نمایندگی لنوو در ساری

نمایندگی لنوو در ساری

نمایندگی لنوو در ساری

 

لنوو یک شرکت فناوری چینی چند ملیتی است که دفاتر اصلی آن در پایتخت چین یعنی همان پکن وجود دارند . این شرکت در زمینه‌های تبلت، لپ‌تاپ، گوشی هوشمند سرور و تلویزیون فعالیت دارد. تقریبا از سال ۲۰۱۳ به بعد از این کمپانی به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشنده کامپیوتر‌های خانگی باد می شود. به‌ طور تقریبی  این کمپانی در بیشتر از ۶۰ کشور دنیا دارای شعبه می باشد و محصولات خود را به بیش از ۱۶۰ کشور دنیا ارسال می‌ نماید. شرکت لنوو در سال ۱۹۸۴ نخست با نام لجند تأسیس شد. این کمپانی به سرعت درحال‌رشد و توسعه می‌باشد. این شرکت تا سال ۲۰۱۵ به‌ طور تقریبی صد میلیون لپ‌تاپ thinkpad خود را به فروش رساند. و با استقبال گرم چینی ها در این مقاله سعی داریم درباره ی نمایندگی لنوو در ساری صحبت نماییم پس تا پایان این مطلب با ما همراه شوید .

 

خدمات پس از فروش نمایندگی لنوو در ساری

نمایندگی لنوو در ساری

نمایندگی لنوو در ساری

نمایندگی لنوو در ساری توانسته است ارزنده ترین خدمات پس از فروش را به کاربران ارائه دهد. همه محصولات لنوو پس از فروش شامل ضمانت و گارانتی می باشند. خدمات پس از فروش نمایندگی لنوو در ساری به دو قسمت تقسیم می‌شود. نخستین قسمت در زمینه ی سخت‌افزاری و دومین واحد آن، حوزه نرم‌افزاری می‌باشد. شما مخاطبان عزیز دیگر نگران خرابی و ایرادات دستگاه‌های خود نباشید. خریداران دستگاه های لنوو در صورت وجود هرگونه اختلال نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در دستگاه خود می‌توانند به آسانی به مراکزخدمات پس از فروش لنوو در ساری مراجعه نمایند . در این نمایندگی از اختصاصی ترین خدمات و سرویس‌های مورد نیاز خود بهره مند خواهید شد. خدمات این واحد به نوع دستگاه، نصب و راه‌اندازی، حمل‌ونقل و تعمیر و نگهداری مربوط می شود. مدیریت نمایندگی لنوو در ساری توجه بسزایی بر عرضه درست و اساسی سرویس‌های ذکر شده دارد.

 

خدمات فروش نمایندگی لنوو در ساری

 

نمایندگی لنوو در ساری مناسب ترین خدمات فروش را به کاربران عزیز عرضه می‌کند. در نمایندگی لنوو در ساری اکثر محصولات لنوو وجود دارد. مدیریت این نمایندگی به طور مرتب در تلاش است که بتواند شایسته ترین کاربران را برای ارائه خدمات فروش انتخاب نماید. شما نیز میتوانید به راحتی با بخش های فروش نمایندگی ها در این زمینه ارتباط داشته باشید و از موجودی محصول مذ نظر خود مطلع شوید . همه پرسنل بخش فروش نمایندگی لنوو در ساری افراد و صبور و حرفه ای هستند. به آسانی می‌توانید با کارشناسان ارتباط برقرار کنید و به پاسخ سؤالات خود دست یابید. 

 

مشخصات یک نمایندگی

نمایندگی لنوو در ساری

نمایندگی لنوو در ساری

در این قسمت می‌خواهیم به مشخصات یک نمایندگی معتبر اشاره ای داشته باشیم. کلیه نمایندگی‌ها در تلاش اند که بتوانند عالی ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. همگی آن‌ها از یک قانون خاصی پی روی می‌ کنند تا بتوانند رضایت کاربران‌خود را جلب نمایند. باید به شما بگوییم که تمامی نمایندگی‌های لنوو این مشخصاتی که در ادامه به آنها اشاره میکنیم را باید داشته باشند.

 

قیمت مناسب محصولات :

 

نمایندگی لنوو در ساری توانسته است برای محصولات لنوو قیمت مناسبی برای محصولات مشخص کند. نخستین مسئله در بحث فروش و تعمیر، قیمت کالا می‌باشد که برای تمامی کاربران حائز اهمیت است.نمایندگی لنوو در سازی توانسته قیمت‌هایی را مشخص کند که تقریبا هر کاربری بتواند برای خرید و تعمیر به نمایندگی مراجعه کند. این نمایندگی تمامی تلاش خود را بکار گرفته است تا ضمن ارتقا سطح کیفی خود خدمات ارزنده و نوینی نیز به مشتریان ارائه دهد .

 

پرسنل و تعمیرکاران متخصص:

 

نمایندگی لنوو در ساری توانسته است مجرب ترین افراد را برای فعالیت در این مجموعه گرد هم آورد. از جمله عوامل مهم و تاثیر گذار در هر مجموعه ای افراد آن نمایندگی هستند. همه پرسنل افرادی مجرب و کاربلد می‌باشند. همه آن‌ها در حضور مدیریت این نمایندگی مورد ارزشیابی قرار گرفته امد و هریک در یک‌رشته خاصی مهارت دارند که این مسئله به بهبود کیفیت ارائه خدمات کمک شایانی می‌کند. تعمیرکاران نمایندگی لنوو در ساری طی هرسال در دوره‌های آموزشی بین‌المللی شرکت می‌کنند تا در تخصص اصلی خود تجربیات جدیدی کسب نمایند. کلیه افراد بخش تعمیر، در اسرع وقت به مشکلات کاربران رسیدگی خواهند کرد. پرسنل بخش پاسخگویی نیز افرادی با حوصله و صبور هستند به گونه ای کاربران میتوانند ضمن ارتباط راحت تمامی سوالات و مشکلات خود را از واحد مربوطه بپرسند. 

 

خدمات تعمیر در محل سکونت شما و نوع قطعات جایگزین

 

همان‌گونه که گفته شد نمایندگی لنوو در ساری تعمیرکاران مجربی دارد. اگر لپ‌تاپ لنوو یا محصولات لنوو شما دچار ایرادی شود به هیچ وجه نگران نباشید . زیرا نمایندگی های لنوو قادر هستند  که محصول لنوو شما را با مناسب ترین روش تعمیر نمایند.کلیه تعمیرکاران در اسرع وقت به محل سکونت شما مراجعه خواهند کرد تعمیر کار پیش از حضور با شما تماس می‌گیرد تا از حضور شما در خانه مطمئن شود. پس از اطمینان تعمیرکار، در ساعت مشخص شده حاظر می شود. گاهی ممکن است که تعمیر در محل مورد نظر شما انجام نشود و تعمیر کار ملزم باشد دستگاه را به همراه خود به نمایندگی ببرد تا تعمیرات به صورت اساسی و دقیق بر روی آن صورت گیرد . ما در نمایندگی لنوو در ساری ضمانت می‌کنیم که کلیه  قطعات تعویضی دستگاه‌ها اورجینال هستند. نمایندگی لنوو در ساری تماما از قطعات اصل کمپانی لنوو استفاده می‌ نماید و به‌صورت مستقیم آنها را از کمپانی دریافت میکند. در این نمایندگی ضمانت کالا وجود دارد که  تعمیرکار بر اساس نوع تعمیر آن را به شما اعلام می‌نماید. 

یکی از اصلی ترین عوامل در قسمت تعمیر تجهیزات موردنیاز می باشد.خوشبختانه نمایندگی ما شامل تجهیزات حرفه‌ای و پیشرفته روز دنیا می‌باشد که این امکان برای تعمیرکاران وجود دارد تا با بهترین روش دستگاه شما را تعمیر نمایند. 

کلیه ی موارد ذکر شده در قسمت بالا برای یک نمایندگی معتبر در نظر گرفته شده که باید تمامی آنها را رعایت کنند. نمایندگی لنوو در ساری از همه این مشخصات برخوردار است و این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که مناسب ترین سطح خدمات را به شما مخاطبان ارائه دهد.

 

سخن پایانی

 

نمایندگی لنوو  با بیشتر از ۱۵ سال سابقه در زمینه تعمیر با تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه در طی  این سال‌ها توانسته انواع خدمات نظیر تعمیرات مین برد‌های لپ‌تاپ و تبلت لنوو و تعمیرات ال‌سی‌دی لپ‌تاپ و تعویض تاچ ال‌سی‌دی تبلت و بسیاری از خدمات دیگر که در قسمت های قبل به گفته شد را ارائه دهد. کلیه خدمات ما با آخرین فناوری روز دنیا و دستگاه‌های مدرن برای عرضه خدمات باکیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه می‌ گردد. شرکت لنوو شاید قدمت زیادی نسبت به دیگر شرکت های رقیب نداشته باشد اما حداقل  توانسته است با تمرکز بر روی کیفیت و استفاده از نام IBM، خود را در سطح اول جهان مطرح نماید . این کمپانی قدرتمند که به بزرگ‌ترین عرضه کننده کامپیوتر‌های شخصی در سطح جهان تبدیل شده نظر طرف‌داران زیادی را به خود جلب کرده است. لنوو در ساخت محصولات متفاوت عملکرد‌های وسیعی دارد و به عرضه یک محصول تکیه نمی‌کند.

 

2 thoughts on “نمایندگی لنوو در ساری

  • By aynaz - Reply

    سلام و خسته نباشید من لب تاب لنوو دارم خواستم روی لب تابم سیم کارت بذارم و خواستم بدونم باید به خود نمایندگی مراجعه کنم یا اینکه جاهای دیگه هم انجام میدن؟ مثلا تعمیر کارهای لب تاب ؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام! برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد روش‌های قرار دادن سیم کارت در لپ‌تاپ لنوو خود، بهتر است به دفترچه راهنمایی یا دفترچه راهنمای لپ‌تاپ خود مراجعه کنید. عموماً برخی از لپ‌تاپ‌های لنوو دارای یک یا دو شیار برای سیم کارت دارند که به شما امکان قرار دادن سیم کارت را می‌دهند.

      در مورد تعمیر لپ‌تاپ و جایگزینی سیم کارت، بهتر است به خدمات پس از فروش لنوو مراجعه کنید. می‌توانید با تماس با نمایندگی لنوو در منطقه خود یا با مراجعه به سایت رسمی لنوو اطلاعات لازم را بدست آورید.

      در ضمن، برخی از فروشگاه‌های الکترونیکی و مراکز تعمیر لپ‌تاپ ممکن است قادر به انجام این خدمات باشند، اما بهتر است در مورد تخصص آنها و کیفیت خدمات آنها تحقیق کنید قبل از انجام هرگونه تعمیرات.

      مطمئن شوید که قبل از مراجعه به هر مرکز تعمیری، یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم خود داشته باشید و از قبل با قیمت ها و شرایط مربوط به خدمات آشنا شوید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>