نمایندگی لنوو در اصفهان

نمایندگی لنوو در اصفهان

نمایندگی لنوو در اصفهان

لنوو یکی از برندهای مطرح دنیا در تولید و عرضه انواع لب تاپ، کامپیوترهای خانگی و تبلت است. این شرکت علاوه بر انواع کامپیوتر و لب تاپ، تولید کننده لوازم جانبی کامپیوتر نیز است. لنوو یک برند چینی است که بر خلاف تصور همگان از کیفیت خوبی برخوردار بوده و یکی از برترین برندهای لوازم دیجیتال و کامپیوتر در جهان است. لنوو با بیش از سه دهه فعالیت تجاری خود به یکی از برترین برندهای دنیا تبدیل شده است. نمایندگی لنوو  با هدف عرضه و تعمیر انواع محصولات لنوو در اصفهان راه اندازی شد. با توجه به نبود نمایندگی تخصصی لنوو در اصفهان، نمایندگی لنوو اصفهان ایجاد شد.

شهروندان ساکن اصفهان برای تهیه انواع محصولات لنوو می توانند به نمایندگی لنوو مراجعه کنند. نمایندگی لنوو عرضه کننده آخرین مدل های محصولات لنوو بوده و خدمات تخصصی تعمیر محصولات را بر عهده دارد. نمایندگی لنوو خدمات تخصصی لنوو را عرضه می نماید. بدین ترتیب ساکنان اصفهان نیازی به مراجعه به تهران و سایر شهرهای دیگر برای خرید و تعمیر محصولات لنوو را ندارند، بلکه می توانند با مراجعه به نمایندگی لنوو اصفهان از خدمات تخصصی و حرفه ای آن برخوردار شوند. برای معرفی و آشنایی با انواع خدمات نمایندگی لنوو در اصفهان به ادامه مطلب توجه کنید.

عرضه محصولات لنوو در اصفهان
عرضه محصولات لنوو 

معرفی نمایندگی لنوو اصفهان

نمایندگی لنوو در اصفهان یک مرکز تخصصی فروش و خدمات پس از فروش محصولات لنوو محسوب می شود. اگر قصد خرید لب تاپ، کامپیوتر خانگی، تبلت و سایر لوازم جانبی کامپیوتر را دارید .می توانید انواع محصولات اصلی و با کیفیت لنوو را با گارانتی شرکتی خریداری کنید. تمام محصولات با گارانتی شرکتی و اصلی تحویل می شوند. نمایندگی لنوو آخرین مدل های تبلت و لب تاپ را به شما عرضه می کند.

تیم فروش نمایندگی علاوه بر فروش محصولات آمادگی ارائه خدمات جانبی مانند نصب نرم افزارهای مربوطه را برای شما خواهند داشت. نمایندگی لنوو  علاوه بر فروش محصولات لنوو، خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات لنوو را نیز عرضه می کند. چنانچه یکی از محصولات لنوو را خریداری نموده. و نیاز به تعمیر و یا عرضه خدمات جانبی دارید می توانید از خدمات تخصصی و حرفه ای تیم کارشناسان لنوو بهره مند شوید.

استفاده از تکنیسنهای مجرب و با تجربه

کلیه تکنسین ها و کارشناسان خدمات نمایندگی سالها تجربه تعمیرات لوازم دیجیتال را داشته. و بطور کامل با محصولات و فناوری لنوو آشنایی دارند. این افراد کلیه دوره های آموزشی مربوطه را گذرانده و با مشکلات و عیوب مختلف و نحوه رفع آن آشنایی کامل دارند. نکته مهم این است که پس از تشخیص عیب دستگاه، کارشناسان نمایندگی لنوو در شهر اصفهان با شما تماس گرفته. و بهترین راه حل را با شما در میان می گذارند. این مورد بخصوص در مواردی که هزینه بالایی متوجه مشتری شود. بطور کامل رعایت می شود. در نهایت با کسب رضایت مشتری نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات اقدام صورت می گیرد. نمایندگی لنوو بهترین کیفیت خدمات دهی به مشتریان را تضمین می نماید.

عرضه انواع تبلت در نمایندگی لنوو اصفهان
عرضه انواع تبلت در نمایندگی لنوو 

خدمات تخصصی نمایندگی لنوو در اصفهان

نمایندگی لنوو در اصفهان خدمات تخصصی و حرفه ای به مشتریان عرضه می کند. در این مرکز انواع خدمات تخصصی تعمیرات محصولات لنوو عرضه می شود. نکته مهم تامین قطعات اصلی و اورجینال و سازگار با دستگاه های لنوو است. که تاثیر زیادی بر عملکرد دستگاه دارد. استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت در صورت نیاز تضمین کننده عملکرد صحیح دستگاه است. بر خلاف برخی مراکز تعمیر که از لوازم متفرقه و بی کیفیت استفاده می کنند. تمام قطعات مورد نیاز محصولات لنوو در نمایندگی لنوو اصفهان از قطعات شرکتی اصلی تامین می شود.

گارانتی لنوو

نمایندگی لنوو در اصفهان گارانتی شرکتی برای محصولات خود در نظر می گیرد. بنابراین در طول مدت گارانتی محصولات لنوو تحت پوشش گارانتی بوده و پس از اتمام گارانتی نیز تعمیرات و تامین قطعات آن تضمین می شود. در صورت تعویض قطعه و یا تعمیر، دستگاه تحویل شده از گارانتی تعمیر و تعویض قطعه برخوردار است. لذا دستگاه تحویل شده در صورت بروز مشکل طبق مقررات مشمول خدمات گارانتی می شود. نمایندگی لنوو  با عرضه خدمات فروش و خدمات پس از فروش تخصصی لنوو بهترین خدمات را ارائه می کند.

لنوو تولید کننده انواع تبلت و لب تاپ
لنوو تولید کننده انواع تبلت و لب تاپ

تعمیر انواع محصولات لنوو در نمایندگی لنوو اصفهان

برند لنوو یکی از برندهای معتبر در حوزه لب تاپ، کامپیوتر، تبلت و لوازم جانبی کامپیوتر است. رقبای لنوو در سطح بین المللی ایسوس، اچ پی و دل هستند. با اینحال کارکرد مطلوب، درصد خرابی های کم و امکانات مدرن محصولات لنوو از آن یک رقیب قدرتمند جهانی ساخته است. اگر لب تاپ، تبلت و یا کامپیوتر شما برند لنوو است و نیاز به تعمیرات دارد، نمایندگی لنوو  مرکز تخصصی خدمات لنوو بشمار می آید.

کارشناسان مرکز با اشراف کامل بر محصولات لنوو و تجربه فنی کافی. در اسرع وقت به بررسی و تشخیص عیب دستگاه اقدام نموده .و اقدامات لازم را بعمل می آورند. تیم خدمات پس از فروش نمایندگی همگی متعهد به وظایف خود بوده. و ارائه خدمات حرفه ای را در اولویت های خود قرار می دهند. کلیه هزینه های اعلام شده بابت تعمیرات، تعویض قطعه و اجرت طی فاکتور رسمی. و طبق لیست قیمت های نمایندگی عرضه می شود. تعمیرات اصولی و بدون عیب و نقص و اخذ هزینه های مناسب به همراه تحویل دستگاه در کمترین زمان ممکن در نمایندگی لنوو  تضمین می شود.

عرضه خدمات تخصصی لنوو در اصفهان
عرضه خدمات تخصصی لنوو 

برترین نمایندگی لنوو در اصفهان

نمایندگی لنوو مرکز تخصصی و نمایندگی رسمی برندهای مطرح دنیا در ایران است.لنوو دارای نمایندگی و شعب متعددی در تهران و سایر شهرهای ایران است. علاوه بر این شرکت نمایندگی رسمی برندهای پاناسونیک، سونی، اج پی، ایسوس و لنوو را نیز دارد. نمایندگی لنوو یکی از مجموعه نمایندگی های این شرکت در اصفهان است که به عرضه خدمات تخصصی برند لنوو می پردازد.

برای اطلاع از آدرس، لیست نمایندگی های لنوو، ساعات کاری و شماره تلفن های نمایندگی لنوو اصفهان به وب سایت لنوو تهران مراجعه کنید. مرکز رسمی تعمیرات لنوو در اصفهان با برخورداری از تیم متخصص و در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان در اصفهان خدمات حرفه ای عرضه می کند. برای اطلاع از نحوه پذیرش، لیست محصولات و قیمت های نمایندگی می توانید به آدرس وب سایت لنوو تهران و یا نمایندگی لنوو مراجعه کنید.

84 thoughts on “نمایندگی لنوو در اصفهان

  • By رمضون - Reply

    سلام من آی سی تبلتم سوخته شده در شهر حبیب آباد اصفهان هستم یردم تعمیرگاه بعد از ۲۰ روز بهم گفت آی سی ش گیر نمی آد آیا ممکنه؟ چکار کنم جهت تعمیرش؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      برای تعمیر ارسال بفرمایید

  • By حیدری - Reply

    سلام ادرس نمایندگی لنوو در اصفهان رو میگید لطفا؟؟؟؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      باید ارسال بفرمایید تهران

  • By پرویز - Reply

    سلام
    تبلت a1030 بنده بعد از ارتقا از لولیلوپ به مارشمالو به شدت کند شده و تقریبا قابل استفاده نیست بعضی از تعمیرکارها گفتن باید آی سی عوض بشه در این صورت آدرس نمایندگی در اصفهان را میخواستم
    تشکر

  • By کیمیا - Reply

    تبلت یوگا تب ۳ ،۸اینچ دارم باتریش خراب شده یعنی اصلا شارژ نمیشه فقطم زمانی که به شارژر وصله روشن میشه باید بفرستم نمایندگی؟
    و اینکه ادرس نمایندگی اصفهان را میخواستم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام برای تعمیر باید ارسال بفرمایید تهران

  • By Omid - Reply

    سلام خسته نباشید ادرس نمایندگی برا تعمیر تاچ میخواستم

  • By مريم - Reply

    سلام من یه تبلت دارم که ای سی سوخته ولی تاچ سالمه اگر خواستی می تونم اونا بهتون بفروشم ارزانتر از بازار

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By دکتر کریمیان - Reply

    با درود هارد تبلت s5000 بنده سوخته است تعمییرگاه بردم بعد یک ماه میگه هاردش را پیدا نکرده ممنون میشه راهنمایی بفرماید این نوع هارد را کجا می توان پیدا کنم با تشکر
    هارد مستطیلی یا اتوبوسی d410

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام بردش کامل باید عوض بشه فعلا موجود نیست

  • By محمد منین یزدخواستی - Reply

    سلام من روی موز لمسی لبتابم چای و شکر ریخت و بعد از چند دقیقه هنگ کرد و صفحه سفید شد و بعدشم خاموش شد و الان وقتی با دکمه پاور روشن میکنم فقط دکمه های زیرش روشن میشه و دی وی دی درایو باز نمیشه و فن کار نمیکنه چکارش کنم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By Sepehr - Reply

    سلام خسته نباشید آدرس شما کجاست؟؟
    شما گوشی وایب شات هم تعمیر میکنید؟؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام بله به قسمت تماس با ما مراجعه بفرمایید

  • By Mahan - Reply

    سلام ببخشید شارژر لب تاپم کشیده شده و قسمت دوشاخ که توی پیریز میرفت محتویاتش بیرون ریخته میخواستم بدونم میشه خودم تعمیرش کنم یا باید بیارمش نمایندگی؟؟؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام باید تعویض بشه

    • By سهیل مهدی زاده -

      باید ارسال بفرمایید

  • By erfan - Reply

    سلام خسته نباشید
    من ساکن اصفهان هستم
    من لپتاپ idapad 500 رو دارم دوتا مشکل پیدا کرده یکی این که باطریش شارژ نگه نمیداره و یکی این که رنگ صفحه نمایش از سفید داره کم کم رو به قرمزی میره ینی یه جورایی داره تغیر رنگ میده
    میخاستم ببینم برای تعمیرش چکار باید بکنم

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام باید ارسال بفرمایید تهران

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام برای تعمییر ارسال بفرمایید

  • By مسعود - Reply

    تبلت با ضربه خاموش شده میگند بورد میخاد کجا باید برم واسه تعمیرش تو اصفهان خاهشن جواب بدید

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام باید ارسال بفرمایید تهران

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام باید ارسال بفرمایید تهران

  • By جعفری - Reply

    سلام پن تبلتم ضربه خورده روشن نمیشد دادم درست کردن روشن میشه ولی حالا شارژ به داخل باطری نمیره و باید دائمن توی شارژ باهاش کار کرد
    برای تعمیرش چیکار باید بکنم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام برای تعمیر ارسال بفرمایید

  • By صادق - Reply

    تبلت لنوا آ۳۵۰۰ شارژ برقی تموم شد خاموش شد بعد ک خواستم روشن کنم نشد بردم تعمیر گف از هارد وسی پی یو ایا نمایندگی میتونه درست کنه ؟؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام باید بردش تعویض بشه بردش موجود نیست

  • By n - Reply

    سلام. مدل لپ تاپ من ideapad 110 هست. سه ساله دارمش. باتریش دیگه کار نمیکنه. حتما باید به برق متصل باشه تا روشن بشه. باتری سر خود هستش. امکان تعویض باتری هست؟ لطفا نمایندگیهای لنوو در اصفهان رو معرفی کنید. ممنون

  • By مهدی رفیعی - Reply

    سلام
    خشاب سیم کارت تب لنوو مدل ۷ ۳ رو از کجا میش گیر اورد
    تشکر

  • By احمدی - Reply

    سلام خسته نباشید، جمعه هم کار می کنید؟ آدرستون کجاست؟

  • By سجاد - Reply

    سلام و خسته نباشید
    موبایل لنووzuk z2 pro دارم باطریش گیرم نمیاد ،دارید ک برای خرید بیام یا برام بفرستید
    مدلش lb263
    ۲۱۲۱

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام موجود نیست

  • By حسين - Reply

    سلام تبلت چند روزه شارژ دارد ولی خودش خاموش می کند چکار کنم

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام ارسال بفرمایید چک بشه

  • By Sina - Reply

    سلام وقت بخیر
    من لبتاپم وقتی با کابل اچ دی ام ای به مانیتور وصل میکنم درسته اما خودش تصویر رو چهار تا نشون میده میشه بفرمایید مشکلش چیه؟؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام احتمالا ال سی دی لپ تاپتون خراب شده باید تعویض بشه

  • By Reza - Reply

    سلام
    مدل ideapad 510 دارم میخوام cpu رو ارتقا بدم اینکار انجام شدنی هست روی این مدل؟؟؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خیر نمیشه

  • By Majid - Reply

    سلام
    آیا شما مدل گوشی zuk z2 plus هم تعمیر می فرمایید. طبق گفته تعمیرکاری که بردم پیشش حافظه داخلیش از کار افتاده و باید تعویض بشه. ممنون

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خیر

  • By Navid - Reply

    سلام من یه لپتاپ گیمینگ سری L340 دارم ولی از وقتی خریدم حین بازی که سیستم گرم میشه، دکمه W و A کیبوردم گیرمیکنه یا خیلی کند میشه، لپتاپ رو هم دایما با کهنه و مسواک نرم تمیز میکنم و بقیه دکمه ها سالمن فقط همین دوتا دکمه گیرمیکنه. درضمن کولپد زیر لپتاپ قرار داره. به گارانتی سازگار اصفهان نشون دادم گفتن سالمه و چیزیش نیست، ولی به هرکسی نشون دادم میگن کیبوردش باید عوض بشه و چون گارانتی داره کسی زیربار تعمیرش نمیره. باید چکارکنم؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام این مورد را معمولا گارانتی قبول نمیکنه

  • By محسن - Reply

    سلام خسته نباشید
    ما یه تبلت s8-50 داریم برای تعمییر بردیم نمایندگی گفتن بردش باید عوض بشه که موجود نیست
    میخواستم بدونم الان موجود هست؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام بله موجود هست

  • By Mobin - Reply

    سلام تاچو ال سی دی zuk edeg موجود دارید؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خیر

  • By نوابی - Reply

    با سلام
    من یوگابوک لنوو دارم مدل YB1-X91L صفحه کلید آن ترک خورده و تعدادی از دکمه ها کار نمی کنه
    آیا امکان تعمیرش هست؟
    ضمنا آدرس نمایندگی اصفهان را بفرمایید کجاست.
    ممنون

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام قطعش موجود نیست

  • By کیمیا - Reply

    سلام وقت بخیر قاب زیر لپتاپم شکسته قطعات رو مجزا برای فروش دارد؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام مدل لپ تاپ را بفرمایید

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام مدل لپ تاپ لنوو را بفرمایید

  • By محمدعلی شهمیان - Reply

    آدرس نمایندگی فروش در اصفهان کجاست؟ لپتاپ لیجن ۵ جدید (R7 5800H, RTX 3060) چه زمانی موجود می شود؟

  • By محمدرض - Reply

    سلام و خسته نباشید.تبلت لنوو مدل a7600hاطلاعاتش رو خالی کردیم حالا فقط آرم میاد بالا میگن هاردش سوخته؟امکان تعمیر دارین انشاالله؟؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام تبلت را ارسال بفرمایید چک بشه

  • By Javad - Reply

    سلام من چند روزیه رو ما نیتورم لیک لکه ی خیلی خیلی ریز سیاه هست دلیلش چیه قابل تعمیر هست؟؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما احتمالا ال سی دی لپ تاپتون باید تعوض بشه قابل تعمیر نیست

  • By Sahar - Reply

    سلام من یه لنوو فاب دارم ۴بار جای شارژخراب شدم میبرم تعمیر میگه شارژی که استفاده میکنی خرابه میخواستم بببینم شارژراصلش رو شما دارین میشه آدرس نمایندگی رو بدید حضوری بیام

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام بله موجود هستش

  • By T.mansoori - Reply

    سلام
    من تبلتم هنگ میکنه مثل اینکه یکی اون رو حک کرده باشه و از اون استفاده کنه.چند وقت قبل قسمتی از صفحه اون شکسته و لمس اون قسمت کار نمیکنه.قبلا هم اینطوری میشد اما الان بیشتر شده میتونه دلیلش همین شکستگی باشه؟
    البته من این تبلت رو پنج شیش سال قبل گرفتم امیدی به تعمیر شدنش هست یا قیدشو بزنم؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام خدمت شما باید ارسال بفرمایید چک بشه

  • By زهرا - Reply

    سلام مدل لپتاپ مدالz5170صفحه زیرلولاترک برداشته و به مرورازهم جدامیشه،قابل تعمیره؟؟؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام بله ارسال بفرمایید چک بشه

  • By م - Reply

    سلام من میخواستم باتری لپ تاپ id500 ام تعویض بشه،آدرس نمایندگی اصفهان رو لطف میکنید.

  • By شهره - Reply

    سلام خسته نباشید شرمنده من لپ تاپم مادربرد ورمش سوخته میخواستم ببینم هزینش چقدرمیشه؟

  • By شهره - Reply

    مدل لپ تاپم ۲۰۲۴۰

  • By A.b.n - Reply

    سلام من لبتابم. رمزش را فراموش کردم میخواستم بدونم هزینه چقدر میشه

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام برای دریافت هزینه با شمارهای شرکت تماس بفرمایید

  • By عباسی - Reply

    سلام. در اثر آبخوردگی جزئی، اسپیکر لپ تاپ من خش خش میکنه. میشه لطفا راهنمایی کنید آیا مشکل جدی است یا قابل حله؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام ، بهتر هستش لپ تاپتون باز بشه و چک بشه چون ممکن هستش به مرور زمان دستگاهتون به مشکل بخوره آگر آب به مین برد دستگاه رسیده باشه

  • By محمدی - Reply

    با عرض سلام و وقت بخیر آدرس نمایندگی لنوو در اصفهان رو لطف میکنین؟
    نمایندگی برای خرید هم راهنمایی میکنه؟
    بهترین گارانتی برای لنوو چیه؟
    یه لپ تاپ با قیمت زیر ۳۰ میلیون
    Intel core i3 یا core i5
    گرافیک ۲ میخوام
    کارم ثبت بیمه است هرچی سرعت لپ تاپ بالاتر باشه طبیعتا پرونده های بیشتری هم میتونم بزنم
    میشه مدل‌هایی که مناسب کارم هستند رو معرفی کنید یا آدرس نمایندگی رو لطف کنین که حضوری برم؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      با توجه به مشخصاتی که ارائه دادید، من چندین مدل لپتاپ لنوو را با قیمت زیر ۳۰ میلیون تومان که شامل پردازنده‌های Intel Core i3 و i5 هستند و دارای گرافیک ۲ گیگابایتی هستند، معرفی خواهم کرد. البته توجه داشته باشید که در بازار، موجودی و قیمت‌ها ممکن است تغییر کنند. به هر حال، مدل‌های زیر می‌توانند برای کارهای ثبت بیمه مناسب باشند:

      لپتاپ لنوو ایدیاپد Ideapad S145:
      پردازنده: Intel Core i3 یا Core i5
      گرافیک: ۲ گیگابایت
      قیمت تقریبی: زیر ۳۰ میلیون تومان
      لپتاپ لنوو ایدیاپد Ideapad 330:
      پردازنده: Intel Core i3 یا Core i5
      گرافیک: ۲ گیگابایت
      قیمت تقریبی: زیر ۳۰ میلیون تومان
      لپتاپ لنوو لجند YOGA 530:
      پردازنده: Intel Core i3 یا Core i5
      گرافیک: ۲ گیگابایت

  • By امیرحسین امیدی - Reply

    سلام. سیم شارژر برای لپتاپ z510 دارید؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام ، بله موجود هست

  • By مرتضی ملکی - Reply

    با عرض سلام و خسته نباشید تبلت من سوکت شارژ و USB اون کار نمیکنه و می‌دونم که قطع شده برای تعمیر به چه صورت باید ارسال کنم و به کجا ارسال کنم ؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام، به آدرس داخل سایت ارسال بفرمایید

  • By Negar - Reply

    سلام میگم ک ایرپادم مدلش لنوو هستش دکمش خراب شده نمیزنه ،،، و رفته تو و همیشه چراغش روشنه و خیلی دیر شارژ می‌کنه باید چیکارش کنم لطفاً جواب بدین ؟…..؟؟؟؟؟؟؟!…….

    • By سهیل مهدی زاده -

      با سلام باید برای تعمیر ارسال بفرمایید

  • By zahra - Reply

    سلام خسته نباشید. من چند ماه هست که لپ تاپ لنوو ideapad 3 خریدم. مانیتور لپ تاپ بعضی مواقع مخصوصا وقتی تصویر تیره هست مشخصه که پرش ریز داره ویندوز هم عوض کردم ولی فایده ای نداشت. میشه بگید مشکلش چی میتونه باشه و اینکه چطور باید تعمیرش کرد؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      شلام، ایرادی که میفرمایید میتونه از led و یا کابل فلت باشه در هر صورت باید ارسال بفرمایید تا چک بشه و در صورت داشتن گارانتی باید به گارانتی مراجعه بفرمایید

  • By ارش - Reply

    سلام وقتتون بخیر
    من کارت گرافیکم مشکل پیداکرده و سیستم هنگ میکنه،. فقطی کارت گرافیک رو حذف میکنم سیستم درست کار میکتد
    باید چیکارکنم؟
    امکان تعمیر کارت گرافیک هست؟

    • By سهیل مهدی زاده -

      سلام، وقت شما هم بخیر. اگر با حذف یا غیرفعال کردن کارت گرافیک از سیستم، مشکل هنگ کردن رفع می‌شود، این موضوع نشان‌دهنده‌ی احتمال وجود مشکل در کارت گرافیک است. برای رفع این مشکل، چند گام وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید:

      ۱. **بروزرسانی یا بازنصب درایور کارت گرافیک:** ابتدا تلاش کنید درایور کارت گرافیک خود را بروزرسانی کنید. گاهی اوقات، مشکلات نرم‌افزاری ناشی از درایورهای قدیمی یا خراب می‌تواند باعث بروز این گونه مشکلات شود. اگر بروزرسانی مفید واقع نشد، می‌توانید درایور را کاملاً حذف کرده و دوباره نصب کنید.

      ۲. **چک کردن سیستم برای گرمای بیش از حد:** گرمای بیش از حد نیز می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در کارت گرافیک شود. اطمینان حاصل کنید که سیستم خنک‌کننده‌ی کارت گرافیک (فن و هیت‌سینک) به خوبی کار می‌کند و داخل کیس تمیز و عاری از گرد و غبار است.

      ۳. **بررسی سخت‌افزار کارت گرافیک:** امکان دارد که مشکل از جنبه‌های سخت‌افزاری کارت گرافیک باشد، مانند آسیب دیدگی فیزیکی، مشکل در اتصالات یا خرابی مدار. اگر تجربه و دانش کافی دارید، می‌توانید کارت گرافیک را از سیستم خارج کرده و به دنبال نشانه‌هایی از آسیب یا مشکل بگردید.

      ۴. **استفاده از خدمات تعمیر:** اگر با روش‌های بالا مشکل حل نشد، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض کارت گرافیک داشته باشید. تعمیر کارت گرافیک بستگی به نوع مشکل و مدل کارت دارد. برخی مشکلات قابل تعمیر هستند، اما گاهی اوقات هزینه‌ی تعمیر می‌تواند به اندازه‌ی خرید یک کارت گرافیک جدید باشد.

      ۵. **مشورت با متخصصین:** قبل از اقدام به تعمیر یا خرید کارت گرافیک جدید، ممکن است بخواهید با یک متخصص مشورت کنید. آن‌ها می‌توانند به شما در تشخیص دقیق

      مشکل و ارائه‌ی بهترین راه‌حل‌ها کمک کنند.

      در نهایت، اگر کارت گرافیک شما هنوز تحت گارانتی است، استفاده از گارانتی برای تعمیر یا تعویض آن می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>