نمایندگی لنوو در صادقیه

نمایندگی لنوو در صادقیه

نمایندگی لنوو در صادقیه

 

در این مطلب میخواهیم در مورد نمایندگی لنوو در صادقیه که یکی از نمایندگی های موجود در تهران که برای تعمیرات و فروش محصولات حاصل از تکنولوژی روز دنیا وجود دارد صحبت کنیم. کاملا مشخص است که با پیشرفت علم و روی کار آمدن دانشمندان و مخترعانی با طرز فکر فکر جدید. شاهد پیشرفت هر چه سریع‌تر در عرصه‌ی تکنولوژی نیز هستیم. این اتفاقات در چند سال اخیر به وضوح دیده شده است. و نباید از سرعت و چالاکی افراد حاضر در این کار غافل شویم.

شاید چند سال قبل، صرفا یک گوشی همراه عده‌ی زیادی را متعجب می‌کرد. این که این کالا چطور کار می‌کند و چگونه انسان‌ها از تلفن‌های خانگی به این جا رسیده‌اند. سوالی بود که ذهن مردم زیادی را درگیر کرده بود.حال دیگر این طور نیست و مردم به دنیای از تکنولوژی‌های عجیب و جذاب قدم گذاشته‌اند. گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپتاپ‌ها تنها گوشه‌ای از این تکنولوژی هستند. که روز به روز نسبت به تغییرات آن‌ها و عرضه‌ی نسخه‌های جدیدتر و بهترشان اقدام می‌گردد.

برند لنوو

نمایندگی لنوو در صادقیه

نمایندگی لنوو در صادقیه

به منظور کار کردن در این صحنه و همچنین پیشرفت در زمینه‌ی تکنولوژی، برندهای گوناگونی به وجود آمده‌اند که محصولاتی همچون موارد گفته شده را ساخته و به فروش می‌رسانند. امکانات بسیاری از کالاهای این برندها بی نظیر است و در سمت مقابل، شاید برخی از برندها چیز خاصی برای عرضه نداشته باشند. حال امروز می‌خواهیم در مورد یکی از برترین برندها که اتفاقا آثار آن در کشور خودمان هم به چشم می‌خورد، صحبت کنیم و آن برندی نیست جز برند لنوو.

شاید لنوو در گذشته و در ابتدای تاسیس خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کرد، اما رفته رفته به محبوبیت و معروفیت خود افزود و اکنون می‌بینیم که محصولات آن در ردیف برترین و پرفروش‌ترین کالاها در خصوص تکنولوژی قرار دارد. حقیقت این است که عده‌ی زیادی در حال خرید کالاهای این برند هستند و از اتفاقا رضایت کاملی هم در این خصوص دارند. محصولات نمایندگی لنوو در حال حاضر کاملا شناخته شده است و می‌توان از وسایل با کیفیت آن هم استفاده نمود.

اهمیت نمایندگی لنوو

وقتی مردم در گذشته وسایل خود را با مشکلاتی می‌دیدند، دقیقا نمی‌دانستند که باید چه کاری انجام دهند تا مجددا بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. در چنین شرایطی، دو حالت برای این افراد وجود داشت؛ یا این وسایل را دور می‌ریختند و با هر هزینه و زحمتی که بود، یک یا چند تا از آن‌ها را جایگزین می‌کردند، یا این که به نزد تعمیرکاری هر چند مبتدی می‌رفتند تا بلکه وی بتواند مشکلشان را برطرف کند. گاهی اوقات پیش می‌آمد که این ایرادات برطرف نمی‌شد و آن‌ها مجبور بودند که به سراغ راه اول بروند. اکنون نمایندگی‌های لنوو در راستای برطرف‌سازی وسایلی که آن برند ارائه داده، به وجود آمده است.

به وجود آمدن چنین نمایندگی‌هایی در درجه‌ی اول، کار را برای مردم بسیار ساده‌تر کرده است. بدیهی است که وقتی مشکلی برای وسایل شما نظیر موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و یا هر چیز دیگری رخ می‌دهد، فورا می‌توانید به  یکی از نمایندگی‌ لنوو در تهران یا نمایندگی لنوو در صادقیه مراجعه نموده و ایراد را گزارش دهید. آن‌ها نیز خیلی سریع نسبت به رفع این نواقص اقدام می‌کنند.

شعبه‌های مختلف نمایندگی لنوو

شرکت لنوو نیز افتخار دارد که نمایندگی‌های گوناگونی را در سر تا سر جهان به وجود آورده است. اثر این نمایندگی‌ها در کشور ایران نیز به چشم می‌خورد که انصافا به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام داده و پاسخگوی نیازهای افراد هستند. خوشبختانه نمایندگی لنوو در تهران محدود به یک شعبه نیست و شعبه‌هایی در این زمینه ساخته شده‌اند که البته در ادامه‌ی مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت.

نمایندگی صادقیه

نمایندگی لنوو در صادقیه

نمایندگی لنوو در صادقیه

نمایندگی لنوو در صادقیه

نمایندگی لنوو در صادقیه

شعبه‌ای که در این متن بیشتر به آن می‌پردازیم، نمایندگی لنوو در صادقیه‌ تهران است که محبوبیت فراوانی هم دارد. هر روزه عده‌ی زیادی به این مکان مراجعه کرده و از مشکلات محصولات لنوو می‌گویند تا هر چه‌ سریع‌تر برطرف گردد. ویژگی‌هایی در نمایندگی لنوو در صادقیه‌ دیده می‌شود. به عنوان مثال، کادر متخصص، کارشناس و با سابقه‌ای در آن جا حضور دارند که اطلاعات زیادی در مورد کالاهای متنوع این برند دارند. آن‌ها نسبت به مشتریان خود تعهد زیادی دارند و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانند ایرادات آن کالا را رفع نمایند. پاسخگویی در این شعبه نیز با سرعت خوبی همراه است و نباید در این زمینه نگران بود. در واقع می‌توان چنین گفت که مشتری‌مداری برای نمایندگی لنوو در صادقیه و یا هر نمایندگی دیگر این برند در شهر تهران در اولویت قرار دارد.

کارمندان و متخصصان حاضر در نمایندگی لنوو در صادقیه‌ خدماتشان همه روزه به خوبی بررسی می‌شود و کاملا صلاحیت ارائه خدمات به شما عزیزان را دارند. آن‌ها همواره بر قوانین خاص خود پایبند هستند تا رضایت مشتریان بیش از پیش جلب گردد. این نمایندگی بسیار پیشرفته است و در آن از ابزارآلات و وسایل مجهزی به جهت رفع ایرادات هر کالا استفاده می‌گردد. پس در صورتی که یک محصول از شرکت لنوو دارید که نیاز به تعمیر پیدا کرده است، هیچ نگران نباشید. شما با خیالی راحت می‌توانید آن محصول را به نمایندگی لنوو در صادقیه بسپارید.

محصولات لنوو

نمایندگی لنوو در صادقیه

نمایندگی لنوو در صادقیه

از محصولاتی که برند لنوو آن‌ها را معرفی و سپس در دسترس قرار داده است، باید به گوشی‌های هوشمند، تبلت، لپتاپ و کامپیوتر اشاره داشت. تعمیر اجزای مربوط به کامپیوتر نظیر مادربورد و مانیتور از مدت‌ها قبل در این نمایندگی‌ها در دستور کار قرار گرفت که با استقبال خوبی از سوی دارندگان این کالاها مواجه شد. ضمنا تعمیر برخی از سرورها نیز توسط این شرکت صورت می‌گیرد. امکان تعمیر و تعویض برای هر یک از کالاهای گفته شده وجود دارد و اعضای نمایندگی‌های گوناگون در تهران همچون صادقیه، همواره آماده‌ی کمک به شما هستند. جهت تعمیر  محصولات این برند میتوانید به نمایندگی تعمیرات لنوو مراجعه فرمایید.

سایر نمایندگی‌های لنوو

دیگر شعبه‌هایی که به منظور ارائه‌ خدمات برای شرکت لنوو در تهران پدید آمده‌اند، در مناطقی نظیر ستارخان، سعادت آباد، تجریش، امیرآباد، فرجام، میرداماد، پیروزی و ولیعصر واقع شده‌اند. جالب است بدانید که این نمایندگی‌ها صرفا در تهران نیستند و در کرج و برخی دیگر از کلان‌ شهر‌های ایران نیز به چشم می‌خورند. همچنین اثر این نمایندگی‌ها را می‌توان در بعضی از شهرستان‌ها در سراسر کشور مشاهده و به آن‌ها مراجعه کرد. این نشان می‌دهد که مسئله‌ی مشتری‌مداری و رفع نیازهای آن‌ها تا چه حد برای این برند اهمیت دارد.

انواع نمایندگی

اصولا در دسته‌بندی انواع نمایندگی، دو نوع نمایندگیمشاهده می شود: نمایندگی فروش لنوو و نمایندگی تعمیر لنوو . کاربرد هر یک از این نمایندگی‌ها را به سادگی می‌توان از روز نام آن‌ها حدس زد. نمایندگی تعمیر یا تعویض را که در بالا توضیح دادیم. گفتیم که هر گاه محصول شما با خرابی مواجه شود، نیاز است که به نمایندگی آن رجوع کرده. مشکل را اطلاع دهید تا به سرعت رفع گردد. در خصوص نمایندگی فروش هم نیازی نیست که توضیح خاصی در این مقاله ارائه دهیم. اما در همین حد باید بدانیم که فروش برخی یا همه‌ی کالاهای یک برند در نمایندگی‌های آن انجام می‌شود. افراد هم با انجام این کار، امتیازاتی را دریافت خواهند کرد و به همین دلیل برای خرید آن مشتاق می‌شوند.

مراحل مراجعه به نمایندگی و حل ایراد

نمایندگی لنوو در صادقیه

نمایندگی لنوو در صادقیه

ابتدا قبل از هر چیز، شاید نیاز باشد که با آن نمایندگی لنوو تماس بگیرید و مشکل را به صورت تلفنی گزارش دهید. گاهی اوقت اتفاق می‌افتد که شما اصلا نیازی به مراحعه‌ی حضوری نداشته باشید. و اعضای نمایندگی لنوو به خصوص در صادقیه، از راه دور ایراد شما را برطرف خواهند کرد. در غیر این صورت. مراجعه‌ حضوری خود شما به نمایندگی و یا یگی از اعضای این شرکت به منزل شما الزامی خواهد بود. گفتنی است که مشاوره تلفنی به صورت کاملا رایگان صورت خواهد گرفت. و افرادی متخصص و کاربلد این کار را انجام خواهند داد.

مرحله‌ی بعد، عیب‌یابی از سوی اعضای نمایندگی لنوو خواهد بود. در این بخش، وسیله یا وسایل شما با دقت هر چه تمام‌تر بررسی می‌شود تا ایراد آن مشخص شود. به یاد داشته باشید که امکان تغییر مبلغ از پیش گفته شده بعد از مرحله‌ تعمیر وجود خواهد داشت.

تعمیرات :

همان‌طور که حدس می‌زنید، تعمیر آن محصول مرحله‌ بعد خواهد بود. روند تعمیر در این نمایندگی به بهترین و سریع‌ترین شکل رخ می‌دهد. شاید در جریان این مرحله نیاز باشد که قطعات دیگری هم تغییر داده شود. در این صورت، اعضای نمایندگی شما را در جریان خواهند گذاشت. تا بدانید چه تغییراتی در وسیله‌ شما اعمال خواهد شد. گاهی اوقات ماموریت رفع مشکل در چند دقیقه یا چند ساعت به طول می‌انجامد. و نیازی به گذاشتن آن وسیله در نمایندگی و مراجعه در روزهای پیش رو نخواهد بود. در دیگر موارد و در صورتی که مشکل موبایل، لپتاپ، تبلت و یا هر محصول دیگر که به شرکت لنوو تعلق دارد، جدی باشد. شما باید آن را برای یک یا چند روز به دست تکنسین‌ها بسپارید.

پس از تعمیر آن محصول، از نمایندگی لنوو در صادقیه با شما تماس گرفته می‌شود. تا مجددا به آن جا رفته و کالای خود را دریافت نمایید. از آن جایی که مشتری‌مداری برای نمایندگی لنوو اهمیت بالایی دارد و در بالا هم به آن پرداختیم. در پایان مراحل تعمیر قادر هستید تا کالا را در همان محل تست کرده و ببینید که آیا واقعا تغییراتی در آن رخ داده است یا خیر. بنابراین خیالتان باید از این بابت هم راحت باشد.

 

 

 

5 thoughts on “نمایندگی لنوو در صادقیه

  • By فرشید حسینی شادمهری - Reply

    ساکن خیابان پیروزی چهار راه کوکاکولا هستم برای تعمیر تبلت لنوو به کدام آدرس مراجعه کنم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام میتونید به شعب داخل سایت مراجعه فرمایید

  • By حسن بختیاری - Reply

    سلام لب تاپ مارک لنوو هست فقط یه بار باطری عوض کردم مشگل اصلی اینکه روشن میشد منو بالا نیامدیاباز نمیشد

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما باید ارسال بفرمایید به آدرس شرکت چک کامل بشه

  • By سبزی - Reply

    سلام چرا آدرس یا شماره شعبات دیگه تو سایت نیست؟ من ساکن غرب هستم و میخواستم آدرس شعبات سعادت آباد و پونک و صادقیه را پیدا کنم اما هیچ جا هیچ اثری نبود

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>