علت روشن نشدن تبلت لنوو چیست؟

روشن نشدن تبلت لنوو

علت روشن نشدن تبلت لنوو چیست؟

علت روشن نشدن تبلت لنوو چیست؟

روشن نشدن تبلت لنوو یکی از مشکلات رایجی است که اغلب مشتریان با آن برمی‌خورند. متأسفانه اغلب کاربران وقتی که به یک مشکل با دستگاه یک برند خاص مواجه می‌شوند، سریعاً کل برند را زیر سؤال می‌برند و به خود می‌گویند که این آخرین استفاده آن‌ها از این برند است.

حال اگر این مشکل را با لنوو داشته باشند، به دلیل ناشناخته بودن آن در ایران، سریع کل مدیران آن را مقصر می‌دانند. در صورتی که بیشتر این مشکلات به خاطر استفاده غیر صحیح کاربران با تبلت و مشکلات نرم افزاری دستگاه به خاطر مسائل مختلف مانند ویروس است.

روشن نشدن تبلت لنوو

روشن نشدن تبلت لنوو

مشکل روشن نشدن تبلت لنوو می‌تواند به علت سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. اگر مشکل خیلی حاد نباشد، به خصوص در مورد نرم افزاری، می‌توانید آن را خودتان رفع کنید؛ ولی اگر مشکل خیلی حاد! بود و خودتان قادر به رفع آن نبودید، باید سریعاً آن را به یک نمایندگی لنوو در شهر خود بسپارید تا متخصصین این شرکت به رفع عیب آن بپردازند.

در ادامه ما قصد داریم تا چند دلیل روشن نشدن تبلت لنوو و چگونگی رفع ایرادات آن‌ها را بیان کنیم. در هر صورت اگر هیچ کدام از راه‌حل‌های زیر راهگشا نبود، آن را به متخصص تعمیرات بسپارید و حتماً اقداماتی را که تا حالا انجام داده‌اید را برای او توضیح دهید.

مهم ترین علل روشن نشدن تبلت لنوو این موارد میباشد

  1. عدم شارژ باتری
  2. خرابی در دکمه روشن/خاموش
  3. مشکل در سخت‌افزار یا نرم‌افزار
  4. وجود آب یا رطوبت در داخل دستگاه
  5. مشکلات در اتصالات بین قطعات

راه‌حل‌های روشن نشدن تبلت لنوو

۱-دکمه پاور گوشی خود را نگه دارید

در تبلت­های قدیمی این امکان وجود داشت که شما بتوانید باتری آن را خارج کرده و دوباره جای گذاری کنید. بعد از این کار بیشتر تبلت روشن می‌شدند و مشکل حل می‌شد؛ اما خارج کردن باتری تبلت­های امروزی آسان نیست و در واقع برای جداسازی آن باید بدنه را باز کرد که این کار هر کسی به خصوص آن‌هایی که آشنایی با تبلت را ندارند، نیست.

روشن نشدن تبلت لنوو

روشن نشدن تبلت لنوو

بهترین راه برای انجام این کار، نگه داشتن دکمه پاور برای حداکثر ۳۰ ثانیه است. در این موقع ممکن است که نرم افزار تبلت شما به اصطلاح فریز شده باشد و با این کار باعث خارج شدن نرم افزار از این حالت می‌شود. به عبارتی دیگر با این کار نیرویی دیگر از سمت باتری به دستگاه وارد نمی‌شود.

۲-دستگاه را شارژ کنید

بعضی اوقات ممکن است که دستگاه شارژ خالی کرده باشد و به هیچ وجه روشن نشود. در مواقعی که شارژ کمی مانده باشد، تبلت در همان ابتدا روشن می‌شود؛ اما سریع یک هشدار کاهش عمر باتری می‌دهد و باز خاموش می‌شود.

در هنگامی که باتری هیچگونه شارژی نداشته باشد، باید آن را در ابتدا حدود چند دقیقه به برق بزنید تا کمی شارژ شود. اگر مشکل از باتری باشد، تبلت روشن خواهد شد؛ اما اگر باتری ایرادی نداشته باشد، حتی با چند ساعت به برق زدن هم هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

۳-بازگرداندن به حالت اولیه

بعضی اوقات ممکن است که به دلیل فریز شدن نرم افزار، تبلت بوت شود؛ اما بالا نیاید. در این حالت بهترین راه برگرداندن دستگاه به حالت اولیه یا همان تنظیمات کارخانه است.

البته این نکته را باید از قبل بدانید که بازگرداندن به حالت کارخانه یا همان ریست فکتوری باعث می‌شود که تمامی اطلاعات و برنامه‌های نصب شده پاک شود. برای همین لازم است که یک فایل پشتیبانی از اطلاعات ضروری خود داشته باشید.

برای بازگرداندن به حالت اولیه، روش‌های مختلفی وجود دارد که بسته به نوع تبلت لنوو و اندروید آن ممکن است، متفاوت باشد. برای همین بهترین راه این است که در گوگل روش ریست فکتوری تبلت خود را بر اساس مدل آن جست‌وجو کنید و آن را طبق برنامه داده شده انجام دهید.

برای ریست فکتوری کردن، باید از ترکیب‌ کلیدهای مختلفی استفاده کنید که در مدل‌های مختلف متفاوت است. برای اینکار در ابتدا باید تبلت خود را خاموش کنید و سپس با زدن چند دکمه به صورت همزمان و دکمه پاور آن را روشن کرده و آن را طبق دستورالعمل به حالت کارخانه برگردانید.

۴-فریم ور را بازگردانی کنید

روش دیگر بازگرداندن فریم ور دستگاه است. اگر هیچکدام از روش‌های بالا جواب نداد، باید فریم ور آن را بازگردانی کنید. البته بازگرداندن فریم ور نسبت به بقیه کمی تخصصی‌تر است و اگر به این کار وارد نیستید، بهتر است که دستورالعمل آن را از اینترنت پیدا کرده یا از یک متخصص کمک بگیرید. البته اگر شانس بیاورید که دستور اجرای فریم ور را در اینترنت پیدا کنید.

۵-مشکل سخت افزاری دستگاه

یکی دیگر از مشکلات روشن نشدن تبلت لنوو ممکن است سخت افزاری به و به خاطر ایراداتی در مادربرد آن باشد. دلایل مختلفی ممکن است باعث بروز این اتفاقات باشد؛ برای مثال استفاده بیش از حد و تمام طول شدن طول عمر بعضی از قطعات یا داغ شدن دستگاه به خاطر استفاده غیر صحیح از آن. هر چه که هست، رفع این مشکل کار شما نیست و بهتر است آن را به یک نمایندگی لنوو در تهران یا شهر خود بسپارید.

۶-خراب بودن کابل‌ها

بعضی اوقات ممکن است که دستگاه شما سالم باشد؛ اما باتری شارژ نداشته و شما با زدن آن به برق باز هم مشاهده خواهید کرد که اتفاق خاصی نمی‌افتد. در این موقع شاید فکر کنید که ایراد از سخت افزار دستگاه است؛ ولی در واقع اینطوری نیست.

بعضی اوقات مشکل روشن نشدن تبلت ممکن است که به خاطر کابل باشد؛ یعنی کابل شارژ خراب شده باشد و نتواند باعث انتقال برق به دستگاه شود. برای همین بهتر در هنگام شارژ دستگاه آن را با یک کابل دیگر هم تست کنید.

در نهایت چه کاری انجام دهیم؟

روشن نشدن تبلت لنوو

روشن نشدن تبلت لنوو

در آخر بهترین کاری که برای حل مشکل روشن نشدن تبلت لنوو می‌توان انجام داد، ارسال دستگاه به یک نمایندگی لنوو معتبر در شهر است. همانطور که در بالا هم بیان کردیم، حتماً تمامی اقداماتی را که تا الآن انجام داده‌اید را به تعمیرکار کامل توضیح دهید.

البته در بخش نمایندگی تعمیرات لنوو تمامی اقدامات را از اول انجام می‌دهند، برای اینکه ممکن است شما بعضی از مراحل را به درستی انجام نداده باشید و فکر کنید که مشکل از خود دستگاه بوده است.

215 thoughts on “علت روشن نشدن تبلت لنوو چیست؟

  • By امیر - Reply

    سلام . یک تبلت a5500 دارم روشن نمیشه و پیغام میده:system image incorrect

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By Herba - Reply

    سلام
    یکدفعه دیدم که تبلتم نوشت شارژ تبلیت کافی نیست و باید خاموش شه زمانی که زدم تو شارژ و شارژ شد بازهم روشن نمی شد باید چه کار کنم؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By مجید محمودوند - Reply

    سلام تبلت امانت دستم بود سیم شارژر خراب بود دریت کردم سیمهارو.اشتباه وصل وخاموش شد ودیگه ذوشن نشد راهنمایی لطفا آبروم میره توروخدات امانت دستم بود سیم شارژر خراب بود دریت کردم سیمهارو.اشتباه وصل وخاموش شد ودیگه ذوشن نشد راهنمایی لطفا آبروم میره توروخدا

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By مهران - Reply

    سلام تبلت من tab37هست یه مدتیه بعضی موقع ها زیاد هنگ میکنه بعد خودبه خود خاموش میشه یک بارم نیست چند باره اینجوری میشه بعدش وقتی می خوام برنامه نصب کنم حدود پنج دقیقه زمان می بره یه برنامه رو نصب کنه کن قبلا اینجوری نبود حافظه تبلتمم خالی خالیه ولی مشکل داره خواستم بدونم ارسال کنم مشکلشو میتونین حل گنین ؟بعد نحوه ارسالش چجوریع ؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By عرفان - Reply

    سلام من تبلت تاب ۷دارمن اشتباهی ولتاژ بیشتری وامپر بیشتری بهش دادم الا خاموش شده و روشن نمیشه ایا درست میشه

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام برای تعمیر ارسال بفرمایید

  • By متین سعادت خواه - Reply

    وقتی تبلت را قفل کردم دیگر نیامد حتی وقتی ریستش کردم باز نیامد

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام برای تعمیر ارسال بفرمایید

  • By Mohammad reza - Reply

    برای من نوشته هایی مثل ستینگ متوقف شد
    اومد بعد نوشت لنوو متوقف شد توی شارژم
    زدم ولی روشن نشد

    • By سهیل مهدی زاده -

      ارسال بفرمایید چک بشه

  • By Delsra - Reply

    یه مدت بود ک باتری زود خالی میکرد دادیم درستش کردن ولی امشب باز یهو صفحه روشن مونده و مارکش رو صفحس باید چیکارش کنم؟
    الان ۳صبه و این اتفاق افتاده صفحش اگ‌زیاد روشن بمونه میسوزه؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      ارسال بفرمایید چک بشه

  • By فاطمه متقی - Reply

    سلام تبلت من اولا دکمه ی پاورش کم کار میکرد باید چند بار میزدم تا روشن یا خاموش بشه ولی دیگه الان کلا از کار افتاده تو رو خدا بگید چیکار کنم
    من برای اینکه با تبلت کار کنم مجبورم برم بزنمش تو شارژ تا روشن بشه و بتونم استفاده کنم
    تو رو خدا راهنمایی ام کنید
    مدلش هم tab7 هست
    خواهش میکنم کمکم کنید

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما باید ارسال بفرمایید چک بشه

  • By امید کاظمی - Reply

    با سلام و احترام
    تبلت من مدل هستش و یهو هنگ کرد و خاموش شد ( فکر میکنم حافظش پر شده ) حالا وقتی روشن میکنم روشن میشود صفحات روشن شدن میان که اسم برند شرکت هست ولی کامل روشن نمیشه صفحه اصلی نمیاد ، راه حلی مد نظرتون هست ؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام برای تعمیر ارسال بفرمایید

  • By ف س ج ی - Reply

    سلام
    تبلت نوشت شارژ نداره زدم تو شارژ چند بار روشن خاموش شد و دیگه هنگ کرد نه روشن می‌شد و نه خاموش نه صفحه را میاره فقط هی صدا میکنه

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By زهرا فرزانه - Reply

    سلام خسته نباشید
    من دیشب تبلتم را به شارژ زدم اما صبح که پاشدم دیدم هیچی شارژ ندارد ، البته قبلا هم این مشکل برایش پیش آمده بود مثل هفته پیش اما من آن را به تعمیرکار دادم تا درستش کند ، او درستش کرد اما دوباره خراب شد ، یکی دیگه از مشکلاتش این است که من اگر کسی بهم زنگ بزند صدا طرف مقابل را میشنوم اما او صدای من را نمیشنود یا بهتر است بگوییم که نمیتوانم ویس بگذارم ، و برای این کار باید هنزفیری بگذارم
    میشه لطفا کمکم کنید

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By Reihaneh - Reply

    سلام
    من تبلتم رو بروزرسانی کردم موقع نصب خطا داد الان نوشته
    now send the package you want to apply to the device with”adb sideload “…
    میشه راهنمایی کنید چیکار باید بکنم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By علی نصوحی - Reply

    سلام من یک تبلت لنوا i3000 که اطلاعات داخلش برام خیلی اهمیت داره حدود یکماه پیش یکدفعه کلا پیامهام پاک شد خود به خود الانم گوشی یامیاد رومارک لنوا میمونه یا میاد روی اسامی کشورها برا آبدیت ولی تاین اوت میزنه.آیادرست میشه؟امکان برگشت پیامهام هستش؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام احتمالا هارد دستگاهتون به مشکل خورده باید برد تبلت تعویض بشه

  • By Tarlan - Reply

    سلام تبلت لنوو Tb730mسالم بود ، خاموش بود زده بودم تو شارژ
    حالا ک روشنش میکنم نمیشه و وارد ی صفحه میشه ک فلش و روت و اینا بکنم
    رو پاور آف و ریبوت ک میزنم ، فقط انگار ک مثلا داره ریبوت میشه ولی نمیشه ، فلش هم نمیتونم بکنم ، چیکار کنم؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By lia - Reply

    سلام وقت بخیر
    تبلت من به تازگی صفحش خاموش نمیشه حتی روی تایمر مخصوصی هم گذاشتم اما صفحه تیره میشه اما خاموش نمیشه

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By باقري - Reply

    سلام تبلت من مدل tab7 essential است. چند روز است که صفحه حتی با داشتن شارژ روشن نمی ماند و خیلی سریع خاموش می شود حتی مدت روشن ماندن را روی ۵ دقیقه تنظیم کردم بازهم فرقی نکرد. دکمه پاور هم بد کار می کند. راستی من در قزوین هستم.نمایندگی قزوین که ندارید؟ ریست فکتوری هم کردم فایده نداشت! ممنون

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام باید ارسال بفرمایید تهران چک بشه قزوین شعبه نداریم

  • By باران - Reply

    سلام ببخشید تابلت من مارک Lenovo هستش این چند ماهه خاموش کرده پدرم چند باره هی میبردش پیش تعمیر کار گوشی و تابلت بعد گفتن درست نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By حسین - Reply

    سلام
    تبلت من لنوو tab2 a7 30hc هستش. بردش رو دارید تعویض کنید.

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام بله موجود هست

  • By Sophia - Reply

    سلام تبلت من لنوو هست امروز خودش صفحش تیره شد و دگه روشن نمیشه مشکلش چیه؟
    نمایندگی لنوو تو شیراز هست؟
    اگه نیست به کجا مراجعه کنیم که تبلتو بفرستن تهران؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید تهران چک بشه

  • By سعید - Reply

    سلام.تبلت من A3500خاموش شد دیگه روشن نشده دادم تعمیرگاه گفتند عیب از سوکت شارژه. عوض کردند ولی شارژ نمیشه. چکار باید بکنم. شما میتونید تعمییرش کنید. لطفا آدرس نماینکی تعمیرگاه شیراز بهم بدید.ممنون

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرماسسد تهران چک بشه احتمالا درست بشه

  • By مهدی - Reply

    من تبلت رو خاموش کردم بعد روشن می خواستم کنم. رو همون آرم لنوو مونده و نه روشن مبشه نه خاموش لطفا بگین چیکار کنم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید تبلت را چک بشه

  • By ....................... - Reply

    سلام تبلت من لنوو هست الان دکمه اش خرابه شات دون هم شده چه جوری روشن اش کنم

  • By رستمی - Reply

    تبلت من tab_a3500 هس و قدیمیه ولی مال سال ۲۰۱۵ هنگ کرد هزار بار زدم خاموش نشد بعدش زدم شارژ خاموش شد الان مونده حالت روشن بالا نمیاد هر کاری رو گفتید کردم الان چی کنم؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام احتمالا هارد تبلتتون سوخته باید بردش تعویض بشه

  • By نگین - Reply

    سلام. تبلت من بی دلیل خاموش شده و هرکاری میکنم روشن نمیشه. قبل خاموشی هم گفت متاسفانه گوگل متوقف شده. چیکارش کنم

    • By سهیل مهدی زاده -

      ارسال بفرمایید چک بشه

  • By kian - Reply

    سلام من زدم تو شارژ شلرژ نمیشه چی کار کنم؟؟؟؟دیوووووونهههههههههههه شدم. به زور روشن میشه و وقتی کهروشن شد میبره بیرون.

  • By امیر - Reply

    سلام من یک تبلتa3300دارم خاموشش کردم دیگه روشن نشد دکمه پاورش هم کار نمیکنه و فقط وقتی که کابل شارژر بهش وصل میکنم تبلت روشن میشه و فقط روی آرم لنوو میمونه و دیگه بالا نمیاد
    مشکلش چیه؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام میتونه مشکل نرف افزاری باشه یا هارد دستگاه , باید ارسال بفرمایید چک بشه

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام میتونه با نرم افزار حل بشه یا مشکل هارد داشته باشه باید ارسال بفرمایید چک بشه

  • By Hanieh - Reply

    سلام تبلتم هنگ کرده بود و خود به خود خاموش شده و روشن نمیشه مشکلش چیه؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام باید ارسال بفرمایید چک بشه

  • By Fatima - Reply

    عالی بود خیلی کمکم کرد ممنونم

  • By m - Reply

    سلام خسته نباشید تبلتم از فاصله یک متری افتاد روی زمین و بلافاصله خاموش شد دیگه روشن نشد و وقتی به شارز زدم طی هفت ساعتی که به شارز بود هرچند ثانیه یک بار ارم تبلت بالامیومد و مجدد خاموش میشد هرچقدر تلاش کردم روشن نشد مشکلشو بگید لطفا

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By مهراب - Reply

    سلام تبلت لنوو۱۰۷۰fهست باتیش خراب بود عوض کردم بعد از ۲هفته یهو خاموش میشد الان دیگه روشن نمیشه ولی میزنم شارژ مشکلی ندارد ،،بغز باطریشو عوض کردم ولی درست نشد،،،میشه بگین از باتریشه یا خود تبلت،،،میزنم شارژ شارژ میشه۱۰۰دصد ولی از شاررژ میکشم خاموش میشه،،یه راهنمایی بکنید ممنون

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام میتونه از باتری یا آی سی شارژ باشه

  • By امیر - Reply

    سلام..تبلت من essential 3.7 هست وقتی از شارژ خارجش کردم دیگه روشن نشد..نه شارژرم مشکل داشته تا الان نه دکمه پاورم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام میتونه باتری یا برد دستگاهتون ایراد داشته باشه

  • By Shayan - Reply

    ببخشید تبلت من a5500 لنوو هست بعد گذاشته بودم بغلم این خودکار خاموش شد بعد وفتی روشنش میکردم رو لنوو سفید گیر میکرد دیگه اصلا بالا نیاورد کمک کنید باید درسامو انجام بدم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By شادی - Reply

    سلام من یک تبلت لنوو دارم که برای سال ۲۰۱۶هستش.من سر کلاس آنلاین بودن تبلتم هم ۳۰ درصد شارژ باطری داشت.یک دفعه ای تبلت خاموش شد و وقتی می خواستم روشن کنم اصلا روشن نمی شد.تبلتم داغ زده و به شدتی این تبلت داغ زده که اگه بهش دست بزنم دستم میسوزه.
    لطفاً راهنمایی کنید.
    و اگر میشه یک نمایندگی معتبر لنوو در شهرستان رامسر به من معرفی کنید.
    خواهش میکنم جواب من را بدهید.
    با تشکر از همگی

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام رامسر شعبه نداریم برای تعمیر ارسال بفرمایید تهران

  • By shayan - Reply

    من تبلت a3300 دارم هنگ کرد خاموشش کردم بعد دیگه روشن نشد رمم سوخت

  • By حسین - Reply

    تبلت لنوه ی من خاموش شده در سد شارژ رو نشون میده و وقتی دکمه ی پاور رو میزنم روشن میشه و صفحه ی اولش میاد و دیگه همون جور می مونه و روشن نمیشه. چیکار کنم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام باید ارسال بفرمایید چک بشه

  • By ... - Reply

    سلام.تبلت از دستم افتاد و وقتی روشنش میکنم یه تیکه از صفحه بود و کلا تصویر خراب بود.دلیلش چیه وایا با ریست فکتوری حل میشه؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام تاچ و ال سی دی تبلتون باید تعویض بشه

  • By فاطمه - Reply

    سلام ببخشید می گم تبلتم خاموش شده و
    هی آرم تبلت میاد باز خاموش میشه باز میاد وقتی می زنیش به شارژ الامت باتری میاد

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام میتونه هارد دستگاهتون ایراد داشته باشه یا نرم افزاری باشه ارسال بفرمایید چک بشه

  • By parsa - Reply

    سلام تبلت لنوو هست ta4 و از دیروز خاموش شده و وقتی میزنم تو شارژ چند بار چراغ قرمز میزنه بعد روی ارم لنوو میمونه چند بار ریستش کردم میره توی یک صفحه که دو گزینه داره بعد دوباره خاموش میشه میشه بگید چیکار کنم ممنون میشم من فردا کلاس انلاین دارم ممنون میشم کمک کنین

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام احتمالا باید دستگاهتون رام بخوره شاید درست بشه

  • By مهدی سپه پور - Reply

    سلام من یک تبلت لنوو مدل phab plus 770 دارم ولی خاموش روشن نمیشه یک سره هم ویبره میده
    ممنون میشم جواب بدین

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام باید ارسال بفرمایید چک بشه

  • By Elahe - Reply

    مدل تبلتم Lenovo pb1 770 m2
    من به خاطر اومدن یه ارور روی صفحه مجبور شدم گوشیو فلش بزنم و از وقتی تبلتم فلش خورده روی آرم تبلت مونده و روشن نمیشه تو سایتا دیگه خوندم که گفته شده بود باتری تبلتو باید در آورد اما باتری تبلتم و نمیشه برداشت و یا گفته شده بود که شارژ گوشی شاید تمام شده باشه اما گوشی من شارژ داره وو هر چیم سعی میکنم تا روشن شه بازم روشن نمیشه وو رو لوگو گوشی مونده :((
    لطفاً یه کمکی کنید:))))

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما باید ارسال بفرماییید چک بشه

  • By رقیه - Reply

    سلام تبلت لنوو دارم ۶ ماه بی استفاده بود و الان که می خواهم ازش استفاده کنم روشن نمی شه به مدت ۲۴ ساعت در شارژ هیچ عکس العملی نشان نداده دکمه روشن کردنشم به مدت طولا نی نگه داشتم بازم هیچ تغییری نکرده میشه کمکم کنید تا روشن بشه

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام تبلت را ارسال بفرمایید چک بشه

  • By ali - Reply

    سلام من یک تبلت لنوو دارم دورش ابی بعد درحال بروزرسانی بود حالا دیگه روشن نمیشه دکه خاموش روشن را فشار میدم روشن ن نمیشه وباز برمیرده به همون حالت

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By امید - Reply

    سلام من مدل تبلتم a7 تب تو لنوو هست
    من ازش برای اتصال اینترنت به کامپیوتر استفاده میکردم بعد متوجه شدم تبلتم رو لودینک ارم لنوو مونده هرکاریم نیکنم از اونجا جلوتر نمیره مشکل تبلت چیه؟؟ ممنون میشم هرچه زودتر جواب بدید

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام میتونه نرم افزاری باشه یا هارد تبلتتون ایراد داشته باشه باید چک بشه

  • By حسین - Reply

    تبلت من روشن میشه اما صفحه ا صلی بالا نمیاد پیش تعمیر کار بردم میگع آیسی کنار سوکتش خرابه میشه راهنمایی کنید چیکار کنم شما دارید قطعشو مدل تبلت لنوو teb2 a10

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما بله قطعاتش موجود هست برای تعمیر ارسال بفرمایید

  • By Dokhi - Reply

    سلام ببخشید تبلت لنوو م سوکتش شکست کامل تعویض کردم ولی بازم شارژ نمیشد گفتن که مشکل از مدار برقشه ولی الان کلا روشن نمیشه اصلا برق نداره قبلش ک سوکتش شکسته روشن میشد ولی سوکتش فقط خراب بود روشن بود الان دیگه روشن نمیشه

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما، باید تبلت را اسال بفرمایید چک بشه خدمتتون اعلام کنیم

  • By SINA - Reply

    سلام
    من یه تبلت a5500دارم یه روز گذشته استفاده می کردم به طور ناگهانی خاموش شد و بعد اینکه روشن کردم فقط یک نور لایت اومد موقع روشن کردن ویبره میخوره زنگ میخوره اما فقط یک نور لایت و روشن نمیشه
    و یک مشکل دیگه دوربینش کار نمیکنه دوربینش را عوض کردم اما باز هم کار نمیکنه

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما باید تبلت را ارسال بفرمایید چک بشه

  • By علی - Reply

    سلام وقتتون بخیر
    در حین ریختن رام تبلت لنووA3000 ارتباطش قطع شد و بعد از اون نه دستگاه تصویری داره و نه وقتی وصلش میکنی به سیستم USB رو میشناسه، داخل Device Manager به اسم Unknown USB Device (Device Descriptor Request Failed) ) شناساییش میکنه.
    تمام درایورهارهای مدیاتک رو هم نصب کردم بروی سیستم.

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما باید ارسال بفرمایید چک بشه

  • By شاهین - Reply

    با سلام
    بنده یه تبلت لنوو یوگا تب ۳ دارم متاسفانه چند بار هنگ کرد و بعد رفت رو حالت لوگوی تبلت و مرتب همونو تکرار میکنه .بردمش نمایندگی اهواز گفت مشکل از رام هست و قسمت سخت افزاریه و نمیشه کاریش کرد…
    موندم چرا کمپانی به این عظمت چرا باید مشتری به اینجا برسه که مستأصل بشه و نتونه کاری بکنه

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما احتمال درست شدن تبلتون زیاد هستش برای تعمیر به نمایندگی لنوو در تهران ارسال بفرمایید

  • By Erfan - Reply

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من یه تبلت مدل tab37 دارم
    خیلی وقت پیش خاموش شد و هر بار که روشنش کردم چند تا جمله ی انگلیسی اورد که با دکمه ی کم و زیاد کردن صدا بالا و پایین میشد و با دکمه ی پاور تایید میشد
    همشون هم امتحان کردم ولی درست نشد
    لطفا راهنمایی کنید

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما باید تبلت را ارسال بفرمایید چک بشه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

نمایندگی لپ تاپ و تبلت لنوو

جستجوی سریع

نام و مدل دستگاه مورد نظر را وارد و بر روی علامت جستجو کلیک نمایید.