نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران

نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران

نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران

نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران وظیفه تمامی امور مربوط به فروش و خدمات پس از فروش را برعهده دارد. نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران دارای شعب مختلفی است تا دسترسی برای کاربران آسان باشد و افراد بتوانند نسبت به محل سکونت خود به نمایندگی مراجعه کنند و از این خدمات بهره مند شوند.

لپ تاپ های لنوو از محبوب ترین لپ تاپ های موجود در بازار هستند. این دستگاهها به دلیل ساختار و عملکرد سطح بالای خود توانستند نظر کاربران را به خود جلب کنند و فروش خوبی داشته باشند. برند لنوو لپ تاپ های مختلفی را تولید و در بازار عرضه می‌کند. مثلاً برخی از مدل های این برند مخصوص فعالیت های روزانه و کارهای عادی هستند. برخی از مدل ها هم مخصوص فعالیت‌های حرفه‌ای و برای پردازش سخت افزاری و گرافیکی بالا طراحی شده اند.افراد میتوانند بر اساس سطح نیاز و خواسته ها، لپ تاپ مناسبی را برای فعالیت های خود انتخاب کنند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با واحدهای نمایندگی آشنا شویم.

 

واحد های نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران:

نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران دارای واحدهای مختلفی است که هرکدام وظیفه خاصی را برعهده دارند. هر کدام از این واحدها مکمل یکدیگر فعالیت می کنند تا بتوانند بهترین خدمات رسانی را به کاربران داشته باشند.

در ادامه بررسی هر یک این واحدها می‌پردازیم و و شما را با وظایف آنها آشنا می کنیم.

 

واحد فروش:

واحد فروش تمامی امور مربوط به بستن قرارداد ها، فروش عمده و تکی محصولات، مشاوره پیش از فروش و ثبت سفارش را بر عهده دارد.

این واحد متشکل از کارشناسان فروشی است که تمام تلاش خود را می کنند تا بتواند پاسخگوی تمام سوالات مخاطبان باشند و آنها را به درستی راهنمایی کنند.

وظیفه اصلی کارشناسان فروش لنوو ، ثبت سفارش شما عزیزان است. ولی در این بین، کارشناسان مشاوره‌ های تخصصی پیش از فروش لپ تاپ را نیز به شما می دهند. آنها سعی می‌کنند با سنجش سطح نیاز و خواسته های شما، بهترین گزینه ها را به شما معرفی کنند. در مشاوره تخصصی پیش از فروش، کارشناسان تمام تلاش خود را می کنند تا با توجه به بودجه مورد نظر شما، مدلی مطابق با خواسته های شما را معرفی کنند.

همچنین از طریق واحد فروش نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران می توانید تمامی سوالات خود را درباره مدل های مختلف لپ تاپ ها مطرح کنید. یا اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های مورد نظر خود را از کارشناسان جویا شوید.

در آخر می توانید لپ تاپ مورد نظر خود را به صورت کاملاً معتبر و تضمین شده از این نمایندگی لنوو خریداری کنید. کارشناسان فروش تمام مشخصات شما را در سیستم ثبت میکنند تا سفارش به انبار ارجا داده شود. سپس محصول در سریعترین زمان به شما تحویل داده خواهد شد.

 

واحد خدمات پس از فروش:

نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران

نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران

واحد خدمات پس از فروش نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران وظیفه انجام تمامی امور مربوط به تعمیرات و پوشش دهی گارانتی لنوو را بر عهده دارد.

در این واحد بخش های مختلفی برای تعمیر انواع لپ تاپ ها وجود دارد. در این بخش‌ها کارشناسان و تکنسین های مجرب و کار کشته‌ای مشغول به فعالیت هستند و دستگاه‌های معیوب شما را با دقت بسیار بالایی تعمیر می کنند.

در روند تعمیرات از ابزار آلات و دستگاه های روز دنیا استفاده می‌شود تا درصد خطا کاهش پیدا کند.

در واحد تعمیراتی خدمات پس از فروش لنوو ، قطعات اصلی و جانبی سخت افزاری لپ تاپ های لنوو نیز موجود است. این قطعات در روند تعمیرات لپ تاپ های مورد استفاده قرار می گیرند.

پس اگر باید قطعاتی از لپ‌تاپ شما تعویض شود، مطمئن باشید قطعات اورجینال جایگزین قطعات معیوب خواهند شد.

به صورت کلی روند تعمیرات نمایندگی لپ تاپ لنوو  طبق استانداردهای خاصی انجام می‌شود. تکنسین های مجرب، استفاده از ابزار آلات و دستگاه های پیشرفته و سرعت بالای تعمیرات، همگی به منظور رضایتمندی هرچه بیشتر شما عزیزان می‌باشند.

نمایندگی تعمیرات لنوو تمام تلاش خود را می کند تا همه کاربران بتوانند به آسانی و در سریع ترین زمان از این خدمات تعمیراتی بهره مند شوند.

 

واحد ارتباط با مشتری:

ارتباط با مشتریان نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی این مجموعه راه‌اندازی شده است. در صورتی که شما عزیزان از خرید خود راضی نباشید، یا خدمات تعمیراتی دریافتی مورد رضایت شما واقع نشده باشد و یا به هر دلیلی از برخورد برخی پرسنل و کارشناسان واحد های مختلف آزرده شده باشید. در همچین شرایطی، شما عزیزان می‌توانید از طریق واحد ارتباط با مشتریان نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران انواع شکایات و انتقادات خود را با کارشناسان در میان بگذارید.

در اولین فرصت به شکایات و نارضایتی های شما رسیدگی می شود و به آنها پاسخ داده خواهد شد.

همچنین با این کار به بهبود روند خدمات‌رسانی و ارتقای سطح کیفی نمایندگی لنوو کمک شایانی خواهید کرد.

 

واحد حمل و نقل:

نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران

نمایندگی لپ تاپ لنوو درتهران

واحد حمل و نقل نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران وظیفه ارسال و تحویل محصولات شما را بر عهده دارد.

نمایندگی lenovo از طریق این بخش کالاهای خریداری شده را به آدرس‌های ذکر شده ارسال می کند و پیک مخصوصی از سویی نمایندگی آنرا به شما تحویل می‌دهد. لپ تاپ خریداری شده در بسته بندی محکم و مقاومی ارسال می شود .تا از بروز هرگونه آسیب به دستگاه جلوگیری شود.

پس نیازی نیست حضوراََ به نمایندگی مراجعه کنید. در صورت تمایل می توانید درخواست ارسال محصول خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت با پیک مخصوصی توسط نمایندگی به شما تحویل داده شود.

 

ویژگی های نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران:

نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران مزیت های زیادی دارد. در ادامه شما را با آنها آشنا می کنیم.

 

تضمین کیفیت:

تمام لپ تاپ هایی که از طریق این نمایندگی به فروش میرسند .دارای ضمانت نامه کتبی و معتبر برند لنوو هستند. این ضمانت نامه به معنی سلامت کامل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ تاپ است و همچنین گارانتی به همراه دارد.

از طریق این گارانتی می توانید در صورتی که دستگاهتان با اختلال و مشکل مواجه شد. از خدمات تعمیرات تخصصی نمایندگی تعمیرات لنوو به صورت کاملاً رایگان استفاده کنید.

در نتیجه می توانید خریدی مطمئن و تضمین شده داشته باشید .و خیالتان از بابت اورجینال بودن محصول کاملاً راحت خواهد بود.

 

تضمین قیمت:

علاوه بر تضمین کیفیت در نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران، تضمین قیمت نیز وجود دارد.

تضمین قیمت به معنی قیمتی مناسب تر و پایین تر از دیگر مراکز فروش محصولات لنوو است. شما عزیزان میتوانید با قیمتی پایین‌تر از دیگر فروشگاه‌ها از طریق نمایندگی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

به طور کلی با خرید از نمایندگی لپ تاپ لنوو علاوه بر تضمین کیفیت، در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده اید.

 

مشاوره پیش از فروش:

نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران

نمایندگی لپ تاپ لنوو درتهران

مشاوره پیش از فروش به منظور آگاه سازی و رضایتمندی هرچه بیشتر شما عزیزان ارائه می شود. کارشناسان فروش پاسخگوی تمام سوالات شما هستند و به بهترین شکل شما را از بابت خرید لپ‌تاپ لنوو راهنمایی خواهند کرد. این کارشناسان با توجه به سطح نیاز و خواسته های شما می توانند بهترین گزینه را به شما معرفی کنند تا خریدی دقیق و مطابق میل خود داشته باشید.

همچنین در مشاوره تخصصی پیش از فروش، میزان بودجه مورد نظر شما بررسی می شود و بر اساس آن، بهترین گزینه ها در اختیار شما قرار میگیرد.

 

نتیجه گیری اجمالی:

در این مقاله به مزیت ها و معرفی واحدهای نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران پرداختیم. شما عزیزان میتوانید از طریق واحد فروش، لپ تاپ مورد نظر خود را به صورت کاملا اورجینال .و با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. همچنین در صورتی که لپ تاپ lenovo شما با مشکل مواجه شده است .می توانید از خدمات تخصصی تعمیرات نمایندگی بهره مند شوید.

 

تشکر بابت وقتی که برای مطالعه این مطلب اختصاص دادید

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>