لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7

لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7

بررسی لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7

نقاط مثبت :

دراین مطلب میخوایم در مورد یک لپ تاپ با قدرت زیاد و با عمر باتری کمتر از حد متوسط ​​صحبت کنیم ، لطفا در ادامه برای بررسی کلی و همه جانبه لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7 با ما همراه باشید.

  • قیمت عالی
  • شاسی باریک
  • نمایشگر زیبا
  • صفحه کلید پانچ
  • بلندگوهای کوبنده
  • عملکرد قدرتمند

نقاط منفی :

  • دکمه پاور نامناسب
  • پد لمسی کم عمق
  • عمر باتری زیر متوسط

هنگامی که در یک بازار قوی لپ تاپ قرار گرفتیم، لپ‌تاپی دریافت می‌کنیم که همه مشخصات مورد نظر را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌دهد – این بار Lenovo Slim Pro 7 است. این لپ‌تاپ کامل نیست، اما به ایده آل خیلی نزدیک است. 

فقط با یک قیمت مقرون به صرفه، یک CPU قدرتمند AMD Ryzen 7 و یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3050 که در یک شاسی باریک با صفحه نمایش ۱۴٫۵ اینچی زیبا، صفحه کلید کلیکی و صدای عالی قرار گرفته است، دریافت می کنید. دکمه پاور آزاردهنده و تاچ پد کم عمق، بزرگ‌ترین تخلفی که لنوو اسلیم پرو ۷ مرتکب می‌شود عمر باتری کمتر از حد متوسط ​​آن است.

اگر بتوانید با این چند نقص کنار بیایید، لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7 یک هیولای مطلق نسبت به قیمت است و به راحتی یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازاراست.

مشخصات لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7

AMD Ryzen 7 7735HS : CPU 
Nvidia GeForce RTX 3050 : GPU
رم : ۱۶G
هارد :  512GB SSD
صفحه نمایش :  14.5-inch, 1600p, 90Hz
باتری :  9:41
اندازه : 12.8 x 8.9 x 0.6 inches
وزن :  3.5 پوند

در حال حاضر تنها یک مدل از لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7 موجود است، مدلی که ما بررسی کردیم  قیمت آن منطقی است که با توجه به مشخصات آن یک برد محسوب می شود. اسلیم پرو ۷ به پردازنده AMD Ryzen 7 7735HS، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3050 با ۶ گیگابایت VRAM، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت SSD و صفحه نمایش ۱۴٫۵ اینچی، ۱۶۰۰p، ۹۰ هرتز مجهز شده است.

اگر به دنبال لپ‌تاپی هستید که حتی ارزان‌تر باشد، صفحه نمایندگی لنوو ، بخش لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه ما را بررسی کنید .

طراحی لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7

من تا پایان عمرم از شاسی مشکی، نقره ای و خاکستری شکایت خواهم کرد، اما رنگ همه چیز نیست، به خصوص زمانی که شما به اندازه لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7 شیک هستید. کاپوت خاکستری ( قاب A ) فقط با آرم Lenovo تزئین شده است، اما اسلیم پرو ۷ به جای جعبه مربع، طراحی منحنی دارد. در سراسر درب و کناره های دستگاه نشان داده شده است. وقتی آن را برمی دارم تقریباً با کف دست من مطابقت دارد، مثل اینکه می خواهد آنجا باشد.

باز یک ضعف در لپ تاپ، این بار در لنوو اسلیم پرو ۷ – چون دوباره دکمه پاور بیرونی را فشار دادم. چرا این را دارید؟ این یک لپ تاپ ۲ در ۱ نیست . به معنای واقعی کلمه هیچ دلیلی برای این انتخاب طراحی نامناسب وجود ندارد.

فضای داخلی بیشتر از اینها برخوردار است، با عرشه خاکستری صاف، یک صفحه کلید با فاصله مناسب که توسط بلندگوهای باحالت بالا احاطه شده است و یک صفحه لمسی گسترده در زیر آن. حاشیه های نمایشگر به لطف پنل براق به سختی قابل توجه هستند. یک لبه بزرگ‌تر برای وب‌کم وجود دارد که نه‌تنها یک وب‌کم بزرگ‌تر را امکان‌پذیر می‌کند، بلکه یک نقطه مناسب برای بلند کردن درب نیز دارد.

Lenovo Slim Pro 7 با ابعاد ۱۲٫۸ x 8.9 x 0.6 اینچ و ۳٫۵ پوند، جادوگر لاغری است. این دستگاه از لپ تاپ نمایندگی ایسوس Asus VivoBook Pro 16 2023 (4.3 پوند، ۱۴٫۲ x 10.2 x 0.7 اینچ) و LG Gram 17 2023 (3.2 پوند، ۱۴٫۹ x 10.2 x 0.7 اینچ) باریکتر است.

پورت لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7

علیرغم اینکه لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7 واقعا چقدر باریک است، فضایی برای همه پورت های حیاتی شما دارد.

در سمت چپ یک پورت HDMI، یک پورت USB Type-C 3.2 و یک پورت USB 4 وجود دارد، در حالی که سمت راست یک پورت USB Type-A، یک جک هدفون، دکمه روشن/خاموش نفرین شده و یک سوئیچ دوربین را ارائه می‌کند. .

اگر به پورت های بیشتری نیاز دارید، بهترین هاب USB نوع C را در سایت نمایندگی لنوو ما را بررسی کنید .

امنیت و دوام لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7

لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7 هویت خود را بین یک لپ‌تاپ تجاری و یک لپ‌تاپ سازنده مصرف‌کننده ترکیب می‌کند. هیچ ویژگی از راه دور مانند vPro ندارد ، اما یک سوئیچ دوربین سخت افزاری را ارائه می دهد. حتی یک دوربین IR برای ورود فوری به Windows Hello دارد .

این دستگاه حتی اگر آن را رها کنید تکان نمی خورد (اگرچه من آن را توصیه نمی کنم). Slim Pro 7 گواهینامه‌های نظامی MIL-STD 810H را دریافت کرده است، به این معنی که آزمایش‌های دقیقی را برای سقوط، شوک، گرد و غبار و موارد دیگر پشت سر گذاشته است.

صفحه نمایش LENOVO SLIM PRO 7

صفحه نمایش ۱۴٫۵ اینچی Lenovo Slim Pro 7 با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و ۹۰ هرتز نسبت به قیمتش زیبا و روان است.

در تریلر فیلم Strange Way of Life ( نام فیلم )، ژاکت سبز پدرو پدرو پاسکال برخلاف فضای سبز و شن در پس‌زمینه ظاهر شد. پانل به اندازه کافی روشن و تیز بود که می توانست جزئیات صندلی را در گوشه اتاق خواب مردان برجسته نشان دهد. می‌توانستم تک تک رشته‌های بزی اتان هاوک را در صحنه بعدی ببینم. به خاطر داشته باشید که صفحه نمایش براق دارد، بنابراین در فضاهای روشن مقداری تابش خیره کننده وجود خواهد داشت.

با توجه به رنگ سنج ما، لنوو اسلیم پرو ۷ ۸۳٫۷ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد که با میانگین لپ تاپ پریمیوم (۸۹٫۶ درصد) فاصله زیادی ندارد. VivoBook (89.2٪) و Gram (115.4٪) رنگارنگ تر بودند.

با روشنایی ۳۲۵ نیت، Slim Pro 7 از میانگین لپ‌تاپ پریمیوم (۳۸۱ نیت) فراتر نمی‌رود، اما با توجه به اینکه قیمت لپ‌تاپ‌هایی در این رده چهار برابر می‌شود، می‌توانم آن را ببخشم. در حالی که محصولاتی مانند VivoBook (393 nits) و Gram (438 nits) از آن عبور کردند، Slim Pro 7 بسیار روشن است.

صفحه کلید و تاچ پد LENOVO SLIM PRO 7

عالی! انگشتان من روی صفحه کلید Lenovo Slim Pro 7 مثل اینکه می خواستند به فضا برسند، پریدند. صدای کلیکی حس خوبی داشت. آن‌ها بطور عمیق و بازخورد دقیقی را ارائه می‌دهند.

من در تست تایپ ۱۰fastfingers.com 79 کلمه در دقیقه زدم که کمی بالاتر از میانگین ۷۸ wpm فعلی من است. من دوست دارم که کلیدها چقدر از هم فاصله دارند و چقدر در نوک انگشتانم متمایز هستند.

تاچ پد ۳٫۱ در ۵٫۳ اینچی می‌تواند نرم‌تر باشد، اما بدتر از آن این است که صفحه تاچ‌پد شلوغ است. فاصله زیادی وجود ندارد و سفر کلیک بسیار کم است، بنابراین حرکت در وب احساس رضایت‌بخشی ندارد.

صدای لنوو اسلیم پرو ۷

از بلندگوهای برتر گرفته تا نرم افزار Dolby Atmos، صدای Lenovo Slim Pro 7 دستور موفقیت بود.

من به “Double Denim” از SKYLAR گوش دادم، و گیتار آغازین روشن و جذاب بود، و من را جذب آوازهایی کرد که ملایم و ملودیک بودند. سپس درست قبل از اینکه گروه کر صدای واضح و واضحی را به صدا در آورد که سرم را تکان می داد تا زمانی که آهنگ تمام شود، قبل از اینکه متوجه شوم، غلیظ شد.

با برنامه Dolby Access، می‌توانید صدا را با تنظیمات از پیش تعیین شده مانند بازی، فیلم، موسیقی، صدا، و پویا تنظیم کنید – این مورد علاقه من است زیرا به طور کلی صدا را روشن‌تر و بلندتر می‌کند.

عملکرد LENOVO SLIM PRO 7

در قاب نازک Lenovo Slim Pro 7 پردازنده AMD Ryzen 7 7735HS و ۱۶ گیگابایت رم قرار گرفته است که هر دو با هم جفت شده اند تا به راحتی از طریق چند ده تب گوگل کروم و تعداد انگشت شماری ویدیوی یوتیوب عبور کنید.

در تست عملکرد کلی Geekbench 5.5، Lenovo Slim Pro 7 امتیاز ۹۰۳۱ را کسب کرد که از میانگین لپ تاپ پریمیوم (۷۲۷۵) پیشی گرفت. AMD Ryzen 9 5900HX (8191) VivoBook به طرز شگفت انگیزی بدتر بود، در حالی که Intel Core i7-1360P (9945) Gram امتیاز بالاتری کسب کرد.

مشخصاتنمره
Lenovo Slim Pro 79,031
VivoBook8,191
گرمGram9,945

Lenovo Slim Pro 7 یک ویدیوی ۴K را در ۶ دقیقه و ۳۶ ثانیه در معیار HandBrake به ۱۰۸۰p تبدیل کرد و از میانگین رده ۸:۲۵ و همچنین VivoBook (6:41) و Gram (9:09) گذشت.

مشخصاتزمان
Lenovo Slim Pro 76:36
VivoBook6:41
Gram9:09

SSD 512 گیگابایتی لنوو دارای سرعت انتقال ۱۵۹۵ مگابایت بر ثانیه است که میانگین لپ‌تاپ پریمیوم (۱۳۲۹ مگابایت بر ثانیه) را بار دیگر در کنار رقبای خود یعنی SSD 1 ترابایتی VivoBook (1043 مگابایت بر ثانیه) و SSD 1 ترابایتی و ۳۹ مگابایتی (۱ و ۳۹ مگابایت بر ثانیه) کاهش می‌دهد.

مشخصاتنرخ انتقال بر حسب مگابایت بر ثانیه
Lenovo Slim Pro 71595
VivoBook1,043
Gram1,393

گرافیک LENOVO SLIM PRO 7

اگر سازنده یا گیمری هستید که به دنبال یک لپ‌تاپ با گرافیک مجزا و بدون ضرر می‌گردید، لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7 شوخی نیست. این پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3050 با ۶ گیگابایت VRAM را در خود جای داده است.

در بنچمارک Sid Meier’s Civilization VI: Gathering Storm (متوسط، ۱۰۸۰p)، لنوو اسلیم پرو ۷ به طور متوسط ​​۸۱ فریم در ثانیه داشت که بالاتر از میانگین لپ تاپ پریمیوم (۴۹ فریم در ثانیه) بود. RTX 3050 Ti VivoBook با سرعت ۹۹ فریم در ثانیه بهتر عمل کرد، اما Slim از RTX 3050 Gram (50 فریم در ثانیه) شکست خورد.

در بنچمارک Grand Theft Auto V (بسیار بالا، ۱۰۸۰p)، Slim Pro 7 با سرعت ۴۶ فریم در ثانیه، که با توجه به عبور از آستانه ۳۰ فریم در ثانیه برای قابلیت پخش، اصلا بد نیست. با این حال، بسیار کمتر از میانگین رده (۷۰ فریم در ثانیه) بود.

برای قرار دادن آن در چشم انداز بنچمارک های مصنوعی، Lenovo Slim Pro 7 در معیار گرافیکی ۳DMark Fire Strike امتیاز ۱۰۰۶۴ را به دست آورد که از میانگین لپ تاپ پریمیوم (۷۶۴۶)، VivoBook (10024) و Gram (7155) بالاتر است.

عمر باتری LENOVO SLIM PRO 7

Lenovo Slim Pro 7 ایرادات کمی دارد، اما متاسفانه عمر باتری لپ تاپ یکی از آنهاست. در تست باتری Laptop Mag، Slim Pro 7 در ۹ ساعت و ۴۱ دقیقه از بین رفت. بد نیست ولی میتونه بهتر باشه این لپ تاپ از میانگین لپ تاپ پریمیوم (۱۰:۱۹) و همچنین VivoBook (11:07) و Gram (12:02) کمتر بود.

وب کم LENOVO SLIM PRO 7

علیرغم اینکه یک وب‌کم ۱۰۸۰p با فناوری IR است، هنوز هم مانند هر دوربین لپ‌تاپ دیگری بد است.

پوستر My Hero Academia پشت سرم به طرز شایسته ای رنگارنگ بود، اما موهای سرم شبیه به هم ریخته به نظر می رسید. ناگفته نماند که پنجره پشتی کاملاً منفجر شده و شروع به جذب قسمت هایی از دیوار کرده است. حتی می‌توانستم پیکسل‌های RGB لکه‌دار را در پنکه بالای سرم ببینم. من توصیه می کنم یک دوربین مجزا را در بهترین صفحه وب کم ما انتخاب کنید .

حرارت لنوو اسلیم پرو ۷

گرما و دما در لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7 در حد متعادل هست که برای بچه های شما عالی است. پس از پخش یک ویدیوی ۱۵ دقیقه ای، ساعت زیرین آن ۹۵ درجه فارنهایت بود، که دقیقاً آستانه راحتی است که ما به دنبال آن هستیم. مرکز صفحه کلید و تاچ پد به ترتیب به ۹۰ و ۷۸ درجه رسیدند. با این حال، داغ ترین دمای دستگاه ۹۷ درجه بود که در قسمت زیرین عقب، جلوی دریچه هوا قرار داشت. هنوز خیلی گرم نیست.

نرم افزار LENOVO SLIM PRO 7 و گارانتی

لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7
لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7

خوشبختانه Lenovo تمام ویژگی های مهم نرم افزاری خود را در یک برنامه – Lenovo Vantage – بسته بندی می کند. در این برنامه می‌توانید اطلاعات سیستم، گارانتی، تنظیمات سیستم، به‌روزرسانی درایورها و موارد دیگر را بررسی کنید. هر چیزی که ممکن است برای تسویه حساب با لپ تاپ لنوو جدید خود نیاز داشته باشید در آنجا یافت می شود.

متأسفانه، این باعث نمی‌شود که این لپ‌تاپ نتواند نرم‌افزارهای دیگر مانند Spotify و Clipchamp را دریافت کند – متأسفیم، هیچ حرفه‌ای از آن برای ویرایش ویدیوها استفاده نمی‌کند.

Slim Pro 7 دارای یک سال گارانتی محدود است. ببینید Lenovo در مسابقه پشتیبانی فنی و رتبه بندی بهترین و بدترین برندها چگونه عمل کرده است .

خط پایین

لپ تاپ لنوو مدل Slim Pro 7 نسبت به قیمتش یک قهرمان است. شما نمی توانید آن عملکرد را در یک بدنه باریک یا آن صفحه نمایش زیبا و واضح را انکار کنید. بلندگوهای با صدای بالا و صفحه کلید کلیکی در بالای صفحه قرار دارند. البته، نادیده گرفتن عمر باتری کمتر از ستاره ای دشوار است.

اگر عمر باتری اولویت شماست، LG Gram 17 2023 را بررسی کنید که صفحه نمایش بزرگتر با طول عمر بهتر را ارائه می دهد. اما اسپیکرها مزخرف هستند.

اگر بتوانید چند ساعت طول عمر باتری را کاهش دهید، از Lenovo Slim Pro 7 بسیار خوشحال خواهید شد. این یک قاتل کوچک برای باتری است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>