کرمانشاه هم جهت تعمیر دستگاه خود به نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه مراجعه کرده و مشکل پیش آمده را با نیروی فنیِ مرکز در میان بگذارند. نیروی پاسخگو و فعال نمایندگی، تبلت را تحویل گرفته و مشخصات لازم و اصلی شما به همراه شماره تماستان، روی آن ثبت می‌کنند.

پس از یادداشت مشخصات دستگاه به بخش مربوطه جهت عیب‌یابی و تعمیر ارجاع داده می‌شود. در این بخش که واحد اولیه‌ی تعمیرات است دستگاه شما را به صورت تخصصی بررسی می‌کنند. پس از عیب‌یابی، در صورتی که قسمت آسیب دیده قابل تعمیر باشد آن را تعمیر کرده و در صورتی که آسیب یا اختلالی جدی به آن وارد شده و در این واحد قابل تعمیر نباشد آن را به نمایندگی مرکزی ارسال می‌کنند. ناگفته نماند قبل از ارسال دستگاه با شما تماس گرفته و روند کار برایتان توضیح داده می‌شود؛ همچنین هزینه و مدت زمان لازم جهت تعمیرات  نیز به صورت تقریبی با شما در میان گذاشته و در صورت موافقت روند تعمیرات را ادامه می‌دهند.

لازم به ذکر است که در صورتی که تبلت شما گارانتی باشد نیازی به پرداخت هزینه نیست و تعمیر آن به صورت رایگان انجام می‌پذیرد. در واحد مرکزی دستگاه مجددا با وسواس و دقت بیشتر بررسی و عیب‌یابی شده و در صورت نیاز به تعویض قطعه یا هر اقدام دیگری؛ همچنین هزینه و زمان لازم جهت تعمیر قبل از شروع کار به شما اعلام می‌شود. پس از انجام تعمیرات به صورت کامل دستگاه به نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه ارسال و به شما جهت تحویل آن اطلاع می‌دهند. گفتنی است که دستگاه قبل از تحویل، در خود مرکز جلوی شما تست شده تا از سلامتی آن مطمئن شوید.

تمام خدمات همراه با ارائه‌ی گارانتی :

یکی دیگر از مزایای چشمگیر نمایندگی تعمیرات تبلت لنوو در کرمانشاه، ارائه‌ی گارانتی جهت ضمانت تمامی خدمات این مرکز است. با توجه به اینکه تمامی خدمات آن اعم از تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و فروش، توسط اساتید این حوزه، و کارشناسان ارشد تعمیرات انجام می‌پذیرد. همچنین کارگاه‌های تعمیرات آن شامل انواع تجهیزات و امکاناتی مدرن و به روز و دستگاه‌هایی پیشرفته‌ جهت عیب‌یابی می‌باشند؛ می‌توانند به راحتی و بدون اتلاف وقت پیچیده‌ترین مشکلات دستگاه شما را بدون اینکه مجبور باشید در صف انتظار بمانید و از کار یا درس عقب بیفتید و همچنین با قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه نسبت به دیگر مراکز غیر رسمی تعمیر کرده و تا رفع کامل مشکلات و اختلالات ایجاد شده در تبلت شما، کنارتان باشند.

این مرکز جزء مراکز تخصصی کشور به حساب آمده و کلیه‌ی خدمات تعمیرات را در سطحی حرفه‌ای به هم‌شهریان خود ارائه می‌هد. اساتید و متخصصین تعمیرات این مجموعه بر این اعتقادند که تخصص و مهارت بالا، لازمه‌ی کار است و بدون این دو گزینه نباید وارد حیطه‌ی حساس تعمیرات شد. آنها می‌دانند که در فرآیند تعمیر، علم و دانش تعمیرکاران باید دائما به روز رسانی شود تا بتوانند  هم در زمینه‌ی سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری عملیات تعمیر و بازیابی را با کیفیت به پایان ببرند و دستگاه را با همان کارکرد و کیفیت قبل از خراب شدن، تحویل کاربران و مشتریان بدهند. از این رو، با توجه به اینکه این مرکز به دقت و ارائه‌ی خدمات با کیفیت و استفاده از قطعات اورجینال اطمینان کامل داشته و تا به امروز توانسته نامی خوش را برای خود ثبت کند. لذا تمامی خدمات خود را که شامل فروش و تعمیرات تخصصی می‌باشند؛ همراه با گارانتی ارائه می‌دهد.

سخن پایانی :

در این مقاله سعی کردیم نمایندگی تبلت لنوو در کرمانشاه و خدمات آن را به شما معرفی کنیم. تا در صورتی که از نظر مکان و مسافت امکان مراجعه به آن را داشته باشید، با خیال راحت برای خرید یا دریافت تعمیرات تخصصی اقدام کرده و دستگاه خود را با اطمینان به تکنسین متخصص این مرکز بسپارید. این نمایندگی در کنار  نمایندگی لنوو در تهران و کادر فنی فعال و تجهیزات مدرن و پیشرفته برای تعمیرات، دارای مشاورینی با حوصله نیز بوده که در نمایندگی حضور داشته و هنگام خرید به شما مشاوره‌ای اصولی و رایگان می‌دهند تا بتوانید خریدی شایسته با توجه به شرایط کاری و مالی خود داشته باشید. گفتنی است که کلیه‌ی خدمات این مجموعه نسبت به دیگر مراکز غیر رسمی مقرون به صرفه بوده و همراه با ضمانت‌نامه ارائه می‌شوند.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>